Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neziskovky chtějí od Klause omluvu

Neziskové organizace vyzvaly prezidenta, aby se omluvil. Václav Klaus jim vytkl, že příliš ovlivňují život lidi, aniž by k tomu měly mandát vzešlý z voleb. Mezi 89 signatáři jsou například Děti země, Sananim, Sdružení Jihočeské matky či Oživení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petrus

petrus
Drž hubu, neotravuj, poslouchej, nevyčuhuj, posílej nám pravidelně daně.
Jo, a nezapomeň přijít k volbám, já ti pak za odměnu pokynu z kočáru při obhlídce mocnářství.
Občane, zdraví tě tvůj Klaus.
 
0/0
12.9.2005 10:24

celtic

proč....
omluvu..  Stačila by demise...
0/0
12.9.2005 9:26

celtic

Clown...
je politikem století páry...
0/0
11.9.2005 19:03

romaanV

jen tak
Klausi,Klausi.Máme tolik problémů s korupcí,podvody a zlodějnou politiků,tedy těmí,kteří byli zvoleni demokraticky a ty se staráš o nějaké nevládní organizace,které se jim v tomhle rozhodně nevyrovnají.Do toho se ti nechce,co?To je to,co by si všichni přáli,aby jsi vytáhl na světlo.
0/0
10.9.2005 22:13

holiday

stručně
jsou to kašpárci 
0/0
7.6.2005 17:43

maly33

EU
sice to sem nepatri, ale proc myslite ze v NL pres 70 procent reklo NE euroustave? prodle pruzkumu tamejsiho mineni je to proto, ze chteji urcitej prostor do toho taky mluvit. A ne aby lobbysti v Bruselu rozhodli bez nas za nas.
EU se bude muset od zakladu zmenit - od restriktivni spolecnosti k poloprime a prime demokracii. Jinak zanikne.
0/0
7.6.2005 16:06

celtic

přátelé...
je jen otázkou času, kdy se Clown pustí do tělesně postižených a církví....On vidí vše jen očima ekonoma
0/0
7.6.2005 15:36

karoten

Re: přátelé...
Přesně tak. Ekonomistům pak slouží jako sedmipramenná studánka mouder
0/0
7.6.2005 15:43

Dan 1

Re: Re: přátelé...
Kretén a nárfrontzmetek se našli...
0/0
11.9.2005 18:19

karoten

Re: Re: Re: přátelé...
Je důležité se najít. Tobě se to evidentně zatím nepodařilo, osciluješ mezi fašistickou ideologií a éterickým liberalismem.
Ale jdeš důsledně do hloubky, studuješ co kdy kdo kde a proč. Možná bys´moh´už přestat a začít žít vlastní život....
0/0
12.9.2005 9:25

CZMiki

Re: přátelé...
Spíš se nejdřív zamysli sám nad sebou. Jsi to právě ty, kdo útočí za všech okolností na všechny a na všecho  
0/0
7.6.2005 15:43

celtic

Re: Re: přátelé...
0/0
7.6.2005 15:44

karoten

Re: Re: přátelé...
CZMikyho svět, CZMikyho všechno....co všechno nepatří do Tvýho všechna?
0/0
7.6.2005 15:47

CZMiki

Re: Re: Re: přátelé...
To bylo opravdu a konstruktivní a k věci
0/0
7.6.2005 15:56

