Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubkovi vychází role rázného muže

Premiér Jiří Paroubek za pouhé dva měsíce procestoval víc zemí než jeho předchůdce Stanislav Gross za devět. Zároveň si buduje image politika, který rychle řeší problémy. Přesně za rok se však ukáže, jak je úspěšný. Budou volby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zwerg

Doufám, že svou rázností pomůže
Tonymu Blairovy ve změnách, které Evropa nutně potřebuje! Paroubek ukáže svou ráznost, začne-li tyto nutné změny prosazovat v Ćesku!
 
 
 
Myslíte, že se od Paroubka dá něco takového očekávat?
0/0
25.6.2005 9:13

-RASWAN-

Svatá pravda
nikdo nebyl nikdy tak rázný co se týče lezení komunitům do prdele Opět se podařil ČSSD bravurní kousek a dosadili si tam ještě většího vola než Grosse
0/0
24.6.2005 16:36

Rinconn

...
Tyhle Ty oslavné články..... Asi žiju v jiné zemí.Já jsem si zatím všiml jen demagogického a dosti odporného kšeftaře bez názoru na cokoli....
0/0
24.6.2005 12:15

jekul

Re: ...
tož někomu to trvá déle než si všimne, tím se netrap
0/0
24.6.2005 12:31

Rinconn

Re: Re: ...
Ty jsi vážně legrační magor...
0/0
24.6.2005 12:36

jekul

Re: Re: Re: ...
a Ty nemáš radost ze života
0/0
24.6.2005 13:11

Rinconn

Re: Re: Re: Re: ...
Ujišťuju Tě,že Té mam hodně.Jen nemám radost z Paroubka.
0/0
24.6.2005 13:22

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: ...
tak já na chlapy taky nejsem, ale jako premiéra beru raději Paroubka než Topolánka , a jiný výběr zatím není 
0/0
24.6.2005 13:44

-RASWAN-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
Správně,nelepší volba jsou komunisti viď
0/0
24.6.2005 16:37

Johny_S

Re: Re: ...
To je fakt. Tys sis ještě nevšimnul.
0/0
25.6.2005 0:23

jekul

Na Klause se zapoměl zeptat
Na závěr Akihito požádal Paroubka, aby pozdravoval bývalého prezidenta Václava Havla; monarcha se také zajímal o Havlovo zdraví. „Ujistil jsem ho, že pan prezident se těší velmi dobrému zdraví a že ho budu od císaře pozdravovat. Myslím, že to pana Havla určitě potěší,“ přiblížil Paroubek průběh audience novinářům. Předseda vlády rovněž uvedl, že se po návratu z Japonska a Číny setká s bývalým prezidentem Havlem. Chce s ním hovořit o jeho nedávném pobytu v USA a zkušenostech, které tam Havel načerpal.
0/0
24.6.2005 12:09

Rinconn

Re: Na Klause se zapoměl zeptat
No jistě,v Japonsku neměli Havla prezidentem ani císařem....
0/0
24.6.2005 12:16

jekul

Re: Re: Na Klause se zapoměl zeptat
potřebovali by Klause
0/0
24.6.2005 12:30

Johny_S

Re: Na Klause se zapoměl zeptat
Věděls, Eunuchu, že ta návštěva Akihita vůbec není Paroubkova zásluha? Původně tam měl letět už Špidla, ale tady se tak často mění premiéři, že to nakonec vyšlo na Prdeldloubka.
0/0
25.6.2005 0:24

kouc

spíše mu vychází role velkohubého muže
0/0
24.6.2005 11:07

RsDr_FlatVamp

uch
Nejráznější jsem však já. Ale do té doby než měl v léčebně nenaperou psychofarmaky.
0/0
24.6.2005 11:01

