Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus se obává imigrace, premiér mu nerozumí

Obavy prezidenta Václava Klause z masové imigrace coby prapůvodu terorismu spustily polemiku pravicových i levicových lídrů. Prezident své názory vyslovil v sobotním rozhovoru pro MF DNES. Premiér jeho názory nesdílí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vladko 001

MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

21.8.2006 - ČLÁNKY A ESEJE

Obava o svobodu je jediné, co mne trápí.                                        Téma dnešního odpoledního jednání konference, na kterou každoročně rád jezdím, pro mne zní až příliš katastroficky. Slova „Strach o existenci, o pracovní místa, o zdroje“ naznačují existenci vážných problémů. Teď by asi bylo na místě, aby každý z pozvaných řečníků posbíral všechny možné i nemožné varovné prognózy a blížící se katastrofu barvitě představil. A aby hlavně představil sebe jako někoho, kdo vidí dále než ostatní. To by byl špatný přístup. Před 15 lety jsem dokonce vydal knížku s názvem „Nemám rád katastrofické scénáře“. Týkalo se to sice převážně polemiky s varovnými prognózami ohledně nezvládnutelnosti problému transformace od komunismu ke svobodné společnosti a tržní ekonomice v naší zemi, ale koncepčně je to podobné.

Předesílám, že ani teď žádný strach necítím, že nemám strach z budoucnosti, a že jsem navíc přesvědčen, že pro strach není sebemenší důvod.

0/0
23.8.2006 20:52

vladko 001

Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

Aktivistická nevíra v budoucnost je populistický postoj lidí, kteří si z katastrofických scénářů dělají povolání. Nejprve vytvoří problém a pak nám k němu navrhují „svá“ spásná řešení. Ta jsou vždy etatistická a lidskou svobodu omezující.

Obtíž mám už se slovem strach (či obava). Čí je to strach? Jednotlivců? Obyčejných lidí? Vyvolených, kteří vidí dále než my ostatní? Společnosti jako celku? Nic z toho podle mého názoru nemá své opodstatnění.

První je postulovaný „strach o existenci“. Co mají autoři tohoto výroku na mysli? Opravdu se bojí o svou vlastní existenci? Nebo o existenci své země? Evropy? Lidstva? V čem vidí ohrožení své existence? Jsem přesvědčen, že je člověk ve své existenci ohrožován jen a jen absencí svobody. A proto se ptám: máme právě teď – po skončení 20. století s jeho fašismem a komunismem – důvod předvídat výrazné ohrožení naší svobody?

To je vážná otázka. Totalitární hnutí minulosti považuji za minulost. Nebezpečí návratu fašismu či komunismu nevidím. 

0/0
23.8.2006 20:55

vladko 001

Re: Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

Oním přeceňovaným nebezpečím je podle mého názoru islamismus a s ním spojený údajný „střet civilizací“. Ten já nevidím. Vidím střet islamismu s modernizačními procesy a s důsledky nezadržitelně pokračující globalizace. Vidím střet agresivní verze této náboženské ideologie se zvnějšku vnucovaným hodnotovým systémem západního světa, k jehož spontánnímu přijetí islámské země dosud samy nedospěly. Jeho nejviditelnější projev – islámský terorismus, jakkoliv zločinný, odsouzeníhodný a nepřijatelný – je a zůstane zločinem, který může šokovat a zneklidňovat západní veřejnost, ale nikoliv reálně ohrozit existenci naší společnosti. V Evropě jsme si sami sobě způsobili  problémy přijetím zcela mylné doktríny multikulturalismu a nechutí Evropanů –

v důsledku velkorysých sociálních systémů – vykonávat určité, méně líbivé a méně kvalifikované práce a profese, což vede k rozsáhlé imigraci, která zaplňuje díky tomu vzniklou mezeru na trhu práce.

