Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová móda: tajné závody na silnicích

Češi si našli novou zábavu. Nelegální závody aut, které na cestách ohrožují normální řidiče i chodce. Závody jsou natolik populární, že si na ně začali hrát i recesisté. Na start se postavili automobiloví veteráni: Citroën 2CV či embéčko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klemsa

????
zdravim,vzdy sem si myslel,ze nejvetsi debil sem ja,ale jak sem si precetl clanek onoho ,,novinare,, tak mi je jasno:-)malem sem se zadusil rohlikem pri cteni  prvnich par vetech clanku.......ten ,,novinar,, si asi uplne spletl misto.doporucoval bych mu koukat min na typ filmu ,,rychle a zbesile,, a spis koukat na serialy typu ,,Redakce,,timto zdravim vsechny mistopredsedy kozzy...akce byla skvela,vsem doporucuji!!!
0/0
28.4.2005 18:47

wildge

Tajny zavod
Jinak do Tajny zavod bych si taky rad vyzkousel. Je jasne, ze je to akce, kde jde o srandu, nikoli o rychlost. Naopak, rychlost skodi.
0/0
26.4.2005 19:07

Ivoshek

Re: Tajny zavod
Jses zvan - next year :-)
0/0
27.4.2005 15:46

houkal1

VAŠE SPEKULACE
A navíc ty vaše spekulace o tom, že závodníci jsou nebezpeční na silnici, atd. Zamyslete se sami nad sebou, jestli jezdíte 50 v obci, 90 mimo obec, jestli máte v autě povinnou výbavu a dáváte přednost tam kde máte.... Věřím tomu, že I VY jste stejně nebezpeční jako ůčastníci našeho "závodu" - soutěže....
0/0
26.4.2005 8:53

AnalProbe

Re: VAŠE SPEKULACE
A z ceho prameni ta tvoje vira? Snad ne ze spekulaci ;-). Neni zde spis prani otcem myslenky? Silnice v zadnem pripade nejsou urceny k zavodeni!
0/0
26.4.2005 16:12

houkal1

Re: Re: VAŠE SPEKULACE
auto v našem případě slouží pouze k přepravě osob na určitou vzdálenost, tedy k tomu, k čemu sloužit má - určitě neslouží k závodění a žádnému ze závodících nepomohla k výhře ani rychlost, ani vzhled auta :-)
0/0
27.4.2005 7:41

AnalProbe

Re: Re: Re: VAŠE SPEKULACE
V tom pripade by bylo na miste vzdy zduraznit, ze jde pouze o recesi !! Uvedom si, ze clanek, pod kterym je tato diskuse je z prevazne casti o silnicnich hazarderech. Mimochodem, nemas pocit, ze takhle v podstate tyto pochybne aktivity trochu propagujete?
0/0
27.4.2005 12:11

Ivoshek

Re: Re: Re: Re: VAŠE SPEKULACE
Nepropagujeme, v clanku je napsane, ze dotazy lidi, kteri chteli zavodit, jsme posilali do ... :-) Sleduj obcas nas web (kozZa.cz) a dlasiho rocniku se velice rad muzes zucastnit. Ivosh - spoluorganizator
0/0
27.4.2005 15:46

AnalProbe

Re: Re: Re: Re: Re: VAŠE SPEKULACE
Proti vasi akci nic nemam, naopak. Jen bych ji vymyslel nejake vtipne jmeno (nebo motto), ktere by ji od riskantnich zavodu na prvni pohled jasne rozlisilo. Ted jsem zjistil, ze se vaseho zavodu zucastnila i posadka z nasi firmy (na fotce rozeznavam 5 kolegu) a pry se dobre bavili. Dokonce jsme i mezi sponzory :-)) Nedorozumeni vzniklo tim, ze jsme kazdy reagovali na jinou cast puvodni zpravy, ktera mixuje 2 zcela ruzne informace.
0/0
27.4.2005 17:18

