Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do sporu o techno se vložil Václav Havel

Bývalý prezident Václav Havel souhlasil, že zprostředkuje jednání mezi účastníky CzechTeku a vládou. Vyzvali ho k tomu premiér Paroubek, ministr Bublan a šéf ČSSD Gross. Technaři setkání zatím odmítají. Dopoledne však jednali s předsedou Senátu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DanielaZla

1

Už se těším na léto.

0/0
22.3.2007 20:09

Manciny

Havel
Pana Havla si vážím, je to přece jen třetí největší Čech, že hm.Tohle je ale ubohost,on který bojoval za demokracii se staví za ty, kterým je vlastní bezohlednost a porušování zákonů. Ty bu´d platí pro všechny nebo ať neplatí pro nikoho. To že je někoho 10 -20 tisíc ještě neznamená, že se mu musí ustoupit.Podporuji policii ČR
0/0
3.8.2005 12:23

Marek E.

Re: Havel
A kterej zakon ze porusili ?? Nejak jsem si nevsiml zadnyho, co by zakazoval taborit na pronajaty louce a jet po verejne komunikaci. Tj. budme trochu konkretni.. jen proto ze nekdo posloucha techno, neznamena ze porusuje zakon.
0/0
3.8.2005 12:29

Manciny

Re: Re: Havel
Nechápu, u Liberce byla Benátská Noc a žádnej problém nebyl, teda kromě počasí.Pokud si někdo pronajme louku pro 100 lidí a ví, že jich tam míří 20 000 a že se tam nevejdou a budou tábořit i na loukách jiných majitelů, tak jednoznačně počítá s tím, že až tam bude masa lidí, už se s tím nebude dát nic dělat, všechno se utajuje, hygiena není dostatečně zajištěna.Dotčení majitelé chtějí své pozemky ochránit, mají na to právo, proto si policii platí.
0/0
3.8.2005 12:39

jekul

Re: Havel
holt stárne a nezvládá to
0/0
3.8.2005 16:18

Marek E.

Spravedlnost?
Fascinuje me, jak dokonale demagogicky dokazi nyni reagovat politici. Vim, ze Cesi jsou rasisti, to vime asi vsichni. Ale ze existuje taky nenavist z duvodu toho, co kdo posloucha, to slysim poprve. Hadam, ze panu Paroubkovi, by se taky jednou nemuselo libit, co posloucha a mohl by me oznacit ze dementa a vylizance. Nebo na me poslat Bublana se svymi muzi v cernem. Nebo by to mohl prohlasit o nekom jinem, ne? Treba o Vas. Tak na to se tesim...
Vsichni omylaji, ze jinde by se CzechTek vubec nemohl uskutecnit - ale proc? Protoze to nedovoluje pravo apod. Ale tady to dovoluje a ackoliv nevidim ze strany organizatoru zadny nezakonny postup, akce se timhle zpusobem zmasakruje. Coz podle meho v poradku neni. Demokracie neni o vlade policie. Je to o souhlasu vetsiny a projevuje se v parlamente, ne na louce za vsi. Nastavte zakony, tak aby vyhovovali vetsine, a pak podle nich jednejte a nevytvarejte je, jak se zrovna komu hodi.
0/0
3.8.2005 11:39

proviron

.
Ten chrchla Havel nechcípne a nechcípne
0/0
3.8.2005 10:23

mirek_x

Ano jsou to deti
... a chtely se jen bavit!!!
0/0
3.8.2005 10:08

opportunity

Re: Ano jsou to deti
Jsi vtipný, ale takle fotka koluje po netu už hezky dlouho a vůbec není z Česka...
0/0
3.8.2005 10:18

rychlošípák

Jestlipak už se....
...byl Havel podívat mezi ty tančící děti na Strahově??!  Třeba si s nimi dal jointa a pak vzkázal těm co bydlí v okolí a už několik nocí nemohou spát a ráno musí do práce, ať mají trochu toho pochopení pro tu svobodomiluvnou alternativu. Ještě by jim mohl doporučit, ať se připraví na dobrovolný úklid okolí. protože takovýma blbostma se "svobodní a nezávislí"  nemají čas zabývat!  Hlavně, že oni mají pohodičku...
0/0
3.8.2005 9:45

opportunity

Re: Jestlipak už se....
 Právě proto patří technopárty na louku za město. Bydlím asi kilometr od ostrova na Vltavě a když byl festival na ostrovech, taky se nedalo spát. A to byl povolený. Jsem pro fesťáky tam, kde nepřekážejí ostatním.
0/0
3.8.2005 10:14

