Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič srazil otce se synem, chlapec zemřel

Řidič Felicie vjel v Příboře na Novojičínsku na chodník. Srazil otce s osmiletým synem. Chlapec krátce po nehodě zemřel. Otec skončil se středně těžkým zraněním v nemocnici. Řidič pravděpodobně usnul za volantem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

smich

Nestesti je,
ze evidentni osobni selhani jsou zamenovana (at uz umyslne ci z nepochopeni) za nestastnou shodu okolnosti, viz diskuze- jel chudak unaveny z prace, zivi urcite rodinu, stat se to muze kazdemu, atd.. Pak se logicky neumime pred temito blbci chranit, omlouvame je, nechame je dal ridit. A to nemusi byt zrovna zabiti chodce na chodniku, to je pripad z nejkriklavejsich. (mozna az zacnou hynout na chodnicich nevinni policiste, dockame se nejake zmeny)
0/0
27.7.2005 14:47

jacih

Re: Nestesti je,
Ach jo..
0/0
27.7.2005 14:54

maly33

humus
Nejvetsi svinarna bylo kdyz jednomu ozralymu ridicovi sebrali ridicak pro rizeni v opilosti, on si pak stejne sed ozralej za volant a na prechodu zmasakroval otce s 8 mi letym synem. Pak prisel oteklej Havel, zachroptel a z ozralky byl razem pocestny a nevinny obcan. Skoda, ze za to nelze Havla nijak postihnout. Hrozne rad bych videl jak pred soudem vysvetluje proc to udelal.
Nepamatujete si, jak se ta zruda jmenovala?
0/0
27.7.2005 14:41

jejkap

Re: humus
Ja si pamatuju tu zenskou v Pardubicich, co ozrala a v devadesatce sejmula cyklistu, dostala milost a ta krava z odboru milosti to oduvodnila tim, ze "tam padesat stejne nikdo nejezdi".
Tuhletu Havlovu pani, uz jsem zapomnel, jak se jmenovala, by meli zavrit na dozivoti
0/0
27.7.2005 14:47

jacih

Re: Re: humus
Byla to nejaka Ruska a Havel tu milost oduvodnil tim, ze se stara o sveho 14 leteho syna..To skutecne nebylo dobre..
0/0
27.7.2005 14:50

jejkap

Re: Re: humus
Jmenovala se JUDr. Chalupova, ta vedouci odboru. Dik Honzovi, co mi to pripomnel.
0/0
27.7.2005 15:24

maly33

kamiony
Co je hodne blby je narustajici pocet nehod kamionu. Za totace se napriklad material mezi pobockami mladoboleslavske Skody vozil ponejvic vlakem. A ted se vlakem nevozi vubec nic, 100% materialu jede kamionem. Jsem pro razantni omezeni kamionove dopravy. Kam vedou koleje, at se vozi vlakem
0/0
27.7.2005 14:17

dislektik

Re: kamiony
tady je vynen řidič osobáku
0/0
27.7.2005 19:12

Fuckidnes

2.Reakce na nesmysly o spánku za volantem-Loubik atd.
Druhý případ : Jel jsem nonstop trasu ČB-Ostrava-Opava-ČB. Ráno v 04:00 jsem vyjel, v 18:50 jsem se vracel. Horko, z klima bolela palice, tak jsem jí vypnul. 25km před koncem 950 km cesty jsem na okresce v zatáčce měl mikrospánek, půl vteřiny, probral jsem se když pravá kola najela na štěrk na krajnici, lekl se, strhnul volant, dupnul na brzdy, a výsledkem byly hodiny, přes střechu, a napříč příkopem otočen v protisměru jsem dopadl zpět na kola napůl do lesa. Škoda 240000,- celá kastle kromě haubny a zadních dveří měněna. Zranění žádné, měl jsem jen šlic od pásu a malou ránu na hlavě, jak se promáčkla střecha. Vylezl jsem, zavolal cajty a děkoval Bohu, že v té půlvteřině nejel nikdo proti, a že jsem nedoroloval o půl metru dál do stromu..
 
