Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motocyklista zahynul pod koly náklaďáku

Dva životy si odpoledne vyžádala těžká dopravní nehoda mezi Církvicemi na Kutnohorsku a Čáslaví. Na silnici I/38 se srazil motocykl s nákladním a osobním automobilem. Nehodu pravděpodobně zavinil při předjíždění řidič favoritu. Komunikace je uzavřená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

piklik

Sbohem Milane
skoro každý se tu ptá kolik jel.A neí to jedno? Na vině je řidič favoritu.Neměl tam co dělat!Předjížděl přes plnou,do do kopce a ještě před horizontem.Ten,kdo viděl co se děje a co bude nejspíš následovat byl řidič kamionu,ale nemohl nic dělat.Milan jezdil na mašině fakt rychle,ale uměl to.Já ho považoval za nesmrtelného,věděl co si může dovolit,jen tohle nepředpokládal.Je ho škoda,byl to fajn kluk.Ať se ti tam nahoře dobře jezdí Mílo.
0/0
21.7.2005 9:16

pinguinone

Re: Sbohem Milane
..neni to jedno , kdyby jel podle predpisu ,mel sanci chybu jiheho napravit , mohl se vyhnou ,mohl zabrzdit...takze zas tak tolik neumel...
0/0
21.7.2005 12:07

Kleki Petra

Re: Re: Sbohem Milane
Jenže on zatím nikdo neví, jestli jel nad rámec povolené rychlosti. Takže na takový závěr je trochu brzo, ne?
0/0
21.7.2005 14:27

pinguinone

Re: Re: Re: Sbohem Milane
..souhlas , reagoval jsem na : "jezdil na mašině fakt rychle,ale uměl to."  ..  vadi mi nesmyslne zazity nazor ,ze muzu jet jak chci rychle a v pripade ciziho zavineni nenesu zadnou odpovednost...
0/0
21.7.2005 15:58

barbudo

Re: Sbohem Milane
... pokud by tam stála Tatra s pískem ...
0/0
21.7.2005 14:25

mildas04

Re: Re: Sbohem Milane
Není tam plná čára , ale přerušovaná pánové a favorit předjížděl na přerušované. Jinak je potřeba si říct kudy jela motorka a kde se s autem střetla, nechtěl se náhodou prosmýknout mezi náklaďákem a favoritem ? a nevyšlo mu to ???. Je mi jich všech líto ..... . Tohle vše musí , ale vyšetřit policie. Je mi samotnému divné, žeani jeden z nich nějak nezareagoval a nehodu neodvrátil, ale motocyklista hodně spěchal, vracel se do KH......
0/0
21.7.2005 21:08

mildas04

Re: Re: Sbohem Milane
Není tam plná čára , ale přerušovaná pánové a favorit předjížděl na přerušované. Jinak je potřeba si říct kudy jela motorka a kde se s autem střetla, nechtěl se náhodou prosmýknout mezi náklaďákem a favoritem ? a nevyšlo mu to ???. Je mi jich všech líto ..... . Tohle vše musí , ale vyšetřit policie. Je mi samotnému divné, žeani jeden z nich nějak nezareagoval a nehodu neodvrátil, ale motocyklista hodně spěchal, vracel se do KH......
0/0
22.7.2005 5:40

mildas04

Re: Re: Sbohem Milane
Není tam plná čára , ale přerušovaná pánové a favorit předjížděl na přerušované. Jinak je potřeba si říct kudy jela motorka a kde se s autem střetla, nechtěl se náhodou prosmýknout mezi náklaďákem a favoritem ? a nevyšlo mu to ???. Je mi jich všech líto ..... . Tohle vše musí , ale vyšetřit policie. Je mi samotnému divné, žeani jeden z nich nějak nezareagoval a nehodu neodvrátil, ale motocyklista hodně spěchal, vracel se do KH......
0/0
22.7.2005 10:40

MispulinR

kolik jel?
a vůbec, když jste všichni tak chytrý, vždyť ta rychlost je zatím předmětem vyštřování, tak držte...ústa, dokud to nebude objasněný
0/0
20.7.2005 14:27

