Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letnou zaplnili příznivci marihuany

Několik stovek příznivců marihuany se odpoledne sešlo v Praze na Letné. Protestovail proti stíhání obviněných či vězněných v souvislosti s marihuanou. Mezinárodní akce nazvaná Million Marihuana March se v Praze uskutečnila už poosmé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

palmic

A je to tu zas.
Nejvic kecaj ty co o tom vedej uplny minimum. To ze nejakej policejni dement nasoli mladymu klukovi za brko exemplarni desetiletku, beru jako nehorazny svinstvo. Vidim kolem sebe porad plno ozralych lidi, ktery se treba i strizlivy chovaj normalne. Ale ozraly jsou dost nepratelsky a obcas nebezpecny. To se ti na trave nestane. Driv nez tady nekdo bude trousit "chytrosti", tak si radsi uvedomte co o tom vite a co jste slyseli z medii, ktery porad tvrdej jen to co se jim zrovna hodi.
0/0
11.5.2005 15:22

iuos

hmm
nejsem si jsit, zda-li podobné akce spíše marihuaně neškodí........co víc si média můžoupřát, než záběry "lidí mimo realitu", což kvitují odpůrci marihuany-především latentní alkoholici
0/0
10.5.2005 14:42

iuos

hmm
moc hezky jsem to napsal
0/0
10.5.2005 14:43

jankaj

wiohfncoůwn
To co tady čtu je doopravdy směšný.chlastouni proti huličům.to je to samý jako v článcích o cigaretách.stejně tak tam do sebe všichni šijou.do prdele zamyslete se nad sebou,vždyť všichni mají svou drogu.Někdo chlastá,jinej hulí,jinej si píchá,další je závislej na sexu...je jasný že všechno má a nebo časem bude mít své následky.ať si každej dělá co chce.já hulim,vůbec nechlastám,protože po tom bliju.ale takový řeči že si po  trávě zpomalenej,závyslej na ní,že je to přestupná stanice k tvrdejm drogám...to je blbost.to je v každym člověku jak se k tomu postavý.když dáš nějakýmu magorovi do ruky nadupanou káru a on se hned za rohem rozstřelí,tak je to pitomec a dobře mu tak.to samý když někdo šáhne po heráku nebo peří nebo nevim co ještě,tak je to taky pitomec.a že pitomci tady jsou.když chceš něco takovýhleho dělat,používej k tomu mozek a pak bude všechno v pohodě.....A LIDI,RAČI HULTE NEŽ CHLASTEJTE.JE TO VĚTŠÍ POHODA. 
0/0
9.5.2005 1:15

Michalll

řada duševních nesnází se rozjíždí i
bez bylinkové stimulace...někdy stačí stres atd.
možná ale načasovaní lidé pro nesnáze jim jsou tu trochu vstříc, zejména pokud nefunguje terapie včasná a léčit je potřeba se lidově, lihem nebo kouřením.....
0/0
8.5.2005 22:24

avinka

...
LEGALIZE!!!
0/0
8.5.2005 18:10

ferdapytlik

Re: ...
Ano . . .Lízání je legální.
0/0
8.5.2005 21:41

ferdapytlik

Nehulte pořád tu marjánku a . . . .
. . . .něco si přečtěte. Britské listy : "Během několika posledních let získali lékaři podstatné znalosti ohledně záporného vlivu konopí na zdraví lidí. Nyní existuje značné množství klinických důkazů, že kouření konopí způsobuje duševní choroby, zejména schizofrenii, psychózy, úzkostné stavy a deprese. U osoby, která začala kouřit konopí ve věku 15 let, je čtyřikrát větší riziko, že v nadcházejících 11 letech se u ní objeví příznaky schizofrenie než u osoby, která začala konopí kouřit v 18 letech. U osmnáctiletých osob, které kouřily konopí padesátkrát, existuje sedminásobné riziko, že v dalších 15 letech začnou trpět psychózami".
0/0
8.5.2005 17:00

