Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Unionisté chtějí po Klausovi novou vládu

Unionisté vyzvali prezidenta Klause, aby podpořil jejich požadavek demise celé vlády. Zároveň chtějí, aby po případném pádu kabinetu pověřil sestavením nového týmu opět zástupce ČSSD. Pak bychom byli ochotni pokračovat v koalici i s lidovci, řekl předseda strany Pavel Němec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vaclav Hanus

je to jednoduche
Je potreba pockat, zda si komuniste zakousnou do rtu a podpori vladu pana Grosse. Paklize to neudelaji, je potreba pana Gorsse odsunout na nejake vynosne misto do pozadi (ackoli se niceho nedopustil) a ve vlade pokracovat pod vedenim nekoho jineho v byvale k koalicni konstelaci .
0/0
6.4.2005 9:12

Eye of the Beholder

To jsou věci
Kdo by to byl před pár lety řek, že zástupci pravicové US půjdou na kolenou prosit Klause aby zachránil levicovou vládu za podpory komunistů. Jak říká jedno staré přísloví: Láska (ke korytům) hory přenáší.
0/0
5.4.2005 23:26

dezteme

ale o KSČM to není
já bych si přál aby to Gross ustál a sestavil novou vládu bez lidovců, a v podstatě realizoval co naposledy slibovali to je snížení daní a ten příklon do středu a to se nesmí posrat Jahn a Sobotka.  Toho směru se může ODS bát protože tento směr je rozumný a navíc ekonomicky jsme na tom nejlépe jak jsme byli. A o komunisty nejde tady budou hlasovat pro jedině proto že jinou volbu nemají, jiná alternativa je ODS a to nechtějí, je to jasné ne?
0/0
5.4.2005 23:18

Englishman

Re: ale o KSČM to není
1) ČSSD v politickém středu by znamenala, že celé levé křídlo ovládnou komunisti a budou mít 25% nebo více 2) Všechny pokusy o obsazení středu skončily katastrofou 3) Komunisti si především potřebují zachovat tvář před skalními bolševiky - proto by Grosse, jdoucího do středu, potopili.
0/0
5.4.2005 23:29

celtic_

Kalouska nemám rád!
Ať žijou staré dobré časy  A on to takhle pokazil  Mohlo to být jako ve 48.  KSČM    
Vzpomínejme se slzami v očích
0/0
5.4.2005 23:04

lnemecus

moc tomu nerozumim, ale Klaus ma asi pravdu...
Jako obvykle se omlouvam pro komentar z USA, kde se nas vase vladni krize netyka. Nemohu si vsak pomoci rici, ze Klaus odpovedel nalezite na navrh unionistu, aby podporil rezignaci cele vlady. To neni role vaseho prezidenta - jsou to v podstate stranicka rozhodnuti v tech tri koalicnich stranach. Lidovci se vyjadrili, unioniste castecne (?). Rozhodujici je ovsem CSSD. Myslim, ze by bylo nepatricne, aby Klaus delal vic nez prijmount ci neprijmout demise, individualni ci hromadne. Rika, ze by poveril zastupce CSSD sestavenim nove vlady, ale nerika, samozrejme, zda ji schvali.
 
Jak vite, v nasem prezidentskem systemu vlady se takova situace nemuze vyvinout - prezident je zaroven predsedou vlady, kterou jmenuje sam, ale kterou nas Senat musi schvalit. Cas od casu je jmenovany ministr odmitnut Senatem, ale to je dost vzacne. Jeden z nich byl byvaly senator Tower, ktery si asi znepratelil tolik kolegu v senate, ze mu zabranili se stat ministrem obrany.
0/0
5.4.2005 20:54

celtic

ve..
zprávách Klaus řekl, že pokud vláda padne, tak pověří ČSSD sestavením vlády nové....tak by mohla opět vzniknout 101, tedy bez podpory komunistů
0/0
5.4.2005 20:00

HAL9000

Re: ve..
Socani budou muset hodně překousnout, jestli pozvou lidovce znovu do vlády, ale jinak tu podporu 101 hlasů bez komunistů nezískají.
0/0
5.4.2005 20:38

jefim

Re: Re: ve..
Kdyby byl prezident správným hráčem pokeru, mohl by ovšem pověřit sestavením nové vlády opět St. Grosse (předseda ČSSD), což by byl jasný krok k předčasným volbám, jinak hrozí resuscitace 101, kdykoliv vytunelovatelné 111 ČSSD a KSČM...
0/0
5.4.2005 21:47

