Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za vše mohou pořadatelé CzechTeku

Organizátoři CzechTeku od začátku lžou a podvádějí. Podle smlouvy si najali kousek louky k oslavě narozenin pro padesát až sto lidí. Lež jako věž. Moc dobře věděli, že se sjede mnohatisícový dav. Věděli, že se tam ti lidé nemají jak dostat, leda přes cizí pozemky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Šárka Grossová

·
ježiš, to je blábol
0/0
4.8.2005 9:04

Tyrann

Re: ·
No úplně neskutečně blbej......to víš - iDnes...
0/0
4.8.2005 9:20

shnek

PETR KOBULEJ LŽE
Kdyz pisete takovy verejny clanek, tak se prosim nejdrive obtezujte overit si fakta. Evidentne jste ani nevidel najemni smlouvu, ktera je na internetu nekolikrat. A dale ignorujete fakta o pristupove ceste. Opirate se o lzi ktere umyslen vypustila policie a ktere bohuzel dezinformovali i radu jinych lidi. POLICIE VEREJNE LZE a nikdo za to nechce nest odpovednost! Proc nevyhodej aspon toho prolhanyho mluvciho? to je policie opravdu beztrestna?
0/0
4.8.2005 8:21

nejakejmeno

To Arny
Vždycky jsem myslel, že ostravak bloguje je sranda blog nějakého ožraly z Ostravy. Zdá se, že pro Arnyho je to nová Sbírka zákonů. Ne Arny, musím Tě zklamat, akce typu CT nepodléhají ozžnamovací povinnosti. Navíc policie nemlátila kvůli neoznámení akce, ale pod záminkou, že jsou na cizím pozemku, když se ukázalo, že ne, tak chvíli tvrdili, že majitel pozemklu souhlas odvolal. Což však byla lež. Naprosto jasná, primitivní a doložitelná lež. A když policie využívá lži, jako záminku k mlácení lidí, je to dost v řiti.
0/0
3.8.2005 9:45

shnek

Re: To Arny
Naprosty souhlas!
0/0
4.8.2005 8:22

Staon

Analo
Dovolil bych si reagovat na Vaši analogii s vlastním pozemkem. Pokud se mi nějaký člověk bez mého souhlasu projde po mém pozemku a nebude chtít odejít, tak opravdu zavolám policii a ta ho snad vyvede. Ale v žádném případě ho policie nevyžene z jeho pozemku. Jaktože v tomto případě je policie vyhnala i z jejich pronajatého pozemku? Kdyby policie byla přítomna a hlídala a vyháněla je z okolních pozemků, tak jim zatleskám a řeknu "fajn, takhle pracují profesionálové." Ale tohle je trochu moc. V televizi jsem slyšel jeden názor, s kterým se ztotožňuji, že tato akce nese znaky záměrně vyvolaného konfliktu. Proč? Protože policie, dle mého názoru, bezdůvodně zablokovala sjezd z dálnice a nájezd na pronajatou louku a všechny svoje následné akce odůvodnila důsledky tohoto zákroku!
0/0
3.8.2005 9:36

chorosh

Re: Analo
Zkusím analogili z obchodu: Pokud ti jedenáctkrát firma odebere zboží z tvého skladu a jedenácktrát ti nezaplatí a ty ji podvanácté najdeš u svého skladu jak si nakládají zboží ale jejich člověk ti najednou začne mávat před nosem příkazem z banky "že tentokrát to mají zaplacený", co uděláš ? Necháš je ? Asi ne. Zavřeš sklad aby zatím nic nebrali a zkusíš ověřit platbu v bance. A když ti oni mezi tím rozbijí okna skladu a začnou ti vytahovat krabice oknem ? Při tom zraní tvýho skladníka který se jim v tom snaží zabránit. Líbilo by se ti to ?
 
0/0
4.8.2005 9:39

le-on

NO A CO?
tak by se sesli, par dni by delali bordel, louka by se uklidila a za par mesicu by nikdo nepoznal, ze tam nejaka akce byla... skoda na majetku miziva.
 
ANO, je problem si pronajmout adekvatni prostor. proc??? protoze statni pozemkovy fond a obce. protoze kdyz se nektery majitel adekvatniho pozemku rozhodne ho dat k dispozici technarum, tak je na nej vyvijet natlak z obce nebo pozemkoveho fondu, ktery byva casto vlastnikem a jenom na nem zalezi, jestli kdy pozemek odproda.
0/0
3.8.2005 9:20

celtic

už...
vidím ty demonstrace  V čele komunisti s ODSákama a za nima zfetovanej dav technařů...., první ječí demisééééééé, my chceme do vládýýýýý a smažky to podpoří svým duc, duc, duc, duc, duc...
0/0
3.8.2005 8:28