JakToJeMozne

Re: Nehulte pořád tu marjánku a . . . .
A jsi si vědom toho, že je nám (uživatelům) to srdečně ukradené? Asi jako tobě, když jedeš autem, je ukradené to, že přispíváš ke znečištění ovzduší karcinogeny? Neser se do nás. Navíc asi nikdo soudný nechce, aby drogy byli legální dříve než od 18 let věku.
0/0
8.5.2005 17:07

ferdapytlik

Re: Re: Nehulte pořád tu marjánku a . . . .
No tak si jednu zapal, ať se uklidníš. :-)
0/0
8.5.2005 17:24

idnesKROKODYL

Re: Re: Nehulte pořád tu marjánku a . . . .
'A jsi si vědom toho, že je nám (uživatelům) to srdečně ukradené? ' - a nam je zase ukradene ze ty hulis. Hul si doma a neprud s tim ze ma byt fetactvi legalizovane.
0/0
8.5.2005 17:29

milchama

Re: Re: Nehulte pořád tu marjánku a . . . .
Znám člověka, který začal hulit  asi před 2-3 lety ve svých 35 letech (tedy dávno po 18. roce). Přivodil si tím  paranoidní stavy a dnes je v blázinci. Jeho manželství je díky tomu v troskách. Kdy už tady přestanete propagovat to svinstvo
0/0
9.5.2005 0:07

Deleter

Re: Nehulte pořád tu marjánku a . . . .
1) nikdo nechce, aby byla tráva dostupná dětem (kromě dětí samozřejmě) 2) marihuana nezpůsobuje psychické choroby, ale přispívá k jejich projevení se. 3) nadměrné užívání obrovské řady látek způsobuje potíže. To ovšem není důvod pro kriminalizaci rekreačních uživatelů. 4) úzkostné stavy se musí dostavit u každého slušného člověka, který alespoň trochu chápe, jak tento svět funguje.
0/0
8.5.2005 21:44

milchama

Re: Re: Nehulte pořád tu marjánku a . . . .
"marihuana nezpůsobuje psychické choroby" - to je velice odvážné tvrzení za situace, kdy etiologie  většiny psychických chorob je neznámá nebo sporná. A i kdyby skutečně jen přispívala, je to dostatečný důvod k tomu, aby její pěstování distribuce pro účely zneužívání THC byla nadále nelegální...
0/0
9.5.2005 0:11

idnesKROKODYL

Pro mistni fetacky zajimave pocteni:
Pro ukazku napriklad: ' U marihuany se odhady závislých mezi konzumenty pohybují od optimistických čtyř až pěti procent až po 30 procent. Velké rozdíly nedávno vysvětlil výzkum na 1011 mladistvých na Novém Zélandu: z těch, kteří v 15-16 letech udávali, že se cítí po marihuaně velmi dobře a šťastně, byla v 21 letech závislá skoro polovina (46,7 %), zatímco z těch, kteří necítili v 15-16 letech po marihuaně nic příjemného, bylo závislých jen 3,9 procenta. Užívá-li se marihuana často, vzniká návyk. To ještě nemusí být závislost, tedy duševní nemoc. Moderními zobrazovacími metodami můžeme pozorovat, jak se po několika jointech rozsvítí zvýšenou aktivitou "okruhy odměny" v limbickém systému mozku. Jakmile návyk přeroste v závislost, rozsvěcují se tyto okruhy i tehdy, když nemocný sleduje pouze video se scénami, kde parta marihuanu kouří. Mozek se přeorganizovává a začín
0/0
8.5.2005 16:46

idnesKROKODYL

Re: Pro mistni fetacky zajimave pocteni:
Dokonceni: 'Mozek se přeorganizovává a začíná sloužit jedinému diktátorovi: droze. Zdravému se rozsvěcují okruhy odměny při intenzivním prožívání něčeho příjemného, závislému na droze způsobí radost jen droga a to, co s jejím užíváním souvisí... Marihuana poškozuje i intelektové funkce. V jednom výzkumu se ukázalo, že ti, kteří ve 13 letech často užívali marihuanu, vydělávali ve svých 29 letech v průměru ročně jen 20 940 dolarů a dosáhli nižšího vzdělání. Ti, kteří ve 13 letech neužívali marihuanu vůbec nebo jen výjimečně, vydělávali v 29 letech v průměru 32 000 dolarů.'
0/0
8.5.2005 16:47

JakToJeMozne

Re: Re: Pro mistni fetacky zajimave pocteni:
Jsem ten článek četl v MF a hned se mi nelíbil pro svou tendenčnost a celkovou neobjektivitu. Velmi vyzdvihuje potenciální nebezpečí a prakticky vůbec se nevěnuje možným pozitivním aspektům. Také by mne zajímalo, proč vy, co nejste uživateli žádných drog, se snažíte omezit ty co jimi jsou??? Až bude alkohol brán jako droga, pak má cenu se bavit. Jinak je to hon na čarodějnice, absolutně neprospívající nikomu. Kromě lidovců, kteří, jak to ta vypadá, na tom uženou pár přiblblých voličů.
0/0
8.5.2005 16:59

