Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kryštof aneb cesta do pekel

Zvýšená frekvence policejních kontrol na silnicích je přímo úměrná teplému počasí, zvýšenému počtu svátečních jezdců a potřebě vykázat pěknou dopravně bezpečnostní akci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbudo

Úplně stačí odejmout řidičům jejich mimořádnou ochranu ...
... a udělat z nich normální občany. Pokud mají pocit, že jsou nadlidé, chovají se tak ...
0/0
28.4.2005 7:14

mtis

Re: Úplně stačí odejmout řidičům jejich mimořádnou ochranu ...
Třeba stanovit maximální rychlost jízdy na rychlost chodce (6km/h) nebo přikázat, aby před každým z nich běhal běžec s praporkem?
0/0
28.4.2005 7:21

sam99xx

pokračování
...ohrozit chodce na chodníku i auta na silnici. Pak se divme, že policie nemá žádný respekt, každý z ní má jen psinu - bouhužel už i já. Ne že bych jezdil jako pirát, ale respekt k policii jsem ztratil, když za tři roky nebyli schopni chytit jak zloděje, který auta v naší čtvrti navštěvoval (a možná ještě navštěvuje) pravidelně co čtrnáct dní. Nakonec jsem si musel pomoci po svém, od té doby mně zloděj v naší čtvrti nenavštívil a doufám, že to tak zůstane. Ovšem ne díky policii... :-( To serve and protect - ale koho ....
0/0
27.4.2005 16:38

sam99xx

pokuty
i ty "nízké" (jak pro koho) pokuty mají smysl, kdyby se takovému pirátovi silnic (včetně chodce, cyklisty a motocyklisty) stalo, že jich za jednu svoji jízdu (chůzi) zaplatí třeba pět a to třeba každý den a tak dlouho, jak bude porušovat předpisy a chovat se na silnici nebezpečně. Pak ta suma stejně naskáče a pirát si brzy rád rozmyslí, jestli se s tím svým vrakem nebo škodatraktorem bude nebezpečně předvádět nebo pojede podle pravidel. Ovšem to by ta policie musela být někdě vidět, musela by jezdit auty ve skutečném provozu, nikoliv postávat v kolonách, nebo u patníku s radarem nebo v noci chrápat někde na odpočivadle. Často jsem svědkem, jak řidič páchající přestupek před zraky dopravních policistů nerušeně pokračuje v jízdě, zatímco řidič jedoucí "podezřele" podle pravidel je okamžitě zastaven. Zrovna tak policista v klidu přihlíží, jak chodci houfně přecházejí křižovatku na červenou nebo bez ohledu na jedoucí vozidlo, kterak cyklista je schopen svou neuvěřitelnou zhovadilostí oh
0/0
27.4.2005 16:37

barbudo

Problém je jinde ...
... naše vládnoucí automobilová lobby nám neumožní uzákonit to, že řidič je občan s jeho právy a povinnostmi ...
0/0
27.4.2005 13:03

Lucius_Malfoy

Shrňme to
PČR zkontrolovala 189 740 řidičů, z toho se 145261 řidičů nedopustilo žádného přestupku. Tím tedy  PČR připravila při průměrné délce trvání jedné kontroly cca 10 minut ničím se neprovinivší občany této země o 24210 hodin jejich času, tedy asi tisíc dnů. Hlídky jsou minimálně dvoučlenné, tedy dobu zhruba dvou tisíc dnů  mohli příslušníci PČR věnovat odhalování  skutečných zločinců ... Dále, při průměrné fakturované ceně hodinové práce 200 Kč došlo pouze v důsledku těchto "kontrol" ke ztrátě 4 842 000 korun, což je při průměrné míře zdanění 20% téměř miliónový propad ve výběru daní. Zaplatí je policejní president Velké Ucho nebo ministr vnitra Poslušný Poskok ? A hmatatelné výsledky ? Tristní .... 5 nalezených aut (tři tisíciny procenta), zadrženo 58 pachatelů trestné činnosti (celých jedenáct denně,  tři setiny procenta a kousek), nalezeno 30 hledaných osob. S ohledem na rozsah akce výsledky přežalostné
0/0
27.4.2005 13:02

