Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boháči sviští zemí bez větších přestupků

Do Česka dorazila většina účastníků automobilového závodu Gumball 3000. Nejslavnější celebritou, která do Prahy v rámci zápolení boháčů dorazila, je herečka Daryl Hannah. Policie neoznámila žádné větší přestupky závodníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DeDust

:-))))
Ted jsem jel za policejni Feldou, ktera mela na zadku samolepku s logem GUMBALL 3000 ;-))
0/0
16.5.2005 17:50

Crackman99

..
280 s Enzem udela cca na 1 km tak se mi to tak nebezpecny nezda. Nikoho co vim za celou dobu nesmetli tak proc tolik povyku?? taky jezdim jak prase
0/0
16.5.2005 15:23

pepe999

Re: ..
Proc jak?.... :-))
0/0
16.5.2005 17:58

t0max

Nechápu
Nechápu o čem se tu bavíte. Předpisy DP, potažmo zákony vůbec, byly vytvořeny z nějakého důvodu. Je jen na každém z nás jak je dodržuje nebo porušuje. Největší chyba není v tom dodržování porušování s dobrým autem nebo 120, ale jak je policie, kterou si mi platíme dokáže nebo chce vymoci. A články v novinách co schvalují porušování jakéhokoli zákona jsou nejspíš špatné. Stačí se podívat tady na tu vaší diskuzi. Na začátku každé strany je upozornění jak psát na diskuzním foru a hle je to samý sprostý slovo a urážka. A hvězdičky v tom nic nenapravý.
0/0
16.5.2005 14:56

leonel

Re: Nechápu
to máš těžkí
0/0
16.5.2005 16:48

Danny_Kay

Prevoz auta do CR
Docela me zaujalo,jak pisou ze jedno auto nemohlo pres hranice,protoze jeho ridic nemel original technicaku...hmm, to se je mi celkem jasne...Na podzim me ceka prepraveni meho auta z US do Nemecka a pak cesta do CR...Je tady mezi vama nekdo,kdo s tim ma nejake zkusenosti? Chtel bych vedet,jake problemy, o kterych ted netusim, me muzou na hranicich potkat (berte v uvahu,ze jde o transport z mimoevropske zeme). Ceka me na hranicich s CR velka kontrola nebo se vsechno odehraje v Hamburgu,kde moje auto dorazi? Jak je to s clem a dani,kdyz jsem auto tady v USA vlastnil vic nez pul roku, je to tak,ze ho nemusim platit nebo jsou to kecy? Jak dlouho muzu jezdit v CR na americke znacky?Dik za odpovedi, pokud se tady vubec nekdo najde,kdo je zna...:)
0/0
16.5.2005 14:25

DeDust

Re: Prevoz auta do CR
Koukni na stranky dovozcu aut z USA. Asi te pustej s americkejma znackama, ale pro prihlaseni budes muset auto "predelat" do souladu s mistnima predpisama, tj. svetla, skla a mozna i dalsi veci. Pak homologace a prihlaseni...
0/0
16.5.2005 17:57

iuos

hmm
a není to spíš než závod prostě organizovaný (zajištění trasy, ubytování,..) výlet lidí "co na to maj"?  
 
 "co na to maj" nemyslím nijak špatně
0/0
16.5.2005 13:27

2Mac7

Re: hmm
 
0/0
16.5.2005 13:32

Maldik

Ta ceska zakomplexovanost
Pokladam se za ridice, ktery jezdi nekdy take dost rychle, ale bezpecne. Muzu tvrdit, ze najezdim pozadu tolik km, co jini za cely rok popredu a ne jenom v Cechach, ale vetsinou v Zapadni Evrope. Kdyz jedu ale po ceskych silnicuch a dalnicich, mam opravdu strach z nekterych ceskych ridicu, kteri kdyz vidi  silnejsi auto a jeste k tomu s cizi poznavaci znackou, museji se zacit tak nejak predvadet a dokazovat, ze jim ty jejich auta take jedou a snad jeste o neco rychleji. " A ty cizince, ty tady jenom prekazis". Zacnou se lepit na zadni naraznik, predjizdeji zprava a chovaji se opravdu tak, jako na nejakych zavodech. Moji cesti spolupracovnici rikaji, " to je tady normalni ".
Chci tim jenom rici, nezavidte a snazte se. A az treba jednou budete mit take takova auta, jako tito "frajirci", tak budete sami jezdit rozumeji a pomaleji. Zatim je tech skutecnych ceskych frajirku na ceskych silnicich vice jak dost.
0/0
16.5.2005 12:57