opportunity

Intelektuál Havel
Havlovi chybí publicita. Pes po něm neštěkne, nikomu nechybí, tak se snaží někam vecpat.
0/0
3.8.2005 9:44

jkzrt

Hrádeček
Jako příznivec této hudby,by mohl pořádat technopárty u svého Hrádečku.Je tam dobrý přístup,neblokovala by se dálnice.co neposral pan prezident za dobu  výkonu prezidentování,tak by mu to dodělali tito příznivci techna ,lidí,kterých se tak zastává.Proč se nezastáva lidí,kteří byli vyhozeni z práce a nebo proč nejede na slovenský venkov a ještě lepší na slovenský východ.Potom by měli novináři tolik možností psát o jeho pobytu ,lepší řečeno útěku z těchto částí republik.I policie by měla dost práce a pak by pan prezident zase napsal,že policie jen přihlížela a jemu nebyla poskytnuta potřebná ochrana.
0/0
3.8.2005 9:42

Moravský Slovák

asi jsem nedával pozor
Nějak jsem nezaznamenal, že by pan Havel nějak reagoval před pěti lety, když policajti pro zvýšení lesku nějaké idiotské pátry pořádali gladiátorské zápasy v ulicích Prahy. Nebo snad tenkrát nedával pozor pan Havel?
0/0
3.8.2005 9:00

klv

Re: asi jsem nedával pozor
kupodivu se vyjádřil, otevři si archiv na Idnes a přečti si to, jinak je to jen vykřík který nemá smysl
0/0
3.8.2005 9:02

celtic

už....
vidím ty demonstrace  V čele komunisti s ODSákama a za nima zfetovanej dav technařů...., první ječí demisééééééé, my chceme do vládýýýýý a smažky to podpoří svým duc, duc, duc, duc, duc...
0/0
3.8.2005 8:30

Joshuaboy

!!!
Už je mi z vás vážně zle. A z politiků taky. Minule policie nezasáhla, Langr řval, že nezasáhli, letos zasáhli, Langr řval, že zasáhli. Řekněte, že tráva je zelená, Langr opáčí, že je modrá. Langr je v opozici za každou cenu. Klaus by mohl příští rok uspořádat Čektek třeba na nádvoří Hradu, druhé kolo by mohli mít u Havla na Hrádečku. Prý se z toho nebude dělat politikum. No, to je vidět. Prý jde o generační spor. Prý si jen "pár dětí" přijelo zatancovat a policajti je pobili. Je mi z tendenčnosti médií i názorů některých lidí skutečně zle. Nikde jinde v civilizovaném demokratickém světě by se jim takového "sluchu" nedostalo. Proč asi jezdí k nám? V Británii jsou takové akce passe, je to tam zakázáno, sakra, ta Británie je strašně diktátorský policejní stát... Já jsem na straně policie, a myslím si, že to, co dělají politici teď je ubohé honění politických bodů
0/0
3.8.2005 7:40

jarini

Re: !!!
uklidni se s politikou to prece nemá nic spolecného, volby jsou az za necelý rok
0/0
3.8.2005 7:50

hasmen

Re: !!!
A v duchu si říkej -Fak da system DJ Těsto
0/0
3.8.2005 7:53

milchama

Re: !!!
Přesně tak. Ať si je Havel pozve na Hrádeček. Pak možná pochopil, že hostit CzechTek je přece jen něco jiného než hostit 3. festival II. kultury...
0/0
3.8.2005 8:28

milchama

oprava
Pak by možná pochopil...
0/0
3.8.2005 8:30

Martin111

Re: !!!
Naprostý souhlas
0/0
3.8.2005 9:01

Polárníliška

Re: !!!
Přesné, souhlasím
0/0
3.8.2005 10:39

Dědeček Vševěd

A co kdyby ...
... jste šli místo těchto řečí raději "makat" ?!
0/0
3.8.2005 7:19

klv

Re: A co kdyby ...
ano chceme klid na práci
0/0
3.8.2005 9:03

djgoddess

0/0
3.8.2005 6:46

Destroyer7

Návrat krále?
Dáša se před časem rozhodla, že už ji jejich vila u moře nebaví a chce zase "hrát" na prknech co znamenají svět. A co by tam Venda dělal tak sám? Dáša by se mu tu během chvilky spustila a tak potřeboval záminku proč se vrátit do ČR a nevypadat jako žárlivý dědek. Teď ji má a bude nadšeně zastupovat kohokoliv, jen aby byl Dáše poblíž. Cikáni, feťáci, feministky atd. hlaste se. Venda se vrátil.
0/0
3.8.2005 5:33

