Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Techno není teror, hlásal dav před vnitrem

Několik tisíc převážně mladých lidí protestovalo v Praze proti zásahu na CzechTeku. Demonstranti označili akci těžkooděnců za nepřiměřenou, žádali demisi premiéra Paroubka a ministra vnitra Bublana. Od ministerstva vnitra přešli k Úřadu vlády. Po třech hodinách se rozešli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

norman_64

čtěte
http://web.kompletni.info/index.php?id_clanku=14
0/0
1.8.2005 14:44

tajemník z létajícího ostrova

CT24!!!
tiskova konference http://vysilani.ct24.cz/
0/0
1.8.2005 14:35

celtic

už..
aby bylo po prázdninách, nebo se těch feťáků nezbavíme...
0/0
1.8.2005 14:11

ten_z_jineho_sveta

Re: už..
Otevři si dalšího Kelta a nech ještě chvíli ty prázdniny :o) .. Nezdá se ti trochu nefér nazývat všechny přívržence elektronické hudby "feťáci" ? ... 
0/0
1.8.2005 14:16

HaveALook

Re: Re: už..
.... celý život (už poměrně dlouhý) ... mi různí primitivové opilí pivem říkali, že jsem "mánička", "inteligent", že jsem "ňákej chytrej" a že bych potřeboval "přes hubu" ... že "takový tu něchtěj" ... a že jsem určitě "feťák" .... -> většinou netušili, s kým mluví ...
... už to člověka nepřekvapí ... nuda ...
...mezi těmi drdatými "feťáky" je spousta lidí, se kterými by leckterý "slušný člověk" nedokázal ani mluvit, protože by to jednoduše "nestíhal" -> intelektem a vzděláním samozřejmě ...
0/0
1.8.2005 14:22

ten_z_jineho_sveta

Re: Re: Re: už..
a nejseš ty nějakej chytrej :o)) Znám, já už kvůli tomu přes hubu dostal ... sice nevím, zda-li jsem opravdu tak inteligentní, abych kvůli tomu musel skončit v pěči lekaře (asi ne, jinak bych snad našel cestu, jak se tomu vyhnout :o), ale inteligence je také odlišnost, bohužel, dlouhé vlasy (u mužů) jsou také odlišnost, bohužel. Průměrných nesnášenlivců je většina, bohužel.
Tím rozhodně nechci říci, že "celtic" je nějaký "průměrný cokoliv", obdivuju keltskou kulturu a její odkaz. Chtěl jsem tím jen říci, že nesouhlasím s hanlivým označením "feťaci" pro vyznavače techna a tomu podobných hudebních stylů.
0/0
1.8.2005 14:34

d-wight

Re: už..
di se picnout. Jenom proto, ze nekdo zije jinak nez ty, vypada trochu odlisne a posloucha neco jinyho, snad nebudu nikoho odsuzovat ne?
0/0
1.8.2005 14:25

mazlikuzlik

komické
Nevím,kdo čte špatně?Titulek mého příspěvku zní..Policistů mělo být více a to je také odpověď na to stádo technařů.Takováto logika je věru směšná a zavádějící.To,když se vysoce početná skupina rozhodne rozložit se na kolejích,dálnici,na nádraží,nebo kdekoliv jinde,tak je ostatní budou uctivě obcházet a objíždět jenom kvůli tomu,že jejich hodně?A co kdyby ještě k tomu přišli ze zahraničí?:-)))Vždyť je o směšné,platí určitá pravidla a ty je třeba ctít bez ohledu na počet.
0/0
1.8.2005 13:47

mazlikuzlik

Re: komické
chyba,omlouvám se,vložil jsem příspěvk jinam,než jsem chtěl.
0/0
1.8.2005 13:49

