Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zpráva o druhé oběti zásahu je zřejmě fáma

Počty raněných, které si vyžádal víkendový zásah policie proti technoparty, stále stoupají. Policie ve středu zveřejnila svá čísla: oficiálně bylo při akci zraněno 89 policistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

northof60

pohled ze severu II
Tady na severu kdyz se kali, tak se kali na miste, kde v okruhu dvaceti triceti kilometru zadny lidi nebydlej. (Chapu ze u nas takovy misto neni;-)) Policajti se o tom vetsinou domaknou a prijedou, ale maximalne kontrolujou ozraly ridice. Z nejakejch duvodu nemaj v pravomoci vpadnout primo na tu kalbu, pokud se nic “vaznyho” nedeje. Vaznyho znamena vic nez ozraly a zfetovany deti a mensi rvacky. Jsou tam spis pro pripad, kdyby se nekdo zranil, tak aby tam byl nekdo strizlivej, kdo by toho zranenyho dovez do nemocnice. Ma to spis povahu jako “pomoc kalicum”. Ma to urcite neco do sebe. Osobne spis souhlasim s technarema, ale shledavam fakt tezky najit objektivni zpravy z toho co se vlastne stalo…
0/0
5.8.2005 6:26

northof60

Pohled ze severu
To se doma ale dejou veci… pred rokem jsem odjela z CR na daaaaleky sever. Jeste sem ale zazila ty debaty o lonskym czechteku. Koukam ze se nam to stupnuje. Je fakt tezky udelat si objektivni obrazek o tom co se doma deje. Mediim osobne moc neverim a tyhle diskuzni fora jsou plny prizpevku ktery jsou strasne extremisticky. My Cesi proste neumime delat kompromisy a nevidela jsem tu absolutne zadnou snahu pochopit druhou stranu. Argument podanej druhou stranou nas akorat motivuje k tomu abysme si vymysleli lepsi a lepsi protiargument. A lepsi a jeste lepsi. Az kecame uplny blbosti. Je to strasne smutny jak nas tohle dokaze rozdelit a postvat proti sobe. At uz za to muze policie, technari, organizatori nebo treba vubec nikdo. Muj osobni nazor je, ze najit vinika nicemu nepomuze. Dost lidi se mnou nesouhlasi… Premejslela jsem co by se asi stalo kdyby pres vsechny stiznosti policie nechala Czechtech probehnout. Mozna by to usetrilo hodne zraneni a skod… Tady na severu kdyz se kali, tak se
0/0
5.8.2005 6:25

libienski

Doufám, že obětí zásahu bude více!
Především Paroubek a Bublan!
0/0
5.8.2005 0:03

celtic

proboha....
lidi uvědunujete si obludnost toho nadpisu  Jaká druhá oběť zásahu  Jaká první oběť zásahu  On někdo někoho zabil  Snad tím zásahem není myšleno přejetí zfetovaného technaře kdesi na dálnici
0/0
4.8.2005 18:11

GhorX

Re: proboha....
To je asi poprvé co s Vámi souhlasím. Bulvárnost MFD je odporná.
0/0
4.8.2005 18:27

celtic

.
0/0
4.8.2005 18:03

celtic

samé....
fámy...
0/0
4.8.2005 17:54

celtic

vida...
0/0
4.8.2005 17:41

celtic

ha...
0/0
4.8.2005 17:33

chrtil

hmmm
já to věděl hned, že to byl Zifčák a syn
0/0
4.8.2005 17:26

Pengix

Boj o moc
Zdá sa mi ,že v Česku začína akási mini revolúcia kde ide však o získanie silnejšieho politického vplivu a kde sú zas zneužívaný mladý ľudia.Fámy o úmrtí a podobne.Čím viac ľudí pritiahnuť na svoju stranu a prihriať si svoju politickú polievočku a hlavne odpútať pozornosť od závažnejších problemov, ktoré denne trápia bežných občanov.
0/0
4.8.2005 17:11

hasič

Zpráva o druhé oběti zásahu je zřejmě fáma
Komu tato hysterie slouží a ksdo jí vyvolává?Koho zastupuje majitel pronajímaného pozemkua co je on zač?Tím by se měl někdo zabývat.Zajímavá je podoba mezi teroristy kteří slovy Zavarího hrozí že za  všechno může Blair.Tady máme Paroubka který může za vše a podobnou zklamanou a sfetovanou mládež která je schopna všeho aby se dostala do nebe..Příští rok se můžem přejmenovat na Anarchistickou republiku,uvidíme jak se nám to bude dlouho líbit v anarchii.
0/0
4.8.2005 16:25

