Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chyba soudu: gang brutálních kuplířů je volný

Ústecký krajský soud musel propustit z vazby členy jednoho z nejbrutálnějších gangů, který na českém území organizoval prostituci. Stalo se to kvůli chybě okresního soudce, který o vazbě rozhodoval. Případem se již začalo zabývat ministerstvo spravedlnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MatlaPatla

Tomáš Pojkar - syn
http://real.coolio.cz/index.php/archives/2005/01/03/jak-pracuje-nase-policie-aneb-plamenak-gang/
0/0
22.7.2005 18:12

deVries

kolik se za takovu "chybu" uctuje? .. :)))
0/0
21.7.2005 13:35

emajlova

Re: kolik se za takovu "chybu" uctuje? .. :)))
to záleží na měně
0/0
21.7.2005 14:03

pinguinone

Re: Re: kolik se za takovu "chybu" uctuje? .. :)))
.. poprve asi tak tri mesicni platy ,podruhe uz nic..je totiz smejd  krasne vydiratelnej 
0/0
21.7.2005 14:09

emajlova

Re: Re: Re: kolik se za takovu "chybu" uctuje? .. :)))
stačí jedna "ošýbka" a má vyděláno a může rovnou do důchodu...
0/0
21.7.2005 14:24

pinguinone

Re: Re: Re: Re: kolik se za takovu "chybu" uctuje? .. :)))
 .. nebo do penalu ,
0/0
21.7.2005 15:04

emajlova

Re: Re: Re: Re: Re: kolik se za takovu "chybu" uctuje? .. :)))
to je varianta B)
0/0
21.7.2005 15:13

tunafish

Na 100% to není jen blbá chyba.
Nelze uvěřit, že by to byla opravdu jen chyba soudce, o korupci policistů si nikdo iluze nedělá, po Berkovi už si nedělá nikdo ani iluze o soudech. Buď prachy, nebo pohrůžky a ruští vrazi jsou doma.
0/0
21.7.2005 13:20

adver1

to se může stát jen u nás
TO JE BORDEL
pan soudce dostane napomenutí a jede se dál !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
21.7.2005 12:56

the bear

Absurdistan
Saskarna. Je to k nevire.
0/0
21.7.2005 12:38

antigogo

komplicové
Takže gang komplice má a ne ledajaké! Ze všeho to mezi řádky jasně vyplývá.
0/0
21.7.2005 11:54

cufir-mufir

Re: komplicové
Jen jestli to nebyli figuranti IDnes.... Sozdce to prokoukl a pustil je, nez si urizne ostudu :-D))))
0/0
21.7.2005 11:59

cvikoun

Soudci v Teplicich jsou hlupaci
V Teplicich na soude pracuji i jini hlupaci nez je Pojkar napr. takovy zastance cikanu Ferenc atd.
0/0
21.7.2005 11:49

cufir-mufir

Re: Soudci v Teplicich jsou hlupaci
No uz to jmeno Ferenc mluvi za sve :-)))
0/0
21.7.2005 11:52

pepe999

Re: Re: Soudci v Teplicich jsou hlupaci
Kterej, Dezider..... :-)
0/0
21.7.2005 14:35

emajlova

0/0
21.7.2005 13:12

aleshek

Jedna věcná
článek hovoří o hrozícím trestu 13 let - kde jste takové číslo vzali - taková horní hranice sazby v našem TZ vůbec není, nejvyšší sazby u trestných činů, u kterých ještě rozhoduje okresní soud je 10 let ( TČ loupeže v prvním odstavci nebo znásilnění ve druhém odstavci, TČ obchodování s lidmi platí až od konce roku 2004 - tak snad jedině na to by to pasovalo) s tím, že by mohlo jít o sazby pro zvlášť nebezpečné recidivisty( o třetinu zvýšené) - ovšem pokud jde o cizince, museli by za předchozí zvlášť nebezpečný trestný čin odsouzeni u nás), pokud by šlo o kuplířství potažmo vydírání, tam by v sazbách okr. soudu byla max. pálka 8 let a ne 13.
0/0
21.7.2005 11:45