Deleter

Re: Re: Pro mistni fetacky zajimave pocteni:
To jsou velmi zajímavé informace. Bohužel zcela mimo mísu. Jakýkoliv seriózní návrh dekriminalizace marihuany nepočítá s tím, aby ji konzumovali děti ve 13-16 letech!!!
0/0
8.5.2005 21:39

milchama

Re: Re: Re: Pro mistni fetacky zajimave pocteni:
Kouření marihuany škodí v jakémkoli věku - viz výše...
0/0
9.5.2005 0:13

dislektik

JÁ MYSLÍ ŽE V TÉTO ZEMI HULENÍ NEMÁ JEŠTĚ TRADiCI
a proto jsou zde lidi závistiví,nemorální,bohatí bydlí slušně pijí cocacolu žerou hámbáče a pořád se SMĚJÍ
0/0
8.5.2005 15:08

Ceasar

ne legalizaci
Jit cestou legalizace marihuany asi neni zrovna nejlepsi napad, dokazu si ale predstavit marihuanu jako lecebny prostredek na predpis. Jijnak co se tyka ostatnich volne prodejnych drog, byl bych pro vetsi omezeni a kontrolu prodeje alkoholu a tabakovych vyrobku. Ale z toho plyne moc penez do statni pokladny, tak z toho asi v dohledne dobe nic nebude.
0/0
8.5.2005 14:10

Kyki

ANO legalizaci
ale to by nejdrive nesmela tomuhle statu vladnmout nemyslici luza a uplatni politici. zastupitelska demokracie je nesmysl. alespon jeden z faktoru (nemyslici luza, uplatni politici) je treba vyradit ze hry. proto ANO prike demokracii nebo meritokracii
0/0
8.5.2005 14:32

Kaiser_Soze

<o.o>
Tak jsem si dal prave marihuanu pod jazyk (strikacky mi totiz zrovna dosly) a nestacim se divit. Je uz teda peknej par let nehulim vubec, ale ze by me to nejak poznamenalo?
 
No vlastne jo, jsem diky tomu o to vice alergickej na podobnou verbes co sama chlasta, kouri a mele tady nesmysly.
 
Jedine k cemu kriminalizace marihuany vede je to, ze kdyz pak nejaky pubescentni huleni shanej a nesezenou, tak si klidne misto toho koupi treba papir nebo kouli :o/
0/0
8.5.2005 13:29

RumFighter

Re: <o.o>
to je ale taky pekna blbost... Ono sehnat papira neni vzdycky uplne snadny
0/0
8.5.2005 16:23

Upir_Spike

HM
mno ne marihuana neni škodlivá. Sice znám hodně lidí, které to dost vygumovalo a maj o nějakou tu sekundu pomalejší reakce a dost zapomínaj, ale ne nic to nedělá. HM marihuanu povolit ve specializovaných obchodech, kde se bude prodávat pod dozorem státu a jen osobám starším 18ti let;o). Všechny kdo by ji pěstovali jinde a prodávali ji 16ti letejm děckám někde venku bych zavíral, spolu s těma děckama;o) No jediná otázka je, že by to prodejci v obchodech dodržovali :oDkdyž se koukneme, že nailujou i 10ti letýmu v hospodě...
0/0
8.5.2005 11:54

haka

Bez drog
K životu nepotřebujete žádné drogy, ani cigára, natož mariánku. Když si chcete vygumovat mozek, je to vaše věc, ale neotravujte okolí. To platí pro všechno, cigarety, alkohol, drogy ... Mělo by to být tak, kdo užívá cokoli ze jmenovaného, měl by si doktory platit sám.
0/0
8.5.2005 11:41

deVries

Re: Bez drog
ty zas neotravuj z bazenama. stejne bo nich akorat lidi chcijou a pak se v tom rochnej. pak vylezou ven a strasne smrdej.
0/0
8.5.2005 11:56

haka

Re: Re: Bez drog
Já nikoho neotravuju. Copak jsem něco psal o bazénech. To jsi opravdu vyhulenej mozek.
0/0
8.5.2005 15:55

deVries

Re: Re: Re: Bez drog
zalez ty bazenofile ...
0/0
8.5.2005 16:26

Deleter

Re: Re: Re: Re: Bez drog
třeba je lepší před zoufalou realitou relaxovat v bazénu než. Ale sám nevím, bazény nerostou zadarmo :-).
0/0
8.5.2005 21:36

qazqaz

Re: Re: Re: Re: Re: Bez drog
Tohle je jeden z nejlepsich rohovoru ktery jsem kdy cetl. Panove moc jste me pobavili. Ja uz davam prednost jednoznacne bazenum........ale byly doby kdy jsem to i kombinoval.
0/0
9.5.2005 6:41