Pongo

Re: Re: ve..
Tak to bude hodně zajímavé. Socdemáci nechtějí nikoho jiného než Křišťálového šampióna a Kalouskovci s ním nepůjdou. Řešení bude pouze jediné - předčasné volby.
0/0
5.4.2005 21:50

Vlk-Honzi

Re: ve..
Teda nemám pocit, že cílem lidovců byl jen Standa - spíše bych řekl, že to byl prostředek, jak ukončit elegantně svoje působení ve vládě a zahájit svoji předvolební kampaň a koketování s ODS pro případnou povolební koalici. V tuto chvíli je propast ČSSD-KDU dost hluboká, aby mohla vzniknout fungující vláda (US je samozřejmě připravena jednat, ta bude držet hubu a krok jen když bude mít šanci na teplá místa).
Nedovedu si ani moc představit, koho by měl prezident navrhnout z ČSSD jako premiéra - Škromach se důsledně snaží tvářit jako "ten kdo stojí za Srandou", podpora Sobotky je v samotné ČSSD dost nízká, Zaorálek taky stál pevně za Srandou, fakt mě nikdo nenapadá. Nemyslím si ani, že by ČSSD akceptovala někoho jiného (mimo ČSSD nebo "méně známou" tvář z ČSSD) - chce si alespoň naoko udržet tvář neporaženého a takhle by si někoho nechala nadiktovat.
0/0
5.4.2005 22:13

Totedyne

Rozumný návrh US-DEU
Myslím si, že dnes se jedná o jediné řešení, jak ze hry vyšachovat komunisty. Ty nyní spolurozhodují o všem, například zda budou předčasné volby, nebo ne. Nekomunističtí politici by se měli odprostit od osobních antipatií. 
0/0
5.4.2005 19:35

Free_styler

Po tom duchodci neco chtit? To je jako sebevrazda
Po Klausovi chci jedine. Aby uz se odebral do sveho zazobaneho duchodu a uvedomil si a priznal si, ze uz je na prahu stari a zacinaji ho k sobe volat andilci nebessti. A ze jim neutece tim, ze si bude tou svou zuhelnatenou politikou dodavat sebeduveru a silu.
0/0
5.4.2005 18:57

kouc

Re: Po tom duchodci neco chtit? To je jako sebevrazda
Vidíš a já chci,aby dlouho ještě byl prezidentem
0/0
5.4.2005 19:15

ModryPtak_Camcarak

Re: Re: Po tom duchodci neco chtit? To je jako sebevrazda
Vrat se do Bohnic.
0/0
5.4.2005 19:42

Satros

Klaus
Kdyby Klaus dal dávno najevo,že po odstopení Grosse,bude jmenovat nového premiéra z řad ČSSD,tak už by byla jmenovaná nová vláda.Protože by socani Grosse obětovali.Tak za to vlastně může Klaus.
0/0
5.4.2005 18:04

opelgirl

Re: Klaus
Ale ty asi neslyšíš a nečteš noviny, jinak by si několikrát slyšel Klause deklarovat, že v případě odstoupení Grosse, jmenuje v prvé řadě někoho ze socblbanů
0/0
5.4.2005 18:11

Satros

Re: Re: Klaus
Napiš v kterých novinách a kdy jsi to četl.Opak je pravdou.
0/0
5.4.2005 18:41

kouc

Re: Re: Re: Klaus
Ale proběhlo to jako zpráva před sjezdem socialistů.Prohlášení Klause vydala ČTK a objevilo se třeba v MFD.Stáník se proti tomu ohrazoval,že je to zasahování do průběhu jejich sjezdu
0/0
5.4.2005 19:14

Englishman

Re: Re: Re: Klaus
Klaus to opravdu několikrát opakoval.
0/0
5.4.2005 23:32

Free_styler

Re: Klaus
klaus ma svoji strategii. Pro sebe i ODS. Jsou taci, kteri to vidi a jsou taci, kteri maji pred ocima nepruhledne okno. Na tu druhou skupinu Klaus sazi.
0/0
5.4.2005 18:59