Berserk

Re: Návrat krále?
Presne tak, president cikanu, fetaku a dalsi spiny je zpatky.
0/0
3.8.2005 7:26

Cynyc

Re: Re: Návrat krále?
A taky vysokoskolskych ucitelu. Podle me byl Havel nejlepsi prezident, jakeho jsme mohli mit, a Klaus je nejhorsi. A mate naprostou pravdu, jsem uboha spina, ktera odmitla nabidku jit do firmy programovat a misto toho uci na UK matematiku.
0/0
3.8.2005 8:35

komunisti_sou_svine

Svině :-)
Změnu legislativy žádá i premiér Jiří Paroubek. Obce chtějí jiné řešení: aby na kulturní akce konané na soukromých pozemcích byla znovu ohlašovací povinnost, jež byla zrušena po roce 1989.
0/0
3.8.2005 3:35

Staon

Re: Svině :-)
Ohlašovací povinnost na akce konané na soukromých pozemcích je velmi nebezpečná. V takovém případě by se musela hlásit každá garden párty pořádaná na zahradě, jakýkoliv noční táborák. A co je ještě možná horší, obec by mohla takovou akci zakázat nebo rozpustit. To někdo z vás chce?
0/0
3.8.2005 9:54

komunisti_sou_svine

http://82.208.49.250/cztek05_zasah_chapter2.mpeg
http://82.208.49.250/cztek05_zasah_chapter2.mpeg
0/0
3.8.2005 3:32

cz123

http://g4.avu.cz/czechtek2005/divx/czechtek2005_p1040648.avi
http://g4.avu.cz/czechtek2005/divx/czechtek2005_p1040648.avi
0/0
3.8.2005 3:26

AntoninJezevec

rere
a i jedniu sem bila na spacirke v lesiku a videla dedko , jakze tam sbira houbi a hned je ji.A vzdycky dedek kdyz ukrajil houbu ji ochutnalo a pak popobihal okolo pareze a plival to na zem. a pak porad delal ten pan tvuj tfuv tfuj tfuj a stejne ty vochomurki porad jed. SEm vubec nevedel jestli tak zamnerne nici prirodu a nebo mu vazne i te houbu neco udelali. potom jsem se ho dedka zeptalo jestli to nechce uz nechat, ponevac je to skoda a stojne mu to ani nechutna, A ten chlap me zacal nadavat jak spacek, ze prej je v penzi a ze tu a tam tady byl hajnej, nez mu to vsecko kumunisti zebrali a ze ho vokradli ted vo duchod, a tak ze se ted nema kde bydlet a tak se chtel pry votravit po prasivkach. Kdyz mi to celi do povidal, tak me jestze dal ten jeho ohrnutej misliveckij kloubouk abych melo neco na pamtku jak, mi ho bylo lito. tak ho nosim dva dni a chtel bych ho tu lacino prodat, dyztak mi napiste dekuju
0/0
3.8.2005 1:35

komunisti_sou_svine

?
tohle je nějakej kód wtf ?
0/0
3.8.2005 1:46

nokin

I s úřadem je nutné mluvit
Aktuálně lze říct s jistotou pouze jediné. Ve střední Evropě je zřejmě zcela nemožné či minimálně velmi riskantní uspořádat jakoukoliv akci, při které se má shromáždit několik tisíc lidí bez rozumné komunikace s úřady. Zejména, když to má být na pronajatém pozemku, který není ani viditelně oddělen od jiných pozemků a dost možná k němu ani není volný přístup. Tím méně pak akci, která má být několikadenní, poměrně dost hlučná a z minula nemá nejlepší pověst. To je objektivní realita, na které nic nezmění to, která politická strana je u moci, anebo to, že organizátoři vyznávají free styl života a nechtějí mít s úřady nic společného. Budou muset.
0/0
3.8.2005 1:22

geeeniuss-ma-pravdu

Re: I s úřadem je nutné mluvit
Tys tomu dal korunu.
0/0
3.8.2005 1:26

nokin

Re: Re: I s úřadem je nutné mluvit
Copak se ti nezdá?
0/0
3.8.2005 1:36

svatej_

Re: I s úřadem je nutné mluvit
ubozacku, kdybys byl schopnej aspon napsat odkud jsi to zkopiroval... http://ihned.cz/1-10072840-16579540-000000_d-16
0/0
3.8.2005 1:36

