Diskuze

Metro na letiště povede přes Motol

Metro ze současné konečné na Dejvické povede na letiště přes motolskou nemocnici. Na delší variantě prodloužení trasy A se definitivně shodli zástupci magistrátu i městských částí. Prodloužený úsek bude mít osm stanic a bude dlouhý 14 kilometrů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ludwar

24. 5. 2005 12:05
gsagsa
Brno chce taky metro.
0 0
možnosti

peca_p

21. 4. 2005 10:58
blbost
Jo jo je to blbost. Metro bude dál z dejvic nevyužitý. Když tam teď bohatě kapacitně dostačují tramvaje, tak není potřeba stavět metro, to by se spíš měla postavit trasa D. "Rychlodráha" je levnější a zajistí i lepší spojení centra s letištěm.
0 0
možnosti

MilanMilanMilan2

22. 4. 2005 23:17
Re: blbost
Trošku výstřední cena za ušetření Dejvic od hluku při stavbě (a provozu ?) rychlodráhy.
0 0
možnosti

Grossák

19. 4. 2005 16:49
Nesmysl
1. Kolem letiště vede koridor železnice, kterou lze zmodernizovat na kapacitní dvojkolejku s mnohostranným využitím. Přesto se má stavět úplně nové napojení, navíc tak drahé?
2. Co bude s železnicí? Má zůstat jednokolejná? To bude kapacita, to bude plnění jízdního řádu... Kdo tím bude jezdit? Teď se v jiné části města staví za 10 miliard Nové spojení, protože se v minulosti podcenila kapacita tratí z východu. A teď děláme tu stejnou chybu na druhé straně Prahy.
3. Obě trasy metra (D i prodloužení A) jsou pro město stejně důležité? Byl se někdo podívat na převážně činžovní a vilové čtvrti na Praze 6 a porovnal je s mohutými sídlišti Prahy 4 a 12? Vyhledal jsem si jsem četnost spojů. Od stanice metra Kačerov do této oblasti míří v dopravní špičce skoro 100 autobosových spojů za hodinu, dalšíc 30 za hodinu ze Smíchova!!! Navíc všechny trpí v zácpách. A v Praze 6? Tam jsou 3 tramvajové tratě na zvýšeném tělese!
0 0
možnosti

!!!

22. 4. 2005 22:15
Re: Nesmysl
hlavnim duvodem pro prodlouzeni Acka jsou kladenaci a dost husta doprava na Kulataku, kde v kruhaci jezdej tramvaje a cely je to takoj divnej kolotoc
0 0
možnosti

t-o-m

19. 4. 2005 12:33
za hodně peněz málo muziky
Tato trasa metra má svůj význam pouze v trase Dejvická - Petřiny a eště možná ten Motol. Ale dál už je to za hodně peněz málo muziky. Celou tu oblast, Liboc, Ruzyně, Dlouhá Míle, Letiště, Kladno obslouží rychlodráha a to mnohem rychleji a efektivněji. A dokonce i v jednokolejné variantě přes Ořechovku. Interval 10-15 min. tam vyjezdit půjde. Bude ale záležet jak blízko budou položené výhybny.
0 0
možnosti

Johny__5

19. 4. 2005 15:27
Re: za hodně peněz málo muziky
Plně souhlasím. Hlavní problém představitelů je stále v tom, že spojují obslužnost Prahy 6 a rychlé spojení letiště s centrem v jeden problém. Takto to v žádném případě nelze řešit. Metro je potřeba na obslužnost tzn. Dejvická-Petřiny příp. Motol a rychlodráha umožňující rychlé spojení do centra a přestup na další dálkové formy dopravy (vlak/bus) (metro moc dálkové není  + umožňuje přivést i přímo na letiště dálkové vlaky a v neposlední řadě umožňuje další elektrifikaci a modernizaci tratě na Kladno.
0 0
možnosti

Kayo

19. 4. 2005 10:36
Nesmysl
Nejen že to nedává smysl, ale navíc, kolikrát jsme už slyšeli že se schválila ta či ona varianta. Pravda že souhlasím s pěkným obloučkem" vyhlídkové jízdy podzemní Prahou!!!" To se bude Kladenakum moc líbit! Aťv žijí duuchové  Ale stejně se píše že výstavba se plánuje začít až tak v roce 2009. Tudíž myslím že ještě změn variant přibude. A ne jen jedna. Hurá územnímu plánování Hl. m. Prahy
0 0
možnosti

