Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šokující slova teroristova otce

Otec Muhammada Atty, jednoho z atentátníků z 11. září, vítá útoky v Londýně. Sedmdesátiletý Muhammad el-Amir řekl v rozhovoru s reportérem televize CNN, že by rád viděl více podobných útoků, jako byly exploze v londýnském metru a autobusech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Konstrukter

Šokující slova?
Vždyť řekl víceméně jen to samé jako ve svém komentáři Topolánek, jen z pohledu druhé strany. Samozřejmě to nic nemění na tom, že jeho slova jsou z pohledu civilizovaného člověka zavrženíhodná, stejně jako ta Topolánkova.
0/0
26.7.2005 8:46

jolly72

blb
to ale muham. neví, že když jeho syn pilotoval letadlo tak z toho byl podělanej až za ušima, a musel se pěkně sjet než se k tomu celej připos....odvážil
0/0
24.7.2005 7:34

Michalll

absencí krevní msty je vyveden z míry...
konečně náš palestinský informační expert v praze nejen tvrdí totéž s malým omezením pro izrael..ale ještě má legální pobyt...
umožnění pobytu je výraz postoje státu...nepotřebujeme náhradní cíl pro spravedlnost - egyptského starce....máme zodpovědnějšího partnera k čestnému měření sil...zatím vítězí a právo je v defenzivě...i v síti docela pohoda a souhlas..souhlas s vraždami zákeřnými i na dětech naopak otevírá vstup do tištěných seriozních medií....
třaskaviny, které do zablokované gazy nemohly dorazit, byly uplatněny jinde...až bude zablokován egypt...třeb ještě budeme překvapeni...kam se budeme avakuovat, nevím....
0/0
24.7.2005 0:08

Júlinek šíšal

Re: absencí krevní msty je vyveden z míry...
myško, z toho vidíš, že nemáš nic blokovat, ale raději něco aktivněji dělat ... ne? ...
0/0
26.7.2005 10:05

krakovic

Allah je veliký
Allah je veliký a umí odpouštět. Jeho věrní bojovníci však potřou křižácké psy a nastolí Jeho vládu nad světem, ať se mu to líbí, nebo ne.
0/0
23.7.2005 23:19

ScipioAfricanus

Uprimne doufam
ze staryho Attu uz povesili v Egypte za koule do pruvanu. I kdyz na ty svoje stupidni kecy tezko mohl dostat padnejsi odpoved nez to, ze drtiva vetsina obeti na Sinaji jsou Egyptane.
0/0
23.7.2005 20:01

chomolungma

oko za oko
ad to dvojí měřítko Západu, který na jedné straně hlasitě oplakává své mrtvé a na druhé straně sám zabíjí mnoho muslimů. Není to snad i z pohledu muslimů tak? Pacifisté deně ukazují záběru chudáčků arabáčků, ŕánců, afghánců aj., kterak trpí a umírají po odvetných útocích. Je hnusné ptát se, kdo si začal, ale skutečně kdo si začal? Hezky zub za zub. Přece nebudu jediný bláhový idiot oplácet neustálé krveprolití nějakým úsměvem a omlouváním či namlouváním si, že to ti teroristi vlastně my slí dobře?
0/0
23.7.2005 12:40

palmic

Re: oko za oko
Uvedom si tyvole ze Oko za oko je presne jejich zalezitost. Koukni se jak to vypada u nich. Porad si neco oplacej a neskonci to, dokud zacnou myslet jinak. Jestli ty myslis tak jak jsi ukazal v tom prispevku, tak jsi uplne stejnej. Nemysli si ze 11.9. byl proste nesmyslnej utok. Byla to odplata Americe. Ted to tak nevypada, ale Bush starsi to s nima opravdu moc dobre nemyslel. Sel po rope proste.
0/0
23.7.2005 15:08

seppuku

Re: oko za oko
nejak jsem nepostrehl ,ze by televize byla plna utoku a napadani muslimu..natoz nejakych realnych cisel co se tyce obeti ..hmm asi si ji budu muset casteji zapinat
0/0
23.7.2005 23:35

BedlamW

Koran
Bavite se tu jaky Koran je svinstvo. Ale jeste horsi svinstvo je zidovska bible. Tam se uci ze zid nemuze okrast ci zabit jenom zida. Pokud zid okrade a nebo zabije !! nezida, tak to neni trestne a je to v pohode!! O tom se uz nikde nepise.
0/0
22.7.2005 20:21

Našúd

Re: Koran
Muzes mi prosim v bibli najit vers, ze ktereho vychazis?
 
