Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT uvažuje, že přesune Události

Česká televize uvažuje o tom, že změní čas zpravodajské relace Události. Objevily se zprávy, že by začátek mohl být přesunut na 19 hodinu. Pokud by se tak stalo, kryly by se Zpravodajským deníkem na Primě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komunisti_sou_svine

CT1, 2, ... zprivatizovat.
zaměstnancům rozdat videokamery a notebooky a vyhnat je do terénu natáčet aby CT24 měla co vysílat na slušné urovni a je po ftákách :-)
0/0
27.7.2005 19:47

celtic

ČT...
je naše nejlepší a nejobjektivnější TV, proto jí fandím v nelehkém zápasu proti Novácké bandě....
0/0
27.7.2005 19:47

Brendyul

Re: ČT...
Tak se na tu NOVU nekoukej...
0/0
29.7.2005 18:26

Josefprav

Chce to radikální řešení
Zprávy zrušit a ČT 1 zprivatizovat.
0/0
27.7.2005 19:37

komunisti_sou_svine

Re: Chce to radikální řešení
Sem, pro CT24 je docela v pořádku, nic víc od veřejnoprávní tv nechci, ostatní klidně zprivatizovat :-)
0/0
27.7.2005 19:42

zuza0007

Re: Chce to radikální řešení
ty toho teda stíháš
0/0
29.7.2005 19:41

Deleter

Například informace o startu
Discovery, na ČT donekonečna omílají, jak byly odhozeny "nádrže na pevné palivo". Kromě toho, že "nádrž" a "pevné palivo" mi nejde moc dohromady, tyto motory jaksi produkují přes dvě třetiny tahu při startu (skoro 15MN každý).
No možná to není podstatné.
0/0
27.7.2005 11:25

Kleki Petra

Re: Například informace o startu
Já se v tom tedy prakticky vůbec nevyznám, ale možná je to palivo nějak zmražené, alespoň jsem to snad někde slyšel. Možná pak proto "pevné" palivo.
0/0
27.7.2005 12:24

fel_low

Re: Například informace o startu
Pevné palivo se používá ve dvou pomocných startovacích raketách. Je to granulovaná směs práškového hliníku a pevného okysličovadla, chloristanu amonného s malým množstvím pojidla. Je to naprosto stejný princip jako u zábavných pyrotechnických raket známých z ohňostrojů.
0/0
27.7.2005 12:31

Deleter

Re: Re: Například informace o startu
To já vím, ale super-hvězdy TV zpravodajství na ČT to neví.
0/0
27.7.2005 13:12

Deleter

Ok Velíšek není žádná superhvězda,
ale dokáže ze sebe vypotit nějaký názor, nad nímž se člověk může zamyslet. Ne tak ovšem pan Potužník, který vpodstatě převykládá v živáku to, co předtím řekl moderátor.
Nova nejsou zprávy, je to populárně naučný zábavný pořad.
ČT jsou zprávy, ale aby na ně někdo byl pyšný, hm, to nevím.
0/0
27.7.2005 11:17

fel_low

Re: Ok Velíšek není žádná superhvězda,
Kromě toho, že si pletete pořad s programem a že nováckou žumpu nevkusu označujete za naučnou a zábavnou, dopouštíte se podstaznějšího omylu v tom, že zaměňujete zpravodajství a publicistiku, potažmo reportéra a komentátora.
 
Zpravodajská relace, jak jí to káže zákon i novinářská etika, musí být objektivní a nekomentovaná; to znamená, že se v ní nesmí objevit subjektivní názor, předkládaný redakcí (netýká se to ovšem osob v příspěvcích), ani redakční komentář příspěvku. Výhodou velkých televizí je, když mají svoje reportéry (nikoli komentátory) na místě, on-line. Tam je místo pana Jiřího Františka P.
 