d-wight

A este neco,
proc se policajti rozhodli technare rozehnat, kdyz za nima prisli lidi z Ujezda od Primdou, aby technare nechali na ty louce v klidu, ze se jich boji? Dokud tam nebyly problemy s cajtama, tak se pry chovali normalne...Verim tomu, ze kdyby je nikdo neprudil, tak by si zahrali, zatrsali, zapichali, pravdepodobne by i po sobe uklidili a jeli by domu. Ted je tam bordel a rekl bych, ze i ta skoda na okolnich pozemcich je mnohem vetsi, nez by byla po "normalnim" CzechTeku
0/0
1.8.2005 13:33

leonel

Re: A este neco,
pravděpodobně uklidili? ty nevěříš?
0/0
1.8.2005 13:40

d-wight

Re: Re: A este neco,
jako, ze by neuklidili? Nekolik tisic lidi je dost, takze tezko soudit. ja sam sem byl na nekolka podobnych akcich mensiho razu a je fakt, ze pri naslednym POCTIVYM A DUKLADNYM uklidu jsme se vsici docela zapotili...I ta kocovina nas presla
0/0
1.8.2005 13:45

HaveALook

Re: A este neco,
.... souhlasím .... a teď je ještě ke všemu mají v Praze .. a mnozí se ještě přidají ...
.... něco tak hloupého aby člověk pohledal ...  .... to je vidět, jaké volíme lidi a koho títiž jmenují do úřadů -> hlupáky ...
0/0
1.8.2005 13:41

2Mac7

Re: A este neco,
0/0
1.8.2005 13:54

2Mac7

Re: Re: A este neco,
...aby technare nechali na ty louce v klidu, ze se jich boji.....
0/0
1.8.2005 13:55

d-wight

Re: Re: Re: A este neco,
toto je veta vytrzena z kontextu. Lidi se baly quli ty atmosce, ktera vznikla po zasahu CT. Kdybych je nekam prijel, celej natesenej a najednou se dovedel, ze tam stepujou naky militantni nemyslici tydyti, aby akci rozehnali, tak bych byl opravdu hoooooodne nas...ej. Takze bych asi hodne nahlas k..voval a vztekle mlatil do ceho by se dalo. Asi krome lidi...pokud do toho nepocitam cajty
0/0
1.8.2005 14:01

d-wight

Re: Re: Re: Re: A este neco,
ehm...lidi se samozrejme BALI
0/0
1.8.2005 14:02

JBOld

pozemky..
smůla je v tom, že hromada technařů nevlastní pozemky, zda něco vlastní nemovitého rázu je mi záhadou . Já pozemky vlastním, kdyby jen někdo náhodou na ně šlápnul, nebo se špatně podíval na mou trávu na něm, už bych ho řešil..
0/0
1.8.2005 13:28

d-wight

Re: pozemky..
A mas je oploceny nebo jde nejakym zpusobem poznat, kde je tvoje a kde cizi?
0/0
1.8.2005 13:37

leonel

Re: Re: pozemky..
 když ses zeptal pořadatele, tak tě určitě informoval. nebo se pletu?
0/0
1.8.2005 13:41

d-wight

Re: Re: Re: pozemky..
Kdyz v tom nemaji poradne jasno ani majitele, tak to musi byt docela sranda. Tipuju, ze to bylo tak, ze pronajimatel rekl neco jako : "Patri mi to zhruba tamhle ocad tady pocad. Plus minus nakej metr." Fakt netusim, jak bez presnyho vymezeni pozemku podle katastru poznat, kam muzu a kam ne
 
0/0
1.8.2005 13:49

ten_z_jineho_sveta

Re: pozemky..
A jak bys řešil takového člověka, který by se, jak Ty řikáš, špatně podíval na tvou trávu ?
0/0
1.8.2005 13:45

HaveALook

Re: pozemky..
... víte, americkým indiánům museli dlouho vysvětlovat, že se půda dá "vlastnit" ... vysvětlovali jim to dloho -> puškama ... až jim to konečně "vysvětlili" tak, že je skoro vybili ...
... hle, základ modení západní demoracie ...
0/0
1.8.2005 13:52

2Mac7

Re: Re: pozemky..
Vy raději východní demokracii ?
0/0
1.8.2005 13:56

HaveALook

Re: Re: Re: pozemky..
.... vážně pochybuji o existenci jakékoli demokracie ....
0/0
1.8.2005 13:58

