Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozloučení s Dostálem bude v Praze i v Olomouci

Poslední rozloučení s ministrem kultury Pavlem Dostálem se rozdělí mezi Prahu a Olomouc. Podle informací z úřadu vlády se bude ve čtvrtek dopoledne konat pietní akt v Národním divadle. Pohřeb pak bude v pátek v úzkém rodinném kruhu v Olomouci, kde Dostál žil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petrucciani

Pavel Dostal
Kdo z vas (d)ostal (d)ostala a kdo ho ne(d)ostal, pochlubte se, jeden po druhem.
0/0
26.7.2005 16:40

TondaPirko

d
tak nám soudruzi zrušili další dostálovskou diskuzi, toto je poslední bašta odporu
ODSUZUJI DOSTALA k DVACETI RANAM TENISOVYM MICKEM, ZA URAZKU CERNYCH JEZDCU
0/0
25.7.2005 23:23

JTB

Re: d
A já jim tleskám...
0/0
25.7.2005 23:31

JUDr.Janosik.007

Re: Re: d
já taky
0/0
25.7.2005 23:32

TondaPirko

Re: Re: d
černým jezdcům?
0/0
25.7.2005 23:33

Semínko

Re: Re: Re: d
těm soudruhům
0/0
26.7.2005 0:14

transalp96

Re: d
Boze dobrej,ty ses kvalitni pitomec.
0/0
26.7.2005 0:08

2Mac7

Re: d
čí soudruzi , Vaši ? Je smutné , že  diskuze týkající se´smrti člověka je na takové úrovni, že ji zrušili. Bohužel , taková je úroveň nemála diskutujících na Idnes.
0/0
26.7.2005 0:28

JUDr.Janosik.007

Herečka Jiřina Bohdalová: "Jak říkával pan Werich: "Některý lidi by tu nemuseli bejt 450 let, a někteří by zase nemuseli odcházet tak brzo." A tohle na Pavla platí."
Werich a Dostál patří do té první skupiny.
0/0
25.7.2005 17:52

GhorX

Re: Herečka Jiřina Bohdalová: "Jak říkával pan Werich: "Některý lidi by tu nemuseli bejt 450 let, a někteří by zase nemuseli odcházet tak brzo." A tohle na Pavla platí."
Demente...
0/0
25.7.2005 17:55

JUDr.Janosik.007

Re: Re: Herečka Jiřina Bohdalová: "Jak říkával pan Werich: "Některý lidi by tu nemuseli bejt 450 let, a někteří by zase nemuseli odcházet tak brzo." A tohle na Pavla platí."
Copak ?
Už v bibli jsou lidé, co pro peníze zradili druhé (viz. Werich anticharta a znovuvydání jeho desek poté).
Dostál byl komunista a lhal :
  Slib ministra kultury Pavla Dostála pronesený 19. srpna 1998. A skutečnost? Podíl výdajů na kulturu ze státního rozpočtu dosahuje v České republice v roce 2002 jen 0,6 %. Nejen o nenaplněných slibech Pavla Dostála bude následujících 30 minut. Pozvání přijal a k protějšímu mikrofonu usedl ministr kultury České republiky Pavel Dostál, vítejte v BBC, dobrý den.
0/0
25.7.2005 18:06

black_juice

Re: Herečka Jiřina Bohdalová: "Jak říkával pan Werich: "Některý lidi by tu nemuseli bejt 450 let, a někteří by zase nemuseli odcházet tak brzo." A tohle na Pavla platí."
0/0
25.7.2005 18:06

ricofata

Re: Herečka Jiřina Bohdalová: "Jak říkával pan Werich: "Některý lidi by tu nemuseli bejt 450 let, a někteří by zase nemuseli odcházet tak brzo." A tohle na Pavla platí."
Některý lidi by tu nemuseli být ani 4,5 vteřiny. Do této skupiny bezesporu patří dva duševní kriplové, ten džus lisovaný z hadru na podlahu a ten lži doktor, co si hraje na Jánošíka v kombinaci s Bondem...
0/0
25.7.2005 18:18

