Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič náklaďáku boural, nadýchal osm promile

Na Semilsku boural řidič, který po nehodě nadýchal bezmála osm promile. Večer sjel s náklaďákem v zatáčce do příkopu. Auto zachytilo o sloup a poškodilo plot. Policisté navíc zjistili, že řidiče přistihli opilého za volantem už před měsícem. Tehdy měl v krvi čtyři promile.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ufoni

OSM promile
OSMpromile to je opravdu sila.
Zeptal bych se trochu jinak: Mel pan ridic v alkoholu vubec nejakou krev???
A policie ma tak presna mereni, ze ZVAZUJE ze ridice obvini. Nejak nevim v jake pravnim state to zijeme.
0/0
22.5.2005 17:45

sciffi

Re: OSM promile
Souhlasim, je to trochu smutny, kdyz zijeme ve state, kde ridici mohou jezdit "ozrali jak prasata", s trochou stesti nezavini nejakou vaznou nehodu a kdyz je nasi "ochranci zakona" zastavi a zmeri jim skoro 8 promile, tak UVAZUJI O OBVINENI. Je to fakt svinstvo...
0/0
29.5.2005 10:10

bednakytu

NEPŘESNOST PŘ9STROJE
Víte, že přístroj může mít odchylku přes 77%? Look: http://www.toppub.cz/zikmund04.php?sekce=zikmund
0/0
20.5.2005 11:45

xyndel

mila redakce
...jdete do p*dele, pokud mi nepustite prispevek jen proto, ze se jmenuje ty k.r.a.v.o....chtel jsem jen rict, ze jsem si myslel, ze smrtelna davka je 4,5 promile...a tady ctu tu hruzu o 8 promile v krvi...to je masakr:-)))))) Ten ju musel mit jak z praku...
0/0
20.5.2005 10:21

Irish Stout

Re: mila redakce
nikoli příteli. Ten člověk se shodou okolností pohybuje v okruhu, kde mám chalupu. Ujišťuji Vás, že ani po deseti pivech na něm nejsou patrné žádné příznaky opilosti. Tedy se smrtelnou dávkou jděte k šípku. To jsou jen čísla z laboratoří. Po světě chodí metabolická monstra, která šedou teorii sucharských profesorů obracejí v prach.
0/0
22.5.2005 0:30

tttboy

COZE??
ctu dobre....????napsali tam "Zvažují, že řidiče obviní."
co se na tom da jeste zvazovat...sebrat papiry do smrti a za katr s nim...evidentne jde o nenapravitelneho alkoholika ktery nema od vraha daleko...
0/0
20.5.2005 8:51

Jiřik

Re: COZE??
Policie se musí řídit zákony. A naši slavní poslanci a senátoři schválili zákon tak, že:
1. žádnému řidiči, ani podnapilému bláznovi právě sešrotovavšímu plný tramvajový ostrůvek, nelze na místě sebrat řidičák - musí se počkat na přestupkové řízení na OÚ nebo MěÚ, kam se hříšník navíc musí dostavit (v jeho nepřítomnosti to nejde);
2. řízení vozidla pod vlivem alkoholu je pouze přestupkem (tj. viz výše) a protože způsobil minimální škodu, navíc jen na vlastním autě, nelze zahájit ani trestní stíhání - to jen v případě, že by zabil či způsobil větší škodu;
3. takže jestliže proti němu běží už nyní přestupkové řízení a on se nedostavuje k projednání, je policie naprosto bezmocná a nemůže dělat nic, než to útrpně sledovat.
Poděkujme našim zákonodárcům za takovou legislativní nedomyšlenost. Někomu se totiž zdálo, že možnost odebírat ŘP na místě zavání omezováním osobní svobody, což se s liberalismem neslučuje...
0/0
20.5.2005 9:42

ovo

toho už bych na silnici nepustil
Takovýho vola už bych s autem na silnici nepustil. A všechny takový, co řídí pod vlivem alkoholu.
0/0
20.5.2005 8:46