SHRNUTO : JAKMILE UCÍTÍM BYŤ JEN NÁZNAK ÚNAVY, V KLIDU TO ZABALÍM, PROJDU SE ČI PROSPÍM KLIDNĚ U PUMPY V AUTĚ. PRO REJPALY : JEZDÍM 80000KM ROČNĚ, A AŽ DO TÉ DOBY JSEM SI TAKÉ MYSLEL, ŽE SE MI TO NESTANE..
0/0
27.7.2005 14:14

dislektik

Re: 2.Reakce na nesmysly o spánku za volantem-Loubik atd.
konečně někdo rozumný
0/0
27.7.2005 19:14

Fuckidnes

Reakce na nesmysly o spánku za volantem-Loubik atd.
Dvakrát jsem mikrospánek zažil,, a mohu z vlastní zkušenosti říci, že není šance ho odhadnout. Člověk je v pohodě, a najednou padne opona Jediné řešení je po 8h za volantem alespoň 2 h spánek  Nebo nejet, když to k tomu není Popíšu oba případy, coby výstraha pro ostatní blby, jakým jsem byl i já
1. Cesta 1500km a 24h nonstop v kuse na Ukrajinu. Tuto cestu jsem absolvoval takto tam i zpět v letech 2000,2001 vícekrát a vždy tam nonstop i pak zpět nonstop. Trvalo to vždy 22-24h v kuse. V roce 2001 jsem se po asi 16 h jízdy ve 2 v noci probudil na čtyřproudé rychlostní silnici, již v prvním protisměrném pruhu, proti mně 200m jel kamión, dálkové, troubil atd. Ještě jsem se mu vyhnul.Po tom šoku jsem se dokonale probral.
0/0
27.7.2005 14:08

aleshek

V okolí těch smrťáků
začíná přibývat - nejprve ta holka co se po oslavě maturity svých přátel zabila a ostatní zmrzačila ( poblíž Kopřivnice), pak v Novém Jičíně ten borec co zabil tu osmiletou holčičku a teď v Příboře tohle - pak člověk nemá mít strach.   
0/0
27.7.2005 13:50

Fanynsv

I takhle to bohužel může končit...
http://nehody.motobanda.com
0/0
27.7.2005 13:13

aleshek

Re: I takhle to bohužel může končit...
to je vážně husté.
0/0
27.7.2005 13:21

aleale

Re: I takhle to bohužel může končit...
tak tohle je nechutny... ale dal bych to jako povinnou cetbu vsem kokotum co jezdi jako prase!! hlavne motorkarum.  
0/0
27.7.2005 13:22

Walda2000

Re: Re: I takhle to bohužel může končit...
Bohuzel, ac samotneho me motorky hodne zajimaji, musim souhlasit, ze vetsina motorkaru jsou burani. Staci se zajet podivat na nejaky sraz..
0/0
27.7.2005 13:40

Joshuaboy

Re: I takhle to bohužel může končit...
Jsem se málem poblil...
0/0
27.7.2005 13:35

aleshek

Re: Re: I takhle to bohužel může končit...
Nazdar, chlape. Co na to říkáš. Husté, co.
0/0
27.7.2005 13:42

jahol

Re: I takhle to bohužel může končit...
Super, neměl jsem sílu prohlédnout ani polovinu, ale nevidím jediný důvod, proč nevzít agresivního frajera ohrožujícího normální řidiče namísto dvoutisícové pokuty na pár hodin do místnosti vytapetované zvětšeninami těchto záběrů....Na alespoň trochu normálního člověka tohle zapůsobit prostě MUSÍ, nebo ne?    
0/0
27.7.2005 13:53

jahol

Re: I takhle to bohužel může končit...
Jo, a strašně bych se divil, kdyby tady ten odkaz vydržel déle než pár hodin, naše pokrytectví je bezmezné a cenzor z idnesu si pod falešnou záminkou už jistě chystá nůžky....radši necháme dál umírat lidi....
0/0
27.7.2005 13:55

jacih

Re: I takhle to bohužel může končit...
Jo, jo, to je dobry. Minulej tejden me to prislo emailem..
0/0
27.7.2005 14:38

aleshek

Nevím jak Vám
ale mě to normální nepřijde. Z reakcí tady vidím lítost nad tím řidičem a s tím související názor, že se to stát může. Ano může, stává se, ale jde o to, že tohle by se stávat nemělo. A pochopitelně je na to zapotřebí patřičn reagovat, jinak by  se člověk vážně měl začít bát chodit po chodníku. Unavený řidič za volant prostě nepatří.
0/0
27.7.2005 13:03