_Sandstorm_

Re: Jedna věcná
Zločinné spolčení?
0/0
21.7.2005 11:49

aleshek

Re: Re: Jedna věcná
Ale u jakého trestného činu - u kuplířství určite ne - tam by 8+ 1/3 z 8 dělalo něajých 10 a něco, ale ne 13 - takže jedině u té 232a - obchodování s lidmi ( a to platí poměrně krátce) - když vezmu náročnost věci a to, že už byla podána obžaloba a soud už nějakou dobu konal - to si museli docela pospíšit.   
0/0
21.7.2005 11:54

pinguinone

Re: Re: Jedna věcná
.. nejvetsi zlocinne spolceni v nasi zemi jsou soudy...
0/0
21.7.2005 15:48

Kirken

Teď se mezi sebou budou dohadovat:
"Pane kolego, můj právní názor je, že jste to zvoral vy..." a nápodobně, a ti šmejdi dávno odkráčeli středem. Máme fakt výbornou justici...
0/0
21.7.2005 11:44

pimprle

ale to zrejme neni chyba soudce, ale
toho kdo je pustil z krajskeho soudu! necetli jste to zrejme pozorne.
Soudce tam vyslovne rika, ze kraj prupustil i ty tri, kteri u vyslechu advokata meli !! 
ja z toho mam pocit, ze gang zatlacil na kraj!
0/0
21.7.2005 11:44

azprijdu

Hradní pane
Ignorante co s tím asi uděláte,když ty debili jmenujete vy.Měl by jste při nejmenším zaplatit veškeré výdaje a potom se propadnout do historie deb-le.
0/0
21.7.2005 11:32

orkrist

Re: Hradní pane
A v tom článku je někde psáno, že tohoto soudece jmenoval Klaus? Co když ho jmenoval Havel?
0/0
21.7.2005 11:40

_Sandstorm_

Re: Re: Hradní pane
Takovou možnost jim Grebeníček nepřipustil.
0/0
21.7.2005 11:50

orkrist

Re: Re: Re: Hradní pane
Spíš si panáček musel plivnout za každou cenu, ačkoliv ví prdlajs.
0/0
21.7.2005 12:08

Kirken

Re: Hradní pane
 blbe...
0/0
21.7.2005 11:40

Jim.Papin

Re: Hradní pane
Á, panáček si plete pojem "soudce" s pojmem "ústavní soudce"
0/0
21.7.2005 14:30

Obraceč kalendáře

...
Soudci mají jasně naznačeno pokud to půjde tak nezavírat,protože vězení jsou plná a místo prostě není ,už se tam jede asi 15% nad plán.Jsme prostě národ zločinců...........
0/0
21.7.2005 11:30

palmic

Co to tady kecate?
Uvedomte si, ze takovyhle lidi nenchaj nic nahode. Myslite ze ten soudce mel na vybranou? Chovali byste se jakohrdinove z americkych filmu, kdyby vam vyhrozovali vyvrazdenim rodiny? Ja teda ne. A urcite ho nenechali v klidu, toho se nebojim....
0/0
21.7.2005 11:25

pinguinone

Re: Co to tady kecate?
..tak se do toho Beloruska odstehuj..
0/0
21.7.2005 11:36

Bubeneč

Co se vztekáte ?
Pan soudce se jenom zachoval tržně, no. O peníze jde přece vždycky až v první řadě, úplatek není úplatek ale obchodní provize, krádež není krádež ale privatizační metoda, společnost neexistuje existují pouze jednotlivci a tak dále a tak podobně. Zameťte si nejdřív před vlastním prahem a potom mudrujte.
0/0
21.7.2005 11:18

_Sandstorm_

Re: Co se vztekáte ?
Samozřejmě, že existují pouze jednotlivci. Ovšem ti mají individuální odpovědnost, a na to se tu jaksi pozapomnělo. Vypjatý individualismus s kolektivní (ne)odpovědností je velmi neštastná kombinace.
0/0
21.7.2005 11:20

Bubeneč

Re: Re: Co se vztekáte ?
Individuální odpovědnost, jistě, ale vůči komu čemu ? Vůči ostatním jednotlivcům ? Jak nazvat sumu všech jednotlivců ?
0/0
21.7.2005 11:32

_Sandstorm_

Re: Re: Re: Co se vztekáte ?
Ano, vůči ostatním jednotlivcům. Viz to klišé o tom, kde začíná a končí svoboda. Společnost je právě ta suma jednotlivců, ovšem je (měla by být) od nich odvozena (jak fakticky, tak mocensky).
0/0
21.7.2005 11:37

