Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bití i Barková: zaostalost

Gross padl, protože měl nepořádek v soukromých financích. Otřáslo to zemí i stranou. Půl roku nás všechny zaměstnával Grossův byt. Pak ho strana z pudu sebezáchovy hodila do moře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jarini

Tak to chápu tak,
ze kazdý, kdo nastoupí do celní funkce v nasem  state, mel by jít na skolení k panu redaktorovi, jinak pose*e na co sáhne. Ten to má v malícku, rozumí vsemu, stejne jako cestný predseda strany, kterou prosazuje jak muze. Takový nás brouk stajgrpytlík
0/0
8.8.2005 6:38

mtis

Hele Karle
vždycky když chci předvést někomu příklad velmi jednostranně angažovaného novidnáře, použiju tvé ego. Díky, že nikdy nezklameš ....
0/0
8.8.2005 5:05

celtic

Štajgrvald...
je vůl k pohledání, toho nikdo nebere vážně...
0/0
7.8.2005 13:52

egoxxlcom

Re: Štajgrvald...
máš bohužel pravdu. Karel Štajgrwald napsal:"..tlačíme se kamsi k Ukrajině či o kus dál.Jako by nebyla vážnější témata.To ukrajinství je v tom, že nám vláda z bití lidí dělá hlavní téma - jako někde v Uralu" ..výborně Karle..pro Vás je bití lidí téma, kterým by se noviny vlastně neměly zabývat.Média totiž dělají témata a Vy se snažíte být jejich součástí.Pokud si myslíte, že vláda nastolila téma které ji svým způsobem diskredituje, tak jste padlý na hlavu.A pokud si myslíte že média takové věci zveřejňovat nemají, protože jsou to vlasně "blbosti", tak se divím vašemu vydavateli. Tomu se říká totální vítězství formy nad obsahem.Z principu jste skutečně vůl..
0/0
7.8.2005 15:36

donald007

Re: Štajgrvald...
Plný souhlas, už to v minulosti několirát předvedl .... takže nepřekvapil.
0/0
7.8.2005 17:54

HaveALook

Re: Štajgrvald...
.... milý celticu ... je vidět, že Tvým hlavním talentem je urážení lidí ... už z toho je vidět, že panu Steigerwaldovi nesaháš ani po podrážku ... natož pak po kotníky ... a klidně můžeš mou poznánku potrvdit další urážkou ... (samozřejmě zcela neúčinou) ...
0/0
7.8.2005 18:01

Dan 1

Re: Štajgrvald...
Tvá polodebilní hesla, povětšinou holé věty, bezobsažné výkřiky beze stopy toho, že bys byť jen pár vteřin přemýšlel, než se ti prsty rozběhnou po klávesnici, bere někdo vážně? Přesto jsou tvé příspěvky hodny zamyšlení. O tom, kam až jsme to dopracovali.
Steigerwald má pravdu...
0/0
7.8.2005 18:08

egoxxlcom

Re: Re: Štajgrvald...
Když novinář popírá novinářské řemeslo, a chce být nad věcí, tak by si měl zkontrolovat obsah svého článku.Psát nesmysly, vykonstruovat si souvislosti a pak si na ně odpovídat je novinářská prasárna.Používat velká slova bez pointy zvládne nakonec každý "snaživý" novinář který umí alespoň opisovat. I tu myšlenku, že se zabýváme vlastně blbostmi jsem už někde četl,jen byla lépe zformulovaná.S takovými názory nemůže novinář obstát.Vždyť je to proboha jeho práce.V tomto případě by měl Zeman pravdu.., aniž bych mu fandil..
0/0
7.8.2005 22:49

egoxxlcom

nesouhlasím
Kdyby detaily o ničem nerozhodovaly, tak bychom byli stát natěšených komunistů. Nic by se neřešilo, protože stejně bude líp i bez prkotin.Je to spíš filozofický článek a s realitou "bohužel" nemá nic společného.Ale bral bych tu kulturu, kterou má na mysli pisatel.Jen jde o to, aby se nemusela hájit se zbraní v ruce.Jinak by nebylo snad ani možné, aby se jakýkoliv národ zabýval jen "velkými" věcmi a na prkotiny se vykašlal.Ještě mnohem menší detaily rozhodují o politických rozhodnutích.Pokud mám získat nadhled, tak to nemůže být z článku o ČSSD.
0/0
7.8.2005 13:47

poslanec_termit

Povedeny clanek
Trefne pojmenovane problemy. Misty je to trochu prehnane, ale pravdive.
0/0
5.8.2005 0:22

