Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Berdár: Chtěli mě zabít. Oni ho žalují

Šéf Českého Telecomu Gabriel Berdár, jehož minulý pátek zmlátili železnou tyčí dva neznámí útočníci, je přesvědčen, že se ho snažili zavraždit. "Byl to plánovaný pokus o vraždu," tvrdí Berdár. Mladíci to popírají. Podali na Berdára trestní oznámení, protože na ně pak střílel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gagaryn

ha
já furt koho mi berdár připomíná a on je to hubenej mečiar.
0/0
16.5.2005 6:37

FYV

Kdyby klidne dal druotoval
doma na Vychode hrnce a vyrabal pasticka na mysi bolo by to dobre, ..i je to arogantny clovek bez akychkoliv moralnych zabran.... 
0/0
16.5.2005 6:36

holiday

Berdár
si hraje na cliftona a pak kličkuje, aby meskončil v báni, kam patří
0/0
13.5.2005 17:22

htplus

Jestli střílel do vzduchu....
na auto či na lidi.....možná neumí trefit ani stodolu, takže úmysl se podle činu těžko dokazuje..
0/0
13.5.2005 15:58

kontrola

GroSSmafia
Miroslav Forman píše Stanislavu Grossovi a stává se jeho poradcem pro informatiku. Gross nechává Formana již jako svého poradce ovlivnit volbu Juraje Šedivého a Gabriela Berdára do cela Telecomu. Gross dostává za zvolení Berdára a Šedivého 200 milionu korun v hotovosti, peníze predala Grossovi asistentka Formana Cerná. Peníze jsou vyprané pres firmu Telconline, která je získává z podvodných presmerování internetu. Nad legalizací penez plynoucích z podvodných presmerování bdí reditel pro finance Jirí Dlouhý. Na ostrove Tortola celou transakci zajištuje Ronnie Skelton. Dohoda mezi Grossem, Formanem a Šedivým zní: Dokud bude v Telecomu Šedivý a Berdár v nejvyšších funkcích, bude Gross dostávat týdne 5 milionu korun, pokud zustanou do konce prodeje Telecomu (jedná se o majetek v tržní hodnote 70 miliard korun), ceká ho ješte cástka 300 milionu korun. Není složité si domyslet, kdo jsou hlavními akcionári nestátních 49%
0/0
13.5.2005 9:29

kontrola

Re: GroSSmafia
nestátních 49% akcií Telecomu (tržní hodnota 35 miliard korun). Gross naproti tomu, aby si udržel funkci, bude mít v Telecomu Miroslava Antla, který Grossovi zajištuje nelegální odposlechy politiku. Podmínky: Žádná tajná konta, žádné smlouvy, peníze vždy v hotovosti. Gross nebude utrácet nad pomery dokud bude v politice. Tým Mlýn zjištoval majetkové pomery a kompromitující materiály na Grossovy oponenty i opozicní politiky a poté mel tyto osoby diskreditovat. Zejména se jednalo o Miloše Zemana, Zdenka Škromacha a vrcholné funkcionáre ODS vcetne prezidenta Václava Klause. Gross si však chtel zajistit i veškeré informace pro prípadnou diskreditaci svých kumpánu Formana a Šedivého. Clenem týmu Mlýn byl i vysoce postavený policejní expert, který Formana a Šedivého vyšetroval Zdenek Janícek. Jeho smrt byla výstrahou pro Grosse a není náhoda, že se tak stalo den pred interpelacemi, které se mely týkat nabytí Grossova majetku. Bylo
0/0
13.5.2005 9:29

kontrola

Re: Re: GroSSmafia
které se mely týkat nabytí Grossova majetku. Bylo to varování, zejména po koupi domu na Proseku v hodnote 6 milionu korun firmou Denna Production Grossovy manželky. Zdenek Janícek vedel navíc i to, že dum na Proseku mel sloužit za pomoci Libuše Barkové jako exkluzivní nocní klub pro klientelu z vysokých kruhu, samozrejme s proverenými prostitutkami, nainstalovanými štenicemi a kamerami pro získání kompromitujících materiálu. Gross si vzal zrejme príklad z filmu Salon Kitty. Jan Obrman
0/0
13.5.2005 9:30

