Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pirát z protisměru na D1 dostal 5 let

Řidič felicie, který loni vjel do protisměru na D1, dostal 5 let. Při nehodě zemřel spolujezdec z protijedoucího vozu. iDNES zjistil, že Krajský soud v Praze v dubnu potrestal 30letého Martina Dlabače za nedbalost. Tvrzení svědků, že šlo o ruskou ruletu kvůli penězům, se neprokázalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K-7

Hovado
Tento clovek je normalni hovado a ja bych uplatnil u recidivistu pravidlo oko za oko, zub za zub. Takze kdyz nekoho zabil, tak pekne trest smrti. A nejhorsi na tom je, ze ho museli jeste za nase penize lecit, predpokladam, ze takovy debil ani nepracuje a neplati. Bez takovych se tu bude zit lepe.
0/0
7.6.2005 8:30

praguer

Soudce je debil !!!
To je trest jako blázen!?!?!? Doufám že toho soudce zejtra někde na dálnici rozstřelí nějakej podobnej inbecil jako byl tenhle.
0/0
3.6.2005 15:39

usnicka

kriminál
Nastavila bych kriminálů a tam zavírala i za trochu alkoholu v krvi atp. a živila bych je jen 3 krát denně nic moc stravou, aby se vyplatilo stavět tolik kriminálů a aby ty bezohledné řidiče konečně už někdo potrestal. V tomto státě jim vše prochází . Na to jaký je provoz, by měli policajti hlídat neustále, ne jen v měsíci bezpečnosti a při speciál. akcích. Nechápu, proč těch policajtů je venku tak málo, za co jsou tedy placení?
0/0
2.6.2005 18:01

bajker

on zabil
21 letýho kluka. Za to by měl dostat provaz.
0/0
1.6.2005 22:20

demik

Re: on zabil
POZOR, on ho nezabil, ale zavrazdil... Kdyz nejaky magor jede po dalnici naopak, tak by se to dalo klasifikovat jako pokus o ublizeni na zdravi a ne jako prestupek... Taky je tady videt, ucinnost tech Simírů v ST220, kdyz meli x telefonu s tim, ze po dalnici jede auto v protismeru... Asi zase kontrolovali lekarnicky.... Tomu panovi patri nejvyssi mozny trest - UDELAL TO UMYSLNE...
0/0
2.6.2005 0:17

Zooniverse

To Merk
K tvé odpovědi na výši trestu na první straně diskuse: Takže když někdo neúmyslně vjede do protisměru a někoho zabije, je deset let možná dost. Ale!- on najel do protisměru na dálnici- což se snad neúmyslně ani udělat nedá. Byl zfetovanej= přitěžující okolnost. A nejspíš se to byla ještě ke všemu sázka. Ne, tady není dost ani doživotí. To by ti mohlo dojít. Jinak by mě zajímalo, jestli bys tady plkal takový h ovna, kdyby ti nějakej takovej hovád zabil člena rodiny....
0/0
1.6.2005 22:10

czech_pretty_girl

Re: To Merk
Dík za "podporu", tady dotyčný MERK se jen snažil zviditelnit svou oslnivou inteligencí a napadáním ohledně "mezer ve vzdělání" , ale jemu pár věcí jaksi uniklo. Tak kdyby to byl člen rodiny, tak to bych ho asi ....... ale vzhledem k tomu, že soudy jsou "nezávislé" (alespoň to tvrdíme), tak rozhodují "objektivně" ..... ale v tomto případě mi to teda přišlo spíše jako subjektivní, pokud byl případ vrácen zpět bez zvýšení trestu s ponecháním na 5 let odnětí trestu svobody :( Drogy by opravdu, dle mého názoru, měli být jako přitěžující okolností a ne polehčující :( Navíc ani neměl řidičák, zato bych mu taky napařila víc, ......sednout si já bez ŘP, obyčejný občan, za volant a zabít někoho náhodně na silnici či ulici, tak mi napaří jistě víc ...... :(
0/0
2.6.2005 16:07

