Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek: ODS je horší než komunisti

"Nejlepší kandidáti bývají ti, kterým se ze začátku příliš nevěří, takoví ti ‚ Franta z nouze dobrej'," říká v sobotním rozhovoru MF DNES kandidát ČSSD na post premiéra Jiří Paroubek (52).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr. Diesel

Jo on MYSLIIIIIIII
Paroubek MYSLI ZE NEBYL NEVERNY SVE ZENE ! No ja chcipnu. Toho kterej nevi kde vzal prachy nahradi ten co mysli ze nebyl neverny. Paneboze jak tohle muze bejt v cele vlady?!!
0/0
24.4.2005 21:54

ant.

Paroubek je Paroubek!!
(Něco tak sprostého jsem nikdy nenapsal,jsem zvědav,zda to projde).
0/0
24.4.2005 20:22

HAL9000

Diplomat
 To je vůl jak lampa!  Ještě ani nezačal s výkonem funkce, a už si zadělává na konflikty. Stejně jako když Jahna nařkl předem z primadonství, aniž věděl, zda ten bude mít zájem o setrvání ve vládě či nikoliv. Je to opravdu vybroušený styl
0/0
24.4.2005 11:24

pjotrrr

........
Tak ten prasopes s bradavící na oblyčeji má snad v hlavně nablito ,ale to by nebylo nic divnýho když je to socan. To co předvádí socani od nástupu špidli to je hodně ujetý. Místo aby něco dělali tak akorát pomlouvají ODS, to je asi taky jedíný co umí. V čevrnu 2006 se jim to vrátí i s uroky až budou mít 5 poslanců
0/0
24.4.2005 10:02

Mitchell

Paroubku,
ty jsi magor až na půdu. Vypustit z mordy takový blábol, to by snad ani Grebenda nedokázal.
0/0
24.4.2005 8:47

reno17

__
.. tak tady je už asi každý komentář zbytečný, zbývá si jen odplivnout..
 
0/0
24.4.2005 8:35

huhu007

Jak může být ODS horší než kominusti?
Když ODS jsou komunisti??
0/0
24.4.2005 2:08

Johny_S

Re: Jak může být ODS horší než kominusti?
A nejen to. Tváří v tvář tohoto srovnání totiž ty, Huhlo, vycházíš jako nacistický stalinista. To naštve, co?
0/0
24.4.2005 17:11

ant.

Re: Jak může být ODS horší než kominusti?
Rád bych tě oslovil slušně..............................,ale pro tebe slušný výraz neexistuje a všechny sprosté jsou málo sprosté-zatím zdravím tvou mozkovou buňku a také vyřiď pozdrav rodičům(jsou to sourozenci?).
0/0
24.4.2005 20:13

Johny_S

Re: Re: Jak může být ODS horší než kominusti?
Tak mu to řekni pěkně od plic: Ty Paroubkogrossi!
0/0
24.4.2005 20:25

celtic

ODSáci...
mobilisacééééééé, každou středu před Strakovkoooou
0/0
23.4.2005 21:54

pointre

Re: ODSáci...
Kdy spíš DRUIDE???
0/0
23.4.2005 23:13

celtic

Re: Re: ODSáci...
Druid nikdy nespí. Zejména pokud se blíží Beltine
0/0
24.4.2005 9:46

Johny_S

Re: ODSáci...
Tak co, Celtíku, už se těšíš, až nám budou vládnout komunisti? Paroubek to sliboval 2010. Co ty na to, jako údajný antikomunista?
0/0
24.4.2005 1:53

Elrond Peredhil

To je ono
vidím, že sockomoušská banda vedená prasetem bradavičnatým STB-Rokem a jeho bratry: upřímným Srandou GroSSem jako tvůrcem předvolební kampaně, v záloze s Emmeroidovou, Škromachem, Kató-Kavanem, Foldynou a pod. v družném soudružském objetí se soudruhem Grebeníčkem a s kecama o hrozbě ODS nastoupila právě přímou cestu na politické smetiště. Mohou si za to sami, ale na druhé straně je to nevyhnutelné, protože tahle drancující kohorta už na naší politické scéně nemá co dělat. Zařadí se do řady za Sládkovce, Chroustožroutské důchodce, Moravské národovce a Uhelné sklady. Tak jí na tu cestu v příštích volbách pěkně zahrajme!
0/0
23.4.2005 21:43

jekul

Re: To je ono
to už bude víc jak dvojka v žile
0/0
23.4.2005 21:57

vlákno

Re: Re: To je ono
. Myslim že má ale v oběhu dvojku krve v alkoholu.
0/0
23.4.2005 23:18

český fasz

realista
no, precetl jsem si ten clanek a dle meho je Paroubek realista. Nic vic. Uvidime vysledky.
 
a co mistni fans modrych strak? peni, nadavaji, opet spilaji vsem do bolseviku a socanu. Ventiluji sve frustrace a neschopnosti. Jako vzdycky. Panove, zadne predcasne volby nebudou, bohuzel. Snad priste.
0/0
23.4.2005 20:55