0/0
23.8.2006 20:56

vladko 001

Re: Re: Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

Oním nedoceňovaným nebezpečím je postdemokracie a s ní spojené omezování lidské svobody,  které přináší – dnes v Evropě dominantní – postoj, který nazývám evropeismus (viz můj text „Co je to evropeismus?“, MF Dnes, 8. 4. 2006). Ten rozbíjí stát jako výlučnou a nenahraditelnou základnu politické demokracie a vytváří postdemokratické byrokratické struktury, které stále více předurčují a omezují naše životy.

O těchto věcech bychom měli vážně mluvit, a to bez všech aprioristických předsudků (v záporném či kladném slova smyslu). Nastolení těchto otázek nesmí být umlčováno požadavky politické korektnosti.

Další věcí je „strach o pracovní místa“. Problém nezaměstnanosti v současné Evropě v žádném případě nepodceňuji a nebagatelizuji. Je to reálný problém s dalekosáhlými společenskými důsledky, ale jeho řešení vyžaduje správnou diagnózu příčin tohoto, bohužel trvalého jevu. Tato správná diagnóza by nás určitě nevedla k obhajobě protekcionismu vůči méně vyspělým zemím....

0/0
23.8.2006 20:58

vladko 001

Re: Re: Re: Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

... stále se posilující rigiditě pracovního zákonodárství, k udržování paternalistického státu blahobytu, k téměř cechovním principům povinného členství v obchodních, hospodářských (a všech dalších) komorách, k spoustě dalších metod uzavírání trhu a blokace ekonomické aktivity. Bojíme-li se ekonomického liberalismu, pro mne navždy spojeného s rakouskou školou ekonomické teorie, pak o pracovní místa můžeme strach mít. Jinak ne.

Zbývá „strach o zdroje“. Již 200 let Evropu obchází strašidlo vyčerpanosti zdrojů, které svým vznikem dokonce o půl století předběhlo ono pověstné strašidlo komunismu. Malthusovy katastrofické scénáře, znovu a znovu oživované všemi možnými Římskými kluby a podobnými aktivistickými institucemi a hnutími, své opodstatnění nemají. Nesčíslněkrát již byly přesvědčivě vyvráceny.

Kolikrát jsme již údajně vyčerpali všechny zdroje surovin a kolikrát se ukázalo, že je jich k dispozici stále více? 

0/0
23.8.2006 21:02

vladko 001

Re: Re: Re: Re: Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

Kolikrát jsme marně vysvětlovali, že  zdroje nejsou statickou veličinou, že nejsou – ač to naši environmenalisté stále tvrdí – fixně dané, že nejsou vyčerpatelné. Technický pokrok a lidská invence vedoucí k objevům nových zdrojů a k alternativnímu využívání zdrojů starých se v lidských dějinách zatím vždy ukázaly být rychlejší než používání zdrojů známých. To jsou ale tak banální tvrzení, že se je skoro stydím opakovat. Jsem ochoten zde uzavřít stejnou sázku, jakou uzavřel začátkem 80. let Julian Simon s harvardským profesorem Ehrlichem o tom, že za deset let nebude zásob surovin méně než dnes (přesně řečeno, on se vsadil, že ceny surovin budou za deset let nižší a nikoli vyšší, což předpokládali zastánci katastrofických scénářů). I v tomto případě si myslím, že stačí jen jediná věc: udržet systém svobodného trhu, soukromého vlastnictví a neregulovaných cen. Systém s těmito atributy si se zdroji poradí sám.

0/0
23.8.2006 21:04

vladko 001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

Nebojme se optimistických scénářů. Usilujme o svobodu a demokracii, které nám zaručí, aby bylo možné tyto názory hlásat a na nich založené postupy prosazovat.         

Příloha

Podle časopisu The Economist (ze dne 24. června 2006) zásoby ropy by při dnešním objemu čerpání ropy stačily v Saudské Arábii na 66 let, v Iránu na 93 let, v Iráku a Kuvajtu na více než 100 let, ve Sjednocených arabských emirátech na 97 let, ve Venezuele na 73 let, atd., atd. Daleko nižší čísla jsou pro USA – 12 let, Rusko – 21 let, atd., atd. Celkově by dnes známé zásoby při dnešní těžbě stačily na 41 let. To je daleko více, než se zdálo před třiceti lety.