Vysokoskolak

.
opet bod pro VACLAVA KALUSE: hn: Jak by to mohly ovlivnit nově přistupující ekonomiky? ------ Pascal Salin : Obrovsky. Menší země by měly oponovat rostoucímu centralismu rozhodování v Evropské unii. Oponovat snahám o vznik nadnárodního státu Evropa. Návrh Evropské ústavy k tomu postupně směřuje - včetně snahy zavést jednotnou měnu, která pomůže centralizaci. http://www.eu.ihned.cz/1-10074640-13493520-H00000_detail-ad
0/0
24.6.2005 10:58

Konstrukter

Re: .
No jó no. Tak Klaus si v roce 93 přečetl rozhovor v hospodářkách s nějakým francouzem a od té doby machruje...
0/0
24.6.2005 12:10

Vysokoskolak

.
Přistupující ekonomiky riskují, že utrpí centralizovaným procesem rozhodování, stále více a více organizovaným trhem a podobně. Je samozřejmě riziko, že stejně vysoké daně, stejný sociální systém a podobně poškodí hlavně méně vyspělé země., PASCAL SALIN Jeden z nejznámějších francouzských ekonomů je nejen profesorem na univerzitě Paris-Dauphine, ale i pravidelným sloupkařem v deníku Le Figaro. V letošním a příštím roce bude předsedat výběrové porotě jmenující profesory ekonomických věd ve Francii.
0/0
24.6.2005 10:57

excaliburs

Re Re.Re
Preju hodne vseho s Kymkoliv
0/0
24.6.2005 10:35

Vysokoskolak

Dawe79
Dawe79: dluh USA vznika financovanim valky v Iraku. Nikoli na zaklade ekonomiky. Ekonomika USA byla minuly rok v renomovanych ekonomickych casopisech davana za vzor. Tve obavy z krachu rozhodne nejsou na miste - EU je na tom nesrovnatelne hure. Co se tyce nasich dluhu - nevadily by mi, kdyby byly investovany do infrastruktury nebo vzdelani. U nas ale byly jednoduse prozrany.
0/0
24.6.2005 10:29

excaliburs

Re: Dawe79
Smrdim tu taky no problem
0/0
24.6.2005 10:32

excaliburs

Re: Dawe79
Ja stebou souhlasim jen se to neda vysvetlit tak jednoduse
0/0
24.6.2005 10:36

excaliburs

Re: Dawe79
Musis pomalu a jednoduse
0/0
24.6.2005 10:37

Dawe79

Re: Dawe79
Nemuseli začínat válku - podle mě jim jde jen o to vystřílet zbraně, který by stejnak museli vyřadit(takhle aspoň dají zakázku zbr. firmám) a pak samozřejmě o ropu.NIc zlého USA neřeju, ať táhnou ekonomiku, nám to jenom pomůže:)).
Vše prožráno nebylo - dálnice se staví nejrychlejším tempem v historii a to dávno už nejsou prachy z privatizace.
0/0
24.6.2005 10:38

Vysokoskolak

Re: Re: Dawe79
1] Ja tim nechtel obhajovat ani odsuzovat valku - to nechvam bez komentare. Nicmene valku financuji a to je dusledkem i dluhu, ktere si tim vytvari. 2] Vse se "neprozralo", souhlas. IMHO ale vic nez melo ano. Dle odhadu jsou socialni davky zneuzivany. Osobne znam nekolik lidi co pracuji a berou soucasne davky. Toto mi prijde jako hnus. 3] Socialisticke vlady meli nejvetsi zisk z privatizaci. Zdroj www.mfcr.cz
0/0
24.6.2005 10:47

Dawe79

Re: Re: Re: Dawe79
osobně znám taky takový lidi - ale nejenom ty co zneužívaj soc. dávky, ale i podnikatele co vyplácí min mzdu a bokem doplácí zbytek výplaty...tu privatizaci moc nechápu - vždyť jen za IPB museli vysolit balík jako prase...
0/0
24.6.2005 10:58