dokliku

To se Vám moc nepovedlo
Bohužel, dnes nesouhlasím. Moc pele mele dohromady. Pro mně je nejdůležitější, že ODS od stolu rozhodla o zákroku plicistů jako neadekvátním (zejména pan Langr, který si odběhl od svojich osmi zaměstnání) a trím dala tato strana najevo, že není pravicová. Že bylo devastováno a ohroženo soukromé vlastnictví jí je jaksi fuk, místo prioritní ochrany. Paroubek tím ochráncem byl a tak má ODS smůlu. Body ve volbách nebudou.
0/0
4.8.2005 20:59

jkzrt

Re: To se Vám moc nepovedlo
0/0
7.8.2005 17:53

donald007

Re: To se Vám moc nepovedlo
  To pele mele svědčí o tom ce se mu odehrává v hlavě - prostě chaos
0/0
7.8.2005 17:58

Irish Stout

Bití bude mít u lidu úspěch?
... no to těžko... Jde o to, pane Steigerwalde, jaký vzorek populace označujete termínem "lidi"... že by tím byli míněni všichni šmahem, to vylučuji... --- A že se neřeší zásadní věci? ... No to se neřeší, máte asi pravdu... Ale bití účastníků party pod širým nebem je také zásadní problém. Jde totiž o to, že policisté podle houstnoucích důkazů překročili své pravomoci a to je varovné a skoro stejně nebezpečné jako terorismus - tentokrát zaměřený proti vlastním občanům.
0/0
4.8.2005 20:07

barbudo

Re: Bití bude mít u lidu úspěch?
... jak překročila policie své pravomoci?
0/0
4.8.2005 20:10

kagmark

Petice.
WWW.PETICE.TECHNO.CZ
0/0
4.8.2005 15:52

radegast45

Diky za clanek!
Bohuzel, vetsine naroda asi nedojde co jste chtel rici
0/0
4.8.2005 15:35

karoten

Re: Diky za clanek!
Založte si klub.
0/0
4.8.2005 15:45

kagmark

Re: Re: Diky za clanek!
Asi bys potřeboval pendrekem přes hlavu,aby se ti rozsvítilo,příště tě zmlátěj na rozkaz toho prasete co si říká,že nejlepší je to PORUBAT.
0/0
4.8.2005 15:54

karoten

Re: Re: Re: Diky za clanek!
Popíliť
0/0
4.8.2005 15:55

radegast45

Re: Re: Re: Diky za clanek!
proc ten pendrek pres hlavu??Prave me?Pendreky nebrat,od zadnych prasat-prave o tom byl snad ten clanek??
0/0
4.8.2005 18:44

celtic

Re: Diky za clanek!
taky mi to nedošlo...
0/0
7.8.2005 13:53

kagmark

Děkuji pane komentátore.
Konečně někdo,kdo nazval věci pravými jmény,lépe bych to nenapsala.
0/0
4.8.2005 15:19

paltt

Ze by se konecne lidickove probudili?
Slava, 3x slava Karlovi Steigervaldovi za tento clanek. Pokud se nekomu nelibi, tak nahodou vim, ze existuje prislovi o "potrefene huse" - zde uplatneno v praxi u nekterych »diskuteru«.
Kdyz jsem zil jeste v tom Kocourkove, nemohl jsem se zbavit dojmu, ze lide jsou cim dale vice "TUPY" a otupelejsi. Skutecne CR je stat, kde jsem se rozhodl nezit, protoze provadet cokoliv s neraradstvem, ktere tam panuje je jak boj s vetrnymi mlyny. A ono to bohuzel z pohledu z venku vypada totiz jeste hur. Lidickove jsou spokojeni s tim co vidi a slysi v ceskych medii, tak nejak se "zabydleli a zpohodlneli" ve svych ulitach. Dusledkem nanestesti je, ze Britsky poddany je podstatne svobodnejsi, nez svobodny obcan v »demokraticke« CR. A politici, zlocinci si delaji co chteji. To je ale potom hnus Velebnosti, ze?
Mam rad mou rodnou zemi, ale zit norm
0/0
4.8.2005 14:50

paltt

Re: Ze by se konecne lidickove probudili?
Mam rad mou rodnou zemi, ale zit normalne se tam momentalne NEDA. (kus odpadl)
0/0
4.8.2005 14:51

barbudo

Re: Ze by se konecne lidickove probudili?
... v Británii by si technaři ani nevrzli ...
0/0
4.8.2005 20:09

babacek

Karel Steigervald
dramatik jehož doménou je komedie.A komediální je i úvodník.:-)
0/0
4.8.2005 14:24