Václav Klaus, Mladá Fronta Dnes, 21. 8. 2006

(Česká verze projevu předneseného na Evropském fóru v Alpbachu, Rakousko, 21.8.2006)

0/0
23.8.2006 21:06

vladko 001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

VRCHNÍ ČARODĚJ KLAUS-ANEB TAKOVÉHO OPTIMISTICKÉHO DEMAGOGA,CO SE SKORO NIČEHO-KROMĚ" ČERTŮ",CO SÁM NAMALUJE NA ZED-MÁME ZA PREZIDENTA...§§§ KDO SE SMĚJE A NEVÍ ČEMU,PODOBÁ SE PŘIBLBLÉMU.

odpovědět mail 23.08.2006 15:28:31 vladko001                                         UŽ JSEM JEDNOU NAPSAL DO TOHO KLAUSOVSKÉHO THINK-TANKU ZVANÉHO "CEP",CO SI MYSLÍM O TOM JEJICH BIGOTNÍM TRŽNÍM DOGMATIZMU,KTERÝ NESNÁŠÍ ODBORNÝ DOHLED,NAD TOU JEJICH "NEVIDITELNOU RUKOU TRHU",KTERÁ SI POŘÁD PRUŽNĚ VYBÍRÁ,KOHO JENOM PŘIŠKRTÍ A KOMU UBERE KYSLÍK DŮKLADNĚJI..

http://cepin.cz/cze/s tranka.php?sekce=9    PAK OVŠEM POSLALI ČISTIČE A UŽ TO NA GOOGLU NENAJDETE..

MUSÍM TEDY PSÁT ZNOVA..

MOJE ODPOVĚD:COPAK SE DÁ IGNOROVAT,KOLIK RŮZNÝCH ŠPICLOVACÍCH METOD SE UŽ STALO BĚŽNÝM STANDARTEM,POČÍNAJE ZJIŠTOVÁNÍ KDE A ZA CO PLATÍME KREDITNÍMI KARTAMI A ZJIŠTOVÁNÍM,KDE A NA CO SE DÍVÁME NA INTERNETU,POPŘ. CO SI PŮJČUJEME V KNIHOVNĚ? TOTO JE I V USA BĚŽNÁ PRAXE..

0/0
23.8.2006 21:31

vladko 001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

Podnět č.: 2005 07 18 20 30 00 Úroveň realizace: neznámá

Kde s řešením podnětu začít: Česko

Kdo by měl o podnětu vědět: vláda, Ministerstvo zahraničí, Ministerstvo obrany, Parlament, poslanec, senátorCo je třeba udělat: požádat vládu USA o vysvětlení k problematice systému ESCHELON, kterým NSA (bez souhlasu národních soudů) monitoruje diplomatické, politické , ekonomické i soukromé rozhovory občanů . Podpořit práci evropského institutu pro standardy elektronické komunikace ETSI, zejména v oblasti vývoje bezpečnostních prvků proti nelegálním odposlechům. Družicové systémy USA údajně denně zaznamenávají až 500 milionů hovorů občanů jiných států světa, které následně zpracovává ( třídí systémem ENCORY) a vyhodnocuje minimálně 40 tisíc zaměstnanců špionážních služeb...KOLIK ORWELOWŠTINY JEŠTĚ MUSÍ PŘIJÍT,ABY SE I DEMAGOG TYPU KLAUSE CÍTIL OHROŽEN?NEBO SI MYSLÍ,ŽE VŽDY BUDE PATŘIT K VYVOLENÝM,KTEŘÍ SI TY INFORMACE BUDOU POUŽÍVAT PRO SVÉ ZÁJMY?