Anoda

Re: Re: Re: GroSSmafia
Už jsem píšou i utečenci z Bohnic
0/0
17.5.2005 10:27

birhanzel

Pokus
o ublížení na zdraví? Spíš pokus o vraždu. Jestli člověk střílí po druhém člověku, jak může tvrdit, že tak nečiní s úmyslem ho zabít.
0/0
13.5.2005 9:16

KocourCov

Sbírka
Celý národ by se měl složit na ty kluky, ať přeplatíme Berdárovu nabídku za mlčenlivost. Ty peníze stejně získá od uživatelů služeb ČTc, nebo propustí další desítky, nebo rovnou stovky zaměstnanců. Hlavně, že se ušetří. Ten cholerik by měl jít do lochu .Běžný smrtelník by dostal aspoň 10 let. V tomto státě si každý dělá co chce. Zákony nikdo nedodržuje, protože postihy jsou směšné a za to riziko to stojí.
Politici se nám smějou do ksichtu a národ jim to poslušně trpí.
0/0
13.5.2005 8:10

vokoun6

Berdár
Berdár je ukázkou intelektuálních kvalit lidí, kterými se obklopoval Gross.
0/0
13.5.2005 7:05

Irish Stout

Pan Berdár je nesvéprávný.
Toť jediná jeho záchrana. Podle posledních informací potkal na polní cestě protijedoucí auto, vyběhl a zhruba desetkrát vystřelil. Ke cti budiž mu připočteno, že snad převážně po pneumatikách. Právník pana Berdára se snažil postižené přimět k mlčení a zahrání incidentu do ztracena. --- Tak to tedy ne. ---- Pan Berdár se musí zodpovídat za svá pochybení stejně jako kterýholi jiný občan ČR. Jinak tu máme veřejnou střelnici. --- Imbecilní obhajoba pana Berdára, že "se bránil" je výsměchem elementární logice. Vyběhl z auta a začal střílet. Jestli tohle je obrana, tedy jsem Medvídek Pú zkřížený s panem Tau.
0/0
13.5.2005 2:06

zdeseny_obcan

jak se muze psychopat stat managerem?
Jak je mozne ze se psychopat muze stat managerem obriho podniku? Nekdo takovy muze poskodit zivoty tisicum rodin a znicit obrovske hodnoty. Jak je mozne ze neexistuji nejaka pravidla nebo aspon nefunguje zdravy rozum?
0/0
13.5.2005 0:57

Irish Stout

Re: jak se muze psychopat stat managerem?
Ano, pane, máte pravdu. Pan Berdár je magor. Omlouvám se Martinu Jirousovi za nevhodné použití jeho nicku.
0/0
13.5.2005 2:09

udolak

Re: Re: jak se muze psychopat stat managerem?
Klídek. Oni jsou magoři oba. I Jirous. Ten nick není bezdůvodný.
0/0
13.5.2005 2:37

iMATRIX

Reklama
Novy napady na reklamu:
Cesky Telecom - vic nez jen tyce
Cesky Telecom - akce mesice*: 1 naboj=1 korunu!Pri koupi 10 naboju zdarma pistol a povoleni strilet po lidech
:-)
 
0/0
12.5.2005 23:58

GhorX

Re: Reklama
...a pro objednatele ADSL navíc nové pokračování akční střílečky Far Cry s podtitulem Berdar's return.
0/0
13.5.2005 0:16

Pepan11

Kdo vi, co si slehnul
Proc mu neudelali testy na drogy - jeho jednani je typicke pro zdrogovane jedince, u kterych hrozi akutni propuknuti drogove psychozy. A proc vlastne neni ve vazbe - strilel na tri nezucastnene osoby, ktere pri nejhorsim vyvoji uz nemusely byt mezi zivymi. A kde je statni navladni Benesova???
0/0
12.5.2005 23:48

