Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zásah na Letné vyburcoval poslance

Policejním zásahem na prvomájové demonstraci KSČM v Praze se zřejmě budou zabývat i poslanci. Lidovecký klub navrhl svolat mimořádné zasedání branně-bezpečnostního výboru Sněmovny. ODS návrh KDU-ČSL podpoří. Kvůli zásahu už padlo i trestní oznámení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xoop

Letenska realita
Za zády, na pódiu hřímá soudruh Grebeníček a najednou vykřikuje: "Je tady nějaký primitiv, odveďte ho!" Na ploše se zvedá oblak prachu, sprintuji k místu dění a nevěřím vlastním očím. Ten rozkaz soudruha Grebeníčka nebyl na příslušníky své strany, ale na policii, která ho okamžitě poslechla a vrhla se na, pro mě již ne neznámého muže. Nebo že by to byl opravdu rozkaz pro příslušníky strany a ti zasáhli
0/0
4.5.2005 11:25

xoop

Letenska realita
Za haldou novin se rozvíjí další zajímavá debata se zajímavou argumentací. Komunistka: Co se ti chlapče zdá dneska tak dobré, vždyť dřív to bylo mnohem lepší a jednodušší Chlapec: No třeba to, že můžu cestovat i jinam než do ulharska Komunistka: Ale jdi, vždyť v ulharsku bylo taky pěkně a stejně bys na to dnes neměl. Kdyby si radši založil rodinu a staral se o ní. Chlapec: Mám rodinu, dvě děti, podnikám, v pohodě je uživím a můžeme jezdit kam se námi zachce Komunistka: No vidiš to jak si nezodpovědný, mladý a nerozvážný. To je nápad, do téhle doby přivést děti Přijde Vám to opět vtipné, také jem se musel pousmát, ale když si vezmete, že takhle uvažují všichni...
0/0
4.5.2005 11:22

xoop

KOUMOUSKY PRASATA
http://www.fotokencl.com/dokument/komousi/index.htm
0/0
4.5.2005 11:22

BrumlajiciCmelak

Zjímavý odkaz:
http://www.fotokencl.com/dokument/komousi/index.htm
0/0
4.5.2005 10:55

TyMeTaky

Hehehehe
ETICKÝ KODEX POLICIE ČESKÉ REPULIKY
1. Cílem Policie České republiky je
  • chránit bezpečnost a pořádek ve společnosti,
  • prosazovat zákonnost,
  • chránit práva a svobody osob,
  • preventivně působit proti trestné a jiné protiprávní činnosti a potírat ji,
  • usilovat o trvalou podporu a důvěru veřejnosti.
    1. 2. Základními hodnotami Policie České republiky je
    2. profesionalita,
    3. nestrannost,
    4. odpovědnost,
    5. ohleduplnost,
    6. bezúhonnost.
      1. 3. Závazkem Policie České republiky vůči společnosti je
      2. prosazovat zákony přiměřenými prostředky s maximální snahou o spolupráci s veřejností, státními a nestátními institucemi,
      3. chovat se důstojně a důvěryhodně, jednat se všemi lidmi slušně, korektně a s porozuměním a respektovat jejich důstojnost,
      4. 0/0
        4.5.2005 9:01
  • TyMeTaky

    Re: Hehehehe
    1. uplatňovat rovný a korektní přístup ke každé osobě bez rozdílu, v souladu s respektováním kulturní a hodnotové odlišnosti příslušníků menšinových skupin všude tam, kde nedochází ke střetu se zákony,
  • při výkonu služby jednat taktně, korektně a vhodně uplatňovat princip volného uvážení,
  • používat donucovacích prostředků pouze v souladu se zákonem; nikdy nezacházet s žádnou osobou krutě, nehumánně či ponižujícím způsobem,
  • nést odpovědnost za každou osobu, která byla omezena Policií České republiky na osobní svobodě,
  • zachovávat mlčenlivost o informacích zjištěných při služební činnosti,
  • zásadně odmítat jakékoliv korupční jednání, netolerovat tuto protizákonnou činnost u jiných příslušníků Policie České republiky, odmítnout dary nebo jiné výhody, jejichž přijetím by mohlo dojít k ovlivnění výkonu služby,
  • 0/0
    4.5.2005 9:02
  • TyMeTaky