MispulinR

plechovkáři, proberte se...
všichni sráčové za volantama plechovek, vzpamatujte se!!!!!|Já ho znal a byl to moc fajn kluk....si myslíte, že jen motorky jezděj rychle?Naujezdím hodně kilometrů nejen na motorce ale i autem, a to,co se děje na našich silniccíh,je dobytčárna. Ten úsek znám, a i když mám silný auto, tak rozhodně nepředjíždím před tím horizontem, protože tam prostě vidět není. A v nedeěli se mi stalo, že mi jedna ženská na křižovatce jednosduše nedasla přednost, i když jsem jel na motorce předpisových devadesát, měl jsem co dělat, abych ji zezadu netrefil, když se mi tam nasrala se "supersilnou" felinou, a o třicet kiláků dál jsem chtěl předjet auto, před kterým jel kombajn, a jeli jsme asi tak dvacet v hodině a za tím autem jsem jel dost dlouho, aby o mě věděl, a v okamžiku, kdy jsem se pomalu dostal vedle dveří řidičky tý laguny, tak ona prostě začala předjíždět a brnkla mi zrcátkem o nohu...neupad jsem, ale měl sto chutí jí zastavit a zastřelit na místě...krávu...takže neházejte všechno jen na nás
0/0
20.7.2005 14:21

mildas04

Re: plechovkáři, proberte se...
dost silá slova né. Ten kluk byl fajn souhlas a co ostatní, podívej se co se děje kolem , vždyť to vidíš sám né. A vidět tam je dost daleko, pokud jedeš tak jak máš. Já tam taky jedu víc, lae jen když můžu a on minimálně ten náklaďák musel vidět a to fa taky, proč nějak nereagoval on , nebo proč ten řiďič fa, to už nikdy nikdo nezjistí.....každý den se setkávám na silnici s problémama na silnici......
0/0
20.7.2005 14:47

pinguinone

Re: Re: plechovkáři, proberte se...
..taky jsem si myslel ,ze pri trosce vule , by se tam vesli vedle sebe vsichni tri...
0/0
20.7.2005 16:19

barbudo

Divný ...
... motocyklu by mělo stačit 40 metrů k tomu, aby zastavil, 30 metrů k tomu, aby zpomalil a bezpečně po krajnici projel ...
 
... stejně tak tomu chabořitu ...
 
... ovšem při rychlostech nad 200 km/h se občas stane, že přes horizont skočíte ...
 
... a to nejde brzdit ani se nevyhnete ... 
0/0
18.7.2005 22:31

Trencherman

Re: Divný ...
Bez ocasního kormidla tam v tom případě nemá co dělat.
0/0
20.7.2005 11:50

motocat

Pravdu, prosím
Ahoj, to já jsem slyšela poněkud jinou verzi, objasní mi to tedy už konečně někdo jak to doopravdy bylo?
0/0
18.7.2005 22:14

mildas04

Re: Pravdu, prosím
Bohužel, pravda je to co jsem psal dole. Je to smutné, ale je to tak.Na té silnici se tou rychlostí opravdu jet dá. Náklaďák jel do kopce a fávo ho předjížděl a v tom se vyřítila  na horizontu proti motorka. Je to podané hodně stručně, ale snad to stačí. navíc chci napsat , že tam je okolo přerušovaná čára, takže se předjíždět může.
0/0
19.7.2005 6:15

dislektik

Re: Re: Pravdu, prosím
tak že když je u horizontu přerušovaná čára tak se předjíždět smí ale udělá to jen blbec a tady máš výsledek.
0/0
19.7.2005 6:58

mildas04

Re: Re: Re: Pravdu, prosím
Je to složitější. favorit jel do kopce ten kopec je jakoby dvojitý , tzn, že uprostředje jakoby rovinka pak zase dalšíTen fa jel do kopce a měl před sebou cca 300 m na kterých nebylo nic atak předjížděl a v okamžiku když se dostal  pod druhým kopcem tak proti vyletěla motorka a v té rychlosti se s tím nedá nic dělat a ty rychlosti se prostě sčítají , a to je šum , je to nakonci vsi a s osobákem se do toho kopečka dokážeš rozjet z 50 až na 140 nahoře, takže tipuji , žeFa tam měl něco okolo 90. Ten řidič fa za to nemohl
0/0
20.7.2005 11:44

