Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek se dohodne s kýmkoliv

Jako by se nový premiér Jiří Paroubek inspiroval jednou ze svých nejoblíbenějších historických postav – Jindřichem IV. Podobně jako francouzského krále z 16. století přivedla Paroubka na vrchol schopnost pohybovat se v nepřehledném politickém zmatku a dokázat se dohodnout s kýmkoliv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jekul

Někteří už se dohodli
Nová vláda sociálnědemokratického premiéra Jiřího Paroubka nebude mít podporu ani jedné strany leninského typu, tedy ODS ani KSČM. Oznámili to předseda poslaneckého klubu ODS Vlastimil Tlustý a místopředseda KSČM Vojtěch Filip. Učinili tak poté, co se seznámili s obsahem smlouvy politických stran staronové vládní koalice.Podle Tlustého nemůže nová vláda dodržet úmluvu a vládnout do řádných voleb.Komunista Filip pak tvrdí, že smlouva vylučuje přijetí zákona o majetkových přiznáních, který komunisté požadovali. 
0/0
26.4.2005 13:32

Johny_S

Re: Někteří už se dohodli
Tvůj příspěvek není konzistentní. Máme zde dvě strany leninského typu - ČSSD a KSČM, a ty najednou skáčeš k ODS. Jedna strana leninského typu vládu nepodpoří, u druhé to ještě není jisté (Kavan, Laštůvka).
0/0
26.4.2005 14:04

Karel Pipin

Re: Re: Někteří už se dohodli
Disciplína, "zdravá" jednota názorů, demagogie, vychcanost aj. .. toť pro mě známky Leninismu.
Spíše mi taková přijde ODS než ČSSD. 
Když v tisku oznámí, že nějaký radní nebo starosta má problémy s korupcí nebo nejasnými zakázkami, tak, když si předem tipuji, že člen ODS, tak se většinou nemýlím. Pravda sice je, že asi mají nejvíce zastupitelů. Ale oni to snad mají na rozdíl od druhých ve stanovách. NEPOKRADEŠ, OJEBEŠ RODINU.  
0/0
26.4.2005 14:32

Johny_S

Re: Re: Re: Někteří už se dohodli
Demagogie to je hlavně od tebe. Tudíž - stalinista. A jak se v ODS projevuje ona "naprostá jednota názorů"? Co se týče ČSSD, ta je teď souborem několika stran, z nichž některé jsou rovněž stalinistické - dle tvého popisu. Vychcanost, demagogie.... NEPOKRADEŠ, OJEBEŠ RODINU, to všechno tam je.... A že se ODS staví i za některé nepříliš čisté zastupitele? Za Grosse byla pod velkým tlakem, Grossem ovládaná policie na ni vždycky našla nějakou aférku před volbami. A to se těžko takový zastupitel odsuzuje. Jak je možné, že volby jsou v nedohlednu - a opět ticho po pěšině? Obvinění zastupitelů se patrně opět začnou množit až za vrcholící volební kampaně...
0/0
26.4.2005 14:41

fr-mottl

pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
proboha, vazeni spoluobcane, zejmena vy, kteri budete mit v letnim semestru tu makroekonomiku a znate ty ekonomicke ukazatele a vsechny dila naseho pana profesora - prectete si co napsal uz 1860 Marx o paradoxonu nadhodnoty a kapitalismu - kdy je kapitalista nucen racionalizovat a tim propoustet lidi a samozrejme se tim sam zbavuje moznozti tvorby nadhodnoty - masinky to totiz neumi. Zapojte aspon mozek, kdyz uz na tu ekonomickou vysokou chodite a studujete za nase penize...
0/0
26.4.2005 12:27

Johny_S

Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
A pak bys nám ještě mohl doporučit dílo soudruha Lenina....
0/0
26.4.2005 12:29

fr-mottl

Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
jezisikriste to je demagogie - kdyz napisu, ze by se mel clovek rano mejt, tak nekdo namitne ze jsem se asi zblaznil, protoze Hitler se taky rano myl....?
0/0
26.4.2005 12:40

Johny_S

Re: Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
To není moc dobré přirovnání. To spíš, jako kdyby Hitler vymyslel nový způsob mytí, který ve skutečnosti při dlouhodobém užívání poškozuje zdraví, a tys jej nyní doporučoval.
0/0
26.4.2005 12:42

Moshe Dayan

Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
Lenin maják - Lenin zvon.
0/0
26.4.2005 12:41

Karel Pipin

Re: Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
Lenin maják - Lenin zvon.
Moshe Dayan cyp jak slon.
0/0
26.4.2005 12:51

Moshe Dayan

Re: Re: Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
Taky dobrý.
0/0
26.4.2005 12:52

Karel Pipin

Re: Re: Re: Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
Taky mi to přijde trochu vtipné. Jinak se omlouvám.
0/0
26.4.2005 12:57

jekul

Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
Lenin nemá s Marxem nic společného
0/0
26.4.2005 13:25

