Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zaorálek: Klaus otáčí Česko zpět

Předseda Sněmovny Lubomír Zaorálek soudí, že se prezident Václav Klaus svými názory na proces evropské integrace dostává do rozporu s polistopadovým vývojem. V pořadu ČT Otázky tak reagoval na to, že Klaus v zahraničí ostře kritizuje euroústavu. Hrad to nechtěl komentovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajaja59

Ano, Zaorálek na hrad !
Ale na Špilberg. Již před cca čtyřmi lety prosazoval větší spolupráci socZemáků s bolševikem.
0/0
31.5.2005 17:54

mozkovna

Ceska ustava je kus papiru vzdalene pripominajici Harmasan!
A stejne je to i s politikou a vztahy Hrad - Vlada - Snemovna... ;)
0/0
31.5.2005 1:48

lopatol

Zrekreován, plný dojmů a východní moudrosti?
Tak co, soudruhu Zaorálku, jak jste si odpočinul u soudruhů v Korei? A co projížďky na velbloudech v Mongolsku, ty byly také placeny z našich daní? Copak jste nám tam hezkého vyjednal?
0/0
30.5.2005 14:18

nasrat

Zaorat Zaorálka....neb plevel netřeba, zato jiskřivého zrna pomálu....
Pokud kdokoli vidí ústavu EU jako batoh problémů a s ním cestu do propadliště dějin, tak má absolutní pravdu. A říkat o něm, že chce zpátky je nesmysl, hodný tak hlavy vesnického rasa a ne páně Zaorálka. Škoda, má to sice v náplni práce a delegováno, ale dělat ze sebe za každou cenu vola nemusel !!!
0/0
30.5.2005 13:32

Depek

Já dost dobře nechápu,
proč je vlastě tolik diskuse kolem jednoho dokumentu. Ústava EU prostě jenom nezačne platit a to není až tak špatná zpráva. Žádná zbytečná nadnárodní byrokracie se nekoná.
0/0
30.5.2005 12:23

abc

Re: Já dost dobře nechápu,
Jsem zvědav, co budou kvákak všichni ti Zaorálkové, Paroubkové a ostatní, kteří ústavu pořádně ani nečetli, jenom si nechali udělat rozbor od svých přicmrdávačů, až po Francii neschválí EÚ také Holanďané a další.
0/0
30.5.2005 12:39

Depek

Re: Re: Já dost dobře nechápu,
Asi si budou muset najít nějaké jiné sociálně budovatelské téma a slibovat příchod blahobytu někdy jindy.
0/0
30.5.2005 13:01

Rinconn

..
Proč tolik zbytečné hysterie.Chápu,že Zaorálek je cholerik,ale tohle překřikování je zbytečné a nedůstojné.... Jak jeho,tak i Klause...
0/0
30.5.2005 11:39

Kirken

Est-ce que ty parle Francais,...
...Monsenieur Zvorálek?
0/0
30.5.2005 10:58

richu_ch

Re: Est-ce que ty parle Francais,...
Nechapu 2 veci:
-souvislost Zaoralek-Clanek-Franin ...
- jak je mozne nasekat v jedne fr vete a jednom fr slovicku hnedka 6 hrubek????
0/0
30.5.2005 11:40

Kirken

Re: Re: Est-ce que ty parle Francais,...
V bodě 1. ti nepomůžu, když to nevidíš, nedá se nic dělat. Co se týče bodu 2., omlouvám se, neumím francouzsky.
0/0
30.5.2005 12:00

abc

Re: Est-ce que ty parle Francais,...
Chci vědět, co budou Zvorálkové, Paroubkové a všichni ti ostatní bývalí komouši krákorat, až europskou ústavu neschválí Francouzi, Holanďané a třeba i Němci. To bude mít Klaus v Europě přisluhovačů.
0/0
30.5.2005 12:20

eBodmer

Re: Re: Est-ce que ty parle Francais,...
SSmani z berlina uz to schvalili
0/0
30.5.2005 13:08

Vysokoskolak

.
Takze cela evropa chce UEU a Klaus je nekdo ktery ma naprosto ojedinely nazor. Zda se mi to nebo CSSD pouziva stale silnejsi a silnejsi demagogii? To uz nemaji ani jednu jedinou vec do ktere by se mohli pustit hlavne s argumenty a ne hlavne s demagogii?
0/0
30.5.2005 10:08