wildge

Re: VAŠE SPEKULACE
V obci jezdim casto i dost pod padesat, mimo obec 70 az 100 podle znacky, na dalnici 120 (vic se u nas nesmi). V aute mam povinnou vybavu. Rozhodne z principu davam prednost tam, kde ji dat mam. Obcas ji dam radsi i tam, kde bych mel byt na prednosti, treba na parkovistich, kdyz jedu zprava. Je mi 26 a mam celkem silne auto. Tak kdo mi ted vysvetli, ze jsem uplne spatny? Jezdi tak vetsina lidi, nevidim duvod, proc bych mel jezdit jinak, vzdyt nijak nespecham. Kdyz pojedete 70 misto 50 pet minut, o kolik ujedete vic? O 1.67 km. Jake je zvyseni sance, ze pri stretu nekoho zabijete? Nekolikanasobne vetsi.
0/0
26.4.2005 19:03

houkal1

Re: Re: VAŠE SPEKULACE
Naprosto souhlasím, takové lidi jako ty jsem tím nemyslel..až na to, že jich není většina, ...
0/0
27.4.2005 7:39

houkal1

reakce spoluorganizátora
Zajímalo by mě, jestli někteří z vás vůbec ten článek četli, nebo jestli rovnou reagují v diskuzi... NÁŠ ZÁVOD není ani první a ani jediný svého druhu....Nejedná se ani o žádný módní výstřelek party teenagerů, jelikož věkový průměr pořadatelů i ůčastníků je kolem 30. Nechápu proč pořád srovnáváte náš závod a závody majitelů vytuněných aut řítících se v protisměru na dálnici 200km/h. NEMÁME a NECHCEME mít s něčím takovým nic společného !!! Pojmem "závod" se v našem případě rozumí bodování a následné vyhodnocení soutěží (vyrobte šibenici, sežeňte kolíček na prádlo, ...), jinak je to o výletu ůčastníků někam, kde většina z nich ještě nebyla. Pokud to někdo z vás nechápe, napište mi, já vám to vysvětlím. Vaše reakce na naši akci jsou přehnané a urážející. Nejlepší je, že je píšou lidi (někteří), kteří sedí doma na prdeli a píšou nesmyslné příspěvky, než aby se šli třeba jen projít.....
0/0
26.4.2005 8:50

2Mac7

Re: reakce spoluorganizátora
nečetli , vidí titulek a reagují
0/0
26.4.2005 12:19

babacek

Teenagers
mám zato,že je to závod těchto mladých.Možná se pletu a jedná se o závod z vysokou finanční odměnou .A tak se ptám na úkor koho?A budou pokračovat dál dokud jim ostatní dovolí.Policie je bezubá dík politikům.
0/0
26.4.2005 0:50

maly33

policajti
pak je tady jeste jedna moznost. Urcite je tam prihlasenej nekdo, kdo  podava zpravy zevnitr. A jakmile dojde k prvnimu dopravnimu prestupku, poldove vylezou a zacnou se zlobit
0/0
25.4.2005 23:25

co je vám do toho

ŽÁDNÁ NOVÁ MÓDA...
JAKÁPAK NOVÁ MÓDA, NOVÁ MOŽNÁ TAK PRO REDAKCI IDNES, ALE PODOBNÉ RŮZNÉ SOUTĚŽE SE V ČR. PROVOZUJÍ JIŽ ŘADU LET, CO SI VZPOMÍNÁM, TAK 10 ROZHODNĚ, tzv. "ruletu" zná asi dost motoristů...jsou to v podstatě srandovní hry, škoda jen, že jsou ohroženi na životech nezůčastnění:-/..
0/0
25.4.2005 22:42

cejkis

varování
až mě bude nějakej kri..pl ohrožovat, tak po něm budu střílet a co pak budete dělat vy ? hovádka závodící v autech ?
0/0
25.4.2005 18:25

oslik75

pokračování...
...se mi to nevešlo a chci jen říct, že na silnicích se pohybujeme, abychom se od někud někam přemístili, pokud se nepletu. Děti si mají hrát ve školce nebo na hřišti nebo na zahradě, závodníci na okruhu. Taky nikomu necpu svůj naftovej krouťák 360. Souhlasím s níže uvedeným názorem, že cajti by mohli ladičům udělat při kontrolách takový peklo, že by bylo odzvoněno mlhovkám ve dne, modrým a zeleným diodám, uletujícícm spojlerům a prodřenejm blatníkům od širokejch gum... Pěkně všechny tampóny z lékárničky srovnat do řady, a jestli bude jeden prošlej, tak sebrat řidičák  
0/0
25.4.2005 15:57