0/0
22.7.2005 20:47

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Koran
patrne cetl talmud
0/0
22.7.2005 20:59

milchama

Re: Re: Re: Koran
Patrně četl náckovskou "pravdu o talmudu". Pochybuji, že přelouskal těch cca 10 000 v překladu do angličtiny či němčiny...
0/0
23.7.2005 0:28

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Koran
nicmene ve starem zakone je mnoho vyzev k vrazdeni
0/0
22.7.2005 21:00

milchama

Re: Re: Re: Koran
Bez toho by tehdy Izrael asi těžko přežil jako státní útvar...
0/0
23.7.2005 0:31

Jirka-Praha

Re: Koran
nabozenstvi sou svinstvo
0/0
23.7.2005 12:51

montík

Re: Koran
Co to je židovská bible? Jestli myslí starý zákon, ten je součástí i bible "křesťanské". a je to text starý několik tisíc let a tedy poplatný tehdejším potřebám.
0/0
25.7.2005 13:45

kulus

Re: Koran
Ja jsem nikdy bibli necet, ale muzu z vlastni zkusenosti potvrdit to, ze se takhle zidi presne chovaji.
0/0
26.7.2005 8:36

EAMON

Sebevrazi utekli
Výpovědi svědků ze všech čtyř míst čtvrtečních malých explozí v londýnských dopravních prostředcích dokládají, že se s největší pravděpodobností jednalo o pokus o novou sérii sebevražedných útoků, stejnou jako 7.července, která však tentokrát naštěstí nevyšla.
Vyplývá to ze svědectví, o nichž informuje zpravodajská stanice BBC.
Ve všech případech totiž svědci viděli muže, kterým na zádech nebo pod nohama vybuchl ruksak, z něhož se pak začalo kouřit. Detonace však byly vesměs jen drobné a nikomu neublížily. Muži pak ruksaky opustili a dali se na útěk.
 
 
0/0
22.7.2005 19:02

www.eu-turkey.info

Pokud s tím chcete taky něco dělat, zde je možnost:
Turecko je z 98% muslimské. Navenek vypadá dobře jen díky momentální prozápadní (poměrně vojenské) vládě. Zde je možnost velmi jednoduše elektronicky hlasovat Proti vstupu Turecka do EU - Evropský parlament tuto metodu petice uznává: www.hlasproevropu.org www.voicefreurope.org
Určitě jste mnozí zažili Turecká letoviska, ale tam to je pro vás uspůsobeno. Dřív než budete tímto oponovat, zajeďte se tam podívat ještě jednou - do měst, třeba i východních vesnic - jak žijí ženy - co kamenování apod. Pořád se tam tyto praktiky objevují a dá se pochybovat, že vláda bude schopna věčně udržet tento dav pod pokličkou. Po středověku nezažili jako my vlny humanismu, ale neustále bojovali - ta kultura je, ač se nezdá, o 300let jinde. Myslím, že multikultury jsou naivismus - všechny mosty s východem apod. - možná jen malé mosty - privilegované partnerství..,ale jen možná.
0/0
22.7.2005 13:38

pepovaspajzka

Re: Pokud s tím chcete taky něco dělat, zde je možnost:
Ty si snad z lidi utahujes nebo vedome siris poplasnou zpravu, s tim stredovekemsi me fakt dostal,lapam po dechu a touzim vedet jake znamky si mel z Dejepisu, protoze to bylo jedine misto, kde si se s historii mohl setkat, jinak by si neplkal takovy neskutecny nesmysly. Teda ty ses fakt Jelito.
0/0
22.7.2005 13:45

www.eu-turkey.info

Re: Re: Pokud s tím chcete taky něco dělat, zde je možnost:
Sorry, je to muj osobni nazor - s tim stredovekem... a myslim, ze je pomerne objektivni. Kde vzniknul Koran a proc?? Je to proste knizka pro preziti v boji-neni koncipovana pro nasi humanistickou cast sveta. Jsou tam pasaze, kde se rika, ze pokud jsou oni silni, my se stahneme. Pokud jsme v prevaze, obklicme je a pozabijejme..a pujdeme do raje.. To je proste stredovek, ne??! Ti lidi tomu veri.
Je mi jedno, jake kecy tady my dva ted vyprodukujeme - vadi mi, ze z tech 98% muslimu te kriminalnicke knize veri bezmezne alespon pulka.. a druha pulka pujde s nima, kdyz se neco stane. Ta kniha je v tom preci utvrzuje - ba primo k tomu vyzyva.
Nebo co se ti nezda? O kamenovani na Tureckem vychode se myslim nedavno trochu mluvilo.. kdyztak jeste napis, co ti nezapada
0/0
22.7.2005 15:02

