Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tramvaj smrti šokovala reklamou

Tramvaj, která v březnu na Karlově náměstí zabila dva lidi, dostala novou podobu, jež lidem vyrazila dech. Ulicemi projížděla s reklamním nápisem: "Co tě nezabije, to tě posílí." Na tramvaje pomalované různými reklamními nápisy si už Pražané zvykli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kamo

Ty příspěvky pod články i-dnes jsou fakt nečtitelné!
Po přečtení diskuse pod nejen tímto článkem zjišťuji, že je to čím dál horší. Nikoli s i-dnes, ale s psychickým zdravím 90% zdejších přispivatelů. Pánové, a občas i dámy, chtělo by to občas si vyjít na sluníčko, zasportovat si, zajít do knihovny a přečíst si normální knížku - nemusí být těžká, stačí něco jako Honzíkova cesta - myslím, že vaše duševní zdraví by to hodně přivítalo. A nyní k tématu: Samozřejmě že článek je normální, samozřejmě, že od reklamní agentury to byl záměr - dát to právě na tu tramvaj - o žádnou náhodu samozřejmě nešlo, samozřejmě naopak reklamní agentura počítala se skandalizací a tím i zvýšení účinností reklamy. Jsem rád, že krom tohoto článku, to v tomzo ohledu těm prasatům, co reklamu zadali, realizovali a v neposlední řadě i umožnili (dopr. podnik) moc nevyšlo.  Jinak samozřejmě kam se hrabou ti cyničtí ubožáci na Benetton nebo, zůstaňme doma, třeba na náš Bernard. Ti mají aspoň nápad a neztrácejí míru únosnosti, narozdíl od hnusného cynického a odp
0/0
21.6.2005 15:28

chroustík

Re: Ty příspěvky pod články i-dnes jsou fakt nečtitelné!
Vážený přispěvateli, podle sebe soudím Tebe, toto přísloví se bohužel vztahuje zcela i na Váš příspěvek. Vaše paranoidní představy jsou opravdu těžko vysvětlitelné.
0/0
22.6.2005 12:41

barbudo

Reklama je jen ...
... navoněná mrtvola ...
0/0
20.6.2005 20:19

JTB

Re: Reklama je jen ...
...řekl autor kampaní pro Benetton...
0/0
20.6.2005 20:31

barbudo

Re: Re: Reklama je jen ...
... a napsal o tom knihu ...
0/0
20.6.2005 20:35

JTB

Re: Re: Re: Reklama je jen ...
Co na to tvůj pes?
0/0
20.6.2005 22:30

YvonaU

Co tě nezabije, to tě posílí.
Nevidim na této reklamě nic špatného. Je snad jedno, na které tramvaji je vylepená. To, že je vylepená na tramce, která zabila lidi neznamená, že tam nemusí dále být. Život jde dál. Je to jak za komunistů, cenzura a cenzura. Pokud se to bude veřejnosti prostřednictvím médií dále připomínat, nikdy ta kauza v lidské mysli nevymizí. Pitvat se v reklamách na pražských tramvajích je fakt už trapné.Zřejmě "někdo" neměl nic kloudnějšího na práci.
0/0
20.6.2005 20:17

JTB

Re: Co tě nezabije, to tě posílí.
Chyba. Já se pod tento článek a jeho téma podepíšu, protože je seriózní a jen informuje, informuje o podivný náhodě, důsledky nechává na čtenářích. Je fundovanej a onjektivní. To slepičky z redakce neuměj...
0/0
20.6.2005 20:34

YvonaU

Re: Re: Co tě nezabije, to tě posílí.
Věděla bych o lepším článku, který informuje veřejnost. Například Tramvaj versus chodec, určitě by to bylo daleko poučnější nežli reklama na vokovické tramvaji.Náhoda, které se každý jen zasmál.
0/0
20.6.2005 21:03

Thorough

Pochybný novinář
Zajímalo by mě, kolik by si té věci všimlo lidí, pokud by je neobtěžoval dotěrný novinář pochybných kvalit.
0/0
20.6.2005 19:41

Smil

idnes
Ještě žádám redaktory, aby nam zdělili přesný jízdní řád tramvaje smrti, chci vzít rodinu a projet se v této známé tramvaji.
0/0
20.6.2005 15:49

!!!