Qvark

precedens
Pokud je střelba na cizí auto jen přestupek, zítra si jdu zastřelit prvního občana tmavé pleti, o kterém se budu domnívat že je podobný tomu, co mi vyčóroval z kapsy peněženku.
0/0
12.5.2005 21:33

petrxyz

Nic moc -II
pokračuju ...
Kdyby po mne sttříleli tak se poseru a nepamatuju si nic.
Pokud se nemýlím navíc - pan Berdár v ohrožení, když tasil flintu. Nejsem si jistý, zda má kdokoliv z nás právo zadržet někoho podezřelého, navíc za použítí rozhodně ne mírných donucovacích prostředků. A posouvat to do roviny - bohatý manžer vers. chudý možna lump je nebezpečně.
Vlastně proč ne. Je demokracie, uzákoňme to. Třeba tak, že každý kdobere ročně více jak 20 mega může střílet nezaměstnané a socky s příjmem do 10 tisíc měsíčně. Tito jsou pro lepší orientaci povini, pro lepší identifikaci, nosit na prsou terč. Pokud jsou náhodou židovského původu mohou se vrátit k tradiční hvězdě.
0/0
12.5.2005 20:59

petrxyz

Nic moc
Děsí mne, jak se tady ta diskuze odvíjí od toho, zda ně někdo nezaměstnaný a multimilionář, zloděj nebo poněkud nervní manžer, který si dělá nepřátelé kam vleze.
O tom to proboha nemůže být. Je jistě zlé a odsouzeníhodné, že pana Berdára někdo přepadl, ať je jaký je. Kecy, že ho měly dorazit mne docela vadí, ať se nám to líbí nebo je je úspěšný manažer a je na jeho zaměstnavateli, zda si ho ponechá nebu propustí. stejně tak jeho podřízení mají možnost se rozhodnout, zda pod takovým cholerikem budou pracovat či nikoliv. Jak říká klasik  - problém je volba.
Co mne, ale děsí více, je že takto postavený člověk, mohl takto zkratovitě jednat a má tady dost příznivců. Pokud jsem pochopil, když začal střílet, nebyl v ohrožení  a hlavně neměl jistotu, že jsou to tihle lidé. Navíc podle mne neměl žádné oprávnění kohokoliv zadržet, navíc za použití rozhodně ne mírných donucovacích prostředků. Kecy místních logiků, zda to kluci jeli 80 či ne jsou nesmyslné. Kdyby po mn
0/0
12.5.2005 20:52

KocourCov

Re: Nic moc
Zda je pan Berdár úspěšný manager, by se dalo polemizovat. Ano, je sice pravda, že zvedl akcie CTc, ale je třeba si uvědomit za jakou cenu.Způsobem jakým se nyní snižují náklady a celkový způsob jakým se společnost ubírá,  je možná účinný ovšem pouze z krátkodobého hlediska. On ten gigant nějakou obu pojede setrvačností. Rok možná dva. Pak se to zhroutí. Rychle prodat akcie .Ale jinak je to momentálně nejrychlejší ponorka ( žlutá  ) na světě. A odejít ze společnosti, protože je vedoucí cholerik, to je na dlouhou diskuzi.
0/0
13.5.2005 8:23

Tifofifo65

trefa
Pane Berdáre, měli se trefit a byl by klid. Dobře vám tak.
0/0
12.5.2005 20:29

Jaanja

Je to nejaky divny..
Tak si myslim, ze ten typek keca... Jestli mu pravnik Berdara nabidl satisfakci (urcite penezni), pochybuju, ze by si to nevzal. Nejevi se mi jako charakterni typ, ktery to chce resit oficialni cestou...
0/0
12.5.2005 20:23

pinguinone

..kdyz si byl tak jistej...
..tak nemel strilet do vzduchu...
0/0
12.5.2005 16:15

Zajda61

bléééé
pošahaný čobol si vystřelil,..... bohužel je bohatý, blbý a má známý,... ty dva exoti z herny museli čumět, a ještě asi budou,... to je ta naše spravedlnost,... úžasné
0/0
12.5.2005 16:04

donald007

Re: bléééé
To je správné hodnocení. Mezi nimi není rozdíl, akorát ten čobol má zaslouženě vydělané peníze  
0/0
12.5.2005 17:07