TyMeTaky

Re: Zpráva o druhé oběti zásahu je zřejmě fáma
Ano, potrebujeme klid na praci, od neklych zivlu si republiku rozvracet nedame...
Ty vole, jed na Kubu!!!
0/0
4.8.2005 17:23

Pavelpod

co mi vadí
organizátor měl počítat s "pozorností policie", vzhledem k "historii" akce CT v české rep. Měl týden dopředu poskytnout polici doklady (k ověření z výše uvedeného důvodu) a požádat jí o dopravní asistenci. Neudělal to, namísto toho "hrál s policií hry". Myslím, že tot je hlavní důvod veškerých problémů s CT - neochota pořadatelů ke spolupráci (o důvodech můžeme jen sekulovat). Jinak Policie NEUZAVŘELA cestu na louky - až mnohem později. Ucpal ji kamion, který zapadl na evidentně "nedostatečně dimenzované" komunikaci. Teknaři se snaží lidem vsugerovat, že "je nemají rádi" kvůli tomu, že jsou "jiní". To není pravda. Je tu mnoho jiných festivalů, kde jsou "jiní" a nemají problémy.
0/0
4.8.2005 13:14

Pavelpod

Re: co mi vadí
Jinak tato akce má komerční podtón, dle odhadů BL se tu denně nůže otratit (při počtu účastníků cca 20.000 ) i 1 milion Kč. Prodávají se zde alkoholické nápoje mladistvým, drogy, nedodržují se hlukové limity (škodí i "přírodě", nejen lidem) a hygienické aj předpisy. Každoročně vznikají škody po těchto "divokých akcích". Takže policie LOGICKY tuto akci monitorovala a vzhledem "ke zkušenostem" se rozhodla NETOLEROVAT porušování zákona. Na výzvu policie jste měli akci ukončit -řeči o tom, že jste výzvy neslyšeli" jsou komické. Při zásahu "tvrdé jádro" napadalo policisty a zneužívalo "normálních účastníků akce". Vadí mi, že organizátor mele "o svobodě", ale neprojevil ŽÁDNOU ochotu PŘEDEM spolupracovat. Jeho soukromá oslava NENÍ BOJEM ZA SVOBODU, nežijeme v policejním státě. Ústavní činitelé vynášeli předčasné soudy, čímž práci policie zpolitizovali.
0/0
4.8.2005 13:21

Pavelpod

Re: Re: co mi vadí
Tato okolnost je ZVLÁŠŤ ZÁVAŽNÁ u prezidenta ČR Klause, který naprosto předčasným prohlášením "o nepřiměřenosti CELÉHO zásahu policie na této soukromé oslavě" předjímá rozhodnutí soudu a kompetentních institucí ČR, které se ve svém prezidentském slibu a projevu zavázal podporovat. Může akorát trvat na řádném vyšetření práce policie ale NEMŮŽE předjímat rozhodnutí soudů. Myslím, že tím HRUBĚ zneužil svého postavení - pravděpodobně z populistických důvodů, možná i z politických důvodů (podpora opoziční ODS ??) - o tom můžeme jen spekulovat. Myslím, že to je vážná chyba a že by z toho pro sebe měl vyvodit vážné následky a přijmout svoji politickou zodpovědnost.
0/0
4.8.2005 13:37

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: Re: co mi vadí
0/0
4.8.2005 14:40

TyMeTaky

Re: Re: Re: Re: co mi vadí
Ze nekoho napadne to, ze by si mohl dovyzt jedne dva sudy piva, a tam proste za petku nalejvat Te s3r3, co? Ze holt nekdo na necem mohl nedejboze kapku vydelat...
 