navsteva

Re: Re: Re: Dawe79
strankami MF se tu neohanej tim je nepresvedcis. to uz jsem zkousel. Jejich vlastni Guru Sobotka napocital ruzne zisky a ztraty transformaci od roku 1989. Jasne mu vysli cisla ze mala i velka privatizace, kuponovka i banky nas staly stale jen polovinu toho co probendila socnnaska vlada za 8 let. At uz se Spidla, Gross ci Paroubek ohaneji tim, ze se ztraty ruzne pripisovaly a umazavali na jednotlivych agenturach (Konsolidacni apod.)
0/0
24.6.2005 11:01

navsteva

Re: Re: Dawe79
No skoda ze pri tom "vystrileni" netrefili i tebe. A hlavne ta ropa...ta vam lezi v zaludku, zejmena proto ze se nyni z Iraku vyvazi mene naz kdy predtim...to si opravdu USA masti kapsu. Ale to je Irak, ten neresim.
Ale ty dal¨nice mne pobavili. Ty jsi bud Simonovsky nebo primo Zampion GroSS. Nepochybne nejde o lez. Vskutku se loni podarilo postavit nejvic km novych dalnic. Ovsem treb atakovy detail ze Slovinsko a Chorvatsko za poslednich 5 let postavili takovych km 2 krat vice nze nase zeme (z dobe federace) za poslendich 30 let uz nereknete. Neskutecne jak je "pravda" obrovskou lzi.
0/0
24.6.2005 10:58

Dawe79

Re: Re: Re: Dawe79
hmm chorvati bez dálnic byli v knedli kvůli turistickýmu ruchu - proto staví.Ad ropa - stačí když ropná pole převezmou ami firmy.Někde jsem četl studii, že bez ropy budou USA během 10-ti let v prdel*i.Proto Irák potažmu Irán.Hájí si své zajmy a Ty jim to žereš
0/0
24.6.2005 11:01

navsteva

Re: Re: Re: Re: Dawe79
Ne to se pletes. Do cca 25 let bude bez ropy Evropa a zbytek sveta. Jediny kdo ma stale dobrou zasobu je Rusko a USA. Ty maji zasoby v lokalitach kde se zatim s tezbou neuvazovalo. At uz z ekonomickych ci jinych (politickych a ekologickych) duvodu. Ale ty proste padnou. Takze v dobe kdy tu my budeme zase svitit svickou a jezdit na konich, oni stale jeste budou spotrebovavat zytky ropy.
0/0
24.6.2005 11:05

Dawe79

Re: Re: Re: Re: Re: Dawe79
USA má prd - největší zásoby jsou v perským zalivu, v Kanadě a v Rusku - právě proto, že USA na Kanadu ani Rusko vlítnout nemůže tak vlítli do perskýho zalivu...
0/0
24.6.2005 11:08

Zwerg

pro Dawe79 - ad život v USA
Nejlépe je zažít pokud možno vše na vlastní kůži - zajeď se do USA podívat. Dnes tě už žádný soudruh doma držet nebude. Můžeš-li, udělej si tak 2 měsíce prázdnin, procestuj USA a posléze něco hodnoť.
 
Já žil několik roků také mimo Česko a u místňáků jsem se setkal takřka vždy s nesmírně zkresleným pohledem na Česko. Např. před pár lety šel na jedné švýcarské televizní stanici publicistický pořad nazvaný "Za turistickými krásami bohémie". Byl jsem tenkrát dost zvědavý, co Švýcarům reportéři představí. Předpokládal jsem, že se opravdu bude jednat o dokument o turistických atrakcích Česka. Bohužel to nebyla vůbec pravda. Ten název byl myšlen v podstatě ironicky a celý pořad byl o kriminalitě v příhraničí, prostituci, dětské prostituci, bordelech, prodavačích trpaslíků a jiných cetek,.... Česko tam bylo představeno, jako nějaká balkánská zaostalá země... No Ukraina úplná hadra.... Bylo mi z toho tenkrát docela špatně... Mrzelo mě, jak zkresleně to celé bylo podáno
0/0
24.6.2005 10:28