JUDr.Janosik.007

Re: Re: Herečka Jiřina Bohdalová: "Jak říkával pan Werich: "Některý lidi by tu nemuseli bejt 450 let, a někteří by zase nemuseli odcházet tak brzo." A tohle na Pavla platí."
Taky názor. Škoda, že nejsou 50.leta, to by se ti to úřadovalo.
Lidé mají rádi mediální hvězdy, které jsou jako oni, lidé, kteří brání národní (rozuměj ukradený) majetek proti náboženským pomatencům.
0/0
25.7.2005 18:20

ricofata

Re: Re: Re: Herečka Jiřina Bohdalová: "Jak říkával pan Werich: "Některý lidi by tu nemuseli bejt 450 let, a někteří by zase nemuseli odcházet tak brzo." A tohle na Pavla platí."
50. léta mi rozhodně nechybí. Škoda, že tobě chybí jak lidskost a široké srdce Jánošíka, tak i prohnanost a odvaha Bonda.   Holt ti zůstal jen ten lžidoktor Kalvodo... 
0/0
25.7.2005 18:48

JUDr.Janosik.007

Re: Re: Re: Re: Herečka Jiřina Bohdalová: "Jak říkával pan Werich: "Některý lidi by tu nemuseli bejt 450 let, a někteří by zase nemuseli odcházet tak brzo." A tohle na Pavla platí."
připomínám, že tématem je Dostál.
0/0
25.7.2005 18:56

JTB

Re: Re: Re: Re: Re: Herečka Jiřina Bohdalová: "Jak říkával pan Werich: "Některý lidi by tu nemuseli bejt 450 let, a někteří by zase nemuseli odcházet tak brzo." A tohle na Pavla platí."
To od tebe sedí...
0/0
25.7.2005 23:32

Visáč

Sbohem
Vůbec mi nevadí člověk jakéhokoliv rozumného smýšlení, pokud neutočí na lidské/i jiné bytí a nepotlačuje lidská práva. Toho člověka jsem měl/a mám rád, protože se prostě choval slušně. To že měl rozpory s církvemi je jen dobře. Nechápu totiž proč by církve měli být preferovány (bez daní/se statními příspěvky - naopak z daní občanů) ať je to jakákoliv - ať prostě vedla nás žijí ROVNOPRÁVNĚ a ve víře. Z tohoto důvodu mám rád příznivce různých učení(budhisty zum b.sp.), kteří se tohoto nesmyslného privilégia zřekli. Dobrá ať si každý věří ve svého pána, ale proč tím obtěžovat okolí. Za to i za chlapské a rovné chování ti děkuji...
0/0
25.7.2005 17:29

TomášM

Re: Sbohem
jak víte že se choval slušně? Viděl jste ho někdy, jak se chová k normálním lidem? Já ano. Bylo to prase.
0/0
26.7.2005 9:39

ss44

Jak úžasné
co lidí miluje (některé) bývalé komunisty.Vraťte se na zem,za chvilku po něm neštěkne ani pes jako po Luxovi a každém z vás (nás)Čo bolo to bolo terazky jedeme dál.Ani Dostál by si určitě nepřál dělat kolem takovou gloriolu.
0/0
25.7.2005 17:21

chroustík

U Pavla Dostála jako politika i jako člověka
zřejmě převáží v celkovém hodnocení pozitiva nad negativy. Myslím, že není potřebné ho šmahem zatracovat, hodně pro kulturu udělal. Ovšem na druhé straně bezbřehé ódy na jeho osobu píší zřejmě ti, kteří je píší na každého, kdo náhle odejde z tohoto světa. Takže uvědomme si jak jeho pozitiva (podpora kultury, památkové péče) i jeho negativa (církve) a přejme pokoj jeho duši.
0/0
25.7.2005 16:22

celtic

Re: U Pavla Dostála jako politika i jako člověka
až na jeho zarputilý boj s církvemi, byl docela fajn...
0/0
25.7.2005 17:04

jirka02

Re: Re: U Pavla Dostála jako politika i jako člověka
V podstatě souhlas! Ale jak se vyrovnáte s jeho postojem k prezidentu Klausovi? Vážil si ho a také ho při volbě prezidentem podpořil.
0/0
25.7.2005 17:53