nokin

Re: Re: I s úřadem je nutné mluvit
A proč bych to měl dělat? Je to názor pod který se podepisuju. 
0/0
3.8.2005 1:38

svatej_

Re: Re: Re: I s úřadem je nutné mluvit
jenze to neni tvuj nazor. muzes ho maximalne citovat
0/0
3.8.2005 1:39

svatej_

Re: I s úřadem je nutné mluvit
urcite se nedovolis ani uprdnout bez povoleni uradu v tomhle uzasnym civilizovanym a bezpecnym state...
0/0
3.8.2005 1:39

nokin

Re: Re: I s úřadem je nutné mluvit
No nazdar svatej rebel, přišel jsi akorát z pařby?
0/0
3.8.2005 1:41

maudite

To je konec, Paroubku, tvoje mozna dobre umysly pohrbil podradny mansaft !
Je to az desive surrealisticke, jak se statni aparat a odpovedni voleni politici vybarvili. Pod poklickou demokracie nam tady vetsina mocenskych slozek sni o policejni diktature. Je smutne ocekavat od parlamentnich politiku nejaky pokrok v reseni neunosne situace v Cesku a jeste strasnejsi je jim byt vdecen i za naznak maleho zlepseni. Jenze ted se mili demokrati vybarvili a prave vcas. Doufam, ze to lidi pochopi, ze tady uz nejde o nejake spratky trsajici na kakofonicke zvuky, ale ze tady jde o zakladni princip normalniho a slusneho zivota.Jako by nestacila druha polovina dvacatych let a po kratkem obdobi relativniho vzduchoprazdna se tady s tim zacina znovu. Jestli se sahne jednem na jejich prava , stane se to i druhym. Reakce statniho aparatu na pokracovani Cektek v Praze jednoznacne prokazala, ze statni aparat zneuzil svoji moc proti obcanum. Lidi, vyuzijte tu prilezitost, co vam spadla z nebe, druha jen tak nebude. Ale s vyloucenim ODS a ostatnich parlamentnich stran !
0/0
3.8.2005 0:57

halperin

Re: To je konec, Paroubku, tvoje mozna dobre umysly pohrbil podradny mansaft !
používáš moc cizích slov, příznivci socdem ti nerozumí a tak nemůžou reagovat :o)
0/0
3.8.2005 1:05

tajemník z létajícího ostrova

.
Organizátoři protestních akcí v Praze v souvislosti s policejním zásahem na CzechTeku se distancovali od soundsystémů, které ruší obyvatele Strahova.
0/0
3.8.2005 0:54

svatej_

Re: .
jenom bych chtel upozornit, ze situaci na strahove nezpusobil nikdo jiny nez PCR, ktera brutalne rozehnala technoparty u Tachova a donutila jeji ucastniky se presunout jinam. komu vadily soundsystemy na louce u dalnice? urcite min lidem nez na strahove. a policie situaci mlcky monitoruje. proti technarum nic nemam, chteli se proste vyzit na miste kde nikomu nebudou vadit, ale policie plna dutych hlav a podplacenych prasat proste jednala na politickou objednavku, provedla zasah a vsechny mediama vymyte mozky ji budou dekovat a libat nohy.
0/0
3.8.2005 1:06

geeeniuss-ma-pravdu

Re: Re: .
Mluvíš mi z duše
0/0
3.8.2005 1:15

geeeniuss-ma-pravdu

Plíživý ultrapravicový celosvětový převrat
O plíživém ultrapravicovém světovém převratu jsem se již na těchto stránkách několikrát zmínil. Dnes mi můj názor potvrdil Paroubek. Technaře označil za anarchisty z mezinárodní organizací (anarchisté jsou formou levice - spíše extrémní levice). Že by ČSSD měla strach z hesla "Proletáři všech zemí spojte se "  Je zajímavé, že skiny a fašisty brutálně nerozpustí, ale naopak je vláda ČSSD  ochraňuje. Tudíž ultrapravice je jí bližší, než ultralevice (akorát mi vrtá hlavou, že ODS se zastala technařů, v tom bude určitě nějakej modrej podfuk).
0/0
3.8.2005 0:50

celtic

Re: Plíživý ultrapravicový celosvětový převrat
Jestli myslíš Klausův děkovný dopis ultranacionalistické straně, tak to je normální, on ty postoje nic než národ (rozuměj nic než Klaus) zastává už dávno....
0/0
3.8.2005 0:53





Najdete na iDNES.cz