Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Egypt kvůli teroru pátrá po šesti Pákistáncích

Egyptská policie pátrá v souvislosti se sobotními atentáty v Šarm aš-Šajchu po šesti Pákistáncích. Mohou stát v pozadí útoků. Před výbuchy se pohybovali v oblasti, pak zmizeli. Policie rozeslala na kontrolní stanoviště jejich fotografie. Tři exploze zabily 88 lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

EAMON

Stíhačky nacvičují střelbu
Americké stíhačky F-16 začaly v pondělí ráno cvičení nad západoslovenskou vojenskou základnou Kuchyňa. Letadla budou dva týdny zkoušet útoky na pozemní cíle a střílet budou cvičnou municí. Stíhači budou létat z italského Aviana a na stejnou základnu se budou i vracet, řekl armádní mluvčí Milan Vanga.
“Bude se používat výhradně cvičná munice malého kalibru a létat bude osm letadel F-16,” uvedl mluvčí. Cvičení bude podle Vangy pouze v pracovních dnech a stíhačky nebudou létat v noci. Při výcviku budou letci útočit na cíle ve výcvikovém prostoru Kuchyňa a kromě raket použijí také kulomety.
 
 
0/0
25.7.2005 17:25

Arny_71

Re: Stíhačky nacvičují střelbu
A??
0/0
25.7.2005 17:53

EAMON

Re: Re: Stíhačky nacvičují střelbu
Zkoušíš abecedu? Jen tak dál.
 
 
0/0
25.7.2005 17:54

mirda71

Re: Stíhačky nacvičují střelbu
A co je na tom?
0/0
26.7.2005 11:12

jack_rupnick

EAMON
Židé mají za sebou i první velkou rvačku, která se odehrála během jejich náboženských svátků ve Staronové synagoze. Zúčastnilo se jí podle svědků přes padesát židů včetně žen a padaly výrazy jako "nacistická svině".
0/0
25.7.2005 17:18

Jirka-Praha

Re: EAMON
jo to sem nekde cetl:-) ze ty ses zamestnanec idnes?
0/0
25.7.2005 18:03

EAMON

Sunnité ukončili bojkot výboru
Sunnitští zástupci ukončili bojkot výboru, který připravuje novou iráckou ústavu. K protestu přistoupili poté, co byli v úterý zavražděni dva jejich souvěrci z komise. Irácký prezident Talabání však v sobotu slíbil, že úřady zajistí větší bezpečnost sunnitů.
Sunnité, kteří v Iráku tvoří zhruba jednu pětinu obyvatel, za režimu bývalého iráckého vůdce Saddáma ovládali většinové šíity.  Šíitští zástupci však jasně zvítězili v lednových parlamentních volbách. Sunnité, kteří nicméně mají většinu v několika iráckých provinciích, také podle expertů tvoří většinu členů odboje proti mezinárodním silám i vládě premiéra Džaafarího.
 
 
0/0
25.7.2005 17:05

jack_rupnick

.
I z těch nejproameričtějších statistik vyplývá, že us army zabila v iráku několik desítek tisíc civilistů, především svým bezohledným bombardováním zalidněných oblastí a kazetovým bombám, které si vybraly své oběti předevšímz řad iráckých dětí. Co můžou být ti neokonzervativci za lidi, když se neštítí vůbec ničeho.
0/0
25.7.2005 17:04

EAMON

Re: .
Běž se vyplakat do tvého Trabanta.
 
 
0/0
25.7.2005 17:06

peshmerga

Re: .
Napriklad?
0/0
25.7.2005 17:15

-RASWAN-

Re: .
Co to meleš?Průzkumy přece  mají vypovídací hodnotu stejnou, jako noviny pravda nebo kanál fox news
0/0
25.7.2005 17:56

EAMON

AI: Povstalci vraždí civilisty
Povstalci v Iráku dokazují, že jim nezáleží na životech iráckých civilistů. V pondělním prohlášení to uvedla mezinárodní organizace na ochranu lidských práv Amnesty International (AI). Vyzvala irácké náboženské vůdce, aby se postavili proti útokům na obyvatelstvo a odsoudili porušování základních principů humanitárního práva povstalci.
Řada Iráčanů nesouhlasí s přítomností okupačních vojsk. To ale neospravedlňuje úmyslné zabíjení civilistů, braní rukojmích, mučení a zabíjení vězňů, napsala AI. Radikálové chtějí podle AI mj. podnítit nepokoje mezi sunnitskými a šíitskými muslimy. Rebelové podle AI za dva roky zabili už 6000 civilistů.
 