GhorX

Re: U Pavla Dostála jako politika i jako člověka
Mě byl sympatický právě pro svoji neústupnost ve vztahu k církvím.
0/0
25.7.2005 17:55

JUDr.Janosik.007

Re: Re: U Pavla Dostála jako politika i jako člověka
co by se taky dalo od komouše čekat ? Ukrást a nevrátit....
0/0
25.7.2005 18:17

Albedo

Majetky
Dostal byl dobrej. Argumentace spletencem majetkovych pomeru cirkvi a slechticu na tom nic nemeni. 
0/0
25.7.2005 16:10

black_juice

Re: Majetky
a mas teda nejake argumenty, ktere dokazuji, ze byl dobrym politikem?
0/0
25.7.2005 17:10

JUDr.Janosik.007

Re: Re: Majetky
0/0
25.7.2005 18:17

jirka02

Kdyby byl každý politický oponent tak slušný
jako byl Pavel Dostál, bylo by dobře na zemi! A to nevyplývá z pořekadla: " O mrtvých jen dobře". O panu Dostálovi to platilo vždy. Nechci proto opakovat co již bylo řečeno mnohokrát a mnohými. Byl to skutečně rytíř ducha. To samozřejmě neznamená, že byl prost chyb. Ale kdo z nás není? Ani on nemohl nebýt! Šlo však s ním diskutovat. A váš opačný názor neznamenal, že je váš nepřítel. Právě naopak, měl řadu přátel a dobrých přátel z opačného politického spektra a naopak mnohdy si příliš nerozuměl se sebevědomými hlupáky, byť se rekrutovali odkuďkoliv.
     Zemřel slušný a poctivý člověk. Takových není nikdy dost a proto buď čest jeho památce. A je-li někde nebe pro spravedlivé, tak pan Dostál v něm určitě skončí a to bez ohledu na spory s církvemi. 
     Proto buďte sbohem, Pavle! 
    
0/0
25.7.2005 16:00

black_juice

Judr.
Chybi tu Judr.Janosik007. Janosiku, jestli me slysis, prijd!  At se to tu poradne rozproudi, Janosik umi dobre diskutovat
0/0
25.7.2005 15:51

jirka02

Re: Judr.
Je-li někdo černým džusem, není to s ním asi všechno úplně v pořádku. Přinejmenším neví, že Judr se píše JUDr (juris utriusque doctor = doktor obojího práva).
0/0
25.7.2005 16:30

JTB

Re: Re: Judr.
0/0
25.7.2005 16:31

black_juice

Re: Re: Judr.
asi sis nevsimnul, ty velky lingvisto, ze pri psani v teto diskuzi ani nepouzivam hacky a carky a o velke pismena se taky moc nestaram. je to rychlejsi...
Hrajes machry a hajzIy mas az na chodbe!
0/0
25.7.2005 17:09

jirka02

Re: Re: Re: Judr.
Jak to víte? Jasné, už vím. Máme ho přeci společný!
0/0
25.7.2005 17:17

black_juice

Re: Re: Re: Re: Judr.
si asi dalsi lama, ktera nevidela Dedictvi...
0/0
25.7.2005 17:19

jirka02

Re: Re: Re: Re: Re: Judr.
              já           ty       on
              jsem      jsi       je
              nikoliv:   si !!!!    
             