Johny_S

Re: Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
Vždyť ti zlí komunisté jenom překroutili dobré Marxovy myšlenky...
0/0
26.4.2005 13:26

jekul

Re: Re: Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
komouši žádné myšlenky neznají, tudíž nemohou nic překroutit
0/0
26.4.2005 13:29

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
Hezky ses s tím tématem vypořádal. Či spíše - opět ses mu nepříliš elegantně vyhnul.
0/0
26.4.2005 14:01

SirHumphrey

Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
Zadna vlada nevymysli sama pracovni mista - krome zbytecnych uredniku. Jde o to, aby vznik pracovnich mist neblokovala regulacema a vysokyma odvodama.
0/0
26.4.2005 13:30

fr-mottl

Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
v Bangladesi bude tedy hodne pracovnich mist ?
0/0
26.4.2005 13:50

Johny_S

Re: Re: Re: pracovni mista nemuze vymyslet ani ODS
To s tím příliš nesouvisí. Musíš uvažovat v kontextu. Spíš se podívej na srovnatelně vyspělou zemi, ale s nižšími daněmi a méně regulacemi.
0/0
26.4.2005 14:02

celtic

vím...
že komunisté a nacionalisté to nemohou strávit, ale už je to tak
0/0
26.4.2005 12:16

Johny_S

Re: vím...
Proč?
0/0
26.4.2005 12:16

chrtil

Re: Re: vím...
co je, co je, cojecojecoje
0/0
26.4.2005 12:19

HAL9000

Re: Re: Re: vím...
h..., h...., h....h....h....
0/0
26.4.2005 12:24

Johny_S

Re: vím...
Mýlíš se, Celtíku. Komunisté jsou z Paroubka nadšení. Slíbil jim, že je dostane do vrcholové politiky, tak co víc si můžou přát? A KDU-ČSL mu pomohla dostat se až nahoru. Teď je z něj pravděpodobná vůdčí osobnost do příštích voleb. Díky vám.
0/0
26.4.2005 12:27

Moshe Dayan

Re: vím...
Ňepochopáju tvóje myšljenky tovarišč.
0/0
26.4.2005 12:42

celtic

Koalice
101 je tím nejlepším možným řešením  Na tom se shodneme
0/0
26.4.2005 12:06

J_A_R

Re: Koalice
0/0
26.4.2005 12:08

Karel Pipin

Re: Koalice
Taky souhlasím. Nejlepší ze špatného.
0/0
26.4.2005 12:11

chrtil

Re: Koalice
klasických 101 dalmatinů
0/0
26.4.2005 12:12

Moshe Dayan

Re: Re: Koalice
0/0
26.4.2005 12:43

Johny_S

Re: Koalice
Proč?
0/0
26.4.2005 12:13

ahaswer

Re: Koalice
S tím si dovolím nesouhlasit.
0/0
26.4.2005 12:33

me2di

pes
Nyní nás tedy čeká v pořadí čtvrtý ministerský předseda z ČSSD. Jiří Paroubek se v rozhovoru pro MfD ze soboty 23.4.2005 nadepsaném palcovým titulkem „ODS je horší než komunisté“ vyjadřuje velmi smířlivě o KSČM, s níž nevylučuje spolupráci do „pěti let“. Těmito výroky pan Paroubek dokázal, že dnešní sociální demokracie je ve vleku současných událostí. Mohu panu Paroubkovi zaručit, že těmito výroky si voliče komunistů nezíská a naopak další antikomunistické potenciální voliče ČSSD ztratí. Shodou okolností ta samá KSČM uspořádala ve dnech 23.-24.4.2005 v Praze „mezinárodní konferenci“, na níž se svými soudruhy mimo jiné i z Čínské lidové republiky a Korejské lidově demokratické republiky posuzovala možnosti návratu světa na socialistickou trajektorii vývoje. Pokud pan Paroubek tvrdí, že současná KSČM je jiná a pracuje v jiných podmínkách, chtěl bych ho tímto upozornit, že ani v JEDINÉ zemi, v níž komunisté dodnes vládnou, není demokracie. Zaklínání se současných neobolševiků z KSČM dodrž
0/0
26.4.2005 12:05

chrtil

Re: pes
no Čínu bych moc nekritizoval, protože zažívá ekonomickou explozi s vzrůstající střední třídou a kupní silou. Abychom jí časem nezáviděli
0/0
26.4.2005 12:08

Johny_S

Re: Re: pes
Chceš vyměnit ekonomický rozmach za svobodu?
0/0
26.4.2005 12:13

chrtil

Re: Re: Re: pes
jakou svobodu
0/0
26.4.2005 12:14

chrtil

Re: Re: Re: Re: pes
proč se nemít dobře, nebo je lepší stát svobodně na úřadu práce
0/0
26.4.2005 12:16