Júlinek šíšal

Re: Ta ceska zakomplexovanost
nojo .... ale ynal jsem jednoho, co měl větší sílu v palci na plynu ... tak nezáviď, a až jednou budeš mít taky takový vytrenovaný palec, tak budeš možná i royumnější ... zatím  ale fakt je těch skutečných čížských frajírků víc než dost ..
0/0
16.5.2005 16:00

VláďaK

MOC
Tady je jasně vidět,že kdo má peníze  tak si může dělat co chce a nemusí dodržovat předpisy a mít strach z nějakých případných problémů.   Prostě,kdo má prachy tak si může dělat co chce.Tato akce je příklad. 
0/0
16.5.2005 11:23

ThomasHKS

Re: MOC
Chytrej kluk...konečně jsi přišel na to jak funguje společnost?:-))))
0/0
16.5.2005 11:37

VláďaK

Re: Re: MOC
Na to jsem přišel už dávno.
0/0
16.5.2005 12:13

ScipioAfricanus

GuMball?
To se opravdu tak stupidně jmenuje nebo je jenom gumak ten redaktor? Ten film o zavode napric Amerikou se snad jmenoval Gunball, nebo ne?
0/0
16.5.2005 11:21

tillit

Re: GuMball?
oficální název je GUMBALL 3000, pravidla máš tady:
0/0
16.5.2005 11:25

lapjer_yncebo

Zavody???
Jaky zavody? Co to placate vy novinarsky joudi? Gumball neni zavod ve smyslu slova jedu jako prase abych byl prvni...
Dnes okolo 9:30 rano jsem jel od Opery az na zacatek dalnice (chodov) vedle F. ENZO, F. 360, 3 Subaru Imprez a velkeho Range Roveru, a verte mi, ze jediny kdo porusoval predpisy byli magori s bilejma dodavkama a nejrychlejsima autama na svete (sluzebni Skoda Octavia 1,9 TDI/66 kW)...
Byl to ale pohled, tolik nadhery a toho super zvuku motoru po ranu... hmmmmm mohli by to jezdit kazdej rok - neco jako "velka cena evropy" :) - nezavidte jim a snazte se at mate taky na benzin...
0/0
16.5.2005 11:03

zberanek

Policie
Jsem zastáncem rychlé jízdy a obdivuji krásná a rychlá auta. To jen úvodem, aby bylo jasno těm, ketří budou na můj příspěvek odpovídat negativně. Nejsem zastáncem nerovnosti, tedy někdo může nedodržovat zákony a jiný ne. Policie by měla měřit všem stejně.
0/0
16.5.2005 10:56

ThomasHKS

Re: Policie
Souhlas..nicméně v tak zkorumpavaný zemčce jako je naše to je všechno jinak a nemá cenu na to nadávat:-)...Tady platí právo silnějšího a silnější je ve 21.století ten kdo má víc a ono to koneckonců ani neodporuje přírodním zákonům:-)))
0/0
16.5.2005 11:00