VITA11

Re: Re: bléééé
"zaslouženě" změníme na "legálně" a bude to mít smysl.
0/0
12.5.2005 23:30

Vysokoskolak

Re: bléééé
kde beres tu jistotu ze to bylo tak jednoznacne?
0/0
12.5.2005 17:32

salam_humusajn

Berdár
se možná dopustil trestného činu, ale nikdo z vás zatím neví nic konkrétního a přesto ho tady odsuzujete (většína z vás). Ale co ten hajzlík ve škodovce? Nezaměstnaný, kradl, řídil se 3 pivama a ještě se zákazem řízení. Ohrožoval ostatní lidi na silnici a osobně by mi vůbec nevadilo, kdyby byl zastřelen. A Berdár mohl konec konců opravdu střílet jenom do vzduchu, aby zadržel ty, o kterých byl přesvědčen, že ho napadli. A při posuzování, kdo byl v právu, vůbec nejde o to, kdo je milionář a kdo dělá za minimální mzdu ve výkopu.
0/0
12.5.2005 15:47

GhorX

Re: Berdár
Ten mladík přiznal, že to podělal a že čeká vězení. Pan Berdár střílel v rozporu se zákonem, o tom nejsou žádné pochyby - ani kdyby střílel do vzduchu (ovšem to by těžko trefil pneumatiku). Mimochodem, vzhledem k jeho známé aroganci a hovadismu by mě nepřekvapilo, kdyby po nich střílel, protože mu překáželi v cestě.
0/0
12.5.2005 15:55

salam_humusajn

Re: Re: Berdár
Do vzduchu nebo do země - nezdá se mi, že by trefil pneumatiku, pokud by opravdu mířil na lidi v autě. Berdára neznám, pouze mě irituje, jak často se objevují názory typu "vydělává hodně, tak mu to patří". Podotýkám, že mi není sympatický, nicméně mu patří dík za "odhalení" nebezpečných individuí.
0/0
13.5.2005 2:32

Notch Johnson

Re: Berdár
Beďar nestrilel do vzduchu, ale po aute, jestli spravne ctu. Trestny cin spachal urcite a ne "mozna". Rad bych videl, co byste vykladal, kdybyste v tom aute jel vy, nebo nekdo vam blizky a ten blbecek Beďar by po vas zacal bezduvodne strilet  Do vezeni s nim
0/0
12.5.2005 23:20

salam_humusajn

Re: Re: Berdár
Pokud mu nebude prokázán úmysl zasáhnout ty lidi, což je klidně možné - pokud mu uvěří, že střílel jen do vzduchu/země/na auto ve snaze zadržet ty, o kterých byl přesvědčen, že ho napadli, tak to trestný čin bude asi stěží. Mohlo by z toho být tak poškozování cizí věci (prostřelená guma), ale na trestný čin musí vzniknout škoda alespoň 5000 korun, a to jedna guma asi nestojí. A já bych chtěl bych vidět vás, kdyby to do vás nebo vašich blízkých napral ten kretén pod vlivem alkoholu. Nechci, aby z toho Berdár vyšel beztrestně, ale nevíte, co se vlatně přesně stalo a přesto rovnou odsuzujete.
0/0
13.5.2005 2:42

sigenius

Co je horší
O co by to bylo jednodušší, kdyby policie nedovolila, aby po silnicích jezdili ožralové bez řidičáku. O co by to bylo jednodušší, kdyby se policie vždy a za všech okolností opravdu snažila dopadnout všechny násilníky.
0/0
12.5.2005 15:25