INFORMACE JSOU MOC -A MOC JSOU I PENÍZE..

.

0/0
23.8.2006 21:34

vladko 001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

NA JAKOU BITVU ČI VÁLKU SE TO TEDY CHYSTAJÍ NEJEN SAMOTNÍ AMERIČANI,ALE I CELÉ NATO?PROČPAK TADY U SLAVKOVA CHTĚLI MÍT RADAR PRO "HVĚZDNÉ VÁLKY" A NA LIBAVĚ "ANTIRAKEROVOU" ZÁKLADNU?

NATO v 21. století a stará hašteřivá Evropa

František Roček

Začátek listopadu. Jak se blíží ku Praze příbojová vlna představitelů států sdružených v zájmové a silové organizaci NATO, vzrůstá četnost úvah o tom jak na to, s tím NATO: zda je to nervózní pohrobek studené války, obranná aliance (jak je oficiálně deklarováno) nebo transformující se ekonomický nástroj rozvoje atlantické ekonomické sféry. Domnívám se, že NATO je na to, abychom si udrželi svůj dosavadní celkem pohodlný (doslova atlantský) způsob života.

0/0
23.8.2006 21:36

vladko 001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

Legalizace akce NATO je dána základním zaklínadlem: "v souladu s mezinárodním právem, včetně možnosti vést operace". Mezinárodní právo je tak obecný termín, že dovoluje jakýkoli výklad, který se bude momentálně hodit: příkladem je Irák, jehož obsazení lze mezinárodním právem také zdůvodnit bez legalizace akce ze strany OSN... Jinak to ani nejde. Právo a jeho prosazení je výrazem síly. Interpretace je v rukou držitele výkonné moci. Vše ostatní je nepodstatné.

Válka v Iráku: Cílem je globální nadvláda USA

Oficiální vysvětlení, proč chtějí Američané vést válku proti Iráku, bylo vždycky nesmyslné: spojitosti, které vytvářel George Bush mezi Irákem a organizací al Qaeda, se vždycky zdály umělé a vykonstruované. Bylo těžko uvěřit, že by byli ochotni inteligentní lidé v Bushově vládě zahájit válku na základě tak chabých důkazů. Teď začíná být konečné jasné, že v této válce vůbec nejde o Irák, nejde o zbraně hromadného ničení, ani o Saddáma ani o rezoluce OSN...

0/0
23.8.2006 21:39

vladko 001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

Válka v Iráku: Cílem je globální nadvláda USA

Oficiální vysvětlení, proč chtějí Američané vést válku proti Iráku, bylo vždycky nesmyslné: spojitosti, které vytvářel George Bush mezi Irákem a organizací al Qaeda, se vždycky zdály umělé a vykonstruované. Bylo těžko uvěřit, že by byli ochotni inteligentní lidé v Bushově vládě zahájit válku na základě tak chabých důkazů. Teď začíná být konečné jasné, že v této válce vůbec nejde o Irák, nejde o zbraně hromadného ničení, ani o Saddáma ani o rezoluce OSN, argumentuje Jay Bookman, zástupce šéfredaktora časopisu Atlanta Journal-Constitution, a pokračuje:

Pokud k této válce skutečně dojde, jejím účelem je... Tato válka bude vyvrcholením plánu, který se realizuje už déle než deset let, a plní ho ti, kteří jsou přesvědčeni, že Spojené státy musejí využít příležitosti k tomu, jak dosáhnout globální nadvlády, i když to znamená stát se oněmi "americkými imperialisty", kteroužto nálepku nám vždycky dávali naši nepřátelé.

0/0
23.8.2006 21:42

vladko 001

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MÁME ODVÁŽNÉHO A CHYTRÉHO MOCNÁŘE,CO SE JEN TAK NĚČEHO NELEKNE..

Jakmile vám tohle začne být jednou jasné, vyřeší se i veškerá jiná tajemství. Například, proč se americká vláda vůbec nezabývá strategií, jak z Iráku po svržení Saddáma Husajna odejít?