Josefprav

Re: realista
Je vidět, že jsi socialismus nezažil Kolik ti je let? Takhle blbě se mluvilo před rokem 1948.
0/0
24.4.2005 0:16

poslanec_termit

Re: realista
cesky fasz - znamena cesky fasista ?
Cetl jsem par tvych prispevku a jsi spis bolsevicky bezmozek.
0/0
24.4.2005 3:49

mayoq

Re: realista
nj, je videt kde ti socdemacti volove sbiraj tech par zbylejch procent, se divim ze umis psat s takhle vypatlanym mozkem
0/0
24.4.2005 16:43

vlákno

Paroubek má recht
Dnešní národovci jsou nebezpečnější než bolševici. Fašoun nikdy nespí a rychle se rozmnožuje, to je jeho výhoda. Heil Klaus.
0/0
23.4.2005 20:12

Elrond Peredhil

Re: Paroubek má recht
ty musíš bejt dost nevyspalej, podle těch příspěvků...
0/0
23.4.2005 21:53

Johny_S

Re: Paroubek má recht
Jak souvisí fašismus s nacionalismem, prdelante? Totéž lze napsat o levičáctví a bolševismu.
0/0
24.4.2005 1:55

poslanec_termit

Re: Paroubek má recht
Mlady soudruhu (asi tak 11-12 let, ze ?), drogy maji na tvuj mozek evidentne spatny vliv. Uz si to radeji nepichej.
0/0
24.4.2005 3:51

JakToJeMozne

Re: nacházejí si tě sami :) jo i s měkkým!
To jsem se fakt pobavil! :oD
0/0
23.4.2005 19:55

jekul

Re: Re: nacházejí si tě sami :) jo i s měkkým!
každej se bavíme, tím na co máme
0/0
23.4.2005 19:58

leonel

Re: Re: nacházejí si tě sami :) jo i s měkkým!
dík   když vidím jekul tak si rád kopnu 
0/0
23.4.2005 20:00

jekul

Re: Re: Re: nacházejí si tě sami :) jo i s měkkým!
to znám od komoušů od roku 1968, buď si jedním z nich, anebo jsou to geny, ohromně jsi mne vyděsil
0/0
23.4.2005 20:16

leonel

Re: Re: Re: Re: nacházejí si tě sami :) jo i s měkkým!
už tehdy byl net?
0/0
23.4.2005 20:18

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: nacházejí si tě sami :) jo i s měkkým!
tenkrát to nebylo anonymní hrdinské blábolení
0/0
23.4.2005 20:31

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nacházejí si tě sami :) jo i s měkkým!
když to bylo jiné proč to kladeš vedle sebe?
0/0
23.4.2005 20:37

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nacházejí si tě sami :) jo i s měkkým!
byla to reakce na Tvůj projev, je to ten, tak "kopnu", tak se chovali komouši, obsah je nezajímal, šli po osobách, které nebyly v lajně
0/0
23.4.2005 20:54

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nacházejí si tě sami :) jo i s měkkým!
na můj projev? seš dobrej,   nevěděl jsem, že Ti musím všechno podávat "po lopatě".  je zajímavé, že nyní používáš uvozovky u slova kopni. "kopnout si" totiž neznamená jen fyzický útok, ale i něco jiného
0/0
23.4.2005 21:06

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nacházejí si tě sami :) jo i s měkkým!
jsem tupej, ale ne až tak, proto ty uvozovky, ještě jednou, šlo o náhled, nezajímá Tě obsah, jen  osoba , zaškatulkovaná jako nevhodná...........
0/0
23.4.2005 21:13

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nacházejí si tě sami :) jo i s měkkým!
Jekule, ty jsi ale vtipálek. Píšeš tu, jak se chovali bolševici, ale sám máš typické bolševické chování.
0/0
24.4.2005 1:56

jekul

Není seladon jako Klaus
Leinen se narodil na konci čtyřicátých let. Vystudoval právo a ekonomiku,a to v letech studentských bouří, které otřásly celou Evropou a zrodily většinu dnešní vládnoucí elity Spolkové republiky.Leinen ve studiích  pokračoval v Belgii aUSA,kde se specializoval na mezin. vztahy.Ovšem stejně jako pro mnoho lidí jeho generace neskončilo Leinenovo bouřliváctví s koncem studentských bouří.Současně tomuto kytaristovi afotbalu zůstal radikální slovník jeho mládí. "Je to čistá lež, pokud Klaus tvrdí, že s odstraněním práva veta při hlasování nemusí souhlasit národní parlamenty," řekl svými drsnými slovy. Český prezident, který je vlastně dnes Leinenovou hlavní prací, dostal tvrdého soupeře. Z mnoha pohledů svůj pravý protipól.
0/0
23.4.2005 19:38