vaclavj1

Re: Re: přátelé...
...krom lidovcu
0/0
7.6.2005 15:49

CZMiki

Re: Re: Re: přátelé...
Omlouvám se, máš pravdu
0/0
7.6.2005 15:57

stev

Názor, že by se prrezident neměl omlouvat je špatný...
  Prezident řekl v Turku, že se mu přístup Finů k přírodě a prolínání přírody s městem líbí. Dodal: "S ekologickým agresivním občanským hnutím to fakt nemá nic společného, ani se stranami Zelených. To měli Finové dávno předtím, než vůbec napadlo někoho Stranu zelených založit." Celá jeho úvaha je postavena na závěru, že občanská hnutí tedy nejsou třeba. Zapomíná ovšem na to, že úřady vČeské republice nedodržují zákony. Typickým příkladem je obec Troubsko u Brna, kde chystají úřady výstavbu křižovatky dálnic D1 x R43. V lokalitě, kde bydlí 6200 obyvatel, už dnes dosahuje hluk 63,2 dB(A) v noci (běžná norma v noci je 40 dB, a s tzv korekcí na dálniční provoz 60 dB). Imise škodlivých pevných částic v ovzduší přesahují limit 50 mikrogramů na metr krychlový vč. tzv. meze tolerance po více než 35 dnů v roce. Jsou tak v obou případech porušeny
0/0
7.6.2005 14:59

stev

Re: Názor, že by se prrezident neměl omlouvat je špatný...
...jsou tak porušovány zákony ze strany úřadů. V Čechách prostě úřady samy od sebe nefungují. Je tedy správné, že je ne jejich nedostatky neziskové organizace upozorní. Prezident by se mel omluvit.
0/0
7.6.2005 15:02

CZMiki

Re: Názor, že by se prrezident neměl omlouvat je špatný...
Kde jsi ten citát vyčetl a jak víš na čem byla postavena jeho úvaha???
0/0
7.6.2005 15:21

stev

Re: Re: Názor, že by se prrezident neměl omlouvat je špatný...
Citát jsem vyčetl na stránkách www.lidovky.cz dne 3. června, vydáno 2005. Kontext vyplývá z celého článku. Citoval jsem pouze první větu.
0/0
8.6.2005 8:12

CZMiki

Re: Re: Re: Názor, že by se prrezident neměl omlouvat je špatný...
Tak jsem si to vyhledal: http://lidovky.centrum.cz/svet/clanek.phtml?id=362160
Ta tvoje interpretace mi přijde trochu účelově vytržená z kontextu, ale tvůj názor ti neberu. Ať si každý udělá obrázek.
0/0
8.6.2005 8:49

mirroc

Potrefená husa..
Zde asi hodně platí ono známé pořekadlo o potrefené huse. Hodně je to také o nepochopení a o obecné averzi vůči V.Klausovi, ať řekne, co řekne.  Celá petice mi připadá úplně směšná a snad ani nemůže být myšlena vážně.  
Velmi trefně, to myslím vyjádřil Ondřej Neff ve svém dnešním komentáři  http://neviditelnypes.cz/ 
0/0
7.6.2005 13:20

Kleki Petra

Re: Potrefená husa..
Tak nějak. Ať se podrbe, koho svrbí. Momentálně se děje podsouvání něčeho, co nebylo řečeno. A přestože na těchto diskusích mají zejména kritici VK dojem, že každý, kdo s ním souhlasí, je nutně jeho slepým zbožňovatelem, musím říci, že jeho kritika jednoznačně politicky orientovaných nepolitických seskupení je velmi racionální záležitostí. Zatímco tedy například svým postupem ve věci jmenování nových soudců mě pěkně dožral, tady jsem štont mu dát za pravdu.
0/0
7.6.2005 13:29

GhorX

Re: Re: Potrefená husa..
Zopakuji, co jsem již jednou psal : podílel jsem se na vzniku a funkci OI, která měla silně politický cíl. Šlo nám o to, aby jeden nosič mandátu nemohl nechat "zrušit" (tedy vykácet) oblíbený lesopark, který shodou okolností sousedil s jeho pozemky. Motivem pana zastupitele byla stavba skladu firmy jeho kamaráda. Podle Vašeho uvažování jsme amorálně nabourali rozhodnutí demokraticky zvolených zástupců (z nichž byl kromě toho jednoho všem ostatním park naprosto volný). Podle mojí logiky nám zůstal park a sklad stojí na místě bývalé skládky. Podle prezidenta jsem nebezpečný postdemokrat a měl bych být zavřen. Asi.
0/0
7.6.2005 13:39