nejakejmeno

pokračování
...tak mě policie odrazovala od podání trestního oznámení. A ejhle, najednou sama obětavě objíždí majitele už posekaných luk, na které se chystá vyhnat účastníky CT a následně je rozjednit Tatrami a transportéry, jestli nechtějí náhodou podat trestní oznámení. Jak dojemné. Ta péče! Poměrně pikantní je, že na J. Moravě Polská prospektorská firma zcela bez souhlasu vlastníků umisťuje sondážní zařízení na jejich pozemky. Na rozdíl od technařů na to nemá smlouvu. Vůbec jsem ale neviděl, že by policie nasadila transportéry a mlátičky a ty poláky zbila. Tomu říkají ochrana soukromého vlastnictví?
0/0
3.8.2005 8:27

nejakejmeno

Proč ten člověk tak srašně lže??
Za prvé je LEŽ, že louka byla pronajata jen pro padesát-sto lidí. Kopie smlouvy je ostatně i na webu IDNES: Stačí trocha gramotnosti. Za druhé lze přepokládát, že kdyby se majite louky cítil podveden, ze stran technařů, že by to odvolal, popř. by podal žallobu. To však navzdory přání policistů neučinil. Další lež je, že k pozemku needly komunikace. Vedla tam veřejná asfaltová silnice, kterou ale policisté protiprávně uzavřeli. Pak je logické, že se tam lidé pokoušeli dostat jinudy. Takže opět LEŽ. Policisté nepustili k tisícům lidí na louce připravené mobilní toalety. Lze se pak divit, že vzniklo znečištění? Vydrží soudruh autor dva dny nejít na záchod? Policie doslova brání komunisty, když ve městech vyřvávají svojí protizákonou komunistickou agitku a zatýká ty, kteří na toto porušení zákona upozorňují. Ovšem když si někdo pronajme louku daleko od obce je najednou na koni. není divu. Komunisté jsou kamarádi, mladí lidé sotva. Také mě zaujalo, že když mi bylo opakovaně vykradeno aut
0/0
3.8.2005 8:20

GOTTTY

konečně
konečně jednou policie udělala rozumnou věc a zasáhla. Chtěl bych vidět, jak by se všichni "ochránci lidských práv" tvářili na to, kdyby jejich soused pronajal dva metry čtvereční pozemku a na ten a všechny v okolí se sjelo několik tisíc barbarů a začali ničit vše okolo a ulevovat si všude, podle jejich současných postojů by nemohli zavolat policii, protože je to spontánní setkání a projev kultury... rád bych je viděl   
0/0
3.8.2005 7:07

shnek

Re: konečně
pro tvoje info 13,5 ha neni zase tak malo, zachody tam byly, ale vzhledem k tomu ze je policie nepustila na pozemek, tak byl problem (zpusobeny policii). Jestli sis ale nevsiml, nejzasadnejsi problem vsichni vidi v tom, ze policie zasahla i tam kde nemela, vyvolala chaos nesmyslnym uzavrenim cesty a predevsim agresivne vic nez bylo nutne. Pripadne ti adekvatni, kdyby ti soused u usebe na zahrade usporadal mejdan a ty si na nej zavolal policii ze nemuzes spat a policie k nemu vtrhla na zahradu a vsechny tam zmlatila jak žito?
0/0
4.8.2005 9:00

pildax

Louky vs. Technika
Jsem opravdu potěšen že po zákroku policie, která bránila nepronajaté louky a nanich nebyly spácháné žádné škody. Když po louce chodí pát lidí tak se určitě zničí mnohem více než když po nich jezdí policie s těžkou tech. a kádou láhev rozbijí tonfou! Dobře vám tak chuděrky! Měli jste je taky pronajmout.
0/0
2.8.2005 14:45

GOTTTY

Re: Louky vs. Technika
pozvu si pár tisíc kamárádů a budeme ti dělat bordel u tebe doma, zavoláš policii, smažko?? doufám že ne, to bys mě omezil na mých právech
0/0
3.8.2005 7:02

shnek

Re: Re: Louky vs. Technika
jestli sis toho nevsiml, nebo stale slepe ignorujes fakta tak nejbrutalnejsi zakroky byly proti tem co zustali na "JEJICH" louce. Kdyz si pritahnes tisic kamosu na tvoji louku. Ktera je nekolik kilaku od nejblizsiho domu ale ktera sousedi s moji, tak mi to bude uplne u p****e, zvlaste kdyz tu louku mam stejne prave posekanou. A myslim ze je to jedno vetsine normalnich lidi.
0/0
4.8.2005 8:52

kara_mel

chá
bůhehe...hihih...ách...uf...takový slinty
0/0
2.8.2005 13:58

ian69

?
Proč takové sračky plné nepravdivých tvrzení iDnes vůbec zveřejňuje?
0/0
2.8.2005 13:35