(Zde je v angličtině oficiální manifest Bushovy vlády ze 17. září Strategie bezpečnosti státu pro USA, jímž se zabývá tento článek.)

http://www.blisty.cz/ar t/11754.html

0/0
23.8.2006 21:43

karoten

Každej falešnej vítěz se obává o titul
Ty obavy jsou průhledný jako sklo.
0/0
20.7.2005 15:51

Xaver01

Není to zas tak složité pochopit
Sice byla vždycky, ale taky vyvolávala konflikty a války, v historii např. dvojí stěhování národů. Přesuny poddaných vyvolávali konflikty mezi feudály ve středověku. V prostředí národních států může vést imigrace ke konfliktům mezi národy, už se také párkrát stalo. Je to logické a jasné. Každá domovina ať už náboženského či národního typu patří jen pouze omezenému počtu občanů. Je to výraz společenskosti člověka - umění rozlišovat mezi svým a cizím. Některé internacionalistické sklony např. doprovázeli komunismus, protože privilegovaná měla být jedna třída - jen obměněný princip členění na své a cizí.
0/0
20.7.2005 12:44

m.fanta

Ti, kteří přicházejí
by měli žít v naší kultuře. Samozřejmě ji obohatí, ale není zdravé žít v ghettu. Na okraj: Topolánek řekl, že není normální, když se "v Londýně v některých čtvrtích ruší křesťanské kostely a staví se minarety". Je jasné, že to je problém křesťanských církví, kterých se to týká a ne problém přistěhovalectví. V Evropě zatím může působit, kdo chce jak chce, pokud neporušuje zákony. Na rozdíl od zemí s muslimskou vládou.
0/0
20.7.2005 11:23

Carlo111

Re: Ti, kteří přicházejí
Je poněkud úsměvné sledovat starost pana Topolánka o křesťanské kostely.
 
0/0
20.7.2005 15:34

Péťa.

Souhlas
Plně souhlasím s panem prezidentem!
0/0
20.7.2005 0:00

dukeprvni

Re: Souhlas
tak mu to bez vole rict a neotravuj tady
0/0
20.7.2005 5:55

Carlo111

Klaus raus!
"Masová migrace vznikla jako falešná ideologie, že je jakýsi nárok, obecné lidské právo, potulovat se kdekoliv po světě"
Přátelé, tady jde už do tuhého. Hoďte na něj síť než bude pozdě. Podobně a ne tak dávno jeden náš předchozí prezident prohlašoval, že "hranice nejsou žádné korzo".
0/0
19.7.2005 18:18

šplouch

Re: Klaus raus!
Tak se zkuste potulovat kdekoli po světě a uvidíte, jak nadšeně bude Vaše právo respektováno...Zvláště když se tam budete chtít ještě usalašit s rodinou. Jedná se skutečně o falešnou hru a neprobíhá jen u nás...V optimálním případě si jen kapitalisté dovážejí levnou pracovní sílu (na tom, že ničí původní kulturu jim nesejde). Remember Kosovo ! Z těch USA -www.vdare.com/pb/time_to_rethink.htm
 
0/0
19.7.2005 23:24

Carlo111

Re: Re: Klaus raus!
Především Klaus je hlupák když tvrdí že migrace je ideologie. Migrace je přirozený proces a je jen otázkou jestli jsou jí kladeny zábrany či ne. Já myslím že by bylo ideálem, kdyby jedinec měl možnost cestovat a usadit se kdekoliv na světě kde se mu to bude líbit. Samozřejmě při respektování místních zákonů a zvyklostí. Co tvrdí Klaus, tak z toho je poněkud cítit zatuchlá příchuť nacismu.
0/0
20.7.2005 15:31

Péťa.