ZZZZZZZZ

Nadpis příspěvku
Ja nevim, kolem me taky huli spousta lidi, ale kdykoli jsem ve spoelnosti lidi, co huli, tak musim pryc - mluvi pomalu, nesmysly. Parkrat jsem to zkusil ale vadi me, jak to potom cloveku nemysli, neco rika a nez to dorekne, tak zapomene, co rikal. To uz radsi rekreacne koks,. Myslim , ze hulici by taky readsi ten koks, ale je to pro ne drahe. Kdyz vidim, kam se dohulil treba JX Dolezal...
0/0
8.5.2005 10:15

m_a_r_c

Re: Nadpis příspěvku
Ja kdyz jsem poprvy zkusil chlast, tak sem blil nekolik hodin v kuse. Pak jsem se naucil chlastat a dalo by se rici, ze je mi ten stav prijemnej. Nema cenu usuzovat podle prvni zkusenosti, ale naucit se hulit :-) Kokain sem netahej ....
0/0
8.5.2005 10:26

ZZZZZZZZ

Re: Re: Nadpis příspěvku
NO ale ja jsem zkousel travu tak 5x, hasis (coz ma na me stejne ucinky) asi trikrat a pokud je nekomu prijemne, ze se nedokaze sosutredit a mluvi "z cesty", proc ne, ja bych to povolil. Al eja bych povolili vsechny drogy - dealer by byl stat, byla by na tom primerena spotrebni dan. Cili by prachy misto mafie kasiroval stat a bud by to daval so osvety a nebo do silnic, to je jedno. A kdo chce, at se ufetuje treba k smrti...
0/0
8.5.2005 10:45

tryst

Re: Re: Re: Nadpis příspěvku
Jasna sprava, vpodstate kdyz se vozeres, tak se ti nemuze stat ze mluvis z cesty a mas pomalejsi reakce. Vozralej clovek muze klidne i ridit auto a i potom logicky vysvetli policajtum ze neni opilej. Huleni je strasny, protoze ses pak zpomalenej a mluvis z cesty. U alkoholu tyto priznaky nejsou :o) Mas opravdu prehled a leta zkusenosti chlape. Driv sem hulil, ted uz me to nebavi tak nehulim, je mi to uplne jedno, nechybi mi to mozna tak jednou do roka si jeste nekde potahnu, ale prestat kourit normalni cigarety mi nejak nejde, je to zvlastni ale piv si dam taky klidne 10 ale s hulenim jsem prestal celkem bez problemu. Myslim ze kazdej kdo hodne chlasta, zkonci daleko hur nez nekdo kdo normalne huli, takze je to uplne stejny svinstvo a je to nakazdym co si vybere.
0/0
8.5.2005 12:58

ZZZZZZZZ

Re: Re: Re: Re: Nadpis příspěvku
Ja ale nikde o chlastu nic nerikam. Ale kdyz uz jsi to nadhodil, zatimco u chlastu je clovek vypatlanej a pomalej, tak si to ale neuvedomuje, pripadne mu to normalni. Zatimco na trave/hashi, si to, aspon teda ja, plne uvedomujue. A jeste jednou zopaukji - ja jsem pro PLNOU legailzaci drog se spotrebni dani odvedenou statu. Stejne jako lidi co hulej jsou pro ekonomiku statu prinosem, tak by tak byli i lidi co fetujou. Navic by to bylo prinosne i pro genofond - slabsi jedinci by se ufetovali a nemeli by deti.
0/0
8.5.2005 16:02

honzajaka

Takový
posudek, že je marihuana stejně nebezpečná a nebo lepší, než alkohol a tabák, to musel zřejmě dělat nějaký totální nedouk. Měli by ho zbavit titulu doktor záchodových věd z Popelářské univerzity a poslat k lopatě. Znám dost lidí, kteří se napijou sice pak řádí, ale vyspí se z toho a jsou v pohodě, ale někdo, kdo je nadrátovanej, když včas nepřestane, tak už bude totálně mimo vždycky , podívejte se na J X Doležala, totální rozklad osobnosti. Souhlasím tedy, že represe nepomohou, spíš pomůže postupné snížení atraktivity
0/0
8.5.2005 10:04