Arny_71

Re: ?
Myslíš ty nenávistné příspěvky DUC DUC smažek, které se osypou, jen když uslyší slova jako organizace, práva jiných lidí, zákonné normy?
0/0
2.8.2005 15:38

babacek

Pravda
kterou mnozí nechtějí slyšet.Víc k článku není třeba dodat.
0/0
2.8.2005 9:56

jejkap

Re: Pravda
Ten clanek je plny lzi od zacatku do konce, od tech "50-100 lidi" az po smysleneho znameho. Vic k tomu neni potreba dodat.
0/0
2.8.2005 10:48

babacek

Re: Re: Pravda
Každý hájí svoji pravdu.I zločinec přichycený při činu tvrdošíně vinu odmítá a tvrdí,že je nevinen. :-)
0/0
2.8.2005 12:13

ian69

Re: Re: Re: Pravda
2babacek: Tak se přiznej, že lžeš. Viděl jsi vůbec fotokopii smlouvy? Slyšel jsi vyjádření majitele?
0/0
2.8.2005 13:33

babacek

Re: Re: Re: Re: Pravda
Právě,že viděl a také to bylo to jediné co v ruce mají a to je velice nedotačující.Já nehodnotím o proti vám kdo na pozemek vnikl a proti komu byl zásah veden,ale že k porušení zákona došlo.A to mnozí nechtějí pro emoce vidět.A teď zkuste něco napsat bez osočování ze lži apod. :-)
0/0
2.8.2005 13:56

Konstrukter

Re: Re: Re: Re: Re: Pravda
k porušení zákona došlo...  Kdo jaký zákon porušil? Byl pachatel zadržen a trestný čin vyšetřen? Nebo to bylo naopak, že pachatel zajištěn nebyl, zato bylo zmláceno  kvantum nevinných lidí?
0/0
2.8.2005 14:03

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda
O tom s vámi polemizovat nebudu.Došlo k porušení zákonů a vyhlášek hned několik.Ale,nejpodstatnější je že byly podány trestní oznámení na technaře před zákrokem policie.Pokud vám neuniklo tak šetření je na samém začátku a zatýkání nebo předvolání následuje až poté.A jak řekl velitel zásahu.Po výzvě chytří odešli.Není více co dodat.
0/0
2.8.2005 14:21

bluewind

jak je to v Anglii
V roce 1994 britská vláda schválila Zákon o trestním soudnictví a veřejném pořádku (Criminal Justice and Public Order Act, 1994). "Rave" je v něm  definován jako shromáždění více než 100 osob, při němž se hraje v noci na volném prostranství zesilovaná hudba, která vážně obtěžuje místní lidi. Zákon poskytuje policii pravomoci nařídit účastníkům, aby pozemek opustili, pokud policie usoudí, že Připravují rave (dva nebo více lidí) Čekají, až rave začne (10 nebo více lidí) Účastní se rave (10 nebo více lidí). Ten kdo neuposlechne příkazů policie či vrátí se během nadcházejího týdne na pozemek, dopouští se trestného činu, kdy je trestem tříměsíční vězení anebo pokuta 2500 liber anebo obojí. Zákon umožňuje každému uniformovanému policistovi, který dospěje k názoru, že určitá osoba jde či jede na rave , jim v tom do vzdálenosti 8 km od místa konání zabránit a donutit je, aby opustili oblast. Pokud osoba policistu neuposlechne, zaplatí pokutu 1000 liber.
0/0
2.8.2005 9:13

blazejjj

Re: jak je to v Anglii
jo, takovyhle zakon by to mozna vyresil
0/0
2.8.2005 9:39

jejkap

Re: Re: jak je to v Anglii
Aby byla naplne skutkova podstata trestneho cinu, musi tam hrat reprodukovana hudba, "která vážně obtěžuje místní lidi". Jinak ta ustanoveni nelze aplikovat.
0/0
2.8.2005 10:49

Arny_71

Re: Re: Re: jak je to v Anglii
Jako začátek by to stačilo.
0/0
2.8.2005 15:40

vcapkova

Chyba organizátorů
Proč je s tím každý rok problém, když ostatní podobné festivaly, které navštěvuje moje dcera , jsou v pohodě.Myslím, že za to mohou organizátoři. Nejednají průhledně.
0/0
2.8.2005 9:07

tajemník z létajícího ostrova

Pane Kobulej
Zjistete si prosim nejdrive fakta, at ze sebe nedelate zbytecne blbce. Dekuji
0/0
2.8.2005 7:54