 
0/0
25.7.2005 17:00

IceKure

.
tak já mizim lidičky.Mějte se tu pěkně a pozor na pinka- je to nakažlivé =)))))))))lol
0/0
25.7.2005 15:22

Obraceč kalendáře

...
pít
0/0
25.7.2005 15:12

krakovic

mozna kdyby americani zabili alaha, byl by pokoj
mozna kdyby americani zabili alaha, byl by pokoj
0/0
25.7.2005 15:05

Obraceč kalendáře

Re: mozna kdyby americani zabili alaha, byl by pokoj
Možná kdyby všichni muslimáci pyli Fantu a byli Bamboocha,tak by je nenapadlo trhat na kousky nevěřící psi....
0/0
25.7.2005 15:11

jack_rupnick

zásadní otázka
 snahy o ovládnutí světa muslimy jsou stejně stupidní teorií jako snahy ovládnutí světa židy. je tady však jeden rozdíl. o muslimech to může tvrdit beztrestně každý i v tisku, ale o židech se to trestá přísněji než násilné delikty. o čem to asi vypovídá ??
0/0
25.7.2005 15:04

LOUBIK

Re: zásadní otázka
Kolik útoků provedla židovská obec za poslední měsíc? Já o nich nečetl, ale rád se nechám poučit...
0/0
25.7.2005 15:06

jack_rupnick

Re: Re: zásadní otázka
naposledy jsem zaregistroval, když se servali mezi sebou, snad dokonce v synagoze, židé tak kopali do nějaké ženské a řvali po sobě nacistická hesla a nadávky. několik ich skončilo v eocnici. potom tady máme granát na příkoech v nejvíce zalidněném místě plném turistů. hledejte, třeba najde j více :))
0/0
25.7.2005 15:14

vrchni

Re: Re: zásadní otázka
Tak jestli tvrdis ze zide jsou imunni proti nasili a teroru tak se obavam ze bys se svoji teorii neuspel napr. v Bejrutu, Palestine,...
0/0
25.7.2005 15:33

Homer_S

Re: zásadní otázka
, Kde by jste chtěli žít, pokud by jste měli na vybranou mezi Židy a muslimy? Já tedy raději v civilizaci.
0/0
25.7.2005 16:00

jack_rupnick

Re: Re: zásadní otázka
žijeme v čr společně se židy, muslimy, romy, ma´dary atd. a není žádný probém.
0/0
25.7.2005 16:09

Homer_S

Re: Re: Re: zásadní otázka
, Souhlas, až na to, že žít společně s muslimy je totéž jako žít společně s rakovinou (nebo přiléhavěji - jako žít v minovém poli).
0/0
25.7.2005 16:23

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: zásadní otázka
to jsou stejně nanávistná slova jako v protokolech siónských mudrců
0/0
25.7.2005 16:26

Orlov

idnes-dejte něco o Paroubkovi-už to tady ztrácí tempo...
0/0
25.7.2005 14:59

ježkovy_voči!