Dawe79

Re: pro Dawe79 - ad život v USA
prázdniny si udělat nemůžu, jedině, že by mě můj USA zaměstnavatel poslal na stáž - ale to jaksi nehrozí.Jinak se mi líbí v Čechách a věřím, že půjdem nahoru.USA jako vzor podle mě nebude fungovat.Ad discavery - je to pořad o zdravotnících, žádná propaganda ani špína.Doktoři tam tvrdě makaj - naši doktoři by asi nestíhali:((
0/0
24.6.2005 10:33

Vysokoskolak

Re: Re: pro Dawe79 - ad život v USA
principy co funguji ve statech funguji i vsude jinde na svete. Svycarsko Lucembursko Irsko atd. Vsechno jsou to zeme s pravicovou politikou vsechny s nejvyssi zivotni urovni. SK, Litva, Lotysko - opet pravicove vlady. Zatim sice nemaji bohatstvi - nicmene klesa nezamestnanost a jejich zivotni uroven je nejrychleji rostouci z postkom. zemi.
0/0
24.6.2005 10:42

Dawe79

Re: Re: Re: pro Dawe79 - ad život v USA
Dovolím si nesouhlasit - postkomunistycké země rostou z min. základu.Švýcarsko je dost specifické, Irko šlo nahoru díky dotacím z EU...je fakt, že EU je hodně svázaná směrnicemi což ji brzdí - musíme si vybrat jestli růst za každou cenu, nebo chcem dýchat čistý vzduch apod...
0/0
24.6.2005 10:54

Zwerg

Re: Re: Re: Re: pro Dawe79 - ad život v USA
Také si musíme vybrat zda US nezaměstnanost pod 5% nebo EU nezaměstnanost přes 10%.
0/0
24.6.2005 11:03

excaliburs

Re: pro Dawe79 - ad život v USA
Ja tu jsem nikomu to nevysvetlis to mysleni je jine.Bohuzel
0/0
24.6.2005 10:38

excaliburs

Re: pro Dawe79 - ad život v USA
Ty jsi nadherny snilek zavidiim ti
0/0
24.6.2005 10:42

jardamat

Re: pro Dawe79 - ad život v USA
A bylo to zkreslené ??????????
Ta korupce a prostituce tu doopravdy je. Premiér co dluží za nájem také, Taxikáři okrádají. Policajti jsou úplatní. atd, atd Z tohoto hlediska jsme Balkán
Památky vytvořili předchozí generace. No a krásy přírody , co jsme nezničili, tak to tu máme. Ale zničit jsme se snažili.
 
0/0
24.6.2005 11:34

excaliburs

Miluje Paroubka
Jak dlouho??????
0/0
24.6.2005 10:27

excaliburs

Re re re
Mas svuj nazor a ja si ho vazim co ti mam vic napsat
0/0
24.6.2005 10:23

djpsx

Re: Re re re
O čem to tu mluvíš??????A na koho reaguješ?????
0/0
24.6.2005 10:25

excaliburs

Re ReRe re..atd Ja nebranim nikoho
0/0
24.6.2005 10:22

sCZECH

paroubek
je fakt ze Paroubek zvedl preference CSSD zpet nad komanche, coz je dobre...ti pablbi z ODS s tim svym neustalym kritizovanim cehokoliv(hlavne teda Langer, to je nejvetsi pako) uz by mohli tahnout...
0/0
24.6.2005 10:22

djpsx

Re: paroubek
To bys měl spíš ty.
0/0
24.6.2005 10:24

excaliburs

Re: Re: paroubek
Nejdriv si precti co jsem napsal ale poradne a potom mluv svuj nazor....Dik
0/0
24.6.2005 10:30

djpsx

Re: Re: Re: paroubek
Ty jsi nějak mimo mísu....
0/0
24.6.2005 10:32

excaliburs

Re Re Re
Mas v tom pekny gulas a ty hrachy ty jim akorat preju
0/0
24.6.2005 10:20

excaliburs

Re Re re
Kamarade ja ti zavidim ty vubec nevis o cem mluvis a kdyz jsi odbornik tak by ses mnel zamyslit a rozebrat to znova
0/0
24.6.2005 10:18





Najdete na iDNES.cz