Ivoshek

Komentar organizatora z Policky...
Panove, neni zavod jako zavod. Bud se sejde banda blbcu, ktera jede z bodu A do bodu B, jedou jak hovada a "nehledi na ztraty na zivotech". Potom je druhy druh zavodu - a to je ten nas. Pokud maji posadky na zdolani 120 km dlouhe trasy 8-11 hodin, tak o zavodeni jako takovem asi nemuze byt rec, protoze to ujedete i na koleckovych bruslich. A klidne i do protismeru :-) Slovo "zavod" ma tedy u nasi akce uplne jiny vyznam... A ze motoristicky publicista Ondrej Lanik tvrdi, ze zavody jsou v CR dva roky ? My meli letos rocnik treti... Koho zajimaji podrobnosti, podivejte se dnes k veceru na nase stranky (www.kozZa.cz). Zavodeni 3x nazdar, tomu nasemu zvlast .-)
Ivosh, spoluorganizator TZ v Policce
0/0
25.4.2005 15:52

fel_low

Re: Komentar organizatora z Policky...
Jestli někdo tvrdí, že je schopen zorganizovat "bezpečný závod" na silnici, je ještě nebezpečnější blbec a kandidát na větší flastr než ten, kdo otevřeně říká - jezdíme jako idioti a je nám jedno, kdo to odnese. Kdyby se vám někdo proběhl po parketách v obýváku v tretrách a párkrát vám přitom šlápl na hnátu, tak budete ječet, že se to nesmí, ale na druhou stranu máte drzost propagovat něco, co se neslučuje s právním řádem a bezpečností ostatních. Sebe si klidně zabijte, hoďte si mašli, střelte se do palice, ale jak s sebou vezmete někoho, kdo s tím nemá a nechce mít nic společného - dítě, mámu s kočárkem, dědu s hůlkou, jedno koho - zasloužíte zavřít do díry bez oken a třikrát denně nakopat.
0/0
26.4.2005 7:49

jony_x

Re: Re: Komentar organizatora z Policky...
Trochu nechápete náplň té soutěže v Poličce. Za totáče se tomu říkalo BOAS. Pokud nevíte, hledejte v archivu, na netu, kdekoli a dozvíte se. Malá nápověda - je to zkratka:-) To co bylo v Poličce je věc, kterou jsem už dlouho postrádal. A hlavně - je to taky o dodržování předpisů - nevím, jak byste se tvářil, kdyby Vám v rámci soutěže napálili trestné body za překročení povolené rychlosti - používali jsme k tomu policejní radar a soutěžící se dost divili:-) Takže nepruďte s Vašimi chytrostmi o chodcích a rozporech s právním řádem
0/0
26.4.2005 8:56

houkal1

Re: Re: Re: Komentar organizatora z Policky...
Konečně někdo, kdo ví, o čem je tady řeč :-)
0/0
26.4.2005 9:05

oslik75

chudáci
Ten domácí český tuning je podle mě jen disciplína pro honění ega, člověk se nestačí smát, když to všechno vidí na ulicích. Trapně se to prohání po vesnicích a městech a jen dělá hluk a smrad. V článku se píše o Poličce a včera jsem vezl z Rohozné směrem na Pomezí, Poličku, Hlinsko....D1.....Praha rodinu. Proti mě občas nějaká stará M3 nebo "to co podle majitele vypadá jako M3", občas škodovka nebo něco jinýho. Hlavně ale v poli za lesem nad Rohoznou se na mě tlačila s mlhovkama nějaká prorezlá vectra. Na mlhovky a diody za sklem jsem alergickej, tak jsem dal trojúhelník a pomalu naštorc zapíchnul Mondeo kombi (přes těch poctivejch pět metrů se prostě dostat nedá... ). Vystoupil jsem a zeptal jsem se junáka s cigárem, jestli se chce na něco zeptat, že se tak tlačí. Nechtěl a omluvil se - asi má asertivita zapůsobila. Pointa je chovat se slušně a necpat nikomu svoje úchylky. Zavřít se s tuningovejma časopisama
0/0
25.4.2005 15:49

herulinka

Re: chudáci
 to s tou otázkou bylo moc pěkný.
0/0
25.4.2005 15:56

oslik75

Re: Re: chudáci
No, já se totiž neumím moc prát, jen tak vypadám...  A svejch 155 koní řídím mozkem, ne tím druhým orgánem jako někteří řidiči, co jich takhle každý den napočítám
0/0
25.4.2005 16:18

herulinka

Re: Re: Re: chudáci
Já se taky neperu a nadávat a hádat se taky neumím, jen jsem přemýšlela, čím takové hovado utřít, když ne toaletním papírem, takže dík za dobrou radu
0/0
25.4.2005 16:41

bron

Chtelo by to svolat tajny zavod...
Chtelo by to svolat tajny zavod, nechat vsechny nastoupit a vsechny ty silnicni teroristy postrilet, napr. armada by mohla mit pekne cviceni...
0/0
25.4.2005 13:52