honzak7

PROTISMĚR
31.12 2004 do mě a přítelkyně v protisměru naboural ožralý ukrajinec z vyšetřování jsem pochopil,že se mu možná nic nestane.Navíc policie řešila jak jel rychle!!!Chápete to???On za a)neměl řídit a za b)jel po špatné straně svodidel.Oba žijeme.Je to už půl roku emoce vyhladly,ale posadil bych ho do osobáku,sám byh se posadil do Liazu nebo Tatrovky a ve 100km/h bych do něj najel čelně.Prostě jen tak,aby věděl jaké to je,soud ani pokutu bych po něm nevyžadoval.
0/0
1.6.2005 21:30

demik

Re: PROTISMĚR
V cem si jel? Jak dopadla mlada?
0/0
2.6.2005 0:19

Lvy

Kdo to proboha soudí???
"Je otázka, nakolik racionálně se choval. Znalecké dokazovaní se soustředilo na to, v jakém stavu je člověk po tom pervitinovém tahu. Pervitin sice nepůsobí útlumově, ale po tom nočním tahu a nevyspání už člověk v útlumu může být," uvedla soudkyně."
 
Koho to zajímá v jakém byl stavu, to je přece úplně jedno a nebo spíš přitěžující okolnost že v takovém stavu vůbec jel. Proč u nás stále chráníme takové hovada????
0/0
1.6.2005 19:10

czech_pretty_girl

Re: Kdo to proboha soudí???
To je pěkný .... Veleta dostane určitě víc ..... vsadím se o cokoli. Toho tu chudáka pořád rozmazávaj a tahají ho po soudech, ale tohodle zmetka klidně "omluví", že byl pod drogama. A kde je sebral, hajzl? To není nelegální? Prodej a nákup drog? Hned bych ho zavřela i za to.
0/0
1.6.2005 19:16

Merk

Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Ne nákup drogy není nelegální ani trestný. To se ale, myslím, učí už v mateeřské školce. Že by mezery ve vzdělání? JInak já bych pro změnu zavíral za lidskou blbost - takže upaluj, nebo půjdeš sedět mezi prvníma.
0/0
1.6.2005 19:29

Blackshield

Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Pochybuji, že se v mateřském školce učí paragrafy ohledně prodeje, nákupu a držení drog. To se zas chceš cítit strašně chytrý, že? Radši zavři sám sebe, bude to přínosnější...
0/0
1.6.2005 19:31

Merk

Re: Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Nadsázka, bejby, nadsázka. Taky homor, h-u-m-o-r, kapišto?
0/0
1.6.2005 19:34

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
No, vcelku zvláštní smysl pro humor... Ale budiž, jen to bez smajlíků jde těžko rozlišit.
0/0
1.6.2005 19:35

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Aha ... zajímavé ... a proč dělá policie zátahy v centru Prahy na dealery drog? To asi proto, že je to "legální" obchod. Jojo ... dík za radu ...
0/0
1.6.2005 19:33

Merk

Re: Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Třeba proto, že je nelegální a trestné drogy ne kupovat, ale PRODÁVAT, což je ten důvod, proč na dealery dělají zátahy. Viz anglický význam slova "dealer", tedy prodejce. Na feťáky (tedy kupce) se zátahy nedělají a když, tak ne za to, že drogy kupují.
0/0
1.6.2005 19:36

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Také držení drog je trestné (v množství větším než malém )
0/0
1.6.2005 19:39

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Jo, ale když si feťák koupí dávku, tak to trestné není - až na okrajové případy. A když, tak není tretsný samotný akt koupení, ale až držení drogy. Takže pokud někodo natočíš, že kupuje drogu, nemůžeš ho potrestat. To můžeš udělat až když u něho tu drogu najdeš. A pak už je zase úplně jedno, jestli ji koupil nebo vypěstoval.
0/0
1.6.2005 19:41

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
To jsem taky neřekl, já s tebou v tomhle souhlasil...
0/0
1.6.2005 19:43