Bubeneč

Re: Re: Re: Re: Co se vztekáte ?
No vida, takže cosi jako společnost přeci jenom existuje. Rád bych viděl do hlavy toho soudce až si uvědomí (jestli si tedy vůbec uvědomí), že na jeho rozhodnutí doplatí další lidé. Možná i svědomí se musí v člověku pěstovat a glorifikace individualismu asi není ten nejlepší způsob.
0/0
21.7.2005 11:52

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Co se vztekáte ?
.. a hlavne , jak si pripada sam pred sebou.Rekl bych ,ze zaroven podepsal par trestu smrti , ktere budou provedeny s obzvlastni brutalitou...
0/0
21.7.2005 12:58

bug01

no
nebylo by jednodussi vytvorit nelegalni trestne komando a podobne propustene typy (nejen tyto parchanty, ale treba i straku spartakiadniho vraha a dalsi grazly) posilat do vecnych lovist?
0/0
21.7.2005 11:12

_Sandstorm_

Re: no
Vůbec ne, svázat a svézt do speciálního tábora, který by byl prohlášen na Buzerantskou Matějskou. A pak jen evidovat, jak jsou samečci potrhaní.
0/0
21.7.2005 11:18

Sporadany_obcan

Celkem dobrá zpráva!
Jako daňového poplatníka mě ta zpráva těší. Kdo by asi zaplatil ty všechny procesy a náklady na vazbu, následné vězení a pokusy o "převýchovu"?
Takové parchanty okamžitě vyhošťovat a nikdy nepustit do republiky!!!!
Nebo máme na to, abychom řešili maléry všech těch post-sovětských a balkánských plantážníků nevycválanejch? A ještě si je tady uskladňovali v hotelech pro odsouzené!
Takže díky pane soudče
0/0
21.7.2005 10:56

_Sandstorm_

Re: Celkem dobrá zpráva!
Z praktického hlediska naprostý souhlas. Ale přeci jen ty prasárny páchali na našem území, a tak čítím morální povinnost takový hnus trestat. Z důvodu naší blbosti tu byli a nebylo by správné dávat teď od toho ruce pryč. 
0/0
21.7.2005 11:04

Sporadany_obcan

Re: Re: Celkem dobrá zpráva!
Pardon, "naší" blbosti? Nazývejme věci pravými jmény!!!!
0/0
21.7.2005 11:09

_Sandstorm_

Re: Re: Re: Celkem dobrá zpráva!
No mojí třeba zrovna ne, ale přimeme-li principy zastupitelské demokracie, která tu je celkem slušně předstírána, tak výsledek v podobě zákonů a jejich (ne)uplatňování je v konečném důsledku naše vina. Politici víc naslouchají nátlakovým organizacím na ochranu práv kriminálníků a parazitů, než občanům, kterým stačí dát do televize seriál a těsně před volbami rozdat pár drobků. (Chléb a hry?)
0/0
21.7.2005 11:13

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Celkem dobrá zpráva!
Jasně, chápu.
Tak nezapomeňte, že do roka tu máme volby a třeba by se dalo něco změnit!
0/0
21.7.2005 11:36

Já, Claudius

Když už
Když už ten soudce udělal tolik chyb, tak nebyl snad problém udělatd alší chybu a ty gaunery nepustit.
0/0
21.7.2005 10:55

..*.. Mc Donald ..*..

Re: Když už
...není chyba jako chyba.... Jak moc asi byl zainteresován  
0/0
21.7.2005 11:15

RCG

chyba??
 Jaka chyba, korupce to byla  Nic vic, nic min
0/0
21.7.2005 10:55

jirkala

PROC ???
KDYZ JE PROPUSTILI NA SVOBODU, TAK PROC JE ZASE HNED NEZATKLI ??? TO UZ SE PREDTIM SNAD TAK JEDNOU UDELALO NE ???
0/0
21.7.2005 10:51

MatlaPatla

Re: PROC ???
Myslim ze soudce Pojkar jim zajistil i cestu domu. Jeho stoicky klid pri odpovedi na otazku kde asi jsou - ze opustili hranice je bez komentare.
0/0
22.7.2005 18:22

Jen Aby

je to na blití
a hlavně ať soudci řvou, že mají malý platy .. NAKOPAT !!!
0/0
21.7.2005 10:40





Najdete na iDNES.cz