Jinak ti zavidim tvuj obdivuhodny patent na rozum. Kdy te uz konecne budou jmenovat reditelem zemekoule?
0/0
4.8.2005 17:25

Pavelpod

Prezident ČR porušil prezidentský slib
Klaus podkopává autoritu policie - porušil tak PREZIDENTSKÝ slib, že bude dbát zákonů naší země. Měl by z toho vyvodit důsledky...
0/0
4.8.2005 11:56

Rothschild1

Re: Prezident ČR porušil prezidentský slib
Ukaž mi zákon, kterej dovoluje těžkooděncům si schovávat identifikační čísla, kopat do ležících lidí, mlátit je tonfama po hlavě, ....
 
Víš chlapče, i použití donucovacích prostědků má svoje hranice.
0/0
4.8.2005 12:05

KarlaEgon

Re: Re: Prezident ČR porušil prezidentský slib
A ted si predstav ze by cloveka leziciho na zemi strelili 5x do hlavy jako v Londyne. A nikdo ani nemrkne. Jenom proto ze neposlechl vyzvu policie. Chapeme ten rozdil?
0/0
4.8.2005 12:47

Gogolima

Re: Prezident ČR porušil prezidentský slib
Klaus je až do morku kostí odéesák a nyní je bohužel v pozici, kterou může zneužívat k posílení preferencí ODS. Viva tunely budoucí 
A tak když se ukáže hřebíček tlucou mu s Tlučhubánkem Topolánkem na hlavičku. Kéž se situace i hřebík otočí, zloděje bodnou do očí.
0/0
4.8.2005 12:21

Nik

Pokus o krátké shrnutí...
1) Akce byla nenahlášena na obecním úřadě a chyběla vůbec pořadatelská služba, protipožární opatření, záchranná služba (hygienikům nebylo také nic hlášeno, ale k ne/překročení limitů a jiných předpisů z této oblasti se nelze vyjádřit, protože ani nebyl čas to změřitů; přenosné toalety prý byly na cestě).
2) Pozemek byl sice zajištěn smlouvou (dokonce podepsanou u notáře), ale sami pořadatelé nevěděli, který pozemek to je (což souvisí s nedostatečnou organizací - bod 1) - a dokonce prý sami žádali policii, aby zjistila, který pozemek to je (!; zdroj: včerejší Události, komentáře).
3) Mj. v důsledku bodu 2 policie zablokovala přístup k pozemkům - někteří technaři ovšem na pozemek pronikli jinými cestami, přičemž než mohla policie vůbec začít zjišťovat, kam má technaře pustit, tak ti již zabrali i pozemky okolní, čímž "stihli" spáchat přinejmenším pokus o tr. čin (§ 257 TZ). Navíc přijel kamion, který zapadl a cestu zcela zablokoval...
0/0
4.8.2005 10:55

Nik

Re: Pokus o krátké shrnutí...
4) Policie informovala majitele okolních pozemků, že jsou na nich technaři. Ti o ničem nevěděli (viz i bod 1), takže lze vcelku pochopit jejich reakci, že podali tr. oznámení. Případné poučení o této možnosti ze strany policie o této možnosti nelze ani omylem hodnotit jako "přesvědčování", "donucování" atd.
5) I na základě toho policie se rozhodla pozemky vyklidit (což jí zákon umožňuje), několikrát vyzvala technaře k odchodu, někteří z nich neuposlechli.
6) Proti těm přišel zásah, přičemž případné excesy během něj policií spáchané budou vyšetřeny a potrestány.
7) Na základě toho lze hodnotit postup policie jako oprávněný a přiměřený (případné excesy nemohou toto hodnocení narušit, a to právě proto, že jsou to excesy - tedy ojedinělé nedůvodné použití neodpovídající /nepřiměřené, chcete-li/ síly). Pokud by byl zásah celý veden jako bezuzdná demonstrace síly (a to nebyl), nelze o přiměřenosti vůbec hovořit.
0/0
4.8.2005 10:57