HaveALook

Re: Re: Re: Re: pozemky..
... a nemám z toho žádnou radost ...
0/0
1.8.2005 13:58

ten_z_jineho_sveta

Re: Re: pozemky..
No jo, ale ona je to smutná pravda minulosti. Bohužel v tom nešlo pouze o vlastnictví půdy, ale o xenofobní vnímání jiných kultůr, což v jistém slova smyslu má svůj význam i zde v oné víkendové akci, a z některých komentářů tak lze usuzovat. Ale co je více než patrné, lidé mezi sebou neumí komunikovat, neumějí se domluvit a najít společné východisko s nastálé situace. Potom se ovšem nemůžeme divit, že sestnáctileté holky mají na břiše otisky policejních bot, vyznavači techno-hudby rozbité hlavy a několik policistů je hospitalizováno s vážným zraněním v nemocnici.
 
Nevíte náhodou někdo jak to bylo s tím klukem co utíkal před policií a přejelo ho nákladní auto ?
0/0
1.8.2005 14:01

HaveALook

Re: Re: Re: pozemky..
.... teďka říkali v TV, že v této souvislosti bylo podáno nějaké trestní oznámení, ale podrobnosti mi unikly ...
0/0
1.8.2005 14:05

d-wight

Re: Re: Re: Re: pozemky..
rek bych, ze to bylo quli te dymovnici v aute.
0/0
1.8.2005 14:09

d-wight

0/0
1.8.2005 14:11

HaveALook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozemky..
...jojo ... vidím ... díky ... už se vypravím na Letnou ...
0/0
1.8.2005 14:15

ten_z_jineho_sveta

Re: Re: Re: Re: pozemky..
Škoda, nikdej sem o tom nic nenašel.
0/0
1.8.2005 14:13

d-wight

Re: Re: Re: pozemky..
klucina sel po zablokovane silnici na party. Sejmul ho kamionak, kterej samozrejme ujel... Na demonstracich za nej drzeli minutu ticha
0/0
1.8.2005 14:13

ten_z_jineho_sveta

Re: Re: Re: Re: pozemky..
Na zablokované silnici ho přejel kamión? Tím "zablokovaná" bylo myšleno, jako že po ni nebyl umožněn průjezd aut? Pokud večer spadne měsíc, nebudu se tomu vůbec divit.
0/0
1.8.2005 14:18

d-wight

Re: Re: Re: Re: Re: pozemky..
jo, sorry-hihi. uz ani nevim co pisu. to delaj ty drogy, co do sebe podle kelta peru. nesel po ty inkriminovany silnici, kterou blokovali cajti, ale bylo to nekde v dostrelu
0/0
1.8.2005 14:22

ten_z_jineho_sveta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pozemky..
:o)) Aha
0/0
1.8.2005 14:35

d-wight

A jeste jedna vec,
nekde sem tu cet, ze policajti meri stejnym metrem technarum i nackum, kteri poradaji koncerty v hospodach, kde hajlujou a vyrvavaji Nazi hesla. Mnohdy to bylo slyset i na TV zaznamech. Ale at patram v pameti jak chci, nemuzu si vzpomenout, kdy policajti nejakou takovou akci rozehnali.
0/0
1.8.2005 13:26

sayrayt

Re: A jeste jedna vec,
No tak to já si na jednu takovou vzpomínám a není to tak dávno. Problém je v tom, že při Nazi jde opravdu jen o tu jednu hospodu a navíc ti lidé to mají všechno vždy řádně nahlášené a schválené. Když si s 50 lidima zabereš nějakej kulturák a uděláš techno párty tak tě taky nikdo buzerovat nebude, jde o to že 10 000 lidí je už fakt nářez a bez pořádné organizace to asi nepujde... 
0/0
1.8.2005 13:36