pinguinone

Re: Shrňme to
.
0/0
27.4.2005 15:23

mtis

Re: Shrňme to
Každý den průměrný řidič prostojí projede 30minut svého času a z těchto 30 minut prostojí průměrně 10% při dávání přednosti na křižovatkách a na červenou na semaforech.
Kromě toho je doba jízdy nesmyslně prodlužována zcela zbytečným omezením rychlosti v obci, svévolným montováním zpomalovacích prahů před školy a zejména pak řidiči, kteří tyto omezení respektují !!!
 
ZRUŠME SEMAFORY A PŘEDNOSTI V JÍZDĚ !!! Ušetříme neskutečné množství času a peněz na ušlých ziscích a daních.
 
Jdi do háje.
0/0
28.4.2005 6:33

pinguinone

..
..pane Vlku..    
0/0
27.4.2005 12:55

BrumlajiciCmelak

Na co?
Je hezké, že když je kryštof, tak mě někdo zkontroluje, jak v 8 ráno odjíždím ze sídliště, ale je to uplně k kničemu. Nikdo mě totiž nekontroluje, když se vracím o půlnoci z hospody, tedy v době, kdy se auta kradou, kdy jich je na ulicích minimum a není problém provádět téměř 100% kontrolu. Já osobně ty papíry rád předložím, klidně i fouknu do balónku, a i tu lékárničku bych vytáhl, kdyby to mělo smysl. Ale ono ho to nemá, neb v 8 ráno je ožralých minimum. Pokud policie někoho ožralého chytne(i při nehodě) je jeho penalizace k smíchu. A lékárnička? Ono houby sejde na tom, že mám rok prošlou resuscitační roušku, ta i po 10 letech funguje stejně. Problém je v tom, že 90% českých řidičů neumí první pomoc poskytnout a lékárnička je tudíž uplně k ničemu. A neumí to proto, že je to nikdo nenaučil. Ani ve škole, ani v autoškole. A pokud si někdo myslí, že otázka "kolikrát za minutu stlačím hrudník?" je bez praxe k něčemu, tak je blb
0/0
27.4.2005 11:26

babacek

Re: Na co?
 
0/0
27.4.2005 16:00

b.a.r.

Policejni prace
S otazkou pedkladani OP pri kontrole naprosto souhlasim s alkarrazem. Nechapu jak clovek, ktery napsal clanek u teto diskuze muze byt advokat, kdyz nezna zakony.
Jinak bych chtel uvest, ze poradkovy policista, tedy ten bez bile cepicy, provadi ve vetsine pripadu kontrolu typu Kristof pouze na zaklade narizeni nadrizenymi, tedy ne z vlastni vule a tudiz jako bezpecnostni akci ruzneho typu.
K zapisovani kontrolovanych osob na tzv. kontrolni listek nuti policistu zakony teto zeme. Jelikoz ma policista narizeno provest overeni v pocitacovych databazich, ktere obsahuji udaje o obcanech, ktere podlehaji utajeni musi nejakym zpusobem prokazat, ze tuto osobu kontroloval a proto je potreba kontrolni listek sepsat.
Je videt, ze autor toho moc o praci a zakonech v teto zemi asi moc nevi.
A to vic je to zarazejici, ze o sobe tvrdi, ze je advokat a tudiz by tyto znalosti mel mit.
0/0
27.4.2005 10:21

pinguinone

Re: Policejni prace
... pripadne muzes naridit noseni zlute hvezdy na kabate...
0/0
27.4.2005 12:59