Destroyer7

Re: Chtelo by to svolat tajny zavod...
Mohly by se otestovat Gripeny.
0/0
25.4.2005 13:53

serepes

Re: Re: Chtelo by to svolat tajny zavod...
vzdyt ted maji nejake poruchy...:)
0/0
25.4.2005 14:32

herulinka

Re: Re: Re: Chtelo by to svolat tajny zavod...
No právě, ještě by bylo mrtvých víc než dost...
0/0
25.4.2005 15:58

Destroyer7

troška do mlýna
Minulý pátek jsem dopoledne jel po dálnici, švihám si to předepsaných 130km, když přijedu k omezení na 110 a posléze na 90km/h. Jedu devadesátkou, když mě zaujme něco v zrcátku. Kouknu a vidím bílou Octávii se zelenými pruhy na boku a nápisem Policie, jak se řítí v levém pruhu. Podívám se na tachometr, ale ten ukazoval stále těch 90km/hod. V tom mě ta Octávie předjela. Troufám si odhadnout, že jela hodně přes 130. Po asi 1/2 km se objevila cedule konec omezené rychlosti.
Tak si říkám, že jsem byl asi také svědkem nějakého Gumball, když ta Octávka neměla puštěný maják. Třeba to byl jen závod pro vybrané, tedy uniformované.
0/0
25.4.2005 13:45

80E-seven

Re: troška do mlýna
0/0
25.4.2005 19:29

pinguinone

... v ceskem doliku...
..jezdi skoro vsichni jako pri tajnem zavode...
0/0
25.4.2005 11:40

Andrew_cz

Nová móda???
HEHE tak tady se nekdo asi prave narodil. amateri
0/0
25.4.2005 11:36

Neznamymuz

Moje příhoda
No nevím co se s lidmi děje.Já jsem tohle v Britanii nezažil za 2 roky co jsem tam jezdil autem.
Mimochodem,stalo se me,že jsem se vracel z Frýdku Místku po dálnici,najednou si říkam,že jsme už asi unavený,kdyz si myslím,že me jede auto v protisměru  a určitě je za svodidly.Přesto jsem,ale zpomalil ze 130 km/h na 80 km/h  a následne jsem se příšerně vylekal.Byl to borec v kamionu,který se take lekl a zahnul k benzínove pumpě,takže jeho návěs byl přes všechny 3 pruhy.Ani jsem se nestačil podívat do zpětneho zrcatka a začal prudce brzdit jak nikdy v životě.Ještě,že jsem byl připoutanej,jinak bych prolítl oknem a i tak jsem zastavil půl metru od kol návěsu.Míst starou škodovku,tak jsme to neubrzdil.A on si jel v klidu dál
0/0
25.4.2005 10:50

davexx

Re: Moje příhoda
To jste celkem kouzelnik, protoze v Moravskoslezskem kraji neni ani jedina dalnice. Patrne jste jel spise po R56.
0/0
25.4.2005 11:15

Neznamymuz

Re: Re: Moje příhoda
Vyjádřil jsem se neobratně.Vracel jsem se z Frýdku Místku do Příbrami a toto se stalo nekde za Brnem
0/0
25.4.2005 11:26

bron

Re: Moje příhoda
A tys jel taky klidne dal? Zaslouzil bys totiz nejmin poradnou pres drzku za tech 130 km/h!
0/0
25.4.2005 13:48

fel_low

Re: Re: Moje příhoda
Proč by měl někdo, kdo jede ve správném směru předpisovou rychlostí dostávat přes držku, prosím?
0/0
26.4.2005 7:54

bron

Re: Re: Re: Moje příhoda
Sorry. Uz biju hlavou o zed. Me nejak nenapadlo, ze 130 km/h muze byt povolena rychlost a ze v te casti Moravy je nejaka dalnice. Ja jsem myslel, zes to krosil po polnacce a narazil na nejaky kolchoznicky nakladak...
0/0
26.4.2005 11:17

babacek

Re: Moje příhoda
Je to smutné,ale tyto státy tuto neblahou skušenost již mají za sebou více jak dvě desetiletí.A právě této skušenosti se dá využít ve prospěch policie.Sem přichází trendy které v jiných zemích pamatují již skutečně dá se říci pamětníci.
0/0
26.4.2005 0:56