Nik

No tedy...
1) S tím, že by CzechTec neměl být hlavní téma - mj. proto, že jsou zde důležitější problémy (které navíc asi Paroubek opravdu nevyřeší, stejně tak jako ODS) -, souhlasím. Policie měla podle potřeby v rámci zákona zasáhnout a novináři s politiky z toho nemají co dělat aféru, v níž prý "jde o naše děti", a zuřivě rýsovat nesmyslné paralely se 17. listopadem.
2) Ovšem pokud bych nežil v ČR, tak bych z tohoto článku musel získat dojem, že jde o zemi, ve které nefunguje vůbec nic a že se pravděpodobně jedná o "zhroucený stát" (jako svého času Somálsko).
Tak tomu ovšem není - existuje zde demokratický právní řád v čele s Ústavou a Listinou, soustava institucí na základě práva fungující a respektující teorii dělby moci, fungují služby, o kterých se lidem jinde ani nesní(dennodenně třeba vycházejí několikeré noviny, není-liž pravda, pane komentátore?)... - takže já myslím, že být občanem ČR není "zase tak špatné". Ale mohu se mýlit - co říkáte Vy ostatní?
0/0
4.8.2005 11:52

Pako01

Re: No tedy...
Souhlasím. Pan Steigervald je zjevně mimo mísu. Nebo spíš - najatý pisálek.
0/0
4.8.2005 12:38

Janhura

Tak to tedy sedí,
jako že ty jsi Pako 1. Není co dodat ...
0/0
4.8.2005 15:07

kagmark

Re: Re: No tedy...
Odkud si se vrátil,ti to promíjím žes byl dlouho asi mimo republiku.
0/0
4.8.2005 15:16

jkzrt

Re: Re: No tedy...
0/0
7.8.2005 17:55

karoten

Jací novináři, taková témata, Mr.Steigerwalde....
Ne vláda, ale média vybírají druh skluzavky pro politika. Toužíte po debulvarizaci a ani to nedokážete pojmenovat....
0/0
4.8.2005 11:20

Janhura

A co třeba vzít do úvahy možnost,
že politici padají dolů kvůli vlastní hlouposti či neschopnosti. Nebo snad média měla mlčet o Vikovi, Rodovi, Simkaničovi, ...   ?
0/0
4.8.2005 11:29

DedecekHribecek

Re: Jací novináři, taková témata, Mr.Steigerwalde....
      Ano média vybírají skluzavku politika ale nepřímo. Politik sám si buduje skluzavky svým nepoctivím jednáním a přehmaty. Media určí onu vybudovanou skluzavku. Určí ji tím, že na ni přijdou a zveřejní.
      Jestliže média informují o sklauzavkách tak to není bulvár ale sninstvo oněch budovatelů skluzavek. Neviňte z z toho média.
0/0
4.8.2005 12:12

karoten

Re: Re: Jací novináři, taková témata, Mr.Steigerwalde....
Vy ste ale blbej, naučte se chápat smysl psaných vět!
Já media neviním za zveřejňovaní existujících skluzavek, jen poukazuji na výběr. Pan štajgrvald si stýská na atmosféru - že smrdí krechtem, ale neuvědomuje si, že se počasíčko vaří jeho prostřednictvím a prostřednictvím jeho kolegů z branže. 
0/0
4.8.2005 12:21

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Jací novináři, taková témata, Mr.Steigerwalde....
      Karotene tato Vaše expresiva Vám připomenu až si budete stěžovat na to jaká slovník používají fanoušci ODS.
       Nejsnažšší je hledat chybu u toho druhého. jak jsem si jenom mohl dovolit chápat něco jinak než jste myslel. Postupujete jako dogmatik. Co se takhle zamyslet nad tím proč jste to napsal tak, že jsem si to vyložil jinak? To jako, že jsou skluzavky (svinstva a přehmaty) které je a které není možné zveřejňovat?
      Ano stýská si na atmosféru a tu atmosféru vytvořili politici. Na politickou objednávku zasáhnou policisté nesmyslně tvrdě proti techařům ale vinni jsou novináři. Vy by jste měl asi nejraději cenzuru aby novináři psali tak aby nám neotravovali vzduch. Ve středověku to bylo označováno jako kázáné bludů, Bolševik to označoval jako západnépropagandu. Klaus chtěl mít klid pro práci a vy by jste chtěl zavést povinnost pozitivně informovat?
0/0
4.8.2005 12:55

karoten

Re: Re: Re: Re: Jací novináři, taková témata, Mr.Steigerwalde....
Jste blbej. To je konstatování faktu Děde choroši. Vědí to všichni, kdo se pokusili s Vámi diskutovat. Ani Isbjoernina dokonalá chladná logika na Vaši víru nestačí. Jste králem Izolantem Neotřesným I.
0/0
4.8.2005 15:07