Re: Klaus raus!
Teď hranice korzo jsou a podle toho to taky vypadá.
0/0
20.7.2005 0:05

Carlo111

Re: Re: Klaus raus!
Hochu hranice s ostnáčem a dráty pod elektrickym proudem, se zlostně štěkajícími psy a samopalníky pálícími na cokolic co se v dané zóně pohne bych tobě moc přál.
0/0
20.7.2005 15:26

dislektik

tak on se obává o tento národ
takový český LEPPEN ten náš prezident!!!škoda že už zde asi nebudu ale docela by mě zajímalo jak bude hystorie posuzovat tohoto českého prezidenta.
0/0
19.7.2005 7:05

dukeprvni

Klaus se obává imigrace
bej na jeho miste tak mam strach taky  co kdyby nahodou imigroval nekdo "vychcanejsi" nez narcis  pac "chytrejsi" nez narcis by bylo opravdu nadlidske
0/0
19.7.2005 3:21

dukeprvni

Re: Klaus se obává imigrace
bejt na jeho miste......
0/0
19.7.2005 3:23

Isabelle

Re: Re: Klaus se obává imigrace
ochranuj alahu Kanadu od imigrace duku... ...hlavne tech prvnich...
0/0
19.7.2005 3:56

dukeprvni

Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
holka co blbnes? vis jak je mi tady doma v tom bolsevickym smradecku a teploucku dobre? co bych delal v canade, tam mate "kretena" a zimu
0/0
19.7.2005 4:18

Dan 1

Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
Že se s ním vůbec pokoušíš diskutovat, ten chudák v životě neslyšel jméno Paul Martin a zasekl se v době Jeana Chrétiena a Otto Jelinka.
0/0
19.7.2005 4:25

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
Preju ti krasny novy den Danecku,
mam urcite povinnosti a mezi tim se "podivne bavim" s dukem
a ten dukeprvni je jiny....
rika vam neco Pierre Trudeau ?
A Danecku, jakto ze nespinkas ?
0/0
19.7.2005 4:41

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
I tobě hezký den. Pan Trudeau nežije už asi pět let, ale to jméno je samozřejmě všeobecně  známé, jenom duke si myslí, že to byl herec ze seriálů, na které kouká, místo aby se vzdělával.  Nespinkám, je vedro a mám navíc nějakou práci.
0/0
19.7.2005 4:49

dukeprvni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
nevis hnupe cim by mel byt pro mne dulezity chretien a jelinek, nebo trudeau  co dali svetu duleziteho  btw; pozirace slimaku jsem mel vzdycky rad jako trn v prdelli uz od francouske revoluce cesti bolsevici je ale milovali, proto budou asi duleziti i pro tebe, vid'
0/0
19.7.2005 5:01

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
Tak nam prozrad, kdo byl a od kud byl Otto Jelinek?
0/0
19.7.2005 5:06

ScipioAfricanus

To je mi ale otazka
no prece z Vizovic :-)
0/0
19.7.2005 7:18

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
Naposledy jsem od něj kupoval korek, na jednu akci....zajímavý, měl k tomu izolantu asi nějak blízko, mládí na ledě....
0/0
19.7.2005 9:51

pepe999

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
Korkovej Jelinek je muj brzkej pribuznej. Dalsi Otto Jelinek je muj sef. Tech Jelenu je tady nejak moc........ :-)
0/0
19.7.2005 9:54

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
Stary pan Trudeau (byla jsem si jista, ze o nem vis).....ale ten jeho syn Justin, si mne ani nevsimnul a ozenil se s nejakou jinou... ...
Tady zacina poprchavat...
0/0
19.7.2005 5:01

dukeprvni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
asi jsi do nej taky "rejpala" a on to nmel rad
0/0
19.7.2005 5:07

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
Ani jsem si do Justina nestihla "rejpnout" ....urcite se pro mne vrati !!!
0/0
19.7.2005 5:12

dukeprvni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
0/0
19.7.2005 5:13