    Re: Re: Hehehehe
      4. Závazkem vůči ostatním příslušníkům Policie České republiky je
  • usilovat o otevřenou a partnerskou spolupráci,
  • dbát, aby vztahy byly založeny na základě profesní kolegiality, vzájemné úcty, respektování zásad slušného a korektního jednání; jakékoliv formy šikanování a obtěžování ze strany spolupracovníků či nadřízených jsou vyloučeny,
  • netolerovat ani nekrýt podezření z trestné činnosti jiných příslušníků Policie České republiky a trestnou činnost neprodleně oznámit; stejně tak netolerovat ani jiné jejich protiprávní jednání či jednání, které je v rozporu s Etickým kodexem Policie České republiky.
  • 0/0
    4.5.2005 9:03

    TyMeTaky

    Re: Re: Re: Hehehehe
      5. Osobním a profesionálním přístupem příslušníků Policie České republiky je
  • nést osobní odpovědnost za svoji morální úroveň a svůj profesionální výkon,
  • chovat se bezúhonně ve službě i mimo ni tak, aby důstojně reprezentovali Policii České republiky svým jednáním, vystupováním i zevnějškem.
    1. Každý příslušník Policie České republiky, který jedná v souladu se zákonem a Etickým kodexem Policie České republiky, si plně zaslouží úctu, respekt a podporu společnosti, jejíž bezpečnost chrání i s nasazením vlastního života.
      0/0
      4.5.2005 9:03
  • kontrola

    Jsem pobouren
    0/0
    4.5.2005 8:22

    kontrola

    Re: Jsem pobouren
    0/0
    4.5.2005 8:23

    kontrola

    Re: Re: Jsem pobouren
    0/0
    4.5.2005 8:24

    Kleki Petra

    Dnes ráno už Česká Trouba 1
    hlásila, že s tou propíchlou gumou to bude asi nějak jinak. V policejním spise se o ničem takovém (prý) nemluví. Tak to jsem tedy zvědav!
    0/0
    4.5.2005 7:53

    kontrola

    Fotky z Letne. Neznate je nekdo?
    Znate nekdo gorilu?
    0/0
    4.5.2005 7:31

    kontrola

    Pod vedenim Bublana smele za fasismus
    Brutalni policie na Letne
    0/0
    4.5.2005 7:27

    kontrola

    Dnes na Vaclavaku
    OBČANÉ ZA DEMOKRACII každou středu v 17.00 hodin Praha VN – pomník sv.Václava 4.5+11.5+18.5+25.5+1.6.2005  
    Jan Šinágl
    0/0
    4.5.2005 7:25

    javajava

    Lenin - zvon.
    Nechť v bouři svět se svíjí den ze dne, jen zbabělec váhá, krčí se, bledne.
    Zahání nevěru, úzkost a ston Lenin-maják, Lenin-zvon, Lenin-maják, Lenin-zvon, maják-zvon, Lenin!
    0/0
    3.5.2005 21:51

    javajava

    ... a tohle mají v hlavách komouši:
    Zčernalá mračna jdou a jdou, světy se svíjejí křečí zlou.
    Temno a bouře, blesky den ze dne, a přece jenom zbabělec bledne.
    Ztroskotali jsme tolikrát, my, dělná třída, proletariát.
    Zabloudili jsme v tmavé noci, zrazeni byli jsme, bez pomoci.
    Ale vždy znovu a silnější, za chléb se bijeme vezdejší.
    Za chléb a všecko, co k němu patří, až budou lidé svobodní bratři.
    Silnější denně a uvědomělí, oslavíme svou rudou neděli.
    Den ze dne sláva dělnické třídy bělochy, černochy, Indy a Židy,
    národy, rasy světa rudého sdružuje pod prapor lidu dělného.
    Armáda naše se zocelila, temnota není již tou, co byla. Na východě nám pevnost železná vzrostla, tyčí se mocná, vítězná. Největší maják nad ní a světem zjevuje cíl náš otcům a dětem. Největší zvon tu duní a zní: Sověty-sbratření! Sověty-sbratření! Nechť v bouři svět se svíjí den ze dne, jen zbabělec váhá, krčí se, bledne. Zahá
    0/0
    3.5.2005 21:50

    javajava

    0/0
    3.5.2005 21:45

    javajava

    0/0
    3.5.2005 21:44

    Qvark

    zásah
    Podle těchto obrázků to mohlo být poněkud jinak, než nám chtějí namluvit soudruzi z bývalé VB.
    http://www.fotokencl.com/dokument/komousi/index.htm
    0/0
    3.5.2005 19:52

    Zelenej Raul

    Re: zásah
    To je drsný, dík za odkaz. Škoda, že si tam soudruzi nevzali spolu s tričky kubánských soudruhů také nějakou nakažlivou nebezpečnou nemoc. Příroda by si s nimi už poradila...!!
    0/0
    3.5.2005 20:00