A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Tři muži v neoznačeném sedanu zajeli ke straně silnice a dva z nich vystoupili. Najednou se objevil americký konvoj. V domnění, že se jedná o past, začali Američané okamžitě střílet, jednoho muže zabili a dva zranili. Konvoj ani nezastavil a pokračoval v jízdě. Běžná událost v Iráku. Až na to, že řidič vozu byl tentokrát generál irácké policie, šéf hlavní protikriminální jednotky v Bagdádu, jmenovaný do funkce se schválením americké správy.
"Samozřejmě, že střelba do civilistů zvyšuje mezi iráčany podporu pro teroristy", říká dnes, "nenávist k Američanům se zvyšuje. Já sám je dnes nenávidím..."
0/0
25.7.2005 14:53

peshmerga

Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
A takhle si jich vyrobili 100 tisic.
0/0
25.7.2005 14:55

IceKure

Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
ty sám je dnes nenávidíš =)))
0/0
25.7.2005 14:56

peshmerga

Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
zazitek polskeho novinare kterej sedel v humvee - Po 22. hodine v Baqube nastava zakaz vychazeni a ulice jsou puste.Ale protoze rebelove v noci nejcasteji pokladaji IED intenzita patrol se nezmensuje v porovnani se dnem. Rebely, kteri pokladaji bomby pomahaji najit take bezpilotni letadla.(...)Dlouho jsme nepotkali zivou dusi, ale po hodine kdesi v bocni ulici vojaci postrehli jedouci auto bez svetel. Prvni Humvee zameri svetlo a rozkaze lidem v aute aby zastavili. Auto jede dal. "Vystrazna palba" rozkazal velitel patrolu. Strelec plni rozkaz a zacina peklo.Nahle ze vsech stran je slyset stekot zbrani, tmu rozjasnuji zablesky odrazenych kulek od humvee. Americane jsou nervozni, ale nestrileji zapinaji svetla a zacinaji s nimi pohybovat.Po chvili boure postupne tichne. Ukazuje se, ze utocnici jsou iracti policiste , kteri jsou nekolik desistek metru od nas, slyseli strelbu a v panice zacali palit. Kdyby Americane nevydrzeli, nastala by jatka.(...)
0/0
25.7.2005 15:07

LOUBIK

Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Dobrý výcvik... asi naši...  
Dělám si legraci... přátelská palba je ten největší pr...r, který se stává.... bohužel...  To ale nijak nesouvisí s nutností dovolit lidem v Iráku žít normální život, což demonstrovali u volebních uren...
0/0
25.7.2005 15:11

LOUBIK

Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Dobrý výcvik... asi naši...  
Dělám si legraci... přátelská palba je ten největší pr...r, který se stává.... bohužel...  To ale nijak nesouvisí s nutností dovolit lidem v Iráku žít normální život, což demonstrovali u volebních uren...
0/0
25.7.2005 15:12

ježkovy_voči!

Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Salah Jmor je kurd, který studoval ve Švýcarsku, má doktorát a má švýcarské občanství. Desítky let reprezentoval irácké Kurdy v OSN a pomáhal odhalovat Saddámovy zločiny na Kurdech. Vrátil se do Iráku, aby navštívil rodinu. Jednoho dne jel se svým mladším bratrem do úřadu. Tvrdí, že na silnici neviděl žádné vojáky. Najednou jeho bratr padl s kulkou v hlavě. Jak zajižděl ke straně, uviděl americký konvoj. V jeho autě byly dvě kulky. Jedna v pneumatice, druhá v čelním skle na místě spolujezdce. Křičel na vojáky: proč jste nestříleli na mne, na řidiče? Říká, že on i jeho rodina podporovali Američany, ale dnes už ne. Tímto chováním si prý Američané vytvářejí stále nové a nové nepřátele a generují stále větší a větší nenávist proti sobě. V irácké kmenové kultuře je silně zakořeněna tradice krevní msty. Lidé ze Salahova kmene mu radí, aby se Američanům pomstil. Protože je ale vychovaný na západě, věří ve spravedlivý soud. Zatím ovšem od Američanů nepřišla ani omluva nebo kodolence.
0/0
25.7.2005 15:22

ježkovy_voči!

Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Kolik Iráčanů, kteří přišli o své příbuzné rukou Američanů, má ovšem západní vzdělání a výchovu?
0/0
25.7.2005 15:23

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Yasser Salihee byl irácký dopisovatel agentury Knight Rider (mimochodem, doporučuji jako jeden z nejlepších zdrojů informaci z Iráku. Jako jedni z posledních ještě pracují v terénu bez doprovodu a ochrany americké armády.)  Zabila ho kulka amerického ostřelovače. Jedna kulka v čelním skle, jedna v pneumatice, žádný rozstřílený motor (spletl jsem ti předchozí případ Kurda s tímto, tam byla dokonce jen jedna kulka). Svědkové tvrdí, že cesta nebyla zablokovaná, ani tam nebyl viditelně vyznačený checkpoint. Jeho vdova říká, že oba podporovali Američany, protože je vnímali jako osvoboditele. "Dnes je nenávidím. Chtěla bych je vyhodit do vzduchu.." Neměla by být preventivně zavřená nebo eliminovaná jako potenciální teroristka?
0/0
25.7.2005 15:38

fel_low

Re: Re: Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Carlo Rodriguez, honák dobytka z Urugaye, dostal od přítele také tento dopis. Navzdory pokynům jej neopsal devětkrát a nerozeslal svým přátelům. na druhý den mu zemřela žena, dcera dostala ve škole trojku z mravů, chytil mu dům a dobytek sežrali jaguáři. Carlo poznal svou chybu, honem sedl k psacímu stolu, dopis devětkrát opsal a běžel na poštu. několik hodin poté mu žena obživla, dceři změnili trojku na třídní důtku, dům se podařilo uhasit a zpráva o sežraném dobytku se ukázala jako lichá.
 
Asi takovou informační hodnotu mají Vámi předkládané zprávy.
0/0
25.7.2005 15:52

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Jistě Los Angeles Times, jedny z nejvetších novin v Kalifornii a na západě USA, druhé největší metropolitní noviny, 27 Pulitzerových cen... 
0/0
25.7.2005 16:06

fel_low

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Nenechte se vysmát. Pulitzerovy ceny nedostaly LAT, ale novináři do nich píšící, to zaprvé. Pod novým šéfredaktorem začal list nabírat silně "investigativní" kabát, v tom nejhorším slova smyslu, to zadruhé. A za třetí - spočtěte si, kolikrát v nich počastovali kalifornského guvernéra alespoň objektivní kritikou a označili ho jinak než Terminátora nebo "hroudu masa"... Z LAT se stává americký Blesk, jednoznačně stranící demokratům. To je pro druhé největší metropolitní noviny s 27 Pulitzerkami (mimochodem, jejich udělování je ještě větší sranda než Nobelovky za mír...) troch propad, že?
0/0
25.7.2005 16:17

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Všechny citované události se ovšem skutečně staly...
OK, ty si nech své FOX, já si své nechám LATIMES   
0/0
25.7.2005 16:33

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Nehledě na to, že dokonce už i Britové upozorňovali Američany, že jejich lehké prsty na spouštích mohou způsobit, že v Iráku zabřednou na léta... A když se jim snažili vysvětlit svoje pravidla a taktiku, Amíci se jen chechtali....
0/0
25.7.2005 16:22

peshmerga

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Prosim Vas co to tu vykladate "lehke prsty" toto zapricini? Kolik je takovych incidentu? Kolik je mrtvych? Urcite hodne, protoze vzdy bude vic nez 0 hodne, ale musi se to preci brat take optikou mnozstvi vojaku. Vase pribehy jsou otresne, ale aby se mohl udelat zaver jaky delate Vy - musel by se dany pripad analyzovat mnohem vice nez na "jeden svedek povidal". Vyse jsem ukazal pripad, ze "lehke spouste" nemaj jen amici - jde o to, ze v Iraku neni normalni situace a tudiz takove prehmaty byly jsou a budou. To, ze je nemaj treba Britove muze znamenat pouze to, ze maj uplne jiny sektor, ktery je jinak naladen k "okupacni" armade.
0/0
25.7.2005 17:14

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Postěžuj si Britům...  To nejsou moje slova, ale jejich citace...
0/0
25.7.2005 17:26