Gary Slater

Re: Re: Pokus o krátké shrnutí...
4) Ve tom case (patek dopoledna) jediny lide ktery byli na sousedni pozemek byli police.  To je take uz potvrzeno tiskem. 5) Ano, ale podle TV reportaz to bylo jasne ze lide neslysely.  Co Policie mela delat je poslat normal obleceny policajt (ne tezkodenec) k soundsystem a normalne poradat aby to slumily protoze bude vyzva. Takle to funguje vsude ve evropa, proc ne tady? 6) Jde otom ze Bublan a Paroubek nese plno odpovednost za chovany policie.  7) Pouzit slzny plyn neni opravneny.  Podle mezinarodny zakon to nemuze byt pouzity ve takovy pripad jak byl ted.  Byl to civilny trestny cin. 
0/0
4.8.2005 11:58

Gary Slater

Re: Pokus o krátké shrnutí...
Nemuzu souhlasit.
1) Akce podle zakon nemusela byt nahlasena. To uz bylo potvrzene. Dalsi co bylo potvrzeno bylo to ze hygienicke zarizeny opravdu tam dorazily ale policie to tam nepustili. 
2) Poradatele videli kde to je. Ale policie jim branil vstup na pozemek. Patek noci niktere dostali tam, ale policie byly na JEJICH pozemek, tak ucastnici byly nucen jit na cizi pozemek. To uz bylo vyjasneno na Nove...
3) To nebyl z dusledku bud 2 vubec.  Ve tom cas policie delal cokoliv aby popirali ze fakt maji pronajati pozemek. Dokonce policie i rekly ze majitel stahl smlouva, ktery nebyl pravda.  Video na Nove (Na Vlastni Oci) jasne ukazal jak technari prosili policie aby aspon vyklidy jedno pruch dalnice aby normalni lidi, ti ktery nemel nic spolecni s Czechtek, muzou jed dal.
0/0
4.8.2005 11:53

Pavelpod

Re: Pokus o krátké shrnutí...
a cestu si ucpali organizátoři sami - nezpevnili ji, takže na ní uvízl kamion. Auta se začala shromažďovat na dálnici. Kdyby cestu zpevnili předem (a neignorovali požadavky zákona - "mít cestu" nestačí, je třeba mít "správně dimenzovanou" cestu) a kdyby spolupracovali PŘEDEM s dopravní službou policie, dalo by se lecos vyřešit. Kdyby označili pozemky předem, platilo by to samé. Policie ČR není "pořadatelská služba" soukromé oslavy narozenin - jak se vyjadřovali někteří účastníci CT a NENÍ placena daňovými poplatníky protot, aby vám říkala které jsou "vaše pozemky". Jste Diletanti a NE BOJOVNÍCI ZA SVOBODU. Klaus podkopává autoritu policie - porušil tak PREZIDENTSKÝ slib, že bude dbát zákonů naší země. Měl by z toho vyvodit důsledky...
0/0
4.8.2005 11:55

MelSi

*
tady nejde o to,co kdo poslouchá,to je každému jedno,ale to jak se chová!! A jestli si představuješ to,že jsi na cizím pozemku a policie tě vyzve k odchodu a ta banda začne vykřikovat sprostě,házet flašky atd.,tak jsi na omylu,to už je drzost a ožralá banda,která si o sobě moc myslí,co jiného měli dělat,ostatně z ukázek videozáznamů se policie musela bránit,protože ti hajzlíci,dokud někteří nedostali pár bucharů,taky by jim oni sami něco udělali,takže slovo svoboda pro všechny,ne jen pro :chudáčky"technaře"....
0/0
4.8.2005 10:42

Arny_71

Re: *
100% SOUHLAS.
0/0
4.8.2005 10:54

Rothschild1

Re: *
1. Na cizím sice ano, ale na pronajatém a se souhlasem vlastníka.
 
2. Někteří sice byli mimo pronajatý pozemek, ale tyhle měla policie upozornit a vytlačit na pronajatou louku.
 
3. Pokud by ses díval na video odzačátku, tak bys viděl, že nikdo nic neházel. Tohle byla až reakce na vodní děla a slznej plyn! A to vůbec nemluvím o záběrech, kdy policie kope do hlavy ležícímu člověku, kterýho držej policajti a pak doběhne další, kterej mu dá pěknou sérii tonfou. Nezlob se, ale tohle by nasralo i mě a nehleděl bych na status "Veřejný činitel"!
0/0
4.8.2005 12:18