babacek

Hodnoti
zda má smysl tyto tak zvané bezpečnostní akce asi nemá smysl to již proto,že každý ze skupin řidičů to spíše vnímá negativně.Nemohu souhlasit však s autorem článku Kryštof aneb cesta do pekel kde uvádí,že policista nemá právo požadovat OP.Při těchto akcích se též provádí zároveň i akce po hledaných osobách.A protože hledanou osoubou může být považována každá osoba může tedy OP policista požadovat jako další doklad.Schodou okolností tuto úpravu lze dens najít na stránkách. www.epravo.cz" target="_blank" rel="nofollow">www.epravo.cz    mám zato pokud by takové akce zachránily byť jeden lidský život tak nechť pokračují.
0/0
27.4.2005 9:21

Lucius_Malfoy

Re: Hodnoti
Snůška slintů, nezlobte se na mne... Závadové osoby se na českých silnicích zajisté vyskytují v množství, menším než malém, takže jejich vyhledávání v náhodně kolem hlídky projízdějících vozidlech je podle vás asi nejúčinnější metodou.  Kontroly v hernách, zástavárnách či noční hlídková činnost by samozřejmě tolik závadových osob v žádném případě neodhalily. Jen tak mimochodem, kolik lidských životů podle vás zachránila poslední akce X ? A dále, považujete též za potřebné, aby perlustrace probíhaly v čekárnách u lékařů, na pracovištích, během filmových a divadelních představení či v prostředcích hromadné přepravy osob ? Pokud ne, proč ?
0/0
27.4.2005 12:46

pinguinone

Re: Re: Hodnoti
.
0/0
27.4.2005 12:57

babacek

Re: Re: Hodnoti
Ano souhlasím že,vaše RE: je snůžkou.Hledaná osoba se vždy nemíní pouze osoba závadová,ale i např.pohřešovaná.
Za druhé Kryštov je bezpečnostní akce ze zaměřením na řidiče a vyhledávání osob je jen poze jednou ze součástí této akce ane jak jste posal vy na vyhledávání závadových osob.Takové akce sice také jsou a právě ze zaměřením na popsané objekty.
Kolik lidských životů tyto akce je jak snad dobře víte věc relativní.
A do třetice.Kdyby jste nevytrhoval věci z kotextu tak by jste zjistil,že příklad o souběžnosti  akce byl uveden pro příklad zda smí policista požadovat dva doklady totožnosti.Tedy řidický průkaz a OP.zároveň.Proto tam byl odkaz na epravo.cz
Tak,než příště spustíte hysterický záchvat tak je dobré jsi udělat dechová cvičení.
0/0
27.4.2005 14:48

Lucius_Malfoy

Re: Re: Re: Hodnoti
Příliš vaší odpovědi nerozumím, mohl byste, prosím, používat ve svých příspěvcích češtinu ? Alespoň tu zjednodušenou, které vás na policejní akademii učili.
0/0
27.4.2005 15:22

babacek

Re: Re: Re: Re: Hodnoti
Máte pravdu,že moje mateřtina je žalostná nic méně 20 let emigrace člověka poznamená.A pokud neumíte reagovat bez urážek tak je lépe moje příspěvky ignorovat.Diskutovat se dá i slušně a nemusí se aktéři vždy schodnout na jednom názoru.A většinou takto reagují lidé kterým dojdou argumenty a a tak začíná verbální napadání a když jsou spolu tak mnohdy dojde i na fýzické protože i facka je u někoho argumentem.
0/0
27.4.2005 15:59

Lucius_Malfoy

Re: Re: Re: Re: Re: Hodnoti
Urážky ? Kde, prosím ? Jedině by se tak snad dala chápat ona poznámka o hystarickém záchvatu ...
0/0
27.4.2005 18:39

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnoti
Já poznámku o učení na policejní akademii tak vnímám.A pokud mne příspěvěk přišel,že byl napsan v hysterickém záchvatu tak se omlouvám.Nic méně emoce tam byly viditelně zastoupeny.
0/0
28.4.2005 6:20





Najdete na iDNES.cz