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
The officer said: "US troops have the attitude of shoot first and ask questions later. They simply won't take any risk.
"It has been explained to US commanders that we made mistakes in Northern Ireland, namely Bloody Sunday, and paid the price. "I explained that their tactics were alienating the civil population and could lengthen the insurgency by a decade. Unfortunately, when we ex-plained our rules of engagement which are based around the principle of minimum force, the US troops just laughed."
0/0
25.7.2005 17:32

peshmerga

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Jasne ale ja to chapal tak, ze s tim souhlasite ... aha, vy si hrajete na agenturu ....Ok.
0/0
25.7.2005 18:25

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A teď něco neprefabrikovaných zpráv z Iráku.
Přesně tak, agentura "Ježkopink   
(a mimochodem - souhlasím s tím, jinak bych to zde nelepil)
0/0
25.7.2005 20:33

lnemecus

co ocekavavate od oficialnich prohlaseni?
Nase (US) vladni instituce nejsou tak rozdilne od jinych v oblasti 'propagandy'. Tahle prohlaseni se mohou doslova opakovat kazdy den, protoze ta fakta o teroristech jsou totozna kazdy den. Spousta z nas tady v USA nevenuje velkou pozornost Iraku, protoze tam se nic rozhodujiciho nedeje. Liberalni noviny (New York Times) zduraznuji ty hruzy, konzervativni (Wall Street Journal) se raduji ze skutecnych vzacnych uspechu ci si je vymejsli. Co je noveho? Demokracie prezentuje, na rozdil od totality, spoustu nazoru, faktu, zkresleni a blabolu. Je na nas si vybirat, co vypada rozumne. A hlavne se snazit zvolit politiky, kteri jsou schopni rozumne politiky. To uz po nejakou dobu tady v USA neni snadne - pro mne osobne nemozne, prestal jsem volit v 2004. Na to mame prirozene taky pravo. Opakovane pohorsovani tady nad standardni vladni propagandou tu ci onde je totalni ztrata casu.
0/0
25.7.2005 14:35

LOUBIK

Re: co ocekavavate od oficialnich prohlaseni?
howk... souhlassssss.....
0/0
25.7.2005 15:08

fel_low

Re: co ocekavavate od oficialnich prohlaseni?
Carlo Rodriguez, honák dobytka z Urugaye, dostal od přítele také tento dopis. Navzdory pokynům jej neopsal devětkrát a nerozeslal svým přátelům. na druhý den mu zemřela žena, dcera dostala ve škole trojku z mravů, chytil mu dům a dobytek sežrali jaguáři. Carlo poznal svou chybu, honem sedl k psacímu stolu, dopis devětkrát opsal a běžel na poštu. několik hodin poté mu žena obživla, dceři změnili trojku na třídní důtku, dům se podařilo uhasit a zpráva o sežraném dobytku se ukázala jako lichá.
 
Asi takovou informační hodnotu mají Vámi předkládané zprávy.
0/0
25.7.2005 15:51

fel_low

Re: Re: co ocekavavate od oficialnich prohlaseni?
Omlouvám se, špatné vlákno. To nepatřilo Vám.
0/0
25.7.2005 15:52

ježkovy_voči!

Pěkný příklad americké mediální masáže :-)
Americká armáda vydává jako reakce na různé útoky prefabrikovaná tisková prohlášení, citující nejmenované iráčany, která se liší jen několika slovy:
Sunday's news release said: "'The terrorists are attacking the infrastructure, the ISF and all of Iraq. They are enemies of humanity without religion or any sort of ethics. They have attacked my community today and I will now take the fight to the terrorists,' said one Iraqi man who preferred not to be identified."
 
The July 13 news release said: "'The terrorists are attacking the infrastructure, the children and all of Iraq,' said one Iraqi man who preferred not to be identified. 'They are enemies of humanity without religion or any sort of ethics. They have attacked my community today and I will now take the fight to the terrorists.'"
0/0
25.7.2005 14:11

komunisti_sou_svine

Re: Pěkný příklad americké mediální masáže :-)
lolol
0/0
25.7.2005 14:13





Najdete na iDNES.cz