MIROII

JO!
 Klaus sice neni muj oblibenec,ale libi se mi, ze umi rict svuj nazor a neni pouhou loutkou.  
0/0
30.5.2005 9:30

Mr. luckyboy

Re: JO!
no proti tomu nemam taky nic ale je rozdil mezi tim co muze a co nemuze podle ustavy delat kdyz musi respektovat zahranicni politiku vlady tak by mel rict toto chce u nas vlada coz je oficialni stanovisko nasi zeme a ja na to mam takovy  a takovy nazor ....
podle me je totiz klaus namachrovanejsi nez je zdravo a nema podle me na co protoze se stal prezidentem castecne z nouze protoze cssd byla a asi jeste je rozhodana strana
0/0
30.5.2005 9:58

Vysokoskolak

Re: Re: JO!
ustava nerika naprosto nic o tom jaky ma byt vztah mezi vladou a prezidentem v jehich nazorech - konkretne ustavou bych se zde neohanel
0/0
30.5.2005 10:12

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: JO!
nemyslim nazory ale kdyz zahranicni politiku urcuje vlada a prezident se snazi ze svych nazoru udelat zahranicni politiku tak to neni dobre a to je proti ustave at ma klaus nazory jake chce stejne ho poslouchaji jenom volici ods ale on v zahranici oslabuje pozici nasi vlady a tim i de facto naseho statu  a pak ze je prezident nadstranicky :-)
0/0
30.5.2005 10:19

Dan 1

Re: Re: Re: Re: JO!
Není to proti ústavě.
0/0
30.5.2005 12:06

abc

Re: Re: Re: Re: JO!
No nevím, podle této logiky 55 procent Frantíků asi také poslouchalo Klause a oslabilo pozici naší polokomunistické vlády.
0/0
30.5.2005 12:12

darkhalf

...
Proč se navíc pořád tvrdí, že Klaus nemá hlásat v zahr. svoje názopry, ale názory republiky? Jaký je názor republiky...? Ten co má Paroubek? Dosazený Grossem, bez voleb atd? Co když já mám jiný názor...to jsem jako v tomhle státě co...mimo zákon?
Klause nemusím...ale idioti typu Paroubka a velkohubého Zaorálka...to je děs...
0/0
30.5.2005 9:21

k10

Re: ...
0/0
30.5.2005 9:44

Mr. luckyboy

Re: ...
mam strasne rad lidi kteri voli jednu stranu a predni predstavitele jine strany jsou u nich jenom idioti a kdovi co jeste
proste priserne tolerantni a neomezeni lide ...
0/0
30.5.2005 9:56

Josefprav

Re: Re: ...
Nikdo ty druhé nelikviduje. Ty voliš více stran? Já zase mám lidi, kteří jsou vyhranění a vědí, co chtějí. Patříš patrně do šedé zóny.  
0/0
30.5.2005 10:10

Mr. luckyboy

Re: Re: Re: ...
no samozrejme volim jednu spatne jsem to napsal holt sloh nebyl vzdycky moje silna stranka ale jde mi o to ze vyhraneny nazor mi ani tolik nevadi ale vadi me ze politik ktery je ve strane kterou nema ten dotycny rad je idiot kdyz ho nezna... navic clovek ktery neco udelal (nerikam ze politika je neco super ale furt je to lepsi nez kdyz nekdo jenom kafra na netu) a ma VS vzdelani ... proste to chce byt jenom trochu snasenliej a tolerantni
0/0
30.5.2005 10:17

Josefprav

Re: ...
Souhlasím s tebou. Zase někdo za nás ví, co je pro nás lepší a co ne a vydává to názor všech. Paroubek se chová tak, jak to dělali komunisti. Byl jasný cíl (vybudování beztřídní společnosti plnou blahobytu), o kterém se nesmělo diskutovat. Tady našim cílem má být  jednotný evropský stát.Třeba ano, třeba ne. Třeba za několik generací to bude možné. Není to, ale možné napsat na papír a teď si myslet, že když se to schválí tak, že to bude. Důležité bude jaká ta jednotná Evropa bude. 
0/0
30.5.2005 10:08