dislektik

Re: Re: Re: Re: Pravdu, prosím
A KDO TEDY NÁKLADÁK?!?! JÁ MYSLÍM ŽE ŘIDIČ FA.
0/0
20.7.2005 11:59

mildas04

Re: Re: Re: Re: Re: Pravdu, prosím
Jednoznačně řidič motorky , díky své rychlosti. favorit se nestačil vrátit zpátky do svého pruhu , ale kdy by jela motorka 80, tak jak má , nebo i do 100 km/hod , tak se nic nestalo. Pořád je mi malinko divné , ten řidič motorky musel ale vidět/nebudu ho jmenovat/ to auto a mohl ubrat. Nevím proč to neudělal a nikdo už to nikdy nezjistí. Jezdím kolem toho místa každý den a jímá mi hrůza protože stejně jako favorit , tam předjíždí všichni , když jede pomalý náklaďák do kopce a pokud proti tobě vyrazí motorka takovouto rychlostí nemáš šanci
0/0
20.7.2005 14:09

MispulinR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravdu, prosím
já tam taky jezdím dost často, a i kdyby jel těch, ja ty říkáš 80, tak šanci neměl, z kolike mětrů, ylsíš, z tý osmdesátky zastavíš?a připočti si i kdyby blbejch 60-70 toho favoritu...
0/0
20.7.2005 14:24

mildas04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravdu, prosím
Je to hodně složité, ale na posouzení nehody je tu policie, je mi líto těch lidí a hlavně jeho blízkých. Když se tampodíváš v kterém místě to je až pojedeš kolem , bude to vidět ještě dlouho, tak zjistíš , že ta motorka ho musela vidět  dost dlouho a on jí taky. takže, je potřeba si odpovědět na otázku, proč nereagovali nějakˇdřív.....
0/0
20.7.2005 14:40

mildas04

kapku rozumu
3koda obou, akorát , že ten favorit předjížděl na přehledné silnici a ta motorka jela velkou rychlostí. 200 až 220km/hod a v té rychlosti s tím nic neudělá ani zkušený řidič motorky. Znám velmi dobře rodiče toho kluka a je mi jich moc líto, ale viníkem byl na 99% řidič motocyklu. najezdím hromadu kilometrů denně a znám starší řidiče, ale tentokrát za to nemohl. Je mi špatně z těch komentářů, které se tu píšou - jste vůbec lidi
0/0
18.7.2005 13:24

belf

je mi z některých příspěvků zle !!!
Proč tady někdo řeší,kolik jel motocyklista,když idiot ve Favoritu předbíhá přes plnou a na horizontu !!!!  .... to je naprosto tupé h.o.v.a.d.o  I kdyby ten kluk jel 300, tak byl mimo obec,měl prázdnou cestu a jel ve svém pruhu.... Celý systém je špatně: po autoškole neumíte jezdit,ale je z vás právník,bodový systém je na ho.... ,pokud to takhle půjde dál-povraždíme se navzájem  
0/0
15.7.2005 0:34

Sancho@Panza

Re: je mi z některých příspěvků zle !!!
Souhlasím. Mělo by se zpřísnit vydávání řidičských průkazů. Ten dneska dostane kdejakej idiot. Zavedl bych psychotesty.
0/0
15.7.2005 0:39

Deleter

Mně je zle z tebe
Z článku nevyplývá, že Fávo jelo přes plnou, ani že předjížděl na horizontu. Na horizontu se objevil motocyklista.
Naopak, smrtelné zranění spolujezdkyně může ukazovat na velkou rychlost motorky.
A zejména: prázdnou cestu neměl ty pšonku a i kdyby, tak 300 se prostě nejezdí!!!
0/0
15.7.2005 10:06