d-wight

Re: Re: A jeste jedna vec,
Co se tyce organizace, souhlas. Ale ja si vzpominam na mnohem vic akci, kdy tam cajti jen stali a kdyz uz nekoho sbalili, tak akorat za ruseni nocniho klidu a ne za hanobeni rasy 
0/0
1.8.2005 13:40

d-wight

Re: Re: Re: A jeste jedna vec,
...myslim teda nacky. A ten pocet lidi - to je fakt, ze takovej kulturak nesezenes. Louka je reseni. Tak proc je tam k...a nenechali byt? Ten kordon by stacil, to mi proste nikdo nevymluvi
0/0
1.8.2005 13:42

sayrayt

Re: Re: Re: A jeste jedna vec,
Aha, to je možný, já ty nácky fakt nesnášim takže na to ani radši nekoukám :o) U nás se taky scházeli, ale měli to perfektně zařízený, všechny potřebný papíry atd. Sál byl v prvním patře takže než se tam cajti dokodrcali tak už si stihli dát vědět aby nikdo nehajloval a poliši nemohli dělat vůbec nic. Jinak si prostě myslím, že mejdan typu CT patří do nějakého areálu který je na to zařízenej (WC, lékař atd.) a ne na nějakou libovolnou louku, i když s tím její majitel souhlasí.... 
0/0
1.8.2005 13:46

d-wight

Re: Re: Re: Re: A jeste jedna vec,
coz o to, nakej stadion nebo neco by se urcite siknul. Akorat ze u CT nikdy nevis kolik lidi prijede. Nevim, jak to resili s hygienou ted, vim akorat, ze jim tam cajti nechteli pustit cisternu s vodou Ale na minulym rocniku meli prenosny hajzliky
0/0
1.8.2005 13:54

sayrayt

Re: Re: Re: Re: Re: A jeste jedna vec,
No ale poslední dobou (tak 3-5 let) jich stejně nejezdí míň jak 10 000, takže ten areál se prostě hodí. Navíc když už organizuješ hajzliky a cisternu s vodou, je lepší zorganizovat areál, kde se pak už o nic nestaráš. Někdo mi opár stránek nazpět vyčítal, že nevím co je free komunita a DIY apod. Jenže CT už se prostě dostal do takového stadia, že to cestou DIY už dělat nejde.
0/0
1.8.2005 14:00

d-wight

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A jeste jedna vec,
souhlas. akorat, ze nejaka agentura nebo organizace se technarum hnusi. Takze hamletovska otazka - byt agentura nebyt agentura?
0/0
1.8.2005 14:07

sixfeetunder

Re: A jeste jedna vec,
Přece nebudou rozhánět jejich kamarádíčky........
0/0
1.8.2005 13:53

d-wight

Re: Re: A jeste jedna vec,
0/0
1.8.2005 13:55

d-wight

Nevidim duvod,
proc by meli cajti zasahovat tak jak zasahli. Pokud chteli zajistit, aby se CT konal na pronajatym pozemku, stacil by snad kordon ne? Navic je mi zahadou, jak poznali, ze dotycni jsou mimo pronajatou louku? Zadny hranice tam nejsou...To rekl i Bublan...
0/0
1.8.2005 13:22

ten_z_jineho_sveta

Re: Nevidim duvod,
Však taky dodal, že konání policistů bylo preventivní, aby se zabránilo možnému překračování zákona, v tomto případě překračování hranic jednotlivých pozemků viditelných pouze v katastrální mapě ...
0/0
1.8.2005 13:28

d-wight

Re: Re: Nevidim duvod,
Hmmm, tak za takovej preventivni zasah pekne dekuju  Chran nas pambu a vsici svati.
0/0
1.8.2005 13:35

JBOld

ochrana vlastního majetku je nenapadnutelná a samozřejmá věc
z toho vycházejme  a pak se není dále o čem bavit, pokud nemá majitel prostředky si majetek sám ochránit a u nás je nemá , tak se logicky obrátí na policii, problém je v tom, že nikdo z těch freetechno borců nevěřil, že by je poldové rozehnali, no prdel skončila..
0/0
1.8.2005 13:18





Najdete na iDNES.cz