oprudil

Žíža je žíža !!
0/0
20.5.2005 7:08

hlawsa

nejde o přístroje
Tady vůbec nejde o přístroj. Je úplně jedno jakou hodnotu nadýchal. Nejdůležitější je jestli něco vypil. Pokud ano a ještě k tomu opakovaně, pak tady není co řešit. V prvé řadě bych ho nerad potkal na silnici, ale mile rád bych se na něho šel podívat do nápravného zařízení! ACF
0/0
20.5.2005 1:53

lauto

Špičkové vybavení policie
Zas jim ten psací stroj Konsul prosekává trojku.
0/0
20.5.2005 0:42

meggan11

ZVAZUJI
Zvazuji, ze ridice obvini.  Proboha tady neni nad cim zvazovat, uz mel mit davno odebrany ridicak (minimalne). Vzdyt je to vysmech.
0/0
19.5.2005 23:56

Notch Johnson

Re: ZVAZUJI
Taky mi to hned prasklo do oci. To je zase taskarice  
0/0
20.5.2005 0:44

Jiřik

Re: Re: ZVAZUJI
Když vono poslanci sebrali policii právo sebrat řidičák na místě a musí se provést zdlouhavé vyšetřování a úřední postup... a ani přes opakovanou snahu Bublana a Šimonovského navrácení této pravomoci policii v parlamentu neprošlo, tak si na tu taškařici můžem jít stěžovat leda parlamentním liberálům, kteří za to nesou spoluvinu...
0/0
20.5.2005 6:00

Venancio

Re: Re: Re: ZVAZUJI
Jiříku, když ona "modrá síla" se bojí, že bude občan (čti poslanec) šikanován! Potom je to těžké.
0/0
20.5.2005 7:00

qualcom

Re: Re: Re: ZVAZUJI
a, že policajti v pátek a sobotu v noci lítali po městech a naháněli řidiče v bourácích a mastili si kapsy 10.000 za to, že tě pustí to je normální, co? znám policajty co do práce jezdí favoritem a před barákem mu parkuje bavec. Za směnu si "vydělali"  každej 50
0/0
20.5.2005 8:51

Jiřik

Re: Re: Re: Re: ZVAZUJI
Není to normální, samozřejmě - ale podle Tebe, když řidiče bouráku policajt nachytal při závažném přestupku (ŘP se neodebíral za špatné parkování, ale za alkohol či hóódně velkou rychlost, nohrožování okolí atd) a vzal úplatek za to, že šoféra pustil dál - je to vina úplatného policajta nebo toho hajzzla, co jezdí jako vepř v milionové káře? A je to šikanování běžných řidičů? Když neuděláš přestupek, nemohli Ti ani podle staré úpravy sebrat ŘP - není to tedy nakonec vina celé společnosti, že pro boj proti korupci zkouší hodně hloupý způsob (nezabrání brát úplatky za "pokutu bez bločku") a nechává raději jezdit po silnicích opilce a vrahy?
To není zabránění korupci - to je hazard s běžnými účastníky silničního provozu!
Na korupci stačí jednoduchá věc: policista u sebe smí mít v soukromé hotovosti max. 200 Kč a na vše ostatní musí mít kopii bločku. Nemáš? Jdeš mimo službu a čekej na výsledek šetření Inspekce MV...
0/0
20.5.2005 9:55

Venancio

Re: Re: Re: Re: Re: ZVAZUJI
Juro, to jsou stále představy jako u malejch dětí. Kdo si asi nechá nařizovat kolik smí a nebo nesmí mít peněz v kapse? Já tím příspěvkem myslel to, že je v parlamentu bohužel stále dost velká skupina, která nemá zájem o to aby byl konečeně pořádek. Ono každé takové selhání tam venku odvádí pozornost národa od těch darebáků tam uvnitř! Proti korupci se musí bojovat jinak.
0/0
20.5.2005 13:47

udolak

Pořád stejné
Jakmile se staně něco řidiči tramvaje, autobusu nebo náklaďáku - je to senzace.
Že např v okolí Zlína jezdí totálně ožralých naprostá většina řidičů osobních automobilů a že o tom ví i policie - jak několikrát přiznala i v televizi - to už nikdo nenapíše.
Zejména řidiči osobních aut dražších značek jezdí jako prasata, ale to se všichni bojí napsat !!!!!!!!!!!!
 