Na druhé straně stojí publicistické pořady a komentované zpravodajství (např. Události, komentáře nebo dřívější "jednadvacítka". Tam je místo pro pana Velíška. A mimochodem, kdo o něm tvrdí, že je nic moc, měl by si zjistit něco o tom, co má za sebou, případně se podívat na to, jak vystupují komentátoři v zahraničních televizích...
0/0
27.7.2005 12:22

Deleter

Re: Re: Ok Velíšek není žádná superhvězda,
Vždyť říkám, že tomu nerozumím. Já měl zato, že jednotlivé pořady tvoří program.
O Televizních novinách na Nově, si myslím, co jsem napsal.
 
0/0
27.7.2005 13:10

zhost

Re: Re: Ok Velíšek není žádná superhvězda,
tady je zase nekdo chytrej....ale to vase placani nic nemeni na tom, ze Velisek nema v tv co delat a patri do duchodu, a ne za zasluhy breptat o EU.
0/0
27.7.2005 13:16

celtic

ČT...
je naše nejlepší a nejobjektivnější TV, proto jí fandím v nelehkém zápasu proti Novácké bandě....
0/0
27.7.2005 11:11

Deleter

Re: ČT...
nechápu. Proč ČT zápasí s Novou, proč nedělá za naše peníze to, co má?
0/0
27.7.2005 11:18

fel_low

Re: Re: ČT...
Ze zákona o ČT vyplývá mímo jiné i to, že má plnit výchovnou funkci, v tom nejšïrším slova smyslu. Musí bojovat s celoplošnou televizí, která lže, mrví vkus, obrazovku zahlcuje zpocenými obtloustlými strejci a všemožně se podbízí tomu nejhoršímu, co v sobě (bohužel) nosíme. Prostě musí - ze zákona. A zaplaťbůh za to, že to (i když někdy trochu nešikovně) dělá.
0/0
27.7.2005 12:27

palacký

Re: Re: Re: ČT...
0/0
28.7.2005 7:35

Deleter

Re: Re: Re: ČT...
ČT bojuje sama se sebou ?
0/0
28.7.2005 10:06

strycek_Pompo

Aha
"Myslím, že bychom se tím lépe zhostili veřejnoprávní role než teď, kdy ji někdo interpretuje tak, že umožňujeme koncesionářům sledovat všechny tři hlavní zpravodajské relace." Tak teď už konečně chápu, co je to ta veřejnoprávní role: znemožnit koncesionářům sledovat konkurenční zpravodajství.
0/0
27.7.2005 11:09

PajaSt

Re: Aha
Já se rád dívám na všechny 3 zpravodajské relace. Je zajímavé vidět různé interpretace. Na současném stavu mi právě trochu vadí, že ČT se částečně kryje s Novou (těch 5-10 minut u mě ČT vítězí). Nechápu, proč se veřejnoprávní televize snaží za každou cenu konkurovat komerčním.
0/0
27.7.2005 11:41

tablet

V době internetu
nečekám na sedmou nebo půl osmou, až mi nějací ospalí Klepetkové, stále nadšená Augustová (už od dob pionýrských a her bez hranic) nebo ten olezlý plešoun přednesou, co nového dle jejich ustrašeného výběru.
0/0
27.7.2005 10:10

maly33

CT
CT by mela byt vice rodinneho charakteru, kdyz si ji rodiny MUSI platit. Tj. uplne vylouceni veci, co davaji na privatnich TV a naopak hodne proadu rodinneho charakteru a taky odpoledni pasma pro deti.
0/0
27.7.2005 9:07

Deleter

HA-HA
Prima a Nova nemá zprávy, nýbrž odpočinkové naučně-populární pořady "Co se stalo"+"Nebourejte"(na rozdíl od hodně lidí tady oceňuji, že se někdo tomuto tupému národu snaží ukázat naše nejkrvavější bojiště)+"veselá zvířátka". . Zato ČT si hraje na super news tv, zprávy stojí za houby a s výjimkou několika málo kvalitních lidí (Velíšek...) je tam tlupa turistů za cizí peníze. Zprávy z mého oboru jsou naprosto laické a nepřesné; nemám tedy důvod věřit zprávám jiným. Předně by měli vyhodit ty utrápený moderátorský ksichty, nebo je aspoň donutit, aby mluvili česky proboha.
0/0
27.7.2005 0:00