Smil

Re: je mi z některých příspěvků zle !!!
taky mi z clanku plyne ze favorit normalne predjizdel pomalý kamion a v tom se objevil moped a bez jakeho koli naznaku vyhnuti zabil spolujezdkyni ve favoritu. Ale pravda muze byt jinde, pisi jen co zclanku plyne!
0/0
15.7.2005 10:49

vaclav13

Re: Re: je mi z některých příspěvků zle !!!
No, ta celková deformace karoserie spíš vypadá na to, že se ten magor s favoritem ve finále nějak zamotal s tím náklaďákem. Od motorky je to sice taky pěkná šleha, ale tahle deformace vypadá na něco širšího a těžšího. I u favorita by přední deformační zóny měly ustát srážku s motocyklem lépe.
0/0
15.7.2005 10:59

barbudo

Re: Re: Re: je mi z některých příspěvků zle !!!
... neviděl jste "ilustrační foto"?
0/0
18.7.2005 22:24

scaty

Re: Re: je mi z některých příspěvků zle !!!
jen tak obecně - skupina důchodců ve favoritech je taky kapitolka sama pro sebe, kamión jel cca kilo, jaký zrychlení má minimálně 15 let starý shnilý favorit? než se to dědovi povedlo tak byl pod horizontem.... a pak se člověk nemá bát projet na mašině, někdy mi připadá, že snad na každého čeká na silnici nějaký jeho děda, jeho ávie, jeho vytuněný borec.....
0/0
18.7.2005 8:19

pinguinone

... kdyz chces zavodit..
..musis do Mostu ,nebo do Brna..
na verejne silnici ,je rychlost omezena ,krome jineho take proto ,aby jsi byl ve stavu reagovat na chyby jinych...
0/0
20.7.2005 11:57

srutic

Re: je mi z některých příspěvků zle !!!
Souhlasim,ze ridic favoritu je idiot, ale rozhodne nesouhlasim s tim, ze i kdyby motorkar jel ve svym pruhu 300 tak je to v poradku, staci si jen predstavit kdyby za horizontem stala kolona a zezadu to do tebe napral motorkar,kterej to neubrzdil, to bys mozna nepsal takovy nesmysly.
0/0
16.7.2005 22:15

Qvark

názorně, pomocí obrázků
Doporučuje se shlédnout před započetím jízdy, nikoliv však před jídlem ...
0/0
14.7.2005 20:55

BUDAS

Re: názorně, pomocí obrázků
Tak to je fakt hustý, ale realisticky. Lidi, dávejte si bacha a jezděte s rozumem !!!
0/0
14.7.2005 21:28

Smil

Re: názorně, pomocí obrázků
doufam ze se na to nebudou divat pribuzny obeti, ale jinak zajimave fotky.
0/0
14.7.2005 22:04

yamaha66

Re: názorně, pomocí obrázků
je to des seat nic nevydrzi plecka jedna.jo tu fotku mam uz asi tejden na pozadi.prisaham ze uz nikdy nepojedu vic nez 230km/h
0/0
14.7.2005 22:35

vaclav13

Re: názorně, pomocí obrázků
Je to silný kafe, ale tohle by měly povinně vysílat všechny televize ve zvláštním bloku v hlavním vysílacím čase. Někde v Británii nebo v Irsku takovou kampaň udělali a navzdory negativním ohlasům některých humanistů to vedlo ke snížení nehod, protože hodně machrů přece jen o něco slevilo. A právě to něco může být rozhodující, protože fyzikální zákony platí jak pro pro ty největší machry, tak pro synáčky bohatých papínků.
0/0
15.7.2005 11:05

Džura - hrdina Pamíru

hm divné
No to je docela pech - i na relativně úzké silnici je stále dost místa pro 2 auta + 1motorku i když jedou proti Vám souběžně kamion a favorit - to že se ten motorkář nedokázal prosmýknout alespoň po krajnici zprava ( z jeho pohledu ) vypadá, že nebyl na šokovou situaci připraven a vůbec snad nereagoval - anebo v šoku reagoval špatně a chtěl se zřejmě vecpat prostředkem silnice mezi kamion a favorit, který se užuž vracel do své pozice - to ovšem bylo harakiri.  
0/0
14.7.2005 20:51

