Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie hlídá technaře na Strahově

V areálu vysokoškolských kolejí na pražském Strahově se utábořila pětistovka účastníků rozehnaného CzechTeku. Mladí lidé dokonce v noci uspořádali technoparty. Tu ukončil až déšť dvě hodiny po půlnoci. Situaci v okolí monitorují zesílené policejní hlídky. Policie zatím nezasahuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

jasně...
že organizátoři (ODS+KSČM) nemají s nějakou technopárty co do činění, to je jasný jako facka
0/0
10.8.2005 22:08

nyhof

zase nesmysly
Jak může někdo z technařů říct, že odstavil auto a dal si pivo a nevěděl co policie chce, když týden předtím se každou chvíli vysílalo ve zprávách o do poslední chvíle utajované technoparty. Utajujou se legální akce? Každý tam jel s vědomím, že jede na něco pochybného a nekalého, když ještě několik hodin před začátkem nikdo nevěděl kde to bude. Je to akce problémová každý rok a zakázaná na mnoha místech ve světě.
0/0
10.8.2005 22:04

lunica

Vyjadření Ministerstva životního prostředí k Czechteku
www.priroda.cz
0/0
5.8.2005 12:18

Cudlas

zdroj informaci
http://www.policejnistat.cz   tady je spousta odpovedi, videi a jinych materialu.... kazdy si udelejte svuj obrazek....
0/0
4.8.2005 13:39

epe2

pokračování
3000lidí a zbyde po nich jen hromada odpadu u popelnic a ne zdevastovaná louka zamořená výkaly,odpadem a jehlami stříkaček - konzumaci drog přizanali účastníci takovýchhle akcí veřejně v médiích.Každá kultura a její složka s sebou nese i odlišnou kulturu konzumace. Ale nemůžu se zbavid dojmu, že tato konzumace kultury se mi zdá poněkud pochybná nebezpečná...sami aktéři si asi neuvědomují svůj výklad demokracie a už vůbec ne slovo tolerance - k nim je třeba být tolerantní ve všem, oni však k přírodě a svému okolí - všude žijí lidé - tolerantní přece být nemusí, oni se jdou " svobodně " bavit....
0/0
4.8.2005 9:37

epe2

opravdu jsem se ndostal dál
než na desátý příspěvek diskuse, proto jsem převedl článek z Blistů pro ostatní a nechám ctěné veřejnosti,ať se v  něm ponimrá...Ale : sám mám za sebou 22 dětských táborů ať za totality nebo po ní a nedovedu si představit, že by provozovatel této akce dodržel všechny náležitosti, které jsou požadovány legislativou a hygienou pro akce , čítající 60 osob, natož pak po akci takto masovou a čítající 5000 lidí a více /pro ilustraci uvádím jen některé - povolení majitele pozemku a pozemků sousedících,majitele lesů,hygieny,ohlášení na policii předem, hygienické požadavky-mytí,vaření, toalety atdatdatd/. Další věc,co mě zarazila,že někteří technaři pobíhali po louce v plyn.masce-kde a hlavně proč ji sehnali?Proč na výzvy k opuštění prostoru nereagovali?Proč se nechali propustit kordonem policie a pak na ní zaútočili zezadu?Myslím,že vina je někde mezi a výklad demokracie v tomto případě zavání anarchií...Jen na závěr:jezdím po festivalech jiného žánru a tam se po produkci zvedne třeba 300
0/0
4.8.2005 9:30

epe2

blisty 4
500 účastníků vyběhlo proti policejnímu kordonu a zaútočilo na něj?
14. Lze získat nějaké věrohodné informace, jak to bylo s informovaností účastníků a výzvami policie? Mnoho jich tvrdí, že až do chvíle, kdy na ně dopadly obušky, vůbec netušili, že policie chce, aby odešli. (?!)
Jsou to všechny otázky, na které by pro investigativního novináře neměl být problém získat odpovědi.
Jsou i další a možná důležitější, nicméně myslím, že by neměly zapadnout
0/0
4.8.2005 9:11