Dawe79

Re: pes
v EU je dost vlád v kterých sedí komunisté...ale jinak je to o něčem jiným - tam nebylo kdysi členem KSČ tolik lidí jako tady...
0/0
26.4.2005 12:13

chrtil

potřebuji
půjčit peníze, co vy na to
0/0
26.4.2005 11:09

Moshe Dayan

Re: potřebuji
Jen seženu igelitku a hned jsem u tebe.
0/0
26.4.2005 11:11

chrtil

Re: Re: potřebuji
to je aspoň reakce  no a nikdo jiný
0/0
26.4.2005 11:13

eman3

Re: Re: Re: potřebuji
Jestli to máš blízko do Jihlavy, ptej se na Frantu Rámuse, každý ho tam zná, má výborné podmínky, možná nebudeš muset ani vracet...
0/0
26.4.2005 11:16

djpsx

Re: potřebuji
já řeknu strejdovi
0/0
26.4.2005 11:18

chrtil

ahoj
všichni na vox popapuli
0/0
26.4.2005 11:07

djpsx

Re: ahoj
přicházíš-li v dobrém, vstup.
0/0
26.4.2005 11:08

chrtil

Re: Re: ahoj
jo s dobrými a čistými úmysly
0/0
26.4.2005 11:10

Karel Pipin

djpsx
Ber tu Leninovou minci jako podobenství. Prostě si myslím, že žijeme v době kdy mnoho lidí uctívá lež, podvod, podraz, šmejďáctví, čecháčství, kamaradíčkovství  jako něco přínosného. A často to přínosné je.
Jsme prostě postkomunistická země. I mnozí tzv. pravicoví politici v sobě nazapřou s svůj odchov z rodinných marxistických buněk.  Může Ti dát příklad jak mají problémy Ti "pravicoví liberálové" se zákonem o střetu zájmu aj. .... Prostě čohnit si svoje kšefty. Jen je u toho proboha nerušit.
0/0
26.4.2005 11:06

djpsx

Re: djpsx
já také neříkám, že všichni v ODS jsou úplně svatí, ale orientuji se podle dosažených výsledků předešlých (i nynějších) vlád a podle stranických programů a díky tomu, že v letošním ročníku (resp. v letním semestru) mám předmět makroekonomie  a znám tudíž problematiku ekonomických ukazatelů apod., štve mě, jak mnoho lidí hází špínu na ODS (která podle všeho vládla - společněš s ODA a KDU - nejlépe) a v podstatě stojí za vládou ČSSD, která tu nedělá nic. Svou semestrální práci jsem vypracoval na téma ekonomická situace v ČR za posledních 15 let, propočítával jsem jednotlivé ukazatele a porovnával výsledná data. závěr byl takový, že nynější situace se dá přirovnat k pádu říše římské. tudíž souhlasím s tím, že dost lidí jedná tak jak popisuješ, ale pro mě je směrodatný program, výsledky a návrhy zákonů. Zde vítězí ODS na celé čáře.
0/0
26.4.2005 11:17

Karel Pipin

Re: Re: djpsx
Třeba jsi to špatně sečetl. ODS se mimo jiné rve ke vládě, protože makro údaje jsou relativně dobré, proto tak rvou šponu. Ale o tom nechci polemizovat.
Papír snese nejlepší a nejhezčí program na světě. Myslím však, že lidé, kteří cíleně bojkotují nutné kroky pro tuto společnost - což jsou majetková přiznání pro lidi pracující ve státní sféře (ne ten komančský), dále zákon o střetu zájmu aj. cíleně sprasí i ten jejich program ve svůj osobní prospěch.
 
 
0/0
26.4.2005 11:24

djpsx

Re: Re: Re: djpsx
majetková přiznání pro úředníky jsou mi celkem šumafuk, ale vláda nekoná potřebné kroky (reformy), zákon o střetu zájmů taky docela beru (ale ne v podobě, jak ho navrhla ČSSD, nechal by se totiž dost dobře obcházet, proto ho ODS nepodpořila) a makro údaje jsou lepší proto, protože (jak jsem se mimo jiné dočetl v článku ekonoma nějaké britské banky) cituji: "firmy cítí blížící se příchod vlády, která nastartuje takové kroky, které  povedou k mnohem zdravějšímu ovzduší v podnikatelské sféře a snaží se to vládě ulehčit", toť vše. navíc logicky, pokud se podniknou patřičné reformy, podnikatelé budou více vydělávat, budou moci přijmout více zaměstnanců, budou odvádět více peněz do st. rozpočtu atd. atd. vše je naprosto provázané, lae systém jak to udělat efektivně má v programu jen ODS a potřebné zákony také předkládá ve sněmovně, bohužel neúspěšně.
0/0
26.4.2005 11:34





Najdete na iDNES.cz