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Nemáte pravdu. Pokud u mě někdo najde drogu, půjdu do krminálu za držení (přechovávání) drog. Přechovávání drog není legální a je to tresné. Kdo že tu má mezery ve vzdělaní? Kdo to tu o kom říkal? ... Mám dojem, že je mezi námi idiot ..... že by jakýsi Merk? ?:)
0/0
1.6.2005 19:43

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Má pravdu, půjdeš sedět za držení drogy ve větším množství, nikoli za nákup jedné dvou dávek...
0/0
1.6.2005 19:50

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Hm a jak velké množství je jedna či dvě dávky? Hmmmm?
0/0
1.6.2005 19:58

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Mám pocit (ale ne jistotu), že v zákoně je něco o množství větším než malém... Tady můžeme názorně vidět, jak k sobě mají blízko právo a rozum
0/0
1.6.2005 19:59

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Právě proto to tu řeším ... nikde není definováno na váhu, jaké množství je malé či větší ...... takže o tom zde mohu dále polemizovat a nemůže mi nikdo vyvrátit, že mám pravdu :) Opět by záleželo na soudci, jak to postaví .... některý feťák si šlehne půl gramu a jíný gram .... stále je to malé množství? Pro někoho je to velké a stačí na více dávek, pro někoho je to malé a stačí na jednu dávku ....
0/0
1.6.2005 20:06

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Kdo to proboha soudí???
Chytrolíne nemysli, ale přemýšlej .....
0/0
1.6.2005 20:14

udolak

Re: Kdo to proboha soudí???
A    v š i c h n i   j e d o u  v  p r o t i s m ě r u .
0/0
1.6.2005 19:25

czech_pretty_girl

hajzl zas....
No být v tom autě můj přítel (na místě toho mrtvého), tak tohodle hajzla umlátím lopatou .... Ale to bych asi dostala deset let alespoň, že? Do háje, kde to žijeme?
0/0
1.6.2005 18:56

Blackshield

Re: hajzl zas....
Stačilo by si předtím šlehnout kokainu...
0/0
1.6.2005 18:58

czech_pretty_girl

Re: Re: hajzl zas....
To je fakt hnus tohle :( Je mi z toho fakt smutno .... někdo zabije mladýho kluka a dostane 5 let, ... za 2,5 roku ho pustí a bude dělat další prasárny ... a my mu to vězení ještě platíme ..... Zavraždí člověka a my mu zaplatíme z daní hotel, kde si klidně udělá nějakou školu (jako Opočenský) ....
0/0
1.6.2005 19:08

Blackshield

Re: Re: Re: hajzl zas....
Nevím, trest smrti bych asi nezaváděl, ale zavedl bych beztrestnou vendettu, smrt za smrt... V případě, že by se toho rodina oběti zřekla, tak je poslat malým kladívkem rubat kámen, nasadit hodně drsný denní kvóty, jinak nedostanou večeři a nechat je tam pomalu chcípnout...
0/0
1.6.2005 19:10

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Já jsem taky proti trestu smrti ..... ale tohle je fakt prasárna ... za vraždu mladýho kluka a zranění dalších .... jen 5 let :( Ach jo ...
0/0
1.6.2005 19:13

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
No problém je v tom, že to nejni vražda, že.
0/0
1.6.2005 19:23

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
No tak moc daleko to od toho nemá ....
0/0
1.6.2005 19:26

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Když vylezu s kulometem ke koni na Václaváku a začnu pálit bez míření do davu, taky to nebude vražda? Je to totiž ten samý princip...
0/0
1.6.2005 19:29

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Ty ten zásadní rozdíl fakt nevidíš, nebo si na blbýho jen hraješ? Pevně doufám, že je to ta druhá varianta...
0/0
1.6.2005 19:30

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Jedu-li zfetovaný autem v protisměru dálnicí, musí mi být jasné, že dříve či později někoho trefím. To samé platí, začnu-li střílet z toho kulometu naslepo do davu. V obou případech to vražda není, jen nešťastná náhoda, že ano? Ale pochybuji, že by se to také stejně posuzovalo. Pokud tam vidíš zásadní rozdíl, mohl bys mi ho vysvětlit? Děkuji.
0/0
1.6.2005 19:33