epe2

blisty 3
že bude dbát na pořádek?
9. Měli všichni účastníci souhlas pana Šrouba se vstupem na pozemek, jak to vyžaduje smlouva? Pan Šroub říká, že si pozval jen 50 - 100 lidí, a o ostatních že nic neví.
10. Jak pan Šroub dodržel to, co prý slíbil panu Pleskymu, že si pořídí všechna potřebná povolení - jaká povolení obstaral?
11. Jaké jsou hygienické požadavky na několikadenní akci, které se zúčastní 20 až 40 tisíc lidí? Kolik toalet, pitné vody atd. je třeba? Lze na leteckých snímcích, kterých je opravdu mnoho, ukázat, že tak skutečně ony toalety, cisterny s vodu a kontejnery na odpadky v potřebném množství směřovaly a policie je zastavila?
12. Lze doložit nebo vyvrátit tvrzení, že byly policií rušeny mobilní telefony? Nebo šlo obyčejné přetížení sítě, která v tomto místě nemá velkou kapacitu? Podle některých svědectví byl plný signál, ale nešlo se dovolat, to by odpovídalo přetížené síti.
13. Lze doložit nebo vyvrátit tvrzení, že tvrdé jádro asi 500 úča
0/0
4.8.2005 9:10

epe2

blisty 2
nebo to byli neukáznění řidiči? Přikazovala jim policie, aby se řadili do všech pruhů a tam zastavili? Co říkají pravidla silničního provozu? A těch 150 sedících v uvolněném pruhu - to bylo také na příkaz policie? 5. HS píše "mrtvý - pravděpodobně v souvislosti se zákrokem zasažen kamionem" - Jakou souvislost se zákrokem má autorka na mysli? Má snad jiné informace, než že dotyčný vystoupil v Plané a šel po dálnici? (V neděli tuto souvislost česká média nevyloučila; v pondělí je už jasné, že smrt této osoby neměla s policejním zásahem nic společného, proto jsme na žádost autorky tuto pasáž z jejího článku odstranili, pozn. red.) 6. Je pravdivé vyjádření policie, že 8 z 10 soundsystémů stály na jiných než pronajatých pozemcích, stejně tak, jako že většina lidí byla na cizích pozemcích? Pokud ano, proč to HS neuvádí? 7. Umožňuje smlouva mezi panem Šroubem a panem Pleskym i vjezd vozidel na pozemky? Není tam zmíněn. 8. Jak pan Šroub dodržel ustanovení
0/0
4.8.2005 9:09

epe2

blisty
Dobrý den, 1. Legalita akce - opravdu není potřeba pro akci pro 20 000 lidí zařídit nic jiného než souhlas majitele pozemku se vstupem na něj?
2. Přístup na pozemek - máte k dispozici pozemkové mapy, výpis z katastru, případně jíné dokumenty, ze kterých by vyplývalo to, to tvrdí HS? Neměl by být problém je získat a zveřejnit.
Podle zpravodajství idnes "na vlastní oči":
"Katastrální mapy dokazují, že účastníci technoparty procházeli na pronajatou louku přes cizí pozemky. Vyvrací to domněnku, že výjezd ze silnice vede přímo na pronajaté pole."
3. Jde v případě vyjádření policie o tom, že majitel souhlas odvolal skutečně o cílenou lež, nebo o jen o chybnou interpretaci toho, co pan Plesky na policii řekl? Je k dispozici podepsaný protokol? Sám Plesky přiznává, že jde o interpretaci toho, co řekl. Minimálně se zdá být jasné, že policii řekl, že předpokládal účast 50 - 100 lidí.
4. Opravdu dálnici zablokovala policie, jak tvrdí
0/0
4.8.2005 9:07

tajemník Iétajícího ostrova

Nezapomenutelná atmosféra
Rozhodl jsem se svým kámošům od techna nahradit nezapomenutelnou atmosféru festivalu a zároveň ukázat, že naše muzika vůbec není jednotvárná a bez nápadu:
Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duci  Duci  Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Tuc Tuc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc Duc
0/0
3.8.2005 19:15

tajemník z létajícího ostrova

Re: Nezapomenutelná atmosféra
zaregistroj si vlastni nick duplikate
0/0
3.8.2005 19:17

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Nezapomenutelná atmosféra
opr: zaregistruj
0/0
3.8.2005 19:17

tajemník Iétajícího ostrova

Re: Re: Re: Nezapomenutelná atmosféra
Nekupí se vám nějak ty překlepy, smažko?
0/0
3.8.2005 19:26

da_Mikesh

Re: Re: Re: Re: Nezapomenutelná atmosféra
tahni gumo
0/0
4.8.2005 12:34

pancho10

Re: Nezapomenutelná atmosféra
0/0
4.8.2005 8:59

komunisti_sou_svine

At ten člověk mluví za sebe.
Mě technoparty na Strahově vůbec nevadí, nemuseli je tam vyhnat. A Bublan a Paroubek, DEMISI za KAŽDOU CENU ¨!
0/0
3.8.2005 16:16

