Diskuze

Svoboda a CzechVztek

Jsem přímým účastníkem (nejen) letošního CzechTeku. "Bitvu o CzechTek" jsme neprohráli už jen my – tentokrát jste prohráli i vy ostatní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pankacz

7. 8. 2005 13:51
celý článek
Dobrý den, jsem ohromen množstvím ohlasů, které se zde nashromáždily. Jen na vysvětlenou - originál mého článku (ve kterém se například daleko detailněji zaobírám oněmi "hodnotami, které mi CzechTek přináší") má cca 8000 znaků, editorka MF Dnes s mým vědomím text zkrátila téměř o 2/3. Ten původní text si můžete přečíst na mém blogu http://www.spacek.info (zápis z 1.8.). Přeju hezký den (všem)
0 0
možnosti

vlákno

7. 8. 2005 18:07
Re: celý článek
tak si přečtěto toto http://pes.internet.cz/clanky/2005/08/45024_0_0_0.html Tato Vaše pasáž: "Vzduchem létaly větve, lahve, účastníci se bránili statečně a měli na to právo. Čekala snad policie partu gándhíovských pacifistů nebo zbabělých Čecháčků, jejichž jedinou zbraní je slza v oku?" naplňuje podstatu trestného činu "schvalování trestného činu" (zde útok na veřejného činitele). Zkuste se vzpamatovat pane režisére.
0 0
možnosti

Murderous

6. 8. 2005 23:06
fetaci
Kdyby ty hovada zfetovany a ozrali radsi makali, jako vsichni normalni lidi. Na tento a podobny odpad jdou my tezce vydelany penize a to se mi fakt nelibi. Proto souhlasim, ze je odtamtud vyhnali, nesouhlasim vsak s formou zasahu. NEMAM VAS RAD FETACI !!!
0 0
možnosti

Pavelpod

1. 8. 2005 20:33
zas falešná demagogie v argumentech...
Došel jsem však k závěru, že hodnoty, které CzechTek nabízí, převažují nad několika probdělými nocemi místních nebo pošlapanou loukou - já ne.
0 0
možnosti

greenina

1. 8. 2005 20:25
čemu slouží?
V této chvíli je dost zřejmé, že zásah byl neadekvátní. Tedy za předpokladu, že naší touhou není společnost, v níž mají všichni každý den strach z toho, zda neporuší tu či onu vyhlášku. Jistě, že ze zákonné normy mají funkci udržovat společnost v rozumném chodu, ale na druhou stranu - každý z nás děláme za rok desítky přestupků nebo i malých trestných činů, musíme počítat s přípéadnými následky obvykle ve formě pokuty. Tříštivá zlomenina lokte čtrnáctileté holky - to je psychická újma na celý život. Jenomže to není hlavní problém. Hlavní problém je, že pravděpodobně už dávno dopředu šlo o politickou záležitost, která si jako rukojmí vzala pět tisíc mladých lidí. Že i nyní se hraje hlavně o politické body namísto zamýšlení se nad tím, kde je ona hranice svobody jednoho v. svoboda druhého, jak ji hledat a jak tupit hroty konfliktů. Z diskuse vyplývá hlavně netolerantnost a zase to tolikrát již omýlané černobílé vidění, které sem zanesl komunismus, a kterého se asi nedokážeme zbavit. Je
0 0
možnosti

VY_KURVY

1. 8. 2005 19:36
f*ck
Stve me tenhle system. Stve me tahle zas**ana spolecnost postkomunistu a vubec zapadni spolecnost. Kde svoboda a demokracie jsou jen 2 prazdne pojmy.
Nenavidim dnesni demokracii a svobodu, protoze se jedna o otrokarstvi a hovadismus. Dnesni demokracie a svoboda tak jak ji hlasaji USA a po nich se opici Cesko je pohym preludem predstav, fantazii a neskutecnosti. Americane tise trpi.  Nenavidim vas Cesi, nenavidim vas Evropane a NENAVIDIM VAS AMERICANI. Dnes se zab*iju. Tahle technoparty byla poslednim duvodem k seb*evrazde. Vice uz jich v tehle podelane  spolecnosti LIDI zazivat nechci. Polibte mi vsichni pozadi vy cesky Z...I
0 0
možnosti