Deleter

Re: HA-HA
Samozřejmě ČT i Nova má zprávy krutě tendenční. ČT24 je cosi co platím, ale nedostávám, takže to těžko můžu hodnotit kladně.
0/0
27.7.2005 0:01

pacient24

Re: Re: HA-HA
S tou CT24 souhlasim. Musel bych si poridit satelit, kterej mi dnes nikdo po oprave baraku nepovoli pridelat nebo kabel, za kterej budu platit pausal nejakych 200 kc/mesic. Co takhle pro zmenu zazalovat CT.  
0/0
27.7.2005 7:37

bunner

Re: HA-HA
Velisek??? tak to je kolosalni BLB!!! Socialisticka propagnada nejhrubsiho zrna!
0/0
27.7.2005 1:04

udolak

Re: Re: HA-HA
Tak to se pleteš s tím bolševismem. To by bylo ještě to lepší. Potkal jsem se s ním v Jižních Čechách. Hrál si tam na velkého příznivce Německa. Snažil se mi vysvětlit, že chce do Hegenbergu. Nechtěl jsem to chápat - musel použít český název Předlesí. A věř mi nebyl rád.
Ale blb to je.
0/0
27.7.2005 1:08

bunner

Re: Re: Re: HA-HA
No zkus se nekdy pozorne kouknout na nejakou jeho nadsenou proeurounijni reportaz. "...spanelsky lid nadsene oslavuje prijeti euroustavy! nikde se neobjevuje nazor proti ustave! pouze podvratne extremisticke zivly se snazi euroustavu bojkotovat, FUJ!" a tkahle je to kazda reportaz!
0/0
27.7.2005 1:12

udolak

Re: Re: Re: Re: HA-HA
Ale ano já souhlasím Blb to je. A ani nevím co dělal kdysi, ale euroústavu přece chtěla i německá vláda ( tedy na rozdíl od lidí. )
Ale ty reportáže jsou ubohé vesměs. Já bych jim i komentáře zakázal. Prostě nám oznamte co se stalo - názor si uděláme sami.
0/0
27.7.2005 1:24

udolak

Re: Re: Re: Re: HA-HA
Nějak jsem zapoměl. On tam propagoval sudeťácký název toho místa a to já hodnotím hůře než Grebeníčka, ačkoli ho taky nemusím.
0/0
27.7.2005 1:26

jejkap

Re: Re: Re: Re: Re: HA-HA
Nejak jsi zapomnel, ty blbecku, ze se to tam tak jmenovalo 600 let a ze ty propagujes nazev, co tomu dali bolsevici potom, co to tam zplundrovali. Bez si volit Grebenicka nebo Sladka...
0/0
27.7.2005 11:21

fel_low

Re: Re: Re: Re: Re: HA-HA
Ten "sudeťácký název" platil a byl užívaný skoro tisíc let. Zdravý rozum je opět udolán a brunátné čecháčkovství slaví svůj triumf, řečeno parafrází slov Hogo-Foga.
 
Myslíte si, že Podlesí bude češtější než Hegenberg? Asi bude. Ale stokrát rád bych viděl v našem pohraničí prosperující vesnice s dvojjazyčnými názvy, než dnešní trosky toho, co tam kdysi původní, čtěte dobře, obyvatelé vybudovali.
 
A konečně - myslíte si, že vyhnání přestane být zločinem, když mu budeme žíkat odsun?
0/0
27.7.2005 12:46

fel_low

Re: Re: Re: Re: Re: Re: HA-HA
Klidně i žíkat, ale myslel jsem říkat...
0/0
27.7.2005 12:47

leather-man

Re: HA-HA
SOUHLAS!!! Zejména s poslední větou o utrápenejch obličejích - obzvláště to platí o plešatém šišlajícím okatémdítěti z Moravy, co se dodnes nenaučilo zprávy číst. Pak bývalá Pionýrská vlaštovka s jejími výrazy "míň, víc a halíř". A všichni po reportáži, co se objeví v záběru, se nadechujou jak sentinel. O řazení zpráv na ČT ani nemluvě, dlouhé nezáživné (zahraniční) reportáže a pak ještě živák, z toho vždycky běsním. O Nově a Primě ani nemluvě.  
0/0
27.7.2005 6:04