Mihi79

Reseni
Party udelat prckovi CHAVLOVI na zahrade a je pokoj
 
0/0
3.8.2005 15:59

xyndel

...
http://www.blisty.cz/2005/8/2/art24358.html
 
Pro ty, kteri se nedostanou dal, nez na druhou stranku diskuze...
0/0
3.8.2005 15:42

vaclav13

Organizátoři protestů se od Strahova distancovali
To si snad dělají legraci. A díky komu se asi tahle mládež natáhla do republiky a později do Prahy? Udělat bordel a malér to ano, ale pak je to najednou já nic já muzikant. Jenže ono to tak snadno nejde vážení technaři. Tihle lidé k vám patří a jsou tu díky vámi pořádané technopárty, a kdyby se nezačalo vyvádět tady v Praze, tak by se sem jen těžko přesouvali ze své vlastní iniciativy. Takže se od toho jde dost těžko jen tak distancovat a zavírat před tím oči.
0/0
3.8.2005 15:39

EasyR

Re: Organizátoři protestů se od Strahova distancovali
Jenomže takhle se oni chovají pořád. Mají jenom práva, ale už žádné povinnosti, nedej bože odpovědnost... Oni jsou totiž opravdu ještě děti, i když se tak nechovají...
0/0
3.8.2005 15:45

lunica

Re: Re: Organizátoři protestů se od Strahova distancovali
Začni od seba, dobre?
0/0
5.8.2005 11:37

tajemník z létajícího ostrova

.
panove by porad trestali teknare, ale ze i policista neni nikdo "nad" zakonem, to jim uz nedochazi... no nic tak cau... letim smazit  
0/0
3.8.2005 15:28

EasyR

Re: .
Ne. Já bych trestal i policajty, kteří porušili zákon...
0/0
3.8.2005 15:48

Júlinek šíšal

ostatně soudím,
že nejprve se poliši měli seřadit, a každému účastníku se prokázat polišskou legitimací ... to by jinak mohl říci každý, že je policajt...
0/0
3.8.2005 15:18

EasyR

Re: ostatně soudím,
Policejní průkaz koupíš na pouti. Co takhle rodný listy a prolustrovat si je jednoho po druhým přes net ?
0/0
3.8.2005 15:37

Júlinek šíšal

Re: Re: ostatně soudím,
správně ... čím dýl, tím nadělají míň škody  ... když si představím takové dvě řady mužsrev, jdosucí proti sobě jako kdzž hokejisti se třepaj ručkama ... i uspěšné představení se a prokázání by mohlo se završit podáním pravic či levic, případně obejmutím a polibkem - to pak by se nemohlo stát, co se stalo...
0/0
3.8.2005 16:27

iceboss

ještě moje poslední zamyšlení
kolik lidí se vejde na 18 ha plochy - sice s lesíkem - ale dejme tomu na čistých 18 ha ... tedy s místy na postavení stanů (do kterých budou policajti házet dělobuchy) a zaparkovaných aut (které přijdou o skla a tak), včetně místa pro sociální zázemí - pitná voda, umývárna, toalety ... + nějaké to pódium pro aparaturu + .......... ono je toho poměrně dost
0/0
3.8.2005 14:35

tajemník z létajícího ostrova

Re: ještě moje poslední zamyšlení
ty woe uz toho nech  je videt zes tam nikdy nebyl  prostuduj si fotky z minulejch rocniku
0/0
3.8.2005 14:40

iceboss

Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
a četl jsi reakce na ně - já nevím třeba již dříve zmiňovaná akce v Berlíně, nebo jiné akce v ČR
0/0
3.8.2005 14:44

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
ano cetl: "...  totéž si myslí i starostka obce Višňová na Liberecku Marie Matušková. A to přesto, že ví, jaké to je, CzechTek nedobrovolně hostit. Ve Višňové se příznivci techna usadili přesně před třemi roky.
"I proto dobře vím, že policie má jiné možnosti, jak chránit obecní a soukromý majetek, než mlátit děti," zlobí se nyní Matušková. V létě 2002 udělala s policisty dohodu.
"Taktiku jsme smluvili předem. Policisté tehdy k žádnému brutálnímu zásahu nesáhli a jen se snažili zabránit škodám. Řídili dopravu, dbali na to, aby účastníci té akce neodjížděli pod vlivem alkoholu, chovali se korektně. Tehdy jsem si říkala, že takhle nějak si představuji perfektně fungující českou policii," podotýká Matušková.
Taktika se vyplatila. Pořadatelé CzechTeku po sobě zanechali jen uklizené pozemky a obyvatelé Višňové, i když se jich část na starostku zlobila za měkký přístup, dali Matuškové důvěru i v dalších volbách. "CzechTek zkrátka lidi rozděluje
0/0
3.8.2005 14:46