vlákno

Mně vůbec nevadí, že Klaus jménem ČR na zahraniční cestě řekne..
..že EU je horší než RVHP. Takové eurobubácké žblebty jsou neškodné. Vadí mi, že Klaus není schopen diskutovat, na kritiku reaguje podrážděně nebo vůbec, komunikuje pouze prostřednictvím tiskových prohlášení a svých monologů. Není schopen si svůj názor obhájit. Dobře ví, že je v Evropě úplně na okraji, stejně jako jeho rodná ods. V Evropě jsou všechny relevantní politické síly proevropské, jasně to ukázalo hlasování v EP. Proti euroústavě byli pouze britští konzervativci a ods. Konzervativci zastupují zájmy celého Britského impéria, Commonwealthu, jsou to silní tradicionalisté tak se to dá pochopit. Stejně jim dal Blair slušně do nosu už třikrát po sobě. Ale koho zastupuje óděes? Zaprděné české národovce... Takže velká gratulace :-)) To, že francouzi zamítli euroústavu je v pořádku, proces rozšiřování byl příliš rychlý a země východní evropy začli využívat dumpingových cenových výhod. Frantíci si nechtěli nechat na svůj tradiční sociální systém šahat. Celé se to zpomalí, ale směr zůsta
0/0
30.5.2005 9:14

vlákno

Re: Mně vůbec nevadí, že Klaus jménem ČR na zahraniční cestě řekne..
.. zůstane i nadále jasně proevropský.
0/0
30.5.2005 9:15

darkhalf

Re: Re: Mně vůbec nevadí, že Klaus jménem ČR na zahraniční cestě řekne..
O to taky jde...že se dělá humbuk kolem něčeho, co stejně není důležité...EU nestojí a nepadá na ústavě...
0/0
30.5.2005 9:17

vaclavj1

Re: Re: Re: Mně vůbec nevadí, že Klaus jménem ČR na zahraniční cestě řekne..
Ale rict pred referendem ve Francii, tak me asi odsoudi za protievropskou cinnost.
0/0
30.5.2005 9:20

m.fanta

Re: Re: Re: Re: Mně vůbec nevadí, že Klaus jménem ČR na zahraniční cestě řekne..
Souhlasím. Proč by Klaus nebo někdo jiný (kdokoliv) nemohl říct : "Ne!"? Jestliže za peníze všech platíme politiky, kteří vyžadují Ano, i když nemají faktickou podporu ve společnosti, není to dobré.
0/0
30.5.2005 9:39

tom :-)

Re: Mně vůbec nevadí, že Klaus jménem ČR na zahraniční cestě řekne..
Takze tobe nevadi, ze miliony Frantiku tu ustavu odmitnou. Je uplne v pohode, kdyz to udelaji miliony Britu. Ale kdyz Klaus rekne, ze se mu nelibi, tak se z toho pomalu osypes? Po pravde, co o ty ustave vis ty, ja nebo vetsina z tech milionu Britu, Frantiku, Lucemburcanu anbo naopak Nemcu...? Neprijali ji Nemci nahodou proste proto, ze se to od nich cekalo? Copak maj normalni lidi cas (a kvalifikaci) si to precist? Co precist, prostudovat? To, ze se to schvaluje v referendu, je hodne spatna cesta. Jedinej duvod pro referendum je, ze v politice je takova spina, ze by to bylo jeste horsi a jinej zpusob, jak o tom rozhodnout, nejspis neni. Ja ted nerikam, jestli ma pravdu ten nebo ten, protoze jsem to necet a cist nebudu. Jenom vim, ze Klaus je zatracene chytrej a ze ji rozhodne cet. Pokud by si navic kazdej nechal od vidlaka Paroubka a uchyla Svobody (jehoz jedinej argument vzdycky byl, ze 'chce spolurozhodovat') natlacit 'jedinej spravnej nazor', tak snad ani referendum nemusi bejt. Par
0/0
30.5.2005 10:14

tom :-)

Re: Mně vůbec nevadí, že Klaus jménem ČR na zahraniční cestě řekne..
PS: Paroubkovymi sloby: Nehlasovals pro E-ustavu, nejedes v lete k mori na dovolenou.
0/0
30.5.2005 10:18

Dawe79

klaus
je zajímavé, že je porti "ústavě" stejně jako komunisti a nacionalisti ve Francii...stydím se za vašeho ptrezidenta!!!
0/0
30.5.2005 9:09

BohusII

Re: klaus
Ale Ty jsi chytrák!!!
Znáš argumenty, proč je proti pan prezident, proč jsou proti komáři a proč francouzští nacionalisté.
A co Tvůj prezident??? - Má vůbec svůj názor???
0/0
30.5.2005 9:12