ThomasHKS

Závist
S pobavením sleduju ty reakce tady a bavím se na učet mnoha přispěvatelů:-)...Nezávidte jim ty auta ani prachy...pokud je chcete taky,tak uděljte něco abyste je mě li:-)..jak jednoduché.Co se týče bezpečnosti provozu.....všimli jste si že by učástníci závodu způsobili nějakou újmu na zdraví oststním účastníkům provozu?Já ne....a pokud to tak opravdu je,není jim co vyčítat.At si kluci a holky užijou ne?Kdoví co by dělali ti kritici závodu kteří sem píšou,kdyby měli peníze jako ti učastníci....možná by dělali mnohem horší věci:-)..nemám rád zakomplexovanost a falešné kárání morálky či principů.Pokud chce někdo nadávat,tak může jen a jen na českou policii,která nazaznemaneala přestupky...protože co si budem povídat,přestupky určitě byly,jen naše ploicice je nevoděla a proto ani nemohla zasahovat:-)...Možná bychom měli poslat naše policisty na oční,ale jinak jsem rád za závodníky že je tu nikdo moc neotravoval,vždyt naše policie je svou benevolencí a tolerancí pověstná:-))))
0/0
16.5.2005 10:49

Brundi

Re: Závist
Heh, to jako kazdy, kdo nesouhlasi s prestupky na silnicich, s rychlosti 280 na dalnicich a navic s jejich medialni obhajobou je hned zakomplexovany zavistivec a kazatel falesne moralky? S tim se jdi s prominutim vycpat. Kaslu jim na jejich auta. Ja jen chci jezdit bezpecne po nasich komunikacich bez strachu, ze me budou ohrozovat nejaci zazobani frajirci, kteri nevedi roupama co delat, tak z dlouhe chvile ohrozuji ostatni.___To ze ceska dopravni policie stoji za houby a je zkorumpovana je vec jedna, ale to, ze rozumne jezdeni a dodrzovani pravidel by nemelo byt otazkou strachu z trestu, ale svedomim kazdeho z nas, je vec druha.___"At si kluci a holky užijou ne?" To myslis vazne? Taky si muzou kluci a holky uzivat strilenim do davu lidi. Do te doby, pokud nekoho "nahodou" nezasahnou je to prece nevinna, mila a vitana zabava...
0/0
16.5.2005 10:59

ThomasHKS

Re: Re: Závist
Myslím si že ty lidi jeli celkem bezpečně....bezpečnost není to samé jako pomalá jízda:-)))..A jinak pokud chceš jezdit bezpečně tak jezdi...nikdo Ti nebrání,jen musíš dávat pozor na to co je před Tebou i za Tebou...ale to musíš i když jedeš po silnici kde se zrovna žádný závod nekoná.Pokud se necítíš jesdi hromadnou dopravou nebo lítej letadlem...jednoduché:-)
 
 
0/0
16.5.2005 11:03

Brundi

Re: Re: Re: Závist
Nikdo nerika, ze bezpecnost je to same jako pomala jizda. Ale 280 na nasich komunikacich neni v zadnem pripade na nasich komunikacich "bezpecna" ani bezpecna rychlost. :-)___Jinak ja se bezpecne snazim jezdit, samozrejme davam pozor i na ostatni (chybu obcas udela kazdy i bez ohledu na nejvetsi snazeni a kdo rika ze ne, ten lze :-), ale zaroven to vyzaduju i od ostatnich a myslim, ze je to na miste. Kdyz uz nechteji byt ohleduplni sami od sebe, meli by alespon respektovat predpisy. Od toho tu holt jsou. Nelze spolehat na svedomi jednotlivcu.___Letat zatim ze strachu nehodlam, ale dik za radu. :-)
0/0
16.5.2005 11:28

ThomasHKS

Re: Re: Závist
Jo a s tím střílením do lidí si mě pobavil:-)..oni přece nestřílí do lidí:-))))...a ještě něco,ty když vlezeš do auta stáváš se potenciálním vrahem i když je deš padesátkou.....ale vrahem se stáváš až teprve kdž někoho zabiješ:-))))))
0/0
16.5.2005 11:06

Brundi

Re: Re: Re: Závist
Potencialnim vrahem v tom pripade jsem, i kdyz jdu po ulici. Nahodou zakopnu, upadnu na nekoho, kdo se prave chystal obejit otevreny kanal, ten do nej nahodou spadne a nestesti je hotovo... ;-)) Rizika lze ale minimalizovat a ledascemu se da predejit. Hadam ale, ze oni jim svou jizdou moc nepredchazeji... ;-)
0/0
16.5.2005 11:32