Imagikon

Doufam ze zavrou
Tak arogantniho, namysleneho a nemocneho cloveka mame v cele zatim statniho TELECOMU? Doufam, ze mu vezmou zbrojni pas, dostname podminku a bude muset odstoupil, podle me neni mozne takto se chovat at uz jsem kdokoli.
0/0
12.5.2005 15:05

sigenius

Re: Doufam ze zavrou
Hele, řeknu ti upřímně, že mě taky sere, že někdo může brát 40 melounů, když je to v podstatě vyděrač, protože telefonovat se musí a platí se za to tolik, kolik si ten hajzl určí, atd. atd. ...Ale nicméně v konkrétní noční scéně, kde proti sobě stojí zmlácený a střílející proti ožralovi bez řidičáku z herny, tak nějak mám tendenci spíše věřit tomu zmlácenému.
0/0
12.5.2005 15:33

caralho

Re: Re: Doufam ze zavrou
Co to je za nesmysl? Takze kdyz dostanu od nekoho do drzky tak muzu sednout a jet nekam uplne jinam k nejake herne a zacit tam strilet po lidech? To ses asi zblaznil ne?
0/0
12.5.2005 15:35

sigenius

Re: Re: Re: Doufam ze zavrou
Já to pochopil tak, že Berdár jel do nemocnice, což byl docela jasný důvod. Naopak mladíci podle mě tak zřetelný důvod, aby byli na polní cestě, mám pocit, neměli.
0/0
12.5.2005 16:27

Mik8

Re: Re: Re: Re: Doufam ze zavrou
Na tom není jasného nic. Těžce zraněný a přepadený člověk má zavolat záchranku a policii. Ne sednout do auta, někam jet a cestou střílet.
0/0
12.5.2005 19:42

Qvark

reklama
Ten Berdár, to je ale vůl. Kolik lidí asi do dnešního dne vědělo, kde má ten potentát dům ? Teď se aby se bál každého auta, které Mnichovicemi jen projede ...
0/0
12.5.2005 14:38

ahasvera

Mnichovice
No koukám, že v Mnichovicích to zase žije  Už dlouho se nic nedělo.
0/0
12.5.2005 14:18

matesakoid

hm...
hm, bouchli ho nebo ho nebouchli....? Nicmene on na ne bouchnul asi desetkrat a tak nejak to ted odsere . Doufam, ze bude premyslet o vhodnosti okamziku....
0/0
12.5.2005 14:01

Notch Johnson

Re: hm...
Bohuzel mam strach, ze to neodsere....jak znam ceskou justici    
0/0
12.5.2005 23:22

chrtil

hmmmm
vždyť ho jen osahávali
0/0
12.5.2005 13:47

He?

Kdo ví , jak to bylo
Ono je klidně možné, že ho ti dva dementi (pokud to byli oni) seřezali jen tak, protože on má peníze a oni ne. Ale ani to ho neopravňuje po nich střílet, když měl jenom podezření. Kdyby po nich střílel v okamžiku útoku, ať jim klidně ustřelí hlavy.
0/0
12.5.2005 13:44

palador

Re: Kdo ví , jak to bylo
Ano, ani kdyby to byli domnělí útočníci, tak po nich nemůže beztrestně střílet. Problém je ale navíc v tom, že to nebyli ti útočníci. Mr. B si zkrátka potřeboval vybít zlost. Nechci soudit, co je to za člověka, ale za střílení do lidí by měl být potrestán. Bez ohledu na to, že se netrefil a teď z toho dělá bezvýznamné střílení do země. (a ještě 10x)
0/0
12.5.2005 14:06

sigenius

Re: Re: Kdo ví , jak to bylo
A kdyby to byli SKUTEČNÍ útočníci?
0/0
12.5.2005 15:07

caralho

Re: Re: Re: Kdo ví , jak to bylo
Kdyby to byli skutecni utocnici a sejmul je v dobe utoku tak je to ok. Kdyz po nich bude strilet nekdy jindy tak je stejnej jako oni.
0/0
12.5.2005 15:37

Ahasver

Re: Kdo ví , jak to bylo
Jestli Berdára opravdu někdo seřezal, jistě by nečekal, poté co Berdár zdrhnul do domu, až tam dorazí policije a kdoví kdo všechno ještě. Natož aby se tam o pár minut později vracel. Tak blbej by snad nebyl ani gross :-/ Berdár je idiot, který už v M$ patřil do blázince!
0/0
12.5.2005 14:19





Najdete na iDNES.cz