Gapa_vl

2. 8. 2005 10:40
Re: f*ck
Bude Tě škoda, držím palce....
0 0
možnosti

chroustík

1. 8. 2005 16:04
Pane Špačku, autore článku
uvedl jste, že ...hodnoty, které CzechTek nabízí, převažují nad několika probdělými nocemi místních ... Teď si představte, že v případě, že by se CT konal až do konce, by některé účastníky domů vezl v autobuse či ve vlaku veřejné dopravy některý z těch místních, který pracuje a musí do práce. Samozřejmě nevyspalý. Jak asi taková jízda skončí ? Dál si představte, že v té vesnici bydlí starší nemocní lidé (kardiaci, diabetici atd.). Jak se asi zlepší jejich zdravotní stav v kombinaci CT a současného počasí ? Samozřejmě tam bydlí i malé děti. A také lidé, kteří musí velmi brzy ráno do kravína, vepřína či jiné stáje nakrmit hospodářská zvířata a na pole, jsou žně. Jak myslíte, že se jim bude pracovat po celonočním bdění ? Ještě chcete před těmito lidmi obhajovat hodnoty CT ? Vy máte dovolenou, lidé na venkově v létě většinou ne. Vy svůj film nebo divadlo můžete dodělat jindy. Lidé na venkově musí svoje hospodářská zvířata krmit každý den. Po celý rok. Co vy vůbec víte o životě na venkově ?
0 0
možnosti

mmkk

1. 8. 2005 18:16
Re: Pane Špačku, autore článku
Překrucuješ fakta: Ta lokalita byla kousek od dálnice a nejbližší obec tak daleko, že v ní byl větší hluk z dálnice než z pouštěné hudby.
0 0
možnosti

mojo

1. 8. 2005 14:51
***
Nez po mne zacnete hazet nadavkama: jsem docela mladej, rad si zahulim, techno mi neva (d´n´b).
 
To co tady predvadeji ublizeny cektekari je SMESNY!!! Osobne jsem moc rad, ze se konecne nase nekdo, kdo ty fakany z ty louky vypraskal. Protoze jakkoli mi policie lezi v zaludku, tak daleko vic mne vytaci ta siroce rozsirena ceska nemoc: NEUCTA K JAKYMKOLI PRAVIDLUM SLUSNYHO CHOVANI. Nekolik let ziju v cizine a ten sok po prijezdu domu je pokazde vetsi. Kazdy si tu dela co chce a ma u toho plnou hubu svobody a demokracie. Je to k B*L*I*T*I...!!!
Na ceskych silnicich se neda jezdit, kazdej se tam chova jak dobytek a na to, ze by nekdo bral ohledy na ostatni muze kazdej zapomenout. A to, ze se nekdo rozhodne zpustosit louku jen proto, ze se mu chce a ma nejakej pripitomnelej pocitecek, ze mu jeho lidska svoboda dava k te prasarne pravo, to je jen dalsi z prikladu neucty k tem pojmum vubec: SVOBODA a DEMOKRACIE.
 
Jdete se vycpat czechtek
0 0
možnosti

Gapa_vl

1. 8. 2005 14:53
Re: ***
Smekám klobouk a plně souhlasím!
0 0
možnosti

Gapa_vl

1. 8. 2005 14:41
"pan autor"
Tenhle článek je tendenčně napsanej jak prase! Divím se, že portál jako idnes.cz vůbec něco takhle zaujatého uveřejní! Stává se tu z toho pěknej bulvár!
0 0
možnosti

heck

1. 8. 2005 14:50
Re: "pan autor"
Vzdyt je to cista pravda. Treba s tim jak vsichni psali ze technari zatarasili D5- to prece neni vubec pravda!! staci se podivat kdo zatarasil D5- policie! http://techno.cz/party/31923?open=13961 Naprosto presne je srovnani kluku co jdou na tresne a strili na ne kulomety. Je jasne ze spolecenska nebezpecnost Czechteku je stejna jako jakakoliv jina velka hudebni akce. Narozdil od pochodu tisice neonacistu- to se ale zadnej policajt k nicemu neodvazi co??!!!!
0 0
možnosti

Mr_R

1. 8. 2005 14:33
Mrazí mě
z některých příspěvků v zádech. Kde se v lidech bere tolik nenávisti a zaslepenosti...
0 0
možnosti

EasyR

1. 8. 2005 14:46
Re: Mrazí mě
Mě zase mrazí z tohohle: "Došel jsem však k závěru, že hodnoty, které CzechTek nabízí, převažují nad několika probdělými nocemi místních nebo pošlapanou loukou."
0 0
možnosti

big_johny

1. 8. 2005 14:05
podpora
pane spacku, diky. taky toho mam dost a myslim, ze nas neni malo!
0 0
možnosti