Swooppy

..nechci rejt zas rypákem v zemi..
Pro ty co ještě nepochopili.Nikdo nedělá z "feťáků! hrdiny./Mimoto nechápu jak si někdo může dovolit označit někoho za feťáka už jen pro to že vypadá nebo poslouchá něco co se vetšině nelíbí,to jen na okraj/ Jde o princip svobody,jde o vlastní rozhodování a také je to revolta proti stávajícímu establishmentu který upřednostňuje komerčně a konzumně orientovanou společnost.Celá tato kausa je spíš obrazem toho jak je naše společnost ,/napájená novou/ ,konzumně zdevastovaná a svou devastaci pokládá za jediný možný model dalšího bytí a vše ostatní /čti alternativu/ by nejraději zakázala,zrušila a jako první hlavně zdiskreditovala.Tak že to není jen boj technařů,ale měl by to být i náš boj.Dnes je to zatím použití síly proti technařům,zítra proti houbařům /vstup na cizí pozemky/ a pozítří tu policii pošlou zase proti vlastním lidem.A toto už tu bylo.A já fakt už nechci rejt rypákem v zemi!!!
0/0
4.8.2005 10:21

lucian76

Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
100%
Pod toto bych se podepsal.
0/0
4.8.2005 10:23

pbse

Re: Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
od kdy feťáci uměj psát...
0/0
4.8.2005 10:26

lucian76

Re: Re: Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
Ty budeš asi další chytrej. Feťák nejsem. Ale ty to asi víš líp, co jsem. Další pan dokonalej. Urážet někoho, když nemá stejný názor je slaboduchý.
0/0
4.8.2005 10:28

Swooppy

Re: Re: Re: Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
Ano,"feťák" asi nejste,to předpokládám,ale o té slaboduchosti ste se netrefil v osobě.Inteligentně uvažující člověk,pokud chce cosi kritizovat,by se s tím měl pokud možno aspoň seznámit či přečíst.Dle vašeho vyjádření bych si troufnul říct že,nejenom že těm článkům a přispěvkům nerozumíte /to by se dalo pochopit,žádný inteligent z nebe ještě nespadl/ ale troufnu si říct že je ani nečtete,a jste tady jen k vůli tomu aby jste snižoval inteligenční průměr zdejších přispěvatelů.Jediné co by vás snad mohlo těšit je to,že zde nejste sám.PS:a nikoho jsem neurážel / TV Novu jsem zvolil jako nejmarkantnější symbol komercionalizace a konzumu,a jak jsem postřehl,tak jste jejím horlivým zastáncem a to i včetně jejího dopadu.-Každopádně díky za váš přispěvěk k mému.
0/0
4.8.2005 11:01

lucian_krutomluv

Re: Re: Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
Teď jsem zrovna reagoval na tvůj předchozí příspěvek, ale myslim, že to bylo k ničemu. Lidi jako ty by měli bejt policií řezaný od rána do večera, za netoleranci a prudičství. Sám se neumíš zabavit, tak se sereš do ostatních.
0/0
4.8.2005 10:41

pbse

Re: Re: Re: Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
fakt nevím, proč bych měl bejt rudej vůl, když mám jinej názor, zabavit se umím určitě líp, než většina z CT, ale sere mě jak se všichni pořád navážite do policie, která má taky svoji práci, jak k tomu přijdou, když je ve službě zfetovaný hovada začnou mlátit...
0/0
4.8.2005 11:06

aarghot

Re: Re: Re: Re: Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
uz mlc ty moralni komouskej fizlovskej odpade
0/0
4.8.2005 12:18

eXxe

Re: Re: Re: Re: Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
Zfetovaný hovada začnou mlátit? omg... ty nejspíš vidíš za vším jen to co vidět chceš. Zkus si taky např. hodit do auta slzák. Uvidíme, až po tom co značně poznamenán z auta vylezeš a řekneš: "Byl to humus, ale kdyby to tam hodila Policie ve službě, rád bych to pro ni vydržel".
0/0
4.8.2005 13:50