Dawe79

Re: Re: klaus
nemám prezidenta...
proč je proti pan prezident - nechce aby se mu EU dívala pod prsty - až tu bude vláda jedné strany, jak cílevědomě plánuje
komáři - nechcou makat, tak jsou proti
nazi - bojí se rozšířené EU - nás, poláků apod.
samej shit
0/0
30.5.2005 9:16

BohusII

Re: Re: Re: klaus
No jak by Ti řekla Anička Dajdou -  Je to Tvůj názor. Sice špatný, ale Tvůj.
0/0
30.5.2005 9:21

Dawe79

Re: Re: Re: Re: klaus
ještě chvilku ho  budu moct vyjadřovat
0/0
30.5.2005 9:22

abc

Re: Re: Re: klaus
A zřejmě nemáš ani vlastní hlavu, když 55 % Francouzů asi také chtělo aby se EU nedívala Klausovi pod prsty.
0/0
30.5.2005 12:16

darkhalf

Re: klaus
Ty jsi idiot...dávat mezi Klause a třeba Le Pena rovnítko jen proto, že nechtějí ústavu? Panebože...a vlastní názor nic? To jako si Klaus má napřed zjistit, kdo je pro a proti, aby náhodou nešel v jednom proudu s nějakým blbcem? Holt jsou dvě cesty...ANO a NE...a v každé jsou magoři. A to že někdo tu ústavu chce neznamená že je to ten hodný a ti zlí ji nechtějí...
0/0
30.5.2005 9:16

Dawe79

Re: Re: klaus
proč nedávat?Každý k tomu má svoje důvody - jen poukazuji na to, že rozhodnutí jestli ANO, nebo NE je totožný...
0/0
30.5.2005 9:19

vaclavj1

Re: Re: Re: klaus
Pro ustavu jsou i osobnosti jako Haider a Posselt, ale nic to o tom dokumentu nerika.
0/0
30.5.2005 9:22

darkhalf

Re: Re: Re: Re: klaus
Přesně tak...takže jo, Klaus je blb, protože jde v jednom proude třeba s LePenem...a zbytek jsou taky idioti, prožoe se paktujou s Haiderem...čímž je spor o ústavě buď zbytečný, nebo je celá špatná, když pro i proti jsou špatní lidé...  Argumentovat tím, že je to špatný názor proto, že s ním souhlasí i ten nebo tamten je volovina, o to mišlo...
0/0
30.5.2005 9:27

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: klaus
Ted na to koukam poradne a vlastne jsem napsal, co uz bylo nade mnou napsano.
0/0
30.5.2005 9:32

darkhalf

Re: Re: Re: klaus
Tak teď ti teda moc nerozumím...:-(( Přece jde i o názor...to že někde nějaký magor chce tohle, tak jít proti tomu jen ze zásady, je blbost...abych nebyl ve stejném pytli.
0/0
30.5.2005 9:26

Dawe79

Re: Re: Re: Re: klaus
jen upozorňuju kdo je proti, každý z jiných důvodů...to je celý:))
0/0
30.5.2005 9:48

abc

Re: klaus
Ano, souhlasím, Francouzi jsou degenoravaní komunisté. Ale že by těch komunistů ve Francii bylo 57 procent ?
0/0
30.5.2005 11:12

JARKA-S

doplnit vzdělání
Páni Zaorálkové a Paroubkové by si měli doplnit vzdělání, aby jejich diskuse s profesorem Klausem byly alespoň trochu na úrovni a napohybovaly se na úrovni MÁM MOC TAK POSLOUCHEJ NEBO BUDEŠ KLAUSI KLEČET NA HRACHU.
0/0
30.5.2005 9:05

BohusII

Re: doplnit vzdělání
Jo a ještě ke všemu doma. Nikam za hranice Tě nepustíme. Všude venku by se dozvěděli, jak to u nás v ČR vlastně je.
0/0
30.5.2005 9:07

BohusII

Euroústava
Tak mám dojem, že se ukázalo jak je pan Zaorálek mimo mísu. Jakmile má někdo jiný názor, tak je hned zle. Reakcionář, diverzant!!  - Rozkaz zněl jasně - nesmí projet muž s brašnou. prostě dvě dávky  a hotovo.
Konec ukázky z filmu. Naštěstí pan prezident ukázal, že o euroústavě něco ví a zřejmě je přesvědčen, že to není až takové terno pro ČR.
Chtěl bych slyšet nynější komentář pana Zaorálka, jak vidí výsledky volby Francouzů. Oni asi byli zblblí z tepla, že???
0/0
30.5.2005 9:03





Najdete na iDNES.cz