KarelW

Re: Pane Kobulej
Faktem je, ze vsechna ta puda je zarazena jako orna a poziva ochrany zemedelskeho pudniho fondu dle zakona, kde se mimo jine pravi : Hospodařit na zemědělském půdním fondu musí vlastníci nebo nájemci pozemků tak, aby neznečišťovali půdu a tím potravní řetězec a zdroje pitné vody škodlivými látkami ohrožujícími zdraví nebo život lidí a existenci živých organismů 4) , nepoškozovali okolní pozemky a příznivé fyzikální, biologické a chemické vlastnosti půdy a chránili obdělávané pozemky podle schválených projektů pozemkových úprav.
0/0
2.8.2005 8:01

Kombajn

Re: Re: Pane Kobulej
- odpadky mely byt vysbirane. jiz v prubehu se odpadky sbiraly. je to na fotografiích.
- byly zajisteny TOI TOI wc budky, ale policie nepovolila po komunikaci kterou zablokovala vjezd...
0/0
2.8.2005 8:31

GOTTTY

Re: Re: Re: Pane Kobulej
no, jistě, koneckonců vi to tak děláte každej rok, že? Chtěl bych vidět, jak by se ti líbilo, kdybych šel řvát před tvůj barák a chodil ti srát do předsíně.. dej mi adresu
0/0
3.8.2005 7:00

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Pane Kobulej
faktem je ze puda jako orna neni pouzivana... na pozemkach razenych take jako "orna puda" se konaji i oficialni festivaly... takze v tom to nebude
0/0
2.8.2005 14:05

ViktorVotruba85

Stanovisko k nejen policejní brutalitě – CzechTek 2005
V tomto roce poprvé, po jedenácti letech tradiční ilegality, se taneční akce CzechTek dle většiny právníků přesunula na pole legality. To ovšem neznamená, že by se dala charakterizovat klidným průběhem bez nepříjemných potyček s Policií ČR. Právě naopak. Policie oproti své dřívější zdrženlivosti tentokrát zasáhla bez jakýchkoliv odkladů.
Samotný zásah obnášel mnohá pochybení ze strany policistů a v některých případech i protiprávní jednání. Ovšem, touto otázkou nechť se zabývají příslušné osoby – právníci. Nemám v úmyslu dívat se na tento incident skrze paragrafy, ale čistě lidskýma očima. Zájem medií a veřejnosti by se neměl bagatelizovat a připisovat právě probíhající „o
0/0
2.8.2005 0:13

blazejjj

Re: Stanovisko k nejen policejní brutalitě – CzechTek 2005
no myslím že o legálnosti týhle "kulturní akce" nepochybuje nikdo :)
0/0
2.8.2005 9:43

babca

Re: Re: Stanovisko k nejen policejní brutalitě – CzechTek 2005
Ano milý blažeji, věř tomu, že i tohle je kultura.Dokonce mi připadne kulturnější, než vyřvávání o ožralejch od Kabátů a nebo komunistická vlezdopostele Helenka.
0/0
2.8.2005 9:53

Kombajn

0/0
2.8.2005 0:12

Kombajn

proc autor lze?
Nechapu proc byla tato evidentni lez uverejnena. na pozemek existuje smlouva, ta smlouva je bezne ke stahnuti na internetu a NIKDE se v ni o 50ti ucastnicich nepise, je to jen dalsi lez, kterou pouzivala od zacatku policie (ktera lhala i o tom, ze majitel smlouvu ustne odvolal) a kterou prevzala media a ktera pres nekolikatere dementi dal zije vlastnim zivotem...
0/0
2.8.2005 0:09

Arny_71

Re: proc autor lze?
Bezte uz s tou smlouvou do p r d e le e. Ta smlouva neni samospasitelna, je to jen jeden z kroku, ktere musi organizatori takoveto monstrakce splnit, vit nize: "Každý, kdo nějaký hudební podnik v Čechách pořádal, musí vědět, že je třeba nejen zajistit místo konání, a to buď v budově nebo i pod širým nebem, ale je třeba rovněž získat souhlas místně příslušného místního či městského úřadu, a to v dostatečném časovém předstihu. Úřad si obvykle vyžádá podrobnější informace o akci, jako je alespoň přibližný scénař či program včetně technického a finačního zabezpečení. U akcí od stovek lidí výše je již třeba vytvořit početný organizační štáb a rovněž zajistit součinnost jak policie, tak zdravotníků. Dále je třeba zajistit s místním úřadem dohodnutý počet pořadatelů, ježto budou taktéž řádně označeni a poučeni o svých povinnostech. Uvažovanému počtu účastníků musí také například odpovídat počet dostupných WC a umýváren. " Co z toho "organizatoři" CzechTeku splnili?
0/0
2.8.2005 15:45

Arny_71

Re: Re: proc autor lze?
Jen pro pořádek, informace jsem citoval ze zdroje: http://ostravak.bloguje.cz/179703_item.php#comments.
0/0
2.8.2005 15:46





Najdete na iDNES.cz