    U96

    21.23
    ... hele šQvarku,díval jsem se na ty fotky.Opravdu moc "pekný".Proč proboha tu stranu konečně vláda nezakáže?!Příjde mi to jako výsměch normálním lidem ...  PS:při čtení a prohlížení fotek,jsem si vzpoměl na dvojici policistů ze hry Járy Cimrmana "... dvojice policistů Ječný, Cígler se pokoušela dav rozehnat se slovy:Rozejděte se! a Neshlukujte se! PSS:to měli polucisti volat na ty komouše  
    0/0
    3.5.2005 21:23

    Qvark

    Re: 21.23
    Ty fotky nejsou moje, ale při jejich prohlížení člověka napadá, zda-li se opravdu píše rok 2005 ...
    0/0
    3.5.2005 21:39

    nenápadně maskovaný Kei

    Re: zásah
    Hodně dobrá dokumentace, fakt tleskám. Alespoň máme nezkreslené informace, díky!
    0/0
    4.5.2005 0:21

    Bouše

    Re: zásah
    To by si měl prohlédnout Joshuaboy, který se u jiného článku k tomuto tématu zaklínal, že na Letné nikoho nezatkli a že vše proběhlo podle předpisů.
    0/0
    4.5.2005 8:12

    stirlingx

    ach ti komouši
    Je dokázáno, že čím má člověk nižší inteligenci, vzdělání a schopnosti, tím více smýšlí levicově. Z toho vyplývá, že ultralevicoví komouši jsou zároveň ultrablbí. Místní komunisticky smýšlející soudruzi toto pravidlo bez vyjímky potvrzují. Co mě ale fakt štve je, že v žádném středoevropském státě nemají komouši takové preference jako u nás. Čím jsme se my, slušní lidé, provinili, že musíme tady v tak krásné zemi, živit a snášet takový póvl?!!!
    0/0
    3.5.2005 19:39

    honzajaka

    Re: ach ti komouši
    No na absolventa Vysoké popelářské to byla super anállýza
    0/0
    3.5.2005 22:51

    Maxx-IP

    Re: ach ti komouši
    Přestaň laskavě urážet vzdělané a inteligentní lidi a dělat z nich pravicový hajzly!
    0/0
    4.5.2005 7:20

    cejkis

    ...
    to zase bude tlachání vo ho....v...n..ě..to že tu máme plný silnice kamionů a že tu jezdí defakto zadara, to vás nes....ere, ale tohle budete řešit o 106. Nevidím rozdíl mezi ODS, KSČ, ČSSD ani KDU ani DEU ..všechno jsou to studovaní komunisti, jen někdo se k tomu přizná a někdo holt ne a oblékne si jiné sako. Co jste udělali páni poslanci pro tuto zemi ??????? nic ..lautr hov....no..spíše jste to pojali, co tato země (daňoví poplatníci) mohou udělat pro vás.
    Ze všech politiků v této zemi mi je k z...bl...ití a každého mrtvého českého politika půjdu zapít. Mrtvý český politik dobrý politik
    0/0
    3.5.2005 19:33

    Pilat

    Chudak Sinagl
    Šinágl v pondělí oznámil, že měl "zaručené informace", že ho na manifestaci měl někdo polít benzinem a zapálit.
    v Bohnicich se mu bude taky libit
    0/0
    3.5.2005 19:28

    BigJohn02

    Komousove
    uz tim, jak se jmenujou, porusuji zakon, tak jakepak shromazdovaci pravo? Rozehnat snad meli ty komouse za propagaci komunismu, ne?
    0/0
    3.5.2005 19:05

    Totedyne

    policajti
    Když se konala demonstrace před kubánským velvyslanectvím, tak policajti nic nepodnikli proti napadení organizátora akce. Teď najedno jsou moc citliví proti nenásilnému narušení shromáždění.
    0/0
    3.5.2005 18:50

    caofila

    jen se divím
    jak je vůbec možné že se komunisté mohou veřejně scházet...
    0/0
    3.5.2005 17:54