+Sudajev+

Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
no ty reješ rypáken v hovnech.
0/0
4.8.2005 10:32

lucian_krutomluv

Re: Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
máš příznačnej nick a to rudý zvýraznění se hodí
0/0
4.8.2005 10:42

paruka11

Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
Vážený ano, na západ od našich hranic nesmíte sbírat na soukromém pozemku houby!!! To jen zde si každý přivlastňuje svévolně cizí majetek!! Až vymřou současní postkomunističtí politici, budete se ještě divit, co to znamená soukromý majetek. Zkuste v USA někomu vstoupit na jeho pozemek, tak vás zastřelí a policie to ani nebude vyšetřovat!!!
0/0
4.8.2005 10:42

lucian_krutomluv

Re: Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
posté: pozemek byl pronajmut, policie měla tedy zabraňovat vstupu na okolní pozemky, ale ti voli ani přibližně neznali hranice - tak radši vyhnali všechny
0/0
4.8.2005 10:45

skvario

Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
to je dobré. Ale Jan Keller, tuším, že v úterním Právu, psal o technařích naopak jako o vrcholu masově-konzumní společnosti. Byl to zajímavý názor, doporučuji a nechci Vás tímto odrazovat od Vašeho názoru. Jako ve filmu deset rozhněvaných mužů, kde hrál i Voskovec, kdyby měl mít jenom jeden odlišný názor, je nutno jej vyslechnout.
0/0
4.8.2005 10:46

Arny_71

Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
1. Neber si Kryla do huby. 2. Tohle neni zadna revolta, debilku. Tohle je nepochopitelne medualizovany pripad zasahu proti bande mladejch, kteri neberou ohled na zadna vlastnicka (ani jina) prava a kteri si mysleli, ze kdyz se jich sejde dostatecne mnozstvi, tak si muzou delat, co se jim zlibi. A kdyz narazili, tak ted brecej. Cely tento pripad povazuji za velmi nebezpecny a jeho vyusteni muze tuhle spolecnost vyznamne ovlivnit na dlouha leta. Jde o to, zda se konecne zacnou v teto zemi dusledne respektovat vlastnicka prava a pravo policie durazne zasahnout a zjednat poradek, nebo zde chceme, aby se sem sjizdeli nevychovani lide z cele Evropy (dnes technari, zitra rowdies, pozitri nackove) a slusni lide si mohli se svymi stiznosti akorat vytrit pr*d el, protoze policie bude mit obavy zasahnout a zjednat poradek.
0/0
4.8.2005 10:54

Bonelord

Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
To snad ani nemuzes myslet vazne. Tak ja teda dneska odpoledne az pojedu domu autem zmlatim kazdyho dopravaka, ktery bude omezovat moji svobodu, tim ze me zastavi az pojedu 200 km/h? Nesouhlasim s omezovanim rychlosti na silnicich a povazuji to za "gestapackou a totalitni praktiku". S ohledem na to, ze dopravaci jsou vetsinou starsi chlapici tak bude stacit jeden dobre mirenej pravej hak a muzu pokracovat v jizde. Tak je to tedy spravne?
0/0
4.8.2005 10:56

de_france

Re: ..nechci rejt zas rypákem v zemi..
100% d'accord
taky bych to podepsala,konecne rozumny nazor,uuuuuuuf
PS: pro vsechny co si jeste mysli ze podobne akce se na "zapade' nekonaji.Napred se o tom informujte a neopakujte neustale medialni zvasty typu .....tam by si to nedovolili.
Stejne akce se konaji i tady ve Francii a to legalne i nelegalne a pokud vim tak i ve Spanelsku,Portugalsku,Italii : )
   Tchao
 
0/0
4.8.2005 11:39

Hater

zfetovaná anarchistická prasata
Poté, co si šlehnul ředěné héro, tak nebohý ,,techno-tanečník" skapal. Ještě to stálo české daňové poplatníky peníze za ošetření v nemocnici. Škoda, že neskapali všichni, škoda by těch anarchisticko-nemakačenkovských feťáků nebyla!!!!!!! Heslo anarchistů: ,,Kámoši feťáci všech zemí Evropy spojte se a jezděte do ČR otravovat deset miliónů slušných lidí, jinde by to nešlo"! Do lágru s Vámi, špinavci!
0/0
4.8.2005 10:08

lucian76

Re: zfetovaná anarchistická prasata
Na to jsi přišel sám. Gratuluji s tebe něco bude. Mohl bys psát básně do časopisu Rudý Partizán
0/0
4.8.2005 10:14





Najdete na iDNES.cz