pepovaspajzka

Re: Re: Re: Pokud s tím chcete taky něco dělat, zde je možnost:
Nezapada mi vyklad Koranu, je stejne tendencni jako ti v jehoz jmenem se zastituji. Koran sam o sobe je vyznamne literarni dilo, v prekladu je to vlastne sestavicka kazani, tady mas pravdu ze prikazuje. Bohuzel ten stredovek o kterem mluvis byl vice poskozujici pro krestany nez islamisty. Uvedmo si jedno, ze kdo s cim zachazi tak tim take schazi. A Turci byli i na slovensku a na rozdil od Krestanu byli tolerantni k jinym nabozenstvim. Myslelo jim to lip politicky.
0/0
22.7.2005 15:23

redpower

Re: Re: Re: Pokud s tím chcete taky něco dělat, zde je možnost:
Ty si fakt normalni blazen. A pochybuju ze si z koranu neco cetl. Vlastne te spis lituji, asi to myslis dobre, ale krasne ses nechal zmanipulovat.
0/0
22.7.2005 19:00

Zwerg

Re: Re: Pokud s tím chcete taky něco dělat, zde je možnost:
V čem konkrétně s tím příspěvkem nesouhlasíte? Vždyť ten člověk má naprostou pravdu.
0/0
22.7.2005 16:40

redpower

Re: Re: Re: Pokud s tím chcete taky něco dělat, zde je možnost:
Az na to, ze nema pravdu vubec v nicem. Nekde si neco precetl a hned mysli, ze cely neuveritelne slozity globalni problem pochopil. Islam je v podstate to same co krestanstvi. Spousta lidi ve jmenu nabozenstvi pacha zverstva, ale to nema s tim nabozenstvim nic spolecneho. Proste nejde rozdelovat lidi podle nabozenstvi. Ja sem sem ateista a halsuju PRO vstup Turecka do EU a je mi jedno jestli tam uctivaji treba lesniho boha.
0/0
22.7.2005 19:07

milchama

Re: Re: Re: Re: Pokud s tím chcete taky něco dělat, zde je možnost:
Islám je to samé jako křesťanství? To je vtip? Ježíš přikazoval lásku k nepřátelům, Muhammad přikazoval nepřátele povraždit, pokud se dobrovolně nepoddají, nebudou platit tribut a nestanou se občany druhé kategorie, kromě toho sám vraždil...
0/0
23.7.2005 0:37

redpower

Re: Re: Re: Re: Re: Pokud s tím chcete taky něco dělat, zde je možnost:
presne tak je to uplne same, neco co si kdosi nekdo vymyslel, aby to pak nekdo jiny chybne implemntovala nekdo jiny toho pak vyuzil ke svemu prospechu na ukor jinych... aneb krestanstvi a islam :))
0/0
24.7.2005 1:00

Filip ll

Terorismus je hrozný
Opravdu by se celý svět měl zabývat příčinou frustrací tolika mladých lidí. Nezaměstnanost a existenční starosti těchco chlapců, spolu s jejich útlakem jejich národů imperialistickými mocnostmi se jednou šeredně vymstí všem.
 
Ale je to hlavně tím, že muslimové umí ledacos ale vládnout si sami ku prospěchu všech ne.
0/0
22.7.2005 8:38

EAMON

Re: Terorismus je hrozný
Hrozný je to po tobě číst.
 
 
 
0/0
22.7.2005 8:40

m.fanta

Re: Terorismus je hrozný
"Ale je to hlavně tím, že muslimové umí ledacos ale vládnout si sami ku prospěchu všech ne." To je věta, s kterou souhlasím. Věta nahoře nejsou pravda. Proč? Je utlačována Saúdská Arábie "imperialistickými mocnostmi"? Nelze sehnat v Egyptě práci? Na obě otázky zní jednoznačně odpověď: Ne. A toto Ne ukazuje na to, že máš špatná východiska.
0/0
22.7.2005 9:21

pepovaspajzka

Re: Re: Terorismus je hrozný
Ne vychodiskla, ale spatne nebo zadne zdroje.
0/0
22.7.2005 13:46

Zwerg

Re: Terorismus je hrozný
Příčiny frustrace budou patrně v něčem úplně jiném, než v bídě a nedostatku pracovních příležitostí. Řada sebevražedných atentátníků pochází z dobře finančně situovaných poměrů, mají milující rodiče, studují evropské vysoké školy,......
0/0
22.7.2005 12:08