Kleki Petra

Re: Nevím jak Vám
Jenže tohle je prostě nešťastná náhoda. Nehledě k tomu, že prostě pořád neznáme přesné podrobnosti. Když drvoštěpovi v lese upadne motorovka a uřízne kamarádovi nohu v kotníku, není to nic tak odlišného. Příkladů se dá napsat přehršel, ale asi z nich nejde udělat nějaký obecný závěr. Jen že je to opravdu neštěstí a je mi líto všech zůčastněných.
0/0
27.7.2005 13:27

aleshek

Re: Re: Nevím jak Vám
Pokud dodržoval dopravní předpisy a udělal vše, aby zamezil nebezpečí zájmu chráněnému zákonem ( zde zdraví, resp. život) a příčinou nebylo jeho selhání, bylo by to něco jiného. Ale pokud v důsledku únavy vyjel na chodník, může za to sám - spíše než nešťasná náhoda to byla nešťastná nehoda.
0/0
27.7.2005 13:45

Kleki Petra

Re: Re: Re: Nevím jak Vám
Nejsme spolu vepři.
0/0
27.7.2005 14:10

Qvark

Re: Re: Nevím jak Vám
Docela se těším, až se taková podobná "nešťastná náhoda" stane tobě, nebo někomu tobě blízkému.
0/0
27.7.2005 14:29

Kleki Petra

Re: Re: Re: Nevím jak Vám
Chudáku.
0/0
27.7.2005 14:32

smich

Re: Re: Re: Re: Nevím jak Vám
snaží se Vám naznačit, co tady s prominutím plácáte za nesmysly o nešťastných náhodách
0/0
27.7.2005 14:50

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Nevím jak Vám
S ohledem na tvůj příspěvek nahoře by jakákoli reakce byla házením hrachu na prkenou zeď.
0/0
27.7.2005 14:56

Qvark

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím jak Vám
U cizího je to podle tebe nešťastná náhoda, u tebe to ale bude rodinná tragédie.
0/0
27.7.2005 15:05

jacih

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím jak Vám
To se ovsem nijak nevylucuje..Rekl bych ze i ted je to oboji.
0/0
27.7.2005 15:12

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím jak Vám
Správně to popsal jacih. A já jsem si (až na smrtelný následek) zažil se svým mladším synem před téměř deseti lety dost, to mi věř. A na rozdíl od této situace to rozhodně nešťastná náhoda nebyla. Proto bych chtěl, abychom rozlišovali a neodsuzovali někoho předtím, než je zcela zřejmé, že porušil nějakou svou povinnost, třeba i z nedbalosti. Toť vše.
0/0
27.7.2005 15:23

Joshuaboy

Re: Nevím jak Vám
Mě to taky normální nepříjde
0/0
27.7.2005 13:28

jejkap

Re: Re: Nevím jak Vám
Ze by rozkol v ODS? Snad se nebudes hadat s Kleki Petrou?
0/0
27.7.2005 14:49

killy

Tak jsem to nějak přelouskal....
... a vono se v podstatě k týhle smutný příhodě nedá nic rozumnýho napsat.... protože všichni, co jste se tu nachomejtli, víte taky jen to, co je v článku..v podstatě kulový.....a detaily ???
0/0
27.7.2005 12:49

pepe999

Re: Tak jsem to nějak přelouskal....
Tak jeden detail bych mel, mrtvej mladej kluk. Ja chodim taky na nocni a jeste 12ky. Jezdim na kole a kdyz kolem me rano jezdi ridici jako prasata, tak jsem jeste bdelejsi, nez pres den. Po nocni do auta je mazec, ale kdyz nejezdis 50 kilaku, tak bys to mel v klidu projet...
0/0
27.7.2005 12:53

2Mac7

Re: Tak jsem to nějak přelouskal....
 jdete po chodníku s děckem a najednou na ten chodník vletí auto a dítě Vám zabije, k čemu další detaily ?
0/0
27.7.2005 12:54

lázeňská veverka

Re: Re: Tak jsem to nějak přelouskal....
Samozřejmě, že je to strašné a pro rodinu naprosto neomluvitelné, nenahraditelné...
 