0/0
19.5.2005 21:30

Pseudomyslitel

Re: Pořád stejné
Jo to mas pravdu!
0/0
19.5.2005 22:19

2Mac7

Re: Pořád stejné
naprostá většina řidičů v okolí Zlína vlastní auta dražších značek - no jo, bohatý kraj
0/0
19.5.2005 22:42

Amarcord_1

Re: Pořád stejné
Muze to byt pravda, ale ridici osobnich aut, jako treba ja, NEJSOU PROFESIONALNI RIDICI. Profik ma byt v prvni rade zodpovedny. Kdyz vas na silnici ohrozuje drahy osobni automobil, tak to neni tak kriticka situace, jako kdyz vas ohrozuje nakladak. A to, ze mnoho ridicu kamionu jezdi bezohledne je z me zkusenosti fakt. Proto se o tom pise a proto o tom diskutujeme.
0/0
20.5.2005 1:26

Jiřik

Re: Re: Pořád stejné
Tohle nebyl kamion, ale hoffnocuc soukromého zemědělce _;)_ a Čurda je těmito příhodami po okrese profláklej jako falešná pětka.
0/0
20.5.2005 6:05

Venancio

diskuze pravda nic moc
chybí moudrý Thyronx a spol. Ale přesto, vidíte jaká je to banda tupců = policajti a novináři!
0/0
19.5.2005 20:54

Venancio

Re: diskuze pravda nic moc
Navíc i ta fotografie je dost vypovídající. Ovšem jako vždy ne o problému, ale o idnes!
0/0
20.5.2005 7:02

Zdenda-69

při osmi promile
to by musel mit v sobě snad kapku krve v alkoholovém oběhu .....
0/0
19.5.2005 20:13

ferdapytlik

Já mu to furt říkal. .
Toníčku, nepij to LIGUÉGE
0/0
19.5.2005 20:10

killy

No nevím, nevím.....
... nefixlujou poldům ty jejich elektronický alkotesty už příliš???
0/0
19.5.2005 19:47

forhend

A měl
2 hlavy, čepec, bachor, knihu, chobot....prý novináři :-)))) ha, ha
0/0
19.5.2005 19:46

dislektik

TO MU ASI HODNĚ ŠMAKUJE
:-)) 8 promile to ani nejde aby fungoval nebo jo ještě s tím nemám skušenosti. :-))
0/0
19.5.2005 19:19

Totedyne

Pro porovnání
 V "krvi" měl téměř 1%. Pivo 10 má asi 3%.Takže alkoholík upír by si přišel na své.
0/0
19.5.2005 19:06

eat_this

8 promile? to je na rakev i bez rizeni!
Jedine odebrat ridicak na 10 let pri prvnim nadychani alkoholu a pri dalsim jasnej konec s rizenim do konce zivota. Za druhy se trosku procisti i ovzdusi, ponevadz ubude ridicu a aut.
 
0/0
19.5.2005 18:41

xenofob_rasista_fasista_zumpa

8 Promile
by nikdo nemohl mit ani kdyby si delal klistyr lihem
0/0
19.5.2005 17:25

tomca

Neskutečný
Tak oni cajti zvažují že ho obviní? Nechtělo by to ještě chvilku počkat? Třeba až s náklaďákem vjede do jdoucí školky po chodníku, to by snad už potom zvažovali třeba víc.
0/0
19.5.2005 17:15

Tomas!