Helmut_Zazvorka_von_Aussig

19. 4. 2005 11:43
Re: Nesmysl
Nechápu proč se bavíte o kladeňácích. Ti metrem jezdit nikdy nebudou, stejně jako ostatní vesničtí balící co jezdí pracovat do Prahy (Neratovice, Příbram, Dobříš, Kolín atd.). Takový přiblblo si za svý těžce vydělaný prachy koupí 15 let starý A8, či francouzskou plečku za 100 litříků a myslí jsi, že jsou velcí grófové a prdel z "auta" nevyndaj.
0 0
možnosti

karoten

19. 4. 2005 10:06
Názor.
Dovolím si tvrdit, že v problému spojení letiště evropskýho významu s centrem Prahy hraje zásadní roli nedostatečně vyjádřený faktor: Ořechovka.
Tam totiž bydlí smetánka, v nejbližším okolí stávající staré dráhy buštěhradské. Tihle lidé nepřipustí jakékoli stavební práce a zvýšený provoz v blízkosti svých vil.
Trasa k letišti jinudy než v koridoru dráhy není možná (není místo), tak je zapotřebí dráhy podzemní min.do Veleslavína. Metro pouze tam - za hranici sídliště Červený vrch je ekonomicky neospravedlnitelné - proto ta zástupná eqilibristika s Motolem apod.
Chcípni, MODRÁ STRAKO
0 0
možnosti

karoten

19. 4. 2005 9:53
Kdyby blbost nadnášela, uletí Bém do stratosféry
...a tam praskne jako beďar.
0 0
možnosti

Dr. Fe1

19. 4. 2005 8:51
Dělají si srandu?
Co to tam mají za oblouček na Bílou Horu, to přece nemůžou myslet vážně   To jako všichni co pojedou z letiště a z Dědiny budou absolovovat  "vyhlídkovou" jízdu po co nejdelší možné trase do centra. Proč to proboha nevedou přímo, takhle je z toho absolutní paskvil!
0 0
možnosti

Dr. Fe1

19. 4. 2005 9:03
Re: Dělají si srandu?
Jenom ještě k těm představám, že kladeňáci budou odstatavovat auta na Dlouhý Míli, zajímalo by mě kolik procent z nich to udělá, když bude metro vedeno takhle absurdní klikatou trasou. To je jako kdybych chtěl postavit dálnici do Plzně a do Č.Budějovic zároveň jednou trasou, prostě blbost, která nebu sloužit pořádně ani pro jedno z těch míst.
0 0
možnosti

Johny__5

19. 4. 2005 8:21
Škoda mluvit :(
Opět se projevila demagogie. A to, že bývalý starosta Prahy 6 prosazuje návrhy této části města nad návrhy prospěšné pro zbytek Prahy. Pro Prahu jsou smysluplné obě varianty. A za cenu 38miliard by se postavilo metro do Petřin/Motola a zároveň celá rychlodráha z Masaryčky až na Letiště. Takhle se bude metro na letiště stavět současným tempem výstavby cca 10 let a výsledek? Jízdní doba do centra 35min, aut v Dejvicích úplně stejně, protože Kladeňákům se určitě nebude chtít parkovat někde na Dlouhé mili, když jízdní doba autem na Dejvickou a dál metrem bude daleko rychlejší. Takže jako vždycky - plán na nic, výsledek nulový, jenom další vyhozený peníze. (a nějaký ten milionek do kapsy představitelů města za úplatek za "správné rozhodnutí"
0 0
možnosti

Kayo

19. 4. 2005 7:38
Hňupy
Jsou to všechno hňupy od chalupy. Dohadují se a dohadují a nic není hotovo. Podobně jako severní úsek okruhu. Furt nějaký problém a nějaká změna. A pak že varianta A-Liboc, a pak že Varianta rychlo dráha, a pak že teda Zličín-Ryzyně. Každý týden jiné definitivní řešení a SKUTEK UTEK!!!! Fuj hanba! Toť názor člověka žijícím na Praze 6 který se do centra jinak než přes Dejvickou MHD, nebo autem přes Letenskou pláň nedostane. A těch kladenských aut co nám furt stojí před barákem. Všichni zastupitelé a lobbisti a aktivisti by se měli stydět!!! HANBA HANBA HANBA!!!!!
0 0
možnosti