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
podotykam ze jen behem czechteku se vybralo 150 tisic korun jen na pokutach 
0/0
3.8.2005 14:47

iceboss

Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
a CT03, 04??? souhlasím je to všechno v lidech jak se mezi sebou domluví a dohodnou - jenže někdy se domluvit a dohodnout s někým nejde
0/0
3.8.2005 14:51

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
ano s nekym ne... teknarska komunita je ale stale stejna... minulej rok, kdy se akce konala "ilegalne" ( byla pouze ustni dohoda s najemcem pozemku Ludikem, kterej ji po tom pred medii a policisty zaprel a chtel na vsem vytriskat penize) , tak byla na pozemku ktery vlastnil pan Plesky...  ten tehdy podal trestni oznameni na organizatory, ale vyjadril podporu jejich kulture a vyjadril ochotu k pronajmuti nejakych pozemku pro jejich akce... hadej kdo je tim majitelem pronajateho pozemku  letos? ano je to ten pan Plesky, s kterym se teknari dohodli... 
0/0
3.8.2005 14:57

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
to je odhalení! z tebe bude detektiv
0/0
3.8.2005 15:13

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
 jeste zes mi to rekl
0/0
3.8.2005 15:18

stara-vesta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
nech toho, hnisavej vrede
0/0
3.8.2005 15:21

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
mas zvlastni vyjadrovani...
0/0
3.8.2005 15:24

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
no  a  já to raději napsal, to je jistější
0/0
3.8.2005 15:21

EasyR

Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
Super. Potom že se technaři nemůžou s nikým na místě pořádání Czechteku dohodnout. Proč to letos nebylo zase u Marušky ? Spokojení štamgasti se rádi vrací a Maruška by určitě mela radost...
0/0
3.8.2005 14:52

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
protoze teknari respektuji nazor tech ktere akce otravuje a nejezdi kazdy rok na stejny misto
0/0
3.8.2005 14:58

iceboss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
sám si odporuješ - nebo vlastně ne - pouze teknaři jednají s těmi samými lidmi kteří vlastní pozemky ... ostatní kteří bydlí v okolí pořádání takovéto akce - tak ti mají smůlu
0/0
3.8.2005 15:02

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
proto se to misto konani vzdycky strida, aby nebyli kazdej rok "obtezovani" stejni lide (/ vetsinou to je ale natolik vzdalene od obydli, ze to normy neporusuje) a nebyl zatezovan neustale stejny pozemek... 
0/0
3.8.2005 15:08

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
Ach, ty smazky jsou tak ohleduplne :-D ty jo, ty bavis...
0/0
3.8.2005 15:10

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
argumentuj strejko
0/0
3.8.2005 15:11

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
Jen mi pripada vtipne, ze smazky bez skrupuli zaberou pozemek, par dni otravuji vsechny okolo hlukem, pokali prilehle lesy a louky, zamori pudu olejem a benzinem ze svych rachotin. To vse bez jedineho zavanu ohleduplnosti. Ale pak jsou tak neuveritelne slechetni a ohleduplni, ze pristi rok se nase.rou na pozemek jiny, aby snad nahodou neobtezovali ty same lidi dvakrat po sobe... :-D Spis maji strach, ze podruhe uz by si to lide libit nenechali. A maji pravdu...
0/0
3.8.2005 15:16

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
tvoje fantasmagorie si nech pro sebe   zajed se podivat na ty louky kde se czechtek konal
0/0
3.8.2005 15:19

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
Co bych na nich videl? To, ze jsou letos zarostle jeste nedava smazkam pravo nasr.at se jen tak kam chteji, vime? :-D
0/0
3.8.2005 15:20

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
dava jim pravo nasrat se tam, kde si to pronajali
0/0
3.8.2005 15:24

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ještě moje poslední zamyšlení
A, zase pleteme pate pres devate. Ve Visnove to meli pronajate? Krom letoska to nemeli pronajate nikde. A i letos se nasr.ali i na pozemky cizi, ktere si nepronajali... Takze zase vedle... ;-D Holt asi je zbytecne cekat, ze se vyhulenym palicim nekdy podari tu svoji akci zorganizovat poradne. Proste je to na ne intelektualne moc narocne, co? :-D
0/0
3.8.2005 15:29





Najdete na iDNES.cz