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Tak za prvé děkuji za osvětlení toho, co je člověku jasné, když je zfetovaný (sám to nemohu posoudit, nefetuji). Dovolil bych si ale přes Tvé znalecké posouzení účinků fetu nesouhlasit s tím, že zfetovaný člověk ví, že když jede po dálnici v protisměru, že někoho trefí a zabije (ví-li vůbec, že jede v protisměru). Oproti tomu střelba do lidí z kulometu nemůže být omyl ani náhodou. Nebo-li jede-li někdo po dálnici v protisměru, není tam apriori úmysl někoho zabít. Střílí-li někdo do lidí, úmysl zabít tam apriori je. Tož tak.
0/0
1.6.2005 19:40

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Dobře, doplnění: začnu-li zfetovaný střílet z kulometu. Další argumenty jsou podobné, zfetovaný člověk sotva ví, že někoho může trefit, on vlastně ani neví, že střílí... Úmysl zabít nelze prokázat, také ti může říct, že se snažil jenom trefit skrz ten dav, nevyvrátíš mu to.
0/0
1.6.2005 19:42

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Až na to, že to bylo víc jak deset hodit po šlehnutí ..... takže "byl zfetovaný"? Byl jen utlumený, tak jako když člověk nespí a nefetoval předtím .... zavraždil člověka .... patří do basy na pěkně dlouho, žádný zastávání.
0/0
1.6.2005 19:48

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Právně je jistě rozdíl v pojmu úmyslné zabití, neúmyslné zabití a vražda ... souhlasím. Ale my tu nejsme na právním jednání, ale diskuzi. Ale o to nejde. Takže mi chcete tvrdit, že ten hajzl nikoho nezavraždil? Že jen náááááhodou se srazil s autem, že neúmyslně a nevědomně si vzal perník a nechtěne jel deset kilometrů (ba i víc snad psali) v protisměru a to, že ten mladík umřel .... to byl avlastně taky náhoda ... vlastně to byla jeho vina ... neměl v tom autě vůbec sedět .... měl předpokládat, že nějaký hovado pojede zfetovaný a napálí to do něj .... Možná byste měl vy jít do té mateřské školky a neradit mě ... já mezery ve vzdělání nemám, já se neustále vzdělávám .... ale vám asi chybí krapet etiky a selského ruzumu (ten se ale bohužel naučit nedá). My zde neřešíme právní kličky, ale díry v zákonech ... jak naše zákony hájí prasata ..... neustále se ve všem hledá polehčující okolnost, ale tam kde by ji opravdu měli hledat, tam se na to, s odpuštěním, vys.....
0/0
1.6.2005 19:40

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Ano, chci Vám tvrdit, že ten člověk nikoho nezavraždil. A nesouhlasím, že tu nejsme na právním jednání - diskutujeme tu nad správností rozsudku soudu a můžeme ho tedy kritizovat jen z pohledu práva. Vražda je právní pojem a odsouzení za vraždu je právní pojem. Takže chcete-li diskutovat "neprávně" (jde vůbec o právu diskutovat neprávně? no zjevně jde...), nepoužívejte právní pojmy. A laskavě mi nepodsouvejte to, co jsem nikdy neřekl. Tvrzení, že si zato může ten mrtvý řidič je hluboká demence narozená ve Vaší hlavě - já s tím nesouhlasím. To ale neznamená, že musím souhlasit s tím, že ten druhý ho zavraždil. Není jen černá a bílá. Je i spousta jiných barev. Jinak velice nesnáším hlupáky, kteří mají plné tlamy žvástů o dírách v zákonech a přitom právo neznají, nerozumí mu a odmítají o něm diskutovat, pořád si melou jen tu svou. Naštěstí je mezi právem a "selským rozumem" podstatný rozdíl a díky tomu je tady ještě nějaký řád. Kdyby tady vládnul jen "selský rozum", tak bychom asi měli le
0/0
1.6.2005 19:47