herulinka

Re: hm divné
A možná jel na motocyklu moc rychle nato, aby stihl zareagovat a když už ne zastavit, tak aspoň zpomalit. A mohli oba aspoň žít.
0/0
14.7.2005 20:56

virgill

predjizdet ve fandovi?
no nevim predjizdet ve favoritu tak sedesat a min jinak je to o nervy nebo o zivot
0/0
14.7.2005 20:00

dislektik

JO NEPOUČITELNÍ SE NEPOUČÍ NIKDY
a tak to dopadá proboha lidi začněte už přemýšlet když řídíte vozidlo.včera sem někdo hodil toto www.ridic.borec.cz tak mrkněte ono to funguje když pak řídíte vozidlo;
0/0
14.7.2005 18:53

houba_

muze za to ridic osobaku?
Dle meho je taky dost rozhodujici, jak rychle jela ta motorka v protismeru.
Me se takhle treba stalo, ze jsem odbocoval na krizovatce temer pul km pod obzorem a protoze jsem musel davat prednost pritjedoucim autum, tak jsme si dovolil stat - temer me pak sestrelilo auto, ktere se najednou objevilo a v nasledujicich 5-10s bylo u me (to odpovida bezne rychlosti na nasich silnicich cca 180km/h)
0/0
14.7.2005 17:46

2Mac7

Re: muze za to ridic osobaku?
spíš je rozhodující jak daleko byl ten horizont - ono předjíždět do kopce , když je horizont blízko - to může jen blb.. a že jich je
0/0
14.7.2005 22:21

iuos

hmm
no, nejsem žádný extra řidič, ale předjížděn náklaďák do kopce - a asi až skoro nahoře - když se nestihnul zařadit......  nevím nevím
0/0
14.7.2005 16:43

staghorn

Mrtvá spolujezdkyně
Další zkur**nej malej čecháček ve škodovce co si svůj pocit méněcennosti kompenzuje alespoň na silnici. Naprosto cynicky doufám, že si ten zmetek zabil alespoň svou manželku a nebo mámu. Bude mít v chládku o trochu těžší přemýšlení. Proč jen tam nebyl taky kamion? Mohlo být o dalšího vraha na silnicích méně.
0/0
14.7.2005 16:39

JamesKirk

Re: Mrtvá spolujezdkyně
a ty jsi co? Velkej čecháček? Ne ty jsi takový velký frustrovaný blbec.
0/0
14.7.2005 16:42

vaclav13

Re: Re: Mrtvá spolujezdkyně
No, řekl bych, že jestli je tu někdo blbec, tak to byl ten "pilot" v tom favoritu. A frustrovaný by z takových magorů za volantem mohl být kdekdo. Česko je jediný stát, kde se před horizontem připravuji na to, že tam vyletí nějaký takovýto idiot v protisměru.
0/0
14.7.2005 16:54

Hufo

Re: Mrtvá spolujezdkyně
a ty víš kolik jela ta motorka? dokud to neřeknou, tak nemůžeš soudit. mě taky dneska jedna na starý kolínský (ta široká kolem českýho brodu) předjížděla zhruba 150-kou.
a na cestě zpátky jsem zase pro změnu zažil přiblblýho čecháčka ve starým vw, kterej se bavil tím, že jel schválně pomalu a když ho někdo chtěl předjet, tak na to vždycky dupnul. blbce najdeš v každý značce
0/0
14.7.2005 18:10

Mak1

Re: Re: Mrtvá spolujezdkyně
Jenže na tyhle blbce bude bodovej systém krátkej....
0/0
15.7.2005 9:22

Jiri666

Špatné předjíždění po kolikáté už?.
Zdá se, že většina nehod s oběťmi na životě, o kterých se člověk dočte na iDNESu, je vinou nesprávného předjíždění. A doplácejí na to samozřejmě ti nevinní. Za tohle by mělo být sebrání řidičáku a v některých případech vězení, to je vědomý pokus o ublížení na zdraví nebo zabití. A je to vidět denně, všude, pravidelně. Nenávidím ty uspěchané 3,14 če.
0/0
14.7.2005 16:28





Najdete na iDNES.cz