Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlu s premiérkou se otevřely dveře

Nejen politici České republiky mají problémy s letadly. Stroj s novozélandskou premiérkou se nečekaně dostal do velkých potíží. Když vletěl do turbulence, otevřely se mu dveře. Dokud letoun nouzově nepřistál, dveře drželi dva policisté z doprovodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

AlienDUDE

hmm :-(
Ty naši šmejdi by do takový hračky nevlezli , což je dost škoda :-( protože malejch letadel padá statisticky víc než velkejch :-).
0/0
14.4.2005 22:27

mrkew

policejni kluci
to jsou nejaky vazby!!Udrzeli vrata od piperu az do nouzaku na paraparaumu airport-NZ cops rock!!
Helen sice moc nemusim ale slava za to jak to dopadlo!!(however,v rijnovejch volbach volim Winstona Peterse z NZ first-ma dobrej styl:-)))
O kare kare ana,o ma utu rotorua.........:-))))
0/0
14.4.2005 11:37

jeen

Taky vám lezou krkem?
Přidej svůj podpis:
(asi to sem nepatří, sorry, nicméně ...)
0/0
14.4.2005 8:25

GhorX

.
Tak panu prezidentovi prasklo sklo. No, snad ho opraví. Mít rozbitého pana prezidenta...
0/0
13.4.2005 21:16

Destroyer7

Ne a ne vypadnout
A ta potvora ne a ne vypadnout. Ačkoliv se jí snažili v tom pomoct, držela se doslova zuby nehty. Když už to začalo být trapné, tak ji tedy vtáhli dovnitř a zavřeli dveře. Nyní doufají, že snad příště.
0/0
13.4.2005 14:46

René Holánek

Dveře?
Ukončete prosím výstup a nástup, dveře se zavírají..
0/0
13.4.2005 14:20

S.P.Q.R.

:-)
"Aby zmatku nebylo málo, jakmile se otevřely dveře, v letadle prý začaly poletovat papíry a udělal se tam silný průvan." :-)) Kupodivu ... a pan redaktor se tomu zmatku upřímně diví ... ještě že už ten průvan začali vyšetřovat, jak nás informuje druhá věta v odstavci ... :-)
0/0
13.4.2005 11:25

pepekm

skutecne silaci
no, chtel bych videt dva policisty, jak by drzeli dvere treba u Boingu 737, neslo nahodou o nejake vikslajvantove letadylko?
0/0
13.4.2005 10:53

Englishman

Re: skutecne silaci
Přečti si článek ještě jednou, jednalo se o Piper. NZ není tak nabubřelý jako evropské země. U nás by si do Piperu nesedl ani náměstek ministra - tvrdil by, že to je pod jeho úroveň.
0/0
13.4.2005 11:29

F200

Re: Re: skutecne silaci
Naprostý souhlas. Nevím proč "činitelé" a doprovod většinou tak do 10 lidí létají na vzdálenosti tak do 800 km nejčastěji Tu 154, a ve výbavě chybí takové typy jako např. L410 nebo L610(L620)? Když zatím nemáme na lepší, nová a moderní, tak proč se stále ofrňovat nad domácími nebo současnými. Nevím, jak by to vypadalo, kdyby nám tady ti "prašivý" komanči nenechali alespoň Antonovy a Tu? To bychom asi stále létali bez skel u Chalengeru.
0/0
13.4.2005 12:36

bosnia

Re: Re: Re: skutecne silaci
Letěl jsi někdy L410? Já jo, před vstupem nám všem dali špuntíky do uší. Pilotní kabinu od cestujících oddělovala jen záclonka a chudák letuška, která si něměla ani kam pořádně sednout. Moc príma letadlo, jen co je pravda! A taky by mě zajímalo, jak víš, že na vzdálenosti do 800km se používa nejčastěji Tu154? Jinak ty L410 používá armáda... alespoň používala, když jsem tím "sráčem" letěl.
0/0
13.4.2005 13:01

F200

Re: Re: Re: Re: skutecne silaci
Armáda to snad stále používá. L410 r.v. 68 snad takto hučela a měla záclonky, no i v ČSSR(ČSFR ) se za 25 let technicky postoupilo a prototypu 410 se to už málo podobá. K osobním letům se zásadně používá Chalenger a Tu154, ten Kanadaň je však více rozbitý než letuschopný. Samozřejmě vycházejme ze současného stavu, že nová letadla jen tak brzy nebudou a ty stávající se rozpadají nebo jsou nanejvýš nehospodárné ( to armádní Tu154A musí mít samé vyjímky ( neplést s Tu 154M bývalých ČSA , kde emisní limity končí standardně v roce 2006 a pak lze individuálně prodlužovat ). Takže je lepší vozit "národní poklad" v kapacitně dostačujícím a lehce dostupném letadélku.
0/0
13.4.2005 16:23

fuozx

Re: Re: Re: Re: Re: skutecne silaci
Nejlepsi by bylo, kdyby litali (az na presidenta a predsedu vlady) beznyma linkama.
0/0
13.4.2005 20:27

barbudo

Re: Re: Re: skutecne silaci
... už to vidím, jak naši polobozi létají Moravou (L200) ...
0/0
13.4.2005 13:01

leonel

Re: Re: Re: Re: skutecne silaci
co tam vidíš ještě, nějaká zvěst se tam nevznáší?
0/0
13.4.2005 13:04

pepekm

Re: Re: skutecne silaci
o tom mluvim, ze zde srovnavaji nesrovnatelne, ono je neco jineho praskle sklo u velkeho letadla a porouchany zamek u maleho letadylka
0/0
13.4.2005 12:59

mrkew

Re: skutecne silaci
ty jsi vikslajvantovanej debil
0/0
14.4.2005 11:39

trexjoe

preklady
jsou stale slabinou ceskych radoby novinaru.Ani historie neni jejich silnou strankou.Helen Clark neni prvni premierkuou NZ!Venujte se radsi svemu hosikovi a jeho bordel mama
0/0
13.4.2005 10:27

pája_

Skvele letadlo!
Takove stroje by mohla nakoupit nase vlada a pak ...... dekujeme vystupte si
0/0
13.4.2005 9:57

hnusil

GRoSS
To nasemu slizkemu a ulhanemu premierovi se nikdy nic nestane.
0/0
13.4.2005 8:59

Superex

?
Někdo chtěl vystoupit?  
 
0/0
13.4.2005 8:56

qas

a vo tom to je...
z článku :
Aby zmatku nebylo málo, jakmile se otevřely dveře, v letadle prý začaly poletovat papíry a udělal se tam silný průvan.
 A taky je nahoře chladněji. A méně kyslíku. Ale to známe z filmů... To jen redaktoři na to valej bulvy jako bagr na tvrdou hlínu.
PS : Zkuste si u jedoucího auta stáhnout okénečko, také vám budou vlát kadeře...  
Podtlak je hold svinstvo pane redaktore.
0/0
13.4.2005 8:49

barbudo

Re: a vo tom to je...
... z filmů znáte kraviny ...
0/0
13.4.2005 12:40





Najdete na iDNES.cz