ThomasHKS

Re: Re: Re: Re: Závist
Ale vždyt aoni jeli tak aby se nenaborali..nebo myslíš že se chtěli nabourat?Jalei optrně..ale opetrně neznamená vždy pomalu
0/0
16.5.2005 11:37

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Tak jeste jednou pomalu a bodove: 1) Nerikam, ze opatrne je vzdy pomalu.___2) 280 neni na nasich silnicich opatrne.___3) Mluvim o ohleduplnosti a bezpecnosti na silnicich a porusovani predpisu neni ani jedno ani druhe.___4) To ze se nechci nabourat jeste neznamena, ze jedu ohleduplne, opatrne a bezpecne.
0/0
16.5.2005 11:44

ThomasHKS

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
No jak myslíš....každopádně už mi přijde bezředmětné se o tom dál bavit.A napíšu ještě jednou to co jsem tu už psal.Pokud někdo chce nadávat a kritizovat,mlže nadávat a kritizovat jen a jen českou policii....ta má zajistit pořádek,což opět neudělala....(nijak překvapivě)...a do karet jí harjhe to že se opravdu nic nestalo.Co se týče závodníku,uvědomte si že tihle kluci a holky už to mají hozený jinak.
0/0
16.5.2005 11:53

ThomasHKS

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
A že někoho kdo má tolik peněz že si může téměř koupit cokoliv už asi těžko budete svazovat nějakými zákony...,když nechce.
0/0
16.5.2005 11:55

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Je fakt, ze policie si zaslouzi kritiku predevsim.___To ale neznamena, ze si ji nezaslouzi "ti kluci a holky, co to maj hozeny jinak". At to maj hozeny jakkoliv, nijak je to neomlouva. A chci dal verit, ze i kdyz ma nekdo dost penez, porad jeste muze byt svazovan vlastnim svedomim a moralkou a pokud to nestaci, pak temi zakony. :-)___ Jo a asi to fakt nema cenu dal pitvat. Je to uz jen otazka osobniho presvedceni. :-)
0/0
16.5.2005 12:04

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
"svazovat"  zákony se nenechají ani majitelé 105
0/0
16.5.2005 18:34

lapjer_yncebo

Re: Re: Závist
Vcera jsem jel po D1 od Jihlavy do Prahy okolo 18:00. Nejvetsi prasata - zelena Skoda Octavia SPZ AKL-XX XX (vyfoceno a nahlaseno Policii CR) - dite bez sedacky, oba neprivazani, podjizdeni, rychlost pres 170, nedodrzovani odstupu..., Audi 80 SPZ: 1T1-XX XX (opet nahlaseho - a chyceno o 15 km dal!!!) - to same v blede modrem, dalsich odhadem 50 maniaku, kteri ziji ve virtualni realite pocitacove hry NFS - maji auto s vykonem 60 kW - max 96 kW a jezdi s tim jako by to byl supersport s 500 kW a vse okolo byly prekazky, ktere je potreba zlikvidovat.
Ne ucastnici Gumball, ale tyhle h*v*da te ohrozuji... Protoze narozdil od tech co na to maj, temhle pakam vypatlanejm nezalezi na nicem ani na nikom (soude podle stylu jizdy)
0/0
16.5.2005 11:12

Brundi

Re: Re: Re: Závist
No, tvuj prispevek je trosku mimo misu. Ja se takovych lidi, jake ty popisujes, prece vubec nezastavam. Prave naopak. Rozumnou a bezpecnou jizdou samozrejme nemyslim jen primerenou rychlost, ale i dodrzovani vsech jinych predpisu. Cimz nechci samozrejme rict, ze jenom tim, kdyz dodrzuju predpisy jezdim automaticky bezpecne, ale tak to snad nikdo nepochopi. :-)___Nemuzu s tebou souhlasit, ze ucastnici Gumballu nikoho nehrozuji, protoze jedine co delaji je, ze jedou rychle, jinak ve vsem jsou maximalne ohleduplni. Rychlost 280 km/hod. na jakekoliv nasi komunikaci je vzdycky nebezpecna.
0/0
16.5.2005 11:23