DaveG

Re: Takový
Uvádět .XDoležala jako přiklad špatného vlivu marihuany je zavádějící. Podívej se na poslaneckou sněmovnu a vidíš to samé s chlastem :-)) Otázka je kdo mi víc škodí - J.X.Doležal to asi nebude
0/0
8.5.2005 10:12

honzajaka

Re: Re: Takový
To je zavádějící, poslanci jsou prostě systematizování, aby mleli nesmysly, kdyby ses tam dostal, taky by jsi taky blábolil, jako koza před smrtí. Kdykoliv jsem viděl J X Doležala, vždycky byl totálně mimo, sice nikomu výrazně neškodí, kromě jeho komentářů, které jsou mimochodem také totálně mimo, jen sobě, to je mi celkem upřímně jedno, ale lidi si pak myslí, ten člověk je v pohodě, tak si taky dám a když už v tom jedou, tak už se z toho nedostanou
0/0
8.5.2005 10:53

Deleter

Re: Re: Re: Takový
Prosímtě znáš nějakou statistiku např. o počtu lidí, kteří někoho zabili nebo způsobili rozsáhlé škody bylo pod vlivem trávy a nebo lihu? Já ne, netvrdím, že snad je tráva neškodná, to rozhodně ne, ALE! "když už v tom jedou, tak už se z toho nedostanou" je směšné.
0/0
8.5.2005 21:34

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Takový
Mám kolegu, co se sem tam napije, ale jinak je v poho, je na něj celkem spolehnutí. Ale makal jsem s jedním, co se chytnul marihuany, kdysi byl spolehlivý fajn ale jak v tom jel trochu víc, tak začal úplně šílet, třásly se mu ruce a kolikrát byl i v práci chvílema totálně mimo, řekni mi, jestli bys někomu takovému svěřil cokoliv zodpovědného
0/0
8.5.2005 23:06

Iftcha

S rozumem
S marihuanou by se mělo zacházet stejně jako s alkoholem. Někdy pomůže, jindy může uškodit. Vím to z vlastní zkušenosti. Nemyslím si ale, že by byla nějak zvlášť nebezpečná v rukách inteligentního člověka. Také si občas s kamarády dám, ale nijak často. A například před zkouškou (studuji VŠ) bych nezahulil, protože na mě má ten účinek, že se mi zhoršuje krátkodobá paměť, ze stejného důvodu bych ani nepil před nějakou důležitou událostí. Tam jsou ty následky snad ještě horší - kocovina :) Ale celkově - legalizovat. Jak jsem řekl, rozumnému člověku není nebezpečná.
0/0
8.5.2005 9:42

wwwgirl

Re: S rozumem
Souhlasim...
0/0
8.5.2005 9:58

sova_x

Re: Re: S rozumem
Inteligentní člověk nefetuje.
0/0
8.5.2005 10:12

wwwgirl

Re: Re: Re: S rozumem
Ne inteligentni clovek neni zabedneny !
0/0
8.5.2005 10:24

MufovoEgo

Re: Re: Re: S rozumem
Inteligentni clovek vi, ze trava se huli... huleni neni fetovani...
0/0
8.5.2005 11:41

Iron_Wolf

Re: Re: Re: Re: S rozumem
no, to mi se libi definice, podle ktere je feťak ten, kdo má s užíváním návykových látek problémy - čim se přiklanim k nazoru, že rozumny člověk ( který si taky občas dá ) s travou problemy mit nemusí
0/0
8.5.2005 12:06

tryst

Re: Re: Re: S rozumem
Takze ses abstinent a nekurak? A ani nedelas adrenalinove sporty a nepijes kafe?
0/0
8.5.2005 13:02

tryst

Re: Re: Re: Re: S rozumem
myslim tim ze ses jako uplne "inteligentni clovek"
0/0
8.5.2005 13:04

Ceasar

Re: Re: Re: S rozumem
Souhlas
0/0
8.5.2005 13:52





Najdete na iDNES.cz