Kleki Petra

Re: Re: Re: Potrefená husa..
No dobře, proti tomu vcelku nenamítám ničeho. Vycházím ovšem z toho, co jsem o obsahu výroku a jeho kontextu slyšel a četl. Takže když budu mít příležitost, najdu si konkrétní znění jeho projevu a posoudím, zda šlápl do lidovce, či nikoli.  Případnou chybu ve svém úsudku veřejně a s hanbou (ukryt pod falešným nickem) uznám, včetně omluvy.
0/0
7.6.2005 13:45

GhorX

Re: Re: Re: Re: Potrefená husa..
Vaše formulace "šlápl do lidovce" mi způsobila hmotnou škodu, zaviněnou upuštěním hrnku s čajem do prostoru, kde se před tím nacházely moje cigarety !!! Žalobu zvážím, ačkoliv nic neslibuji :)))
0/0
7.6.2005 13:52

vaclavj1

Re: Re: Re: Potrefená husa..
Asi ne, ale kdyz jde o Klause, tak na tom stejne nezalezi.
0/0
7.6.2005 14:01

jack24

Re: Potrefená husa..
Kde vzal Neff myšlenku,že Klaus kritizoval "extrémistické, opakuji extrémistické" organizace a spolky?čtením mezi řádky?
0/0
7.6.2005 13:39

karoten

Re: Potrefená husa..
A co Zvědavec.org? ten zmiňovat nebudeme? Neff je extrém, na stejný vlně s Klausem, Knížákem, odesák s nevratnejma změnama na mozku.
 
Petice je myšlena stejně vážně, jako profesorovo hodnocení nebezpečí pro demokracii. Se zaslepencem nemůžeš diskutovat světlem, musíš použít jeho komunikačních způsobů....
0/0
7.6.2005 15:17

mirroc

Re: Re: Potrefená husa..
Vážený Karotene, nevím co je Zvědavec.org., ani proč ho bych ho měl zmiňovat . Neffa občas čtu a jeho komentáře bývají celkem výstižné (dle mého názoru, který si s dovolením ponechám). Klause celkem také nemusím, se spoustou jeho názorů a výkřiků také nesouhlasím. Ale na rozdíl od jiných si myslím, že Klaus nejde schválně proti proudu, že nedělá věci kvůli něčemu nebo někomu nebo naopak navzdory, ten je prostě svůj. Samolibý a ješitný (a kdo nejsme?), inteligentní, autoritativní a jako prezident celkem reprezentativní a snesitelný.
Co se týká pana Knížáka, zde jsou asi veškeré komentáře zbytečné, nicméně nevím co to má společného s ODS. Co znamená být odésák (kterým nejsem), jaké Kainovo znamení toto slovo nese?
Ale to Vaše ... se zaslepencem nemůžeš bojovat světlem... mne trochu děsí. Kde jen jsem to slyšel ...Že by Marxovy metody třídního boje?  Jak se pozná zaslepenec? Je to ten, co nemá stejný nebo podobný názor jako já? Ten kdo nevyznává stej
0/0
7.6.2005 15:58

mirroc

Re: Re: Potrefená husa..
 .... Ten kdo nevyznává stejné hodnoty jako já, ten který se odlišuje od převládající většiny nebo naopak si dovolí oponovat výrazné či slyšitelné skupině? 
Pokud jsou reakce takové, jaké jsou, tzn. absolutně netolerantní k názoru druhého a urážlivé, tak se vážně máme čeho bát!   
0/0
7.6.2005 16:01

karoten

Re: Re: Re: Potrefená husa..
Odpověděl jste si sám. Nevím o čem teda polemizovat.
Klaus a jeho strana jsou tím, o čem mluvíte. Demokracie je pro ně nástroj uchopení moci, stejně jako pro komunisty.
0/0
7.6.2005 16:13