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Nechci ti kazit radost,a le tady se o právu nediskutovalo, tady se řešilo, jaký by byl přiměřený trest, co za to měl dostat dle rozumu, ale o paragrafech nepadlo ani slovo. Maximálně tak to, že náš soudní systém je zkriplený a v pachateli vidí stále nějakou oběť něčeho...
0/0
1.6.2005 19:50

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Děkuji, to jsem se snažila naznačit, že tu řešíme "v diskuzi normálních občanů naše názory" na výši trestu ... .... Každý má právo na svůj názor :(
0/0
1.6.2005 20:02

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Zato vy evidentně máte právní vzdělání .... úplně to z vás vyzařuje :))) Jojo .... Nevím kdo tu začal koho první napadat s mezery ve vzdělání a návratu do mateřské školky .... já tedy ne, já se jen obhajuji. Právní jednání se uskutečňuje mezi právníky , alespoň dvěma právníky (obhajujícími dvě opačné strany) a ne mezi obyčejnými občany ..... On toho člověka zabil a já to vidím jako vraždu. Jel deset kilometrů v protisměru s NĚKOLIKA SJEZDY ....... to je jistě evidentní "NEÚMYSL JÍZDY V PROTISMĚRU, KDE JE PRAVDĚPODOBNOST ZABITÍ PROTIJEDOUCÍHO STOPROCENTNÍ" ..... ano ..... jistě .... raději už bez komentáře ... Přeji vám příjemný den, právně vzdělaný inteligente, posuzující "mezery ve vzdělání vysokoškolačky" .... chjo ... "Bav se s volem bez klacku ....."
0/0
1.6.2005 19:57

Maveric

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
výborná diskuse ...ale poněkud Vám všem uniká meritum věci a totiž fakt (tato "havárie pod vlivem" je třeba ve Velké Británii jev už dost častý) druhotného smrtelného ohrožení společnosti drogami - jako by nestačil alkohol za volantem - a tady vyplouvá výmluvný rozdíl mezi konzumací alkoholu a "konzumací" drog - jež obé tak rádi bagatelizačně "srovnávají" příznivci (konzumenti) skutečných drog (píchaných či kouřených), v Anglii už dávno lidé do hospod nechodí, před každou parkují auta a uvnitř v "pupu" popíjejí svorně všichni řidiči...jel jsem s jedním manažerem-řidičem po závěrečné (po levé straně) "domů"...v životě jsem se tak nevybál...potkali jsme se na "křižovatce" se stejně opilými šoféry a přiopile navzájem dávali okýnky posunky přednost..."habeas korpus" nedovoluje v té zemi zastavovat a omezovat řidiče pro takovou prkotinu jako je kontrola "dýchnutím" či absurdní - technického stavu čehokoliv-až po nehodě! Opilci jezdí ale feťáci tam zabíjejí..  
0/0
1.6.2005 21:35

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hajzl zas....
Jenže my jsme v ČR a tento případ se stal v ČR a byl souzen českým soudem ..... ne jinde. Cizí zemi do toho netahejme, všude jiný zákon, jiný mrav,...........
0/0
2.6.2005 5:08

Blackshield

Nádhera...
Takže když se zfetuju jako dobytek a půjdu vystřílet parlament, tak to bude taky polehčující okolnost a dostanu pět let? To by za to možná i stálo... Nebo ještě lépe, pořídím si Hummer a budu zfetovaný pořád dokola jezdit kolem Strakovky, aby ty ku*vy chránící podobné hajzly věděli, jak se asi cítí oběť.
0/0
1.6.2005 18:46

czech_pretty_girl

Re: Nádhera...
Hehe :)))) S tím parlamentem no comment :))) Dobré přirovnání :))) To mě fakt rozesmálo :)))))
0/0
1.6.2005 18:53

velkyadministrator

Po peti letech si na nej pockejte
pred branou vezeni, nechte ho nastoupit do auta a pak mu to spocitejte stejne jako to udelal on jinym. Chamurabiho zakon, oko za oko a jak se do lesa vola, tak se z nej nakonec ozve.
 
Otazka proc dostal 5 let je jasna: protoze u nas neni trest smrti. Jinak by to mel jisty.
0/0
1.6.2005 18:14





Najdete na iDNES.cz