Re: Re: idnes
autor chtel vedet jizdni rad ev. cisel 7106 a 07 (jestli jsem to nesplet)
0/0
20.6.2005 19:03

JTB

Re: Re: Re: idnes
Tak to je grafikon a ne jízní řád....
0/0
20.6.2005 20:35

Unguided Missile

Opakuji ...
Zdejší balík i Dnes nekrofilních zpráv & stupidních reklam je PŘÍMO DĚSIVÝ!!!
0/0
20.6.2005 15:08

Unguided Missile

Dovětek ...
Kde berou iDnes tu drzost, kritizovat za mnohem méně ty druhé???
0/0
20.6.2005 15:12

alex5

:o))
To je fakt zajímavý, že ze všech tramvají, na který se dá reklama nastříkat, vyberou zrovna 2, který někoho zabily....to je teda klika, to vám řeknu.
Pan ředitel si zjevně cintá na triko a společnost, co si reklamu zadala, tutově upozornila pana pisálka toho článku, jinak fakt nevím, jak by se to lidi domákli....
0/0
20.6.2005 15:02

Jesuslives

Re: :o))
Oni totiz reporteri Idnes z rubriky Cerna kronika totiz maji zapsany vsechny SPZtky aut, ktere nekoho prejely, cisla vozu metra, pod ktere spadl minimalne pes, kdyz uz ne clovek a cislo tramvaji, ktere kdy koho sundali.
 
Jinak je to sice drsna shoda nahod, ale fakt nevim, kdo tim muze byt pohorsen. Bezny clovek toto asi nenosi v hlave a nemuze vedet, ze to byla zrovna tato konkretni tramvaj. Ale zkratka je okurkova sezona, pise se o vsem...
0/0
20.6.2005 15:37

Aldaman

Tramvaj
Taky by me zajimalo jestli lidi na ulici hned poznali ze jsou to zrovna tyhle tramvaje. Meli je dat na jinou trasu a byl by klid.
0/0
20.6.2005 14:10

mazotron

Skryta reklama
Neni to nic jineho nez skryta reklama... Tezko by si nekdo vsiml, ze se jedna prave o tyhle dva vozy. Podle me je to hezky zaplaceny clanek, aby si lidi toho napisu vsimli.
0/0
20.6.2005 13:52

rohovka

Re: Skryta reklama
Dost možná.Je to divný.
0/0
20.6.2005 14:11

Hrustic

Zase umela bublina!
tak by me zajimalo, ktery stoural si dal praci s tim, aby si zjistil cisla tech vozu ....
Cestujici o tomhle prehled nemivaji, tak by je to asi moc nesokovalo. Kazdopadne "tramvaj smrti" jako palcovy titulek - to je tahak pani pisalkove, ze?  
0/0
20.6.2005 13:30

zagy

Re: Zase umela bublina!
no tak treba si toho cisla vsimnul v novinach nebo po ty nehode nekdo, kdo tudy casto jezdi a dal to novinam... nebo se nekdo zacal sam stourat v tom, co je ted s tou tramvaji....
0/0
20.6.2005 13:35

Amarcord_1

Re: Zase umela bublina!
Ktery stoural??? Rekl bych, ze to byl nekdo, kdo mel strach, ze si nikdo nevsimne te "vtipne" pointy, a ze se by se tim ten genialni napad ztratil v klubku jinych reklam. Svuj ucel (medializace) to splnilo. Autor ma jiste radost.
0/0
20.6.2005 13:49

zagy

Ja bych neresil tu reklamu,
ale to jestli ji dali schvalne zrovna na ten vuz. Nikoho z Vas totiz asi jeste nenapadlo, ze autor clanku mohl dostat od vyrobce toho napoje na prilepsenou.
0/0
20.6.2005 13:29

Sporadany_obcan

Re: Ja bych neresil tu reklamu,
a nebo šla nějaká malinká přilepšená taky tomu tramvajákovi, který to iDNES napráskal, protože nikdo jiný si toho nemohl všimnout.
0/0
20.6.2005 13:45

zagy

Re: Re: Ja bych neresil tu reklamu,
vidis, to me nenapadlo
0/0
20.6.2005 14:00

karoten

Re: Re: Re: Ja bych neresil tu reklamu,
Woba hrozně podezíravý - když je to tak, co ta reklama propaguje? Poznáte to? Poznáte houno, tak je to.
0/0
20.6.2005 17:58

zagy

Re: Re: Re: Re: Ja bych neresil tu reklamu,
podle me to je energetak SHOCK...
0/0
21.6.2005 13:15

S.P.Q.R.

:-)
Hlavně že kašpárci z redakce sami lákají zákazníky na možnost reklamy pod tímto článkem ... a mimo jiné i pod všemi ostatními články o této nehodě. Kupříkladu pod článkem s titulkem "Dívka nepřežila havárii po oslavě narozenin" jsou následující reklamní odkazy: "Parfém jako krásný dárek koupíte na COSMO.CZ" ... "Hotel Neptun - firemní akce, konference, školení" ... "ALIMEX ČR, a. s. - najdete levnější?" (autopůjčovna) ... Napadá mě jenom něco o smetáku a prahu ...
0/0
20.6.2005 13:06

Unguided Missile

TREFA DO ČERNÉHO!!!
Přímo zde, na místním iHute je kontrast jejich téměř až nekrofilních zpráv a stupidní reklamy DOSLOVA DĚSIVÝ.
0/0
20.6.2005 13:28

Sporadany_obcan

Kdo neskáče není Čech, hop, hop, hop!!!!!!
Nevinný slogan, ehmmm, mám ho napsaný i na autě...
 