Brainwashington

Tajné závody utajených hnědých aut!
Aby to nebylo dost, nedávno mě předjíždéla hnědá Lada s 8 členou posádkou rychlostí převyšující 60 kmh-1 ve městě( tou jsem jel já), přes plnou čáru. auto bez RZ pak hbitě zahlo do jedmosměrky označené červenou značkou s bílým pruhem.
Asi to byl tajný závod!
 
0/0
25.4.2005 10:50

SirHumphrey

Re: Tajné závody utajených hnědých aut!
Nebyla to spis Lada s HNEDOU posadkou?
0/0
25.4.2005 13:49

DeDust

Co se resi???
Kdyz porovnam nebezpecnost nejakeho tajneho zavodu pro par lidi, kteri vesmes umi ridit a maji i odpovidajici techniku s magorama v polorozpadlejch dodavkach, jejichz nejoblibenejsi zabavou je projizdeni krizovatek na cervenou, se slepejma dedkama v popelnicich, kteri si to hrnou stovkou ve strednim pruhu dalnice... tak co mi asi prijde jako vetsi nebezpeci. Hlavne aby nam zas nejakej Krystof prekontroloval lekarnicky...
0/0
25.4.2005 10:33

yxarinka

Re: Co se resi???
"Umí řídit"??? Když jim všichni ostatní (kteří ovšem musíme být v mnohem lepší formě, než oni a předvídat jejich kraviny) dostatečně uhneme, aby mohli projet, tak to pak vypadá, že "uměj řídit"... jediný, co uměj, je šlapat na plyn a doufat, že nepotkat stejnýho blba, jako jsou oni (ten ovšem může mít podobu starého pána v klobouku a "řítit" se dvacítkou)
0/0
25.4.2005 10:40

davexx

Re: Co se resi???
Všechno z vyjmenovaného je nebezpečné a nemělo by se dít.
0/0
25.4.2005 11:16

DeDust

Re: Re: Co se resi???
Samozrejme, to je i muj nazor. Rozhodne se nezastavam magoru (at uz jednech nebo druhejch). Prijde mi ale zbytecne opakovane propirat zalezitost par jedincu, kdyz podobne nebezpecni jsme si ve velke vetsine i my ostatni, tzv. normalni ridici...
0/0
25.4.2005 11:23

bingo9

Magoři
Ani nemusí jít o tajný závod, jenom si skupinka magorů může udělat výlet a může z toho být malér. Viz moje včerejší zkušenost. U silnice stále dvě lehce vytuningovaná auta na výstražná světla před nájezdem na 2proudovku u Liberce u čerpací stanice Shell. Jel jsem směrem k Turnovu. Nejezdím úplně pomalu, tak jsem jel v levém pruhu a předjížděl jsem, ještě že si občas kouknu do zpětného zrcátka. Auto za mnou už byli TI CO STÁLI U KRAJNICE A ČEKALI NA TŘETÍHO.Nechal jsem je předjet a hodně zpomalil, protože při vjíždění do tunelu tam měli cca 140km/h a jeli v těsném závěsu za sebou. Kdo to tam zná, ví že to smrdí prů..serem. Stačí jeden idiot natož tři za sebou!!
0/0
25.4.2005 10:17

Burzoa

Gumball 3000
Gumball 3000 vypadá jako dost zajímavý závod.... :)
 
100 super cars - 200 skilled drivers - 3000 miles - 7 days - 2 million US dollars prize money.
0/0
25.4.2005 10:10

Burzoa

Re: Gumball 3000
sorry že je tu můj příspěvek dvakrát, ale já ho napsal jen jednou asi nějaká chybka na idnes
0/0
25.4.2005 10:45





Najdete na iDNES.cz