    Derviš Mustafa

    Re: jen se divím
    No a co, když můžou fašouni a podobná svoloč.
    0/0
    3.5.2005 17:56

    caofila

    Re: Re: jen se divím
    ano,na každého stejný metr..
    0/0
    3.5.2005 17:58

    12freak

    Re: jen se divím
    Jo, jo komunistům na akci aspoň někdo přijde - závist, že jo? :-DDD
    0/0
    3.5.2005 18:01

    caofila

    Re: Re: jen se divím
    jistě co jiného,opravdu se mi po vládě jejich strany stýská....
    0/0
    3.5.2005 18:04

    ufonic

    Pro komunistu
    Tak jak si čtu ty tvoje komunistické výlevy, polévá mě studený pot z toho, kolik takových lidí, jako jseš ty, tady po republice chodí a otravuje ostatní občany. Tvoje letová hladina je neskutečně nízká, tak 20 cm nad chodníkem, z čehož potom zákonitě pramení tvoje názory. Velice se divím, že tady nepadlo slovo o tom, že policie zasahovala na přímý pokyn soudruha Grebeníčka, viz TV záznam: "Je tady nějaký primitiv, odveďte ho!", na což policie reagovala vskutku ochotně, rychle a bez zaváhání. To je smutné, ale poučné. Každý dobrý skutek bývá po právu nekompromisně potrestán. Tím mám na mysli přístup ke KSČ po listopadu 1989. Nebudeme jako oni. Zní to moc pěkně, ale jako bumerang se nám to teď vrací zpět. Ne ovšem zpátky do našich rukou, ale o něco výše v úrovni hlavy, a to s patřičnou razancí. Aúúúúúúúú.
    0/0
    3.5.2005 18:29

    orkrist

    Re: Pro komunistu
    Bacha aby na tebe nezavolal policajty, rudý velký guru už jim ukázal, že to jde... :-/
    0/0
    3.5.2005 18:36

    Derviš Mustafa

    Re: Pro komunistu
    No a mě otravuješ ty a tobě podobní co úplně všechno stále a pořád svádí na komunisty.
    0/0
    3.5.2005 19:15

    Maxx-IP

    Re: Pro komunistu
    1) Jak víš z toho televizního sestřihu, že Grebeníčkův pokyn byl určen policistům a že oni reagovali právě na tento pokyn? Zde uvedné fotky (pěkné, ale s deformačním komentářem) ukazují, že pán s transparentem měl dohady s policií od svého vstupu na Letnou. 
    2) Pohled těch, které vaše bezohlednost, povýšenectví a škodolibý šikan zašlapal do úrovně obrubníku, je pochopitelně odspodu.
    3) Netušil jsem, ani tvůj příspěvek tomu nenasvědčuje, že s (pro mně) soudruhem Grebeníčkem si taky říkáte Soudruhu.
    4) Osobně však nesohlasím s tím, že policie na Letné zasahovala. Měli to raději nechat  být a ne vyvolávat aféru, účastníci a pořadatelé by si s tím provokatérem poradili sami. Pokud v tom ovšem nebyl záměr - vyvolat aféru. 
    0/0
    4.5.2005 7:33

    jekul

    Re: jen se divím
    tož nikdo je nezbavil na rozdíl od Klause svéprávnosti
    0/0
    3.5.2005 18:20

    _Sandstorm_

    Hm
    V případě shromáždění komunistů si uvědomuju relativitu určitých společenských norem. V tomto případě skutečnost, že teroristický útok nemusí být vždy zločinem. Neznáte někdo nějakého protikomunistického Araba?
    0/0
    3.5.2005 17:34

    jekul

    Re: Hm
    duchaplná myšlenka, to musela být makačka na bednu
    0/0
    3.5.2005 18:21

    barbudo

    Re: Hm
    ... Usáma proti nim bojuje celý život ... pokud ho už nezabili ...
    0/0
    3.5.2005 19:11

    Thomas More

    komunista = zrádce
    Že se jim chtělo se o ty prasata špinit! Komunismus je de facto mrtvý - ať se to rudým vlastizrádcům líbí nebo ne   .  Ale ty policajty bych jak se patří prověřil (zvláště ty "neuniformované").
    0/0
    3.5.2005 17:32

    _Sandstorm_

    Re: komunista = zrádce
    Komunismus vůbec není mrtvý. Udělal někdo v téhle zemi cokoli pro to, aby byl?
    0/0
    3.5.2005 17:35

    orkrist

    Re: Re: komunista = zrádce
    Bohužel nikoliv a nyní už je pozdě...
    0/0
    3.5.2005 17:37

    cejkis

    Re: Re: komunista = zrádce
    proč by komunisté dělali něco proti druhým komunistům??? proč nejsou zveřejněny seznamy STB ??? jsme poslední země východního bloku, která to nezveřejnila??? proč ??? protože nám tu už 15 let vládnou stále komunisté
    0/0
    3.5.2005 19:38

    Thomas More

    Re: Re: komunista = zrádce
    Může přijít totalitní režim, ale už nikdy nebude stát na  "vědeckých teoriích" starých 150 let. Jsou "modernější" hrozby.
    0/0
    3.5.2005 23:10





    Najdete na iDNES.cz