Júlinek šíšal

Re: Terorismus je hrozný
obávám se, že frustrace mnohem více koření v tom, že jejich původní, děděné i pěstované vlohy jsou v konfliktu s obdobou očekávanou hostitelskou zemí. Vulgárně řečeno, chce se po nich, aby byli schopni dvakrát tolik, co běžný nekosmopolitní člověk, výsledek je ovšem, že nejsou ani kočka ani pes... Souzi odpurci multikultur . to vám vůbec nijak nedává za pravdu, že každý by měl sedět tam, kam byl na začátku posazen  anebo se uspěšně asimilovat v novém prostředí. To svědčí jenom o tom, že se o soužití různých kultur víc mluví než dělá ... takové soužití totiž znamená pro všechny - promiňtw mi parafrázi výroku TGM - že kolik kultur umíš, tolikrát jsi člověkem. To je ovšem úplně něco jiného, než pouhá koexistence etnických ghet (byť i sociálně zabezpečených - to je málo)... Nepřekvapuje pak ani, že ani  nejcivilizovanější nejdemokratičtější domorodci jsou na to stejně mentálně špatně jak ti jiní ... neli díky své industriální pohodlnosti hůře ... ale pak se diví ...
0/0
22.7.2005 12:19

Júlinek šíšal

Re: Re: Terorismus je hrozný
že jsou rozmanitými jevy odsuzováni k vymírání ...  ... Jistě - například snažíte se jim vtlouci do hlavy vaše domorodé/kmenové zyklosti zdůvodněné hlavně jen vaším pohledem. Kdzž už po nich chcete, aby byli dvojí, proč jejich původní dějiny jejich pohledem nechávate na náhodě? ... a proč ne jejich dějiny vaším domorodým pohledem. Ovšem v zájmu sociální pohody byste museli namáhat i své palice jejich dějinami a jejich pohledy ... a nedivit se tolik, že coby domorodci vymíráte ... včetně způsobů vymírání, které jste mezi domorodce zavlekli vy...  ....   
0/0
22.7.2005 12:28

richdek

Re: Re: Re: Terorismus je hrozný
to je ale slatanina
0/0
23.7.2005 4:20

killy

Re: Re: Re: Re: Terorismus je hrozný
Jejda ! Nepsal von o cikánech?
0/0
23.7.2005 12:22

killy

Re: Terorismus je hrozný
Ano. Nezaměstnanost a existenční starosti těchco chlapců, spolu s jejich útlakem jejich národů se vždycky nějak projevují, třeba takhle: http://www.thenausea.com/elements/usa/iraq2005/january/5-policemen-executed-by-al-qaida.wmv ... a včechno je to z frustrace, že?
0/0
23.7.2005 12:38

merrygold

také z druhé strany
http://www.thenausea.com/elements/usa/iraq2005/february/fall.htm
0/0
22.7.2005 7:50

merrygold

Re: také z druhé strany
http://www.thenausea.com/elements/usa/iraq2005/february/fall2.htm
0/0
22.7.2005 7:52

merrygold

Re: Re: také z druhé strany
http://www.thenausea.com/elements/usa/iraq2005/january/family.htm
0/0
22.7.2005 7:54

mtis

Re: Re: Re: také z druhé strany
Jako Tisková agentůra Ládín&Zarkáví?
 
Děkuji nechci, vepříku !!!
0/0
22.7.2005 8:11

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: také z mojí strany
hele, matýsku, jak to že ládínka tak dlouho hledají  ... a furt jsi na svobodě?...
0/0
22.7.2005 12:30

jurajkoala

Re: také z druhé strany
Tak obrazky jsou to divne...ale kdyz se kaci les litaji trisky!Ja osobne bych zridil galeje a kezdeho sympatizanta teroristu poslal tam dokud si to nerozmysli!!!!
0/0
22.7.2005 12:02

Milan44

primitivové
islámský primitivové by nás chtěli uvrhnout o 600let zpět do bídy a středověku !!
0/0
22.7.2005 7:10

KRAX

Cely atrabsky svet...
...vybombardovat, vyhladit, vybetonovat a narobit tam sportoviska pre turistov.
0/0
21.7.2005 19:11

tajemník z létajícího ostrova

Re: Cely atrabsky svet...
no to by sis moc nepomohl, jeste by ti zbyla miliarda ostatnich muslimu
0/0
21.7.2005 20:14

vaclavj1

Re: Re: Cely atrabsky svet...
A makat bude kdo?
0/0
21.7.2005 20:32

dukeprvni

Re: Re: Re: Cely atrabsky svet...
v cesku nikdo, si se zblaznil, ci co
0/0
22.7.2005 2:56

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Cely atrabsky svet...
Ceylonci, Filipínci, Indové, Malajci..., Euroameričané tam půjdou bohapustě vydělat peníze na konzum, muslimové normální na uživení své velmi početné rodiny, muslimové De Luxe  to budou managovat a spoléhat na přirozenou autoritu, když zklame použijí neformální chemikálie nejlépe termolabilní proto, aby se lidi a zejména ďauři nemnožili příliš rychle, koneckoců filisofie oveček, je udělej si hodně dětí když posíláš některé na cestu mučedníkovu, aby ti alespoň nějaká dítka zbyla.
0/0
22.7.2005 8:08





Najdete na iDNES.cz