Poučen tímto článkem, asi bych už neměl jezdit třeba po Nuselském mostě, bylo by to neetické!!!!    
0/0
20.6.2005 12:59

sat037

Re: Kdo neskáče není Čech, hop, hop, hop!!!!!!
:-)
0/0
20.6.2005 13:02

pohranicnice_Jasanka

No prosím,
do teď jsem si ani nevšimla, že tramvaje mají na boku nějaké číslo :-/ .
0/0
20.6.2005 12:24

gagaryn

šok
Tak to bylo šokézní!!! Jsem šokován!!!! Asi se uvedu do protišokové polohy.
0/0
20.6.2005 12:24

Teferi

Re: šok
jo presne, takze lehnout na zada a nohy ho vysky tak 30 cm.... a za chvilku je po soku
0/0
20.6.2005 13:00

Rinconn

...
Docela hezký..-)))
0/0
20.6.2005 12:23

SirHumphrey

Vykoupit
Ja navrhuju vykoupeni (a nasledne zruseni) DP statem a zrizeni dustojneho pamatniku obetem v podobe zuloveho obelisku uprostred te krizovatky. Obe tramvaje ritualne sesrotovat a jejich kusy rozeslat do vsech svetovych stran jako dukaz toho, ze v Cesku jiz zadna tramvaj smrti nikoho neohrozi.
0/0
20.6.2005 12:04

vrchni

Re: Vykoupit
Ja zase navrhuji na hrobu tvy mamy otevrit prasecak s mega-septikem pro celou Prahu a cistickou odpadnich vod. :-)
0/0
20.6.2005 12:17

JTB

Re: Re: Vykoupit
...
0/0
20.6.2005 12:30

Jirkaa

Re: Re: Vykoupit
To bylo suchý...
0/0
20.6.2005 13:57

surfer27

:o))
je to jen reklama...tak nebuďte přecitlivělí vy co se nad tim pohoršujete...kdyby nebylo urejpanejch novinářů tak to ani nikomu nedojde, protože tramvají s reklamou jezdí spousta...a tak pamatujte co vás nezabije to vás posílí...
0/0
20.6.2005 12:01

JTB

Re: :o))
Pozor, to by většině slepic z redakce vůbec nedošlo, pro ně je to prostě dvaadbacítka, ale ten Zigler ukázal solidní fundovanost...
0/0
20.6.2005 12:05

GhorX

.
Reklama tohoto typu je jistě smutná záležitost, nicméně při počtu tramvají je celá záležitost jistým způsobem jako omyl pochopitelná. Ovšem pouze na iDnes se může u článku o plynových komorách v koncentračních táborech objevit reklama na moderní plynové kotle (vysoká efektivita - vysoké úspory!).
0/0
20.6.2005 12:00

JTB

Re: .
Jo, přesně vystiženo, ale tím idnesu právo na to upozornit neubíráš....
0/0
20.6.2005 12:07

GhorX

Re: Re: .
To v žádném případě. Jen bych byl rád, kdyby se ta parta diletantů v redakci iDnes zamyslela nad tím, že dělají to, co sami kritizují.
0/0
20.6.2005 12:33

guess

Re: .
případně vedle rozsekaného superbu ivana hlinky reklama na "je pravý čas sjednat si povinné ručení"
0/0
20.6.2005 12:21

Smil

???
Vzdyt je to jen shoda nahod, co je na tom tak poburujiciho??? Stejne nikdo nikdy nevedel jake cislo ty vozy meli. Jinak zitra vyjde clanek ze DP se spletl a ten vuz smrti stoji v depu a ta reklama je uplne na jinych vozech.
0/0
20.6.2005 12:00

honza_457

Ach jo...
Takze, kdyby to byly jiny cisla vozu, tak si toho nikdo nevsimne... Paneboze, uz je to v tomhle state jeden dement vedle druhyho... Vzdyt je to snad jedno ne! To by kazdy musel davat pozor, aby se nahodou nekde nezminil o necem, co nekdy nekho zabilo...  Kdyz tady tak vidim reklamu Oskara na zalet cislo a ze mam ohromit pratele. Muj strejde ohluch po hromu - zastavi to snad reklamu Oskara?
0/0
20.6.2005 11:57

JTB

Re: Ach jo...
No, fakt je ten, že moc vkusný to není. Když někdo vběhne pod tramvaj nebo zkouší přelízt její spřáhlo, pak je to alespoň zčásti i jeho vina. Ale tihle dva nešťastníci s tím neměli co společnýho...
Určitý dekorum by se mělo zachovat, já si přesně ta čísla vybavuju, i původní žlutou barvu soupravy. Nejlepší by bylo ty vozy lupnout k rekonstrukci na T3R a pokud možno i s novou kastlí, pak by po nich s novým číslem nikdo ani nevzdech...
0/0
20.6.2005 12:03





Najdete na iDNES.cz