Unguided Missile

Jsme neziskovka - parta uřvaných destruktivních bezohledných ziskuchtivých grázlů ...
Jsme neziskovka - parta uřvaných destruktivních bezohledných ziskuchtivých grázlů, ale všude se budeme schovávat za to, že jsme úplně stejná neziskovka, jako je ta neziskovka Naděje a jme čestní jako matka Tereza .
0/0
7.6.2005 12:17

jack24

To je důvod!
Tady je důvod,proč Klausovi a ODS obecně vadí kdokoliv,kdo by se jim mohl dívat na prsty!Jejich činnost(a v Praze na magistrátu to platí tuplem-Burgmeister,Štainer a spol.)při různém přidělování zakázek,rozdělování dotací atd. je samozřejmě vedena stylem já na bráchu...nebo stylem Ivana Horníka.Takže nás nechte být,my nejlíp víme,jak věci veřejné spravovat...
0/0
7.6.2005 12:09

Kleki Petra

Hle, bouře ve sklenici vody!
Uvolněte se, člověk by řekl, že vám budou za tři minuty tahat nerv ze zubu!!!
0/0
7.6.2005 12:08

Unguided Missile

Asi takhle ...
Víte, oni jsou neziskovky a neziskovky. Ty čestné a skutečně užitečné teď neřvou. Nemají na to totiž náladu a ani čas!
0/0
7.6.2005 12:02

GhorX

Re: Asi takhle ...
Tak jsem se na ten seznam díval a až na malé vyjímky jde o (podle mého názoru) o slušné organizace, kterých se sprosté chování prezidenta nutně dotknout muselo.
0/0
7.6.2005 12:15

Unguided Missile

Re: Re: Asi takhle ...
Ať jdou DO P&DELE!!! Teď jsem se jich kónečne snad dotknul i já!
Končím!
0/0
7.6.2005 12:21

ahaswer

Re: Re: Re: Asi takhle ...
Jich ses určitě nedotknul, ale tebe  to dnes silně poznamenalo.
0/0
7.6.2005 12:24

GhorX

Re: Re: Re: Asi takhle ...
Jak račte...
0/0
7.6.2005 12:26

VláďaK

To se nestane
Tím,kdyby se omluvil,tak by nesmírně utrpěla jeho ješitnost a to se nestane.Tihle lidé se neomlouvají,protože si neustále myslí,že jsou nejchytřejší na světě a ve všem mají pravdu,i když tvrdí nesmysl o čemž nás tento člověk neustále přesvědčuje.     
0/0
7.6.2005 11:51

Kleki Petra

Re: To se nestane
Jen by mě zajímalo, cos utrpěl ty, že číst tvé příspěvky je takové utrpení!
0/0
7.6.2005 11:56

Unguided Missile

Re: To se nestane
Za co by se měl omlouvat? Nepošle je do p*dele rovnou asi jenom proto, že jako prezident musí držet dekórum!
0/0
7.6.2005 11:56

VláďaK

Re: Re: To se nestane
Dva výše uvedené příspěvky jsou zcela nesmyslné.
0/0
7.6.2005 12:05

ahaswer

Re: Re: Re: To se nestane
Dnes už jich tu vyplodili pěknou řádku.
0/0
7.6.2005 12:06

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: To se nestane
Já se k tomu hrdě přihlásím. Vždyť taky co jiného psát v této zcela zbytečné a nesmyslné debatě, než pitomosti? Nakonec, dělají to tu téměř všichni, ne?
0/0
7.6.2005 12:12

ahaswer

Re: Re: Re: Re: Re: To se nestane
Když ti to za to stojí..
0/0
7.6.2005 12:19

Trencherman

Re: Re: Re: Re: Re: To se nestane
No, no, no ! Mé příspěvky jsou obsahově, slohově i gramaticky  vždy neobyčejně vytříbené (tedy dokonalé) a nikdy neobsahují urážky, vulgarismy, rasismus a neplacenou reklamu, kurrva drrát !  :-))) 
0/0
7.6.2005 12:34

Kolokol

Re: Re: Re: To se nestane
Nejsi ty taky náhodou nějakej ten "aktivista"?
0/0
7.6.2005 12:07

Unguided Missile

... ziskuchtivé neziskovky ...
Uřvané ziskuchtivé neziskovky se nas*raly?
0/0
7.6.2005 11:49





Najdete na iDNES.cz