0/0
25.7.2005 17:36

Loren1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Judr.
Všichni, kteří v korektní diskusi poukazují na pravopis a používají sprostá slova a nadávky vůči diskutujícím jsou chudáci. Není chybou napsat v hovorovém jazyce slova tak, jak znějí. Není to sice spisovně a vypadá to jako od vidláka, ale není to chybou, jen o daném člověku něco prozrazuje.
0/0
27.7.2005 9:17

jirka02

Re: Re: Re: Re: Judr.
A je to kadibudka až na zápraží!
0/0
25.7.2005 17:39

Rumel

Byl to člověk se vším všudy
Dostál byl hlavně výrazná osobnost a byl takovej člověčí se vším co k tomu patří. A taky umělec, se vši nevyrovnaností, a asi proto jsem ho měl rád. Nesouhlasil jsem s ním v mnoha věcech, ale byl to jeden z politiků, se kterými i když člověk nesouhlasí, tak si jich váží. A to je propastný rozdíl od těch mnoha činitelů, kteří jen tupě opakují něco po někom jiném tupém a nemají na nic vlastní názor. Je mit líto. Moc líto. A některé příspěvky jen svědčí o tom, jak málo mají někteří přispěvatelé v sobě obyčejné soudnosti. Hlavně ti, kteří také rádi opakují tupě po někom hesla.
0/0
25.7.2005 15:50

Loren1

Re: Byl to člověk se vším všudy
Každý člověk je především člověk a pak až teprv třeba otec, politik, vrah nebo moralista... Souhlasím. Jezdil tramvají... a jako k politikovi jsem k němu zaujímal neutrální stanovisko a to je co říct. Nebál se říct svůj názor a stál si za ním, to se někdy málokomu líbí. Dnes je moderní mazat med kolem huby, podle toho, jak se to komu hodí.
0/0
27.7.2005 9:12

vver440

z článku nevyplynulo
jestli ostatky pana Dostála budou rozděleny mei Olomoucem a Prahou...
0/0
25.7.2005 14:52

TTygricEE

Re: z článku nevyplynulo
snad mezi OLOMOUCÍ a Prahou
je TA Olomouc!!!!
0/0
25.7.2005 16:05

pirin

Re: Re: z článku nevyplynulo
Na Morave je to ten Olomouc
0/0
25.7.2005 16:19

TTygricEE

Re: Re: Re: z článku nevyplynulo
no to teda není!!!! Já jsem z TÉ OLOMOUCE!
0/0
26.7.2005 8:58

Loren1

Re: Re: Re: Re: z článku nevyplynulo
Olomouc je sice podle jakéhosi seznamu ženského rodu, ale kdo cítí, že město je spíš rodu mužského, není chybou říct TEN Olomouc.
0/0
27.7.2005 8:57

black_juice

buď a nebo...
Bud jsou tu vsichni bolsevici, anebo jsou tu ti nebolsevici tak hloupe loutky... Kazdy tady soudi, ze byl Dostal super, spravedlivy hrdina atd. jenom podle toho jak mluvil v TV. a koho zajima ze porad nechtel vratit cirkvim JEJICH majetek! A to nemluvim o smlouve s Vatikanem... A na kulture taky udelal poradny bordel(respektive s nim spis nic nedelal)  Jinak proti jeho osobe nic nemam, ale proti jeho ucinkovani v politice ano. No proste je zbytecne ho vynaset do oblaku, kdyz nic poradneho neudelal
0/0
25.7.2005 14:35

Maxx-IP

Re: buď a nebo...
Já taky jinak proti tvojí osobě nic nemám, ale podle tvého účinkování na iDNES jsi vůl.
0/0
25.7.2005 14:51

black_juice

Re: Re: buď a nebo...
Takže podle tebe kdo není komunista je vůl
0/0
25.7.2005 14:59

babacek

Re: buď a nebo...
Myslím,že jste zabrousil do tématu kterému skutečně nerozumíte a máte přehled jen mediální který jste si přetvořil ke svému obrazu.
0/0
25.7.2005 15:11

black_juice

Re: Re: buď a nebo...
Tak to si myslite spatne pane bubak nebo jak se to vlastne jmenujete
0/0
25.7.2005 15:25





Najdete na iDNES.cz