karoten

Re: Re: HA-HA
Taky souhlas, kožený muži. Ten "halíř" mě vážně vytáčí - nevěděl jsem že slang je povolen ve zpravodajství....
0/0
27.7.2005 9:33

amann

Re: Re: Re: HA-HA
No co se týká toho hlaíře...tak podle pravidel jsou přípustné obě varianty - haléř i halíř:-))
0/0
27.7.2005 10:47

fel_low

Re: Re: Re: HA-HA
Pravidla českého pravopisu 1998 (platná úprava): haléř i halíř, -e, m... Ó blbosti, tvá jména jsou mnohá....
0/0
27.7.2005 12:53

karoten

Re: Re: Re: Re: HA-HA
Ó Vaše našprtanosti, nebo snad rychlá netová vyhledávatelnosti?
Děkuji za osvětu.
Stejně vyjadřování oné redaktorky nestojí za moc. Její halíře se značně tlučou s tématem i formou pořadu.
 
Již jste slyšel výraz "kafemlýnek"? Co o něm soudí Vaše střelhbitá nalistovatelnost?
0/0
27.7.2005 13:17

Arthur96

Re: HA-HA
Myslím si, že na našem trhu má ČT nejobjektivnější zprávy. Poté je dle mého názoru Prima. Nova - ta by to měla raději zrušit. Jen by jsem ponechal ten úžasný vtip z konce zpráv, zvířátko a následně by jsem ukázal ty dva idioty. Tedy Pauuuíčka a Pytelblecha. Ale když už vtip byl, tak by tito degeni už nic říkat nemuseli. Jen bych je ukázal, ať národ ví, že i debilové můžou najít zaměstnání.
0/0
27.7.2005 7:49

zhost

Re: HA-HA
Velíšek, to je ten starej blekota z Francie ??? takovy moderator je unikum, nema v hlavnich zpravach co delat
0/0
27.7.2005 8:20

fel_low

Re: Re: HA-HA
Kuk do slovníku cizích slov, co je to moderátor, ať nejste za blbce...
0/0
27.7.2005 12:55

freak1

pro_komunisti_sou_svine
Možná byli svině, ale ty s tím máš sotva zkušenost a mají to v makovici určitě líp srovnaný než ty - zachránče. :-DDDD
0/0
26.7.2005 22:25

inkvizitor2005

Re: pro_komunisti_sou_svine
naopak, komunismus je ušlechtilá myšlenka. Nemluvím ovšem o prohnilé totalitě, kterou jsme tu měli.
0/0
26.7.2005 22:35

Englishman

Re: Re: pro_komunisti_sou_svine
Komunismus je ušlechtilá myšlenka..., která během osmdesáti let zavraždila 100.000.000 lidí. Za takovou ušlechtilost tedy děkuji.
0/0
26.7.2005 22:43

karoten

Re: Re: Re: pro_komunisti_sou_svine
Vraždili konkrétní lidé, a to nikoli myšlenkou. Jak vraždy společnosti ospravedlnili a jak ta je přijala, je další věc. 
0/0
27.7.2005 9:30

fel_low

Re: Re: Re: Re: pro_komunisti_sou_svine
Pozor na mrkev, nadměrná konzumace probarvuje kůži. Pak člověk vypadá nejen jako blb, ale ještě ke všemu rudý blb...
0/0
27.7.2005 12:56

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: pro_komunisti_sou_svine
A Vy jste modrý?
0/0
28.7.2005 11:26

macekplacek33

Re: pro_komunisti_sou_svine
Zajímavé, kam vaše diskuse dospěla!!! Že byste volně přešli ještě ke Goebbelsovi?
0/0
26.7.2005 23:14

komunisti_sou_svine

Re: pro_komunisti_sou_svine
Komunisti sou a vždycky budou svině, jak to maj srovnany v hlavě je jejich osobní věc, mě stačí když to mám srovnaný o dost líp než třeba ty, je to málo ale já sem nenáročnej :-)
0/0
26.7.2005 23:28





Najdete na iDNES.cz