VláďaK

Re: Re: Re: Re: Závist
S tím střílením nám to všem dokázal ředitel TELEKOMU.Má prachy,tak může střílet a je v pohodě.
0/0
16.5.2005 11:26

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Závist
;-D
0/0
16.5.2005 11:34

ThomasHKS

Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Ale střílet můžeš taky když budeš chtít:-)...to ja na každým z nás:-)
 
0/0
16.5.2005 11:36

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Jj, to muzem. Ale tobe ani mne to asi neprojde jako nevinna zabava, pripadne jako primerena sebeobrana nebo na co to u nej navliknou... ;-)
0/0
16.5.2005 11:47

ThomasHKS

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Ale to je na Teobě jestli Ti to projde nebo ne..pokud máš dost poenez uhraješ to,pokud ne tak ne.....to je prostě realita a není žídná revoluce která by to mohla změnit takže nezbývá níc jiného než pochopit že právo silnějšío platí od vzniku přírody a platí dodnes....a jak už jsem tu psla,v pravěku byl nejsilnější možná ten kdo měl největší sílu,v 21.století je to ten kdo má nějvíc moci a peněz:-))))easy:-)
0/0
16.5.2005 11:50

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Nemas pravdu. Urcite jsou paky, ktere by to mohly a mely zmenit. Otazka je, jestli maji lide dostatek motivace je pouzit. To co popisujes, neni pravo silnejsiho a nastesti to porad neni pravidlem, jak ty rikas. :-)___Do lidi strilet nehodlam. A ujistuju te, ze to neni jenom tim, ze ty penize na to nemam. Neni to zvlastni, ze porad jeste existuje dost lidi, kteri si nemysli, ze penize jsou ten nejvetsi argument ve vsech pripadech? Bohudik. ;-)
0/0
16.5.2005 11:59

ThomasHKS

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Víš já si nemyslím,že to jak věci fungují je správné...ale je to zkátka realita a ry naši doby a civilizace.A také si myslím,že čistě teoreticky kdyby závodníci napakovali naše poslance,dva týdny před závodem,už by byla v CR max povolená rychlost 300km/h---to už je blbá uvaha ale vypovídá o naší realitě.
0/0
16.5.2005 12:03

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Jak rikam, jsme uz nekde jinde, je to uz jen otazka osobniho presvedceni. Snad nemas pravdu. :-)___ Hezkej den. A ty uplatky fakt neber, neni to hezky! ;-)
0/0
16.5.2005 12:07

ThomasHKS

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Taky pěknej den:-).....jsem rád že jsem tu našel někoho s funkčním mozkem.....a úplatky jsou pro děcka,chlapi si vypijou:-)
0/0
16.5.2005 12:23

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Chlapi si vypijou... ;-o___A ja zenska co? ;-D
0/0
16.5.2005 12:26

ThomasHKS

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Tak to promin..ty jsi ženská?:-)
0/0
16.5.2005 12:29

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Uz to tak bude. ;-)
0/0
16.5.2005 12:31

ThomasHKS

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
V to případě skládám poklonu a život jde dál:-)...třeba se někdy potkáme na silnici a vesele na sebe zatroubíme:-)
0/0
16.5.2005 12:33

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
Poklonu, ze jsem zenska... To je mile, jeste ze to neni pro moje hezky nohy... :-D Treba i zatroubime. ;-)
0/0
16.5.2005 12:37

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
myslí vám to oběma  a to je dobře!
0/0
16.5.2005 12:41

ThomasHKS

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závist
hezký nohy jsou někdy lepší než rychlý auto:-)...to je fakt....
0/0
16.5.2005 13:12

lapjer_yncebo

Re: Re: Re: Re: Závist
je fajn, ze reagujes na kecy z MF YDNES... Tech 280 je hloupa poznamka - rejkni mi kde bys v CR chtel jezdit 280??? Mam fakt hodne dobry auto, ale vic nez 230 se v CR neda jezdit s vyjimkou letiste nikde...
0/0
16.5.2005 13:57





Najdete na iDNES.cz