Když je řidič neukázněný debil, tak se není o čem bavit, nicméně jednostranné odsouzení se mi taky nelíbí, tenhle řidič třeba taky živí rodinu a nějak se z práce dostat musí, bohužel jednou byl víc unavený než obvykle... stát se to může i Vám...
0/0
27.7.2005 13:32

Qvark

Re: Re: Re: Tak jsem to nějak přelouskal....
To není debil, to je prostě VRAH, neboť svoji zbraní - autem, zabil malé dítě.
0/0
27.7.2005 14:31

2Mac7

Re: Re: Re: Tak jsem to nějak přelouskal....
a co má být , že živí rodinu ? To ten otec zabitého chlapce také . Jistě , že se musí nějak dostat z práce, myslíte, že všichni po noční jezdí autem z práce, že jiná možnost není ? Je. Nevyspalý , unavený řidič je nebezpečný a nemá za volantem co dělat.
0/0
27.7.2005 17:09

sixfeetunder

.....
....ta představa-jdeš po ulici s děckem,všechno v poho......najednou se probereš ve špitále a dozvíš se, že to kluk nerozdejchal.... ......
0/0
27.7.2005 12:13

LOUBIK

Re: .....
Přečti si Jaciha... tohle si nedokážu ani představit... on ano... asi to i zažil...
0/0
27.7.2005 12:17

jacih

Re: Re: .....
Nevim o cem to tu placas..?
0/0
27.7.2005 12:21

LOUBIK

Re: Re: Re: .....
O tom, že někdo dokáže obhajovat člověka, který svou nepozorností - způsobenou čímkoliv zabil malé dítě - na to neexistuje omluva... ani obhajoba... život dítěte, nebo vůbec mláděte je to nejdůležitější co tenhle svět může zprodit... to je celé... poznámka o tom, že někdo jel unavený z práce je nemístná a hloupá...
0/0
27.7.2005 12:23

jacih

Re: Re: .....
Po takove hovadine co jsi psal o tom ze ten ridic je pi*us atd. jsem se te pouze zeptal co jako prehnal..Stala se proste obrovska tragedie, za kterou tezko muzes odsoudit nekoho, kdo na setinu vteriny usne za volantem, k nejakym pracem na galejich..Zkus premyslet..
0/0
27.7.2005 12:26

jacih

Re: Re: Re: .....
Jeste neco..jak jsi dospel k tomu jaky jsem ridic?:)) A ze bys me nechtel potkat na silnici?:))) Pro tvoji informaci najezdim 4-5tis mesicne, nejsem ridic z povolani a jeste nikdy jsem nemel dopravni nehodu..
0/0
27.7.2005 12:29

xlibori

Re: Re: Re: Re: .....
Ja nejezdim priblizne tolik co ty mesicne, nejvetsi cast hlavne ve meste...denne riskuju, ze muzu druhy den skoncit v kriminale, stejne jako riskujes ty. Jednou to MUZE prijit a bude to poprve ... nepreju to nikomu.
0/0
27.7.2005 12:50

LOUBIK

Re: Re: Re: .....
spočítej si tečky byl to pit..ec
0/0
27.7.2005 12:30

jacih

Re: Re: Re: Re: .....
Promin, ale je me uprimne jedno jakou nadavku si pro neho pouzil...
0/0
27.7.2005 12:32

LOUBIK

Re: Re: Re: .....
Víš co si myslím, že došlo k dost špatnému pochopení mého příspěvku - galeje ne, to slovo co jsi naznačil nepoužívám... nejsem tak sprostý a následně došlo také k tomu, že já jsem reagoval také zbytečně silně negativně... ten názor je v podstatě stejný...  galeje bych opravdu nikomu nedal... jsem liberál a hlavně demokrat... to co popisuješ je příliš extrémní na mou povahu...
0/0
27.7.2005 12:32





Najdete na iDNES.cz