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
Z toho si nic nedělej, mně si Justin taky nevšímá a nějak to musím přežít, co se dá dělat...  Jinak bych byl docela rád, kdyby se ochladilo asi tak o 50 stupňů.
0/0
19.7.2005 5:08

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
O 50 stupnu ? To jses v Sudan ?
0/0
19.7.2005 5:20

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
Ne, zrovna hledám Piláta v Antarktidě, ale je to velmi rafinovaný zločinec, posledně nám utekl na Cubu  Poslali jsme na něj i hurikán, ale al-Pilátí se někam schoval, myslím, že k soudruhovi Castrovi.
0/0
19.7.2005 5:26

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus se obává imigrace
Takove prohry by jsi nemel uverejnovat verejne .. ..
Pilat je bezpecne in Canada..
potapel se okolo Castra (mozna, ze si i prozradili krestni jmena ? )
Ariel a jeho zehlicka zase nevyzehlil skafander
   kdyz se podivas malickou chvilku po zapadu Slunce na zapadni oblohu,
uvidis Venus...
0/0
19.7.2005 5:37

Qvark

souhlas s Klausem
Naprosto souhlasím se slovy pana prezidenta Klause. Řekl to stručně, jasně.
0/0
18.7.2005 23:21

dislektik

Re: souhlas s Klausem
když řekne jasně a stručně že psý výkal je dobrý tak budete souhlasit??
0/0
19.7.2005 7:19

mgns

obavy
já souhlasím s Klausem, jakákoliv masovější imigrace vnesla do společnosti jen nenávist jednotlivých skupin a segraci imigrantů. Stačí se podívat na to, jak to vypadá ve Francii, Londýně atd. Myslet si, že je to naopak, mi připadá naivní. Dejte si raději pozor na Paroubka, ten nám začíná dělat ostudu (a možná i problémy). Nedávno jsem jel vlakem s jedním Němcem a ten mi pořád dokola opakoval to jaká je to "pěkná politika", říkat "ty jsi dobrý a ty ne" a že "český pivo je dobrý, becherovka dobrá, ale..". Kdyby Paroubek raději oněměl.
0/0
18.7.2005 22:59

vladko 001

Re: obavy

Diskuze - Skutečná nebezpečí podceňujeme

VRCHNÍ ČARODĚJ KLAUS-ANEB TAKOVÉHO OPTIMISTICKÉHO DEMAGOGA,CO SE SKORO NIČEHO-KROMĚ" ČERTŮ",CO SÁM NAMALUJE NA ZED-MÁME ZA PREZIDENTA...§§§ KDO SE SMĚJE A NEVÍ ČEMU,PODOBÁ SE PŘIBLBLÉMU.

odpovědět mail 23.08.2006 15:28:31 vladko001

A NYNÍ NĚCO ODE MNĚ:UŽ JSEM JEDNOU NAPSAL DO TOHO KLAUSOVSKÉHO THINK-TANKU ZVANÉHO "CEP",CO SI MYSLÍM O TOM JEJICH BIGOTNÍM TRŽNÍM DOGMATIZMU,KTERÝ NESNÁŠÍ ODBORNÝ DOHLED,NAD TOU JEJICH "NEVIDITELNOU RUKOU TRHU",KTERÁ SI POŘÁD PRUŽNĚ VYBÍRÁ,KOHO JENOM PŘIŠKRTÍ A KOMU UBERE KYSLÍK DŮKLADNĚJI..http://cepin.cz/cze/s tranka.php?sekce=9                                       PAK OVŠEM POSLALI ČISTIČE A UŽ TO NA GOOGLU NENAJDETE..

MUSÍM TEDY PSÁT ZNOVA..

0/0
23.8.2006 21:27

celtic

Klaus...
je politik 19. století  Je to smutné, ale je to tak...  Vždyť na dotaz "jak mu bylo za komunistů" odpověděl " fajn, hrál jsem tenis a chodil na jazz"
0/0
18.7.2005 22:35





Najdete na iDNES.cz