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Jací novináři, taková témata, Mr.Steigerwalde....
      Mo když je pro Vás označení druhého blbec konstatování faktu tak je vidět, že nemáte ani pojetí o slušném vyjadřování a proto ho prosím nevyžadujte ani od protistrany.
      Karotene pletete si pojem a průjem. Když diskutujeme tak jste to Vy kdo je představitel víry a to křesťanské. Všechny dialogy kdž stál na druhé straně člověk věřící a proti nemu srovnatelný rozumně uvažující mevěřící vždy prohraje onen věřící protože ona víra mu znemožňuje a zakazuje si myslet něco co by bylo v rozporu s jeho vírou.
      Jestli je někdo z nás izolovaný pak by bylo trefnější kdyby jste označil sebe a ne mne. Klidně si věřte, že jsem izolant neotřesitelný. To že nejste schopen otřást Vy moji logikou neznamená, že jsem neotřesitelný.
0/0
4.8.2005 18:38

Trencherman

Re: Re: Re: Jací novináři, taková témata, Mr.Steigerwalde....
Nějak ale nepočítáš s možností, že by nemusely existovat žádné skluzavky, pak by média neměla z čeho vybírat.
0/0
4.8.2005 13:45

karoten

Re: Re: Re: Re: Jací novináři, taková témata, Mr.Steigerwalde....
Už zaznělo, čti výše.
Proč já? mě nevadí že média vyhledávají a zveřejňují špínu naší vrchnosti - to vadí zjevně autorovi článku! Vadí mu téma  On volá po hrajících si koťatech, nejspíše unaven novinářskou praxí....?
0/0
4.8.2005 14:59

Kirken

Hřebík na hlavičku....
Pane Steigerwalde, nenechte se zmást reakcemi ze serverů Lidového domu, napsal jste to perfektně!
0/0
4.8.2005 11:07

Janhura

Re: Hřebík na hlavičku....
- to si myslím i já, díky.
0/0
4.8.2005 11:17

karoten

Re: Re: Hřebík na hlavičku....
Tos´ho teda vyznamenal
0/0
4.8.2005 11:20

DedecekHribecek

Re: Hřebík na hlavičku....
Připojuji se
0/0
4.8.2005 12:08

Pavel-Z

neuvěřitelný článek
Neuvěřitelný článek plný nesmyslů, snažící se o manipulaci .. nenechjte se manipulovat panem  Steigerwaldem  
0/0
4.8.2005 10:54

dorkam

Pane Steigerwalde, zamrazilo mne!
Vážený pane Steigerwalde,
svým článkem jste mne přinutil hledat způsob, jak Vám vyjádřit svůj nesouhlas. Dozvěděl jsem se, že jste publicista, prý pravicový komentátor a svojí dosavadní činností (komentátorskou) jste se soustředil na ostrou kritiku a buřičství. Databázi Vašich článků nelze hodnotit snad jinak. Rozumím, vybral jste si tuto polohu a jste za ni placen.
Článek "Bití i Barková: zaostalost" však není dle mého soudu příliš kvalitní. Je to takový plivanec, zamotal jste se do jedné věty, kterou opakujete a zbytečně roztahujete text, který je jinak prostý názoru podloženého studiem faktů. Publicista a profesionální autor by měl nalézt sílu ke kritice svých výtvorů. Myslím si, že kdybyste svůj článek nechal odležet do druhého dne, že byste si ho neschválil.
Ráno moudřejší večera. Pakliže máte stejná rána jako večera a podobné články považujete za standard, pak je mi Vás líto.
DK
0/0
4.8.2005 10:46

DedecekHribecek

Re: Pane Steigerwalde, zamrazilo mne!
      Když se dívám na Vás příspěvek tak se nemohu zbavit divného dojmu. Na první pohlad uhlazené a jasné vyjídření. Když se ale zeptám čeho tak nevidím nic konkrétného. Promiňte mi ale řekl bych, že by se to dalo vyjádřit slovy která jste i vy sím použil "Je to takový plivanec, zamotal jste se do jedné věty, kterou opakujete a zbytečně roztahujete text, který je jinak prostý názoru podloženého studiem faktů. "
0/0
4.8.2005 13:01

Korejs

neuvěřitelné
K článku - ten elaborát je snůškou naprosto neskloubitelných nesmyslů, účelových prohlášení a polopravd - taková všehochuť se zdáním porozumění věci. Autor by se měl odstěhovat asi do nějaké rozvojové země, protože podle toho, co píše, by mu tam bylo líp - přeju mu šťastnou cestu
0/0
4.8.2005 10:36

DedecekHribecek

Re: neuvěřitelné
     Konkretnější hledně "nesmyslů, účelových prohlášení a polopravd" asi nebudete? Nebo snad ano?
0/0
4.8.2005 13:21





Najdete na iDNES.cz