Elrond Peredhil

Re: Není seladon jako Klaus
jekul - už ty voči nekul
0/0
23.4.2005 21:44

Josefprav

Re: Není seladon jako Klaus
Zapoměl jsi napsat, že ten pán patří ke straně, které to Německu vede od 10 k 5. Což je pro socany typické. Za to Klaus nemůže.
0/0
24.4.2005 0:18

JakToJeMozne

***
Jak by řekl jeden můj známý, paVroubek je fakt typ. Takové blitky. Je to síla a je zajímavé, že nikomu z nadšených levo-diskutérů nevadí jeho VELMI diskutabilní "ekonomická" kompetentnost. Víte o jeho čachrech v zastupitelství hl.m. Prahy (např.)? Já ho vidím jako příslušníka ex-nomenklatury, která, po roce 1989, tuto zemi okradla o vše co šlo. Kamarádčofty a znalost toho co tu má cenu a jak se k tomu dostat=výsledek je znám. Ne Klaus, lidi jako paVroubek jsou viní oportunisté na které by se mělo ukázat prstem!!!
0/0
23.4.2005 19:35

vlákno

Re: ***
hmm, hmm, na tebe by měl asi někdo ukázat holí a rázně tě s ní pohladit po hlavě aby se ti konečně rozsvítilo. Třeba by to vyléčilo i tvojí amnézii a ty by sis vzpomněl: Bém, Burgermeister, Šteiner, Dvořák, Vihan, Loucký,... Klaun, Salzmann, Kočárník, Čermák, Dyba, ...ty kamarádčofte
0/0
23.4.2005 20:00

Elrond Peredhil

Re: Re: ***
ještě si zapomněl na pár jmen - Svoboda, Snopková, Čekan, Součková, Gross, Mlynář, Schling, případně další funkcionáři socanů a spol., keří sedí nebo sedět budou, na rozdíl od těch tebou jmenovaných, o jejichž imaginárních "zločinech" tě informovaly zajisté tvé milované Haló noviny, příp. Rudé právo. Ty mně taky.
0/0
23.4.2005 21:49

Venancio

Re: Re: Re: ***
máš pravdu, ale to už byla druhá vlna paběrkářů. Ta poslední parta (na kterou se ještě nedostalo) se už třese na volby a neraději předčasné, dokud ještě je co ukrást!
0/0
24.4.2005 10:57

Venancio

Re: Re: Re: Re: ***
nejraději
0/0
24.4.2005 10:58

jekul

Žádnej seladon jako Klaus
Leinen se narodil na konci čtyřicátých let. Vystudoval právo a ekonomiku,a to v letech studentských bouří, které otřásly celou Evropou a zrodily většinu dnešní vládnoucí elity Spolkové republiky.Leinen ve studiích  pokračoval v Belgii aUSA,kde se specializoval na mezin. vztahy.Ovšem stejně jako pro mnoho lidí jeho generace neskončilo Leinenovo bouřliváctví s koncem studentských bouří.Současně tomuto kytaristovi afotbalu zůstal radikální slovník jeho mládí. "Je to čistá lež, pokud Klaus tvrdí, že s odstraněním práva veta při hlasování nemusí souhlasit národní parlamenty," řekl svými drsnými slovy. Český prezident, který je vlastně dnes Leinenovou hlavní prací, dostal tvrdého soupeře. Z mnoha pohledů svůj pravý protipól.
0/0
23.4.2005 19:33

vlákno

souhlas
KSČM je v současné situaci naprosto neškodná, narozdíl od těch modrých bolševických národovců a jiných eurobubáků.
Ptali se například předsedy Senátu Př. Sobotky, k čemu je Senát dobrý. Ten místo toho, aby začal mluvit např. o ústavní pojistce, o výhodách dvou komorových parlamentů, o většinové volbě osobností apod. řekl, že je to "instituce, která vrací levicové zákony do Sněmovny a proto je užitečný, to všichni vidí" ( ) ...
Ale aspoň je na tom vidět, kde odésákům končí jejich představy o demokratických ústavních institucích a politické státnickosti. Tu jejich ideologickou stranickost z jejich hlav prostě nevytřískáte. Holt postkomunistická země, to si ještě počkáme...
0/0
23.4.2005 19:08

hnedka_zdrapana

Re: souhlas
Sorry, ale cokoliv dokaze zabrzdit levici, je pro tento stat prinosem.
0/0
23.4.2005 19:58

vlákno

Re: Re: souhlas
konečně, já to bolševický uvažování prostě žeru . Tvůj modrý zákal mozku by neodstranila ani vrtačka s příklepem, přesto bych se za její použití na tobě přimlouval.
0/0
23.4.2005 20:06

Elrond Peredhil

Re: Re: Re: souhlas
tak tu první větu ti opravdu, ale opravdu věřím, je to taky vidět. Tebe zákal mozku nepostihne, protože kde nic není, ani smrt nebere.
0/0
23.4.2005 21:51





Najdete na iDNES.cz