...
no už by ty policajty někdo ty číslice naučit mohl...
0/0
19.5.2005 17:04

jack007jac

Re: ...
oni umi cislice, ale jen tyhle 500, 1000, 2000
0/0
19.5.2005 17:07

_Ufon_

Re: ...
, Ty si se asi zblaznil ne? To je nejmin 10 cisilek a jeste kdyz je prohodis tak to znamena uplne neco jinyho!
0/0
19.5.2005 19:27

huhu007

8 promile není slučitelných se životem
bůhví, jak to ti esenbáci vlastně měří...
0/0
19.5.2005 17:00

jacih

??
zda se mi ze mnoho prispevatelu clanek necetlo...
0/0
19.5.2005 16:54

pollo

Re: ??
všiml jsem si toho při více discuzích,přečtou si nadpis a honem napsat něco chytrýho...
0/0
19.5.2005 17:05

Midnight_Knight

Re: Re: ??
Přesně tak..:-)Já se po přečtení nadpisu chytnul za hlavu,s čím to zas Idnes vyrukovalo..ale pak jsem si přečet článek a zjistil,že je to trochu jinak,než jsem si představoval..:-DDD
0/0
19.5.2005 20:07

Ilja Špitálský

policejní technika
Policajti maj nejspíš rozhašený detekční přístroje. Kámoš jednou přinesl tuhle mašinku do hospody: všichni se o ni přetahovali a zkoušeli, co nafoukaj těsně po tom, co si lokli piva, a ukazovalo to neuvěřitelný hodnoty (třeba 4 promile). Já jsem do toho fouk ještě předtím, než jsem se poprvé napil, a ukázalo mi to 0,5 promile (alkohol jsem předtím neměl min. 2 dny). Až pak jsme si v návodu přečetli, že se zásadně nemá foukat asi 2 minuty po požití chlastu, jinak hrozí zničení senzoru. Kdoví kolik takových rozdrbaných přístrojů policie používá... S tím naším by pozdě v noci nebyl problém nafoukat 10 promile.
0/0
19.5.2005 16:48

paja99

Re: policejní technika
Pivo obsahuje kolem 4% hmotnostní alkoholu, objemově je to ještě víc. Pokud se napiju piva a okamžitě s mokrou pusou začnu foukat, tak není problém naměřit v dechu až 40 promile. Proto se má počkat, až se zbytky nápoje z ústní dutiny úplně vstřebají nebo vypláchnou. ***** Pokud těch 40 promile nadýchám do přístroje, zahltím čidlo a pak nějakou dobu ukazuje špatně ....
0/0
19.5.2005 19:00

martanecek

test
nechapu proc uz neni davno povinny krevni test, kdyz nameri pri dechove zkousce byt jen 0.1 promile, a 8 promile je samozrejme hloupost, kdyby mel osm promile tak by mu mohli vzit krve kolik by chteli a on by si toho ani nevsiml, byl by totiz uz posmrti:)
0/0
19.5.2005 16:48

petyo

Re: test
K tomu tě nikdo nutit nemůže. Ale pokud odmítneš, tak je to pak považováno jako by jsi v krvi těch 8 promile opravdu měl.
0/0
19.5.2005 17:32

Obraceč kalendáře

....
Kam se na něj hrabou milionáři ve svejch sportácích,tohle je pořádnej adrenalín
0/0
19.5.2005 16:34

anders22

Re: ....
pokud stihnes vnimat  adrenalin je to spis pro ostatni ucastniky silnicniho provozu
0/0
19.5.2005 16:48

qazqaz

NEUVERITELNE!
Jak je mozne ze ho pred nedavnem pri akci Krystof chytili ridit pod vlivem a ted je v tom znovu. A policie ZVAZUJE ze ho obvini. To je mi ale Absurdistan! To mel jako porad jeste ridicak anebo sednul do Vejtrasky bez nej?
0/0
19.5.2005 16:29

TRULLI

Re: NEUVERITELNE!
Nic mě potom není ale mě chytili v srpnu min. roku a mám ho dodnes!!!
0/0
19.5.2005 16:41

jack007jac

Re: Re: NEUVERITELNE!
jj v tomto pripade je asi zakon kratky. Mam kolegum kteremu zemrel bracha v aute, ridic mel nejaky ten alkohol. Uz jsou to 3 roky a dodnes ten clovek porad muze ridit a je na svobode. Asi cekaj, ze zabije dalsi a pak mu to sectou.
0/0
19.5.2005 17:03





Najdete na iDNES.cz