JayC

Němec si začíná vyskakovat...
...úplně stejně jako Grebeníček.  přitom vůbec nemá právo cokoli po komkoli žádat. Natož něco od presidenta. Leda, aby Klaus vzal na vědomí, že s US-DEU už nemá ve sněmovně počítat, protože strana končí svou existenci - to by bylo to jediné České republice prospěšné, co by za celou tu dobu Němec a spol udělali!  To je přece takovej debííílek!!!
0/0
5.4.2005 17:45

alex5

ať už odtáhnou!
A já žádám, aby parta politických mrtvol s IQ bublajícího bahna sama sebe okamžitě zrušila, protože se mi z nich už dlouho chce blít!
A je zbytečné na tyhle hovada plejtvat penězma, to tam rovnou můžou sedět bezdomovci z Hlavního nádraží a bude to o moc lepší!
0/0
5.4.2005 17:33

abysser

Re: ať už odtáhnou!
ale fuj... neuražej takhle nevinné bahno!
0/0
5.4.2005 17:36

M I R E K

US-DEU
... už i hochům z US-DEU došlo, že tahle bárka půjde ke dnu. Rychle najít necky, dřív než někdo najde jinou lodičku, do který by se mohli "nevejít".
0/0
5.4.2005 17:10

opelgirl

Re: US-DEU
gremium Uhnije se sešlo k jednání v parlamentním výtahu a konečně jim to došlo
0/0
5.4.2005 17:18

celtic

snad..
ODS+KSČM+Klaus neotočí kolo dějin...  Tato koalice se snaží
0/0
5.4.2005 16:49

opelgirl

Re: snad..
Ty osle, tady tö pečou KSČM+ČSSD+US-DEU To je tedy koalice
0/0
5.4.2005 17:17

celtic

Re: Re: snad..
Nevím kdo to peče s kým, ale vím, že ODS+KLAUS+KSČM mají stejný názor třeba na EU
0/0
5.4.2005 17:28

abysser

Re: Re: Re: snad..
neni pravda... ortodoxni euskepticky nazor ma par lidi ve vedeni a stale to chrli do medii... utvareji tak vetsinovou iluzi.. kdyz se zeptas radoveho clena, tak je to zcela o necem jinem... a pak, pravdou zustava, ze kdyz uz prijde na nejaky pruzkum verejneho mineni, tak eurooptimisty jsou paradoxne prave volici ODs
0/0
5.4.2005 17:33

JayC

Re: Re: Re: Re: snad..
to bych se teda hádal. Jsem řadový skoro člen ODS a názor na EU ústavu mám úplně stejný jako Klaus!
A nechejte prosím té demagogie - ODS, Klaus i KSČM sice EU ústavu odmítají, jenže první dva z úplně jiných důvodů než Grebeníček a spol! Kdyby nebyla tak socialistická a zneužívatelná, myslím, že by se v ní našlo pár pozitivních věcí. No a pro komunisty je zase málo socialistická. I když teda nevím co by tam chtěli za ještě hrůznosti přidat, když už tam všechno je!
0/0
5.4.2005 17:41

Vysokoskolak

Re: Re: Re: Re: Re: snad..
ve volebnim programu KSCM je neprimo naznaceno znarodnovani - tj. centralne planovane hospodarstvi + hierarchie obcanske zpravy. Tve iluze ze unie se da prirovnat k KSCM je zcela zcestna.
0/0
5.4.2005 17:50

JayC

Re: Re: Re: Re: Re: Re: snad..
Jaká iluze prosím tě? Nepřirovnával jsem EU ústavu ke KSCM. Ale snažil jsem se upozorňit na rozdílnost důvodů proč je kdo proti hlavně proto, aby pořád demagogové nespojovali ODS s KSCM! Takže žádná scestnost, ale rozdíly.
0/0
5.4.2005 17:58

Vysokoskolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: snad..
v tom souhlas. Proti tomu jsem nic nemel. Celtic je pako a je potreba ho brat s rezervou. Predpokladam ze tomu neveri snad ani on ;)
0/0
5.4.2005 18:01

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: snad..
Klasika  ODS + KSČM mají na 99% stejné názory, ale pozor  z jiných pozic
0/0
5.4.2005 18:08

Vysokoskolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: snad..
tak tak, oba jsou stejni, KSCM podporuje svobodu podnikani, volny pohyb osob, volny pohyb kapitalu. Snazi se po vzoru Svycarska otevrit ochodu s USA, po vzoru Irska snizovat dane a investovat do vzdelani. Ty jsi vazne pako ;)
0/0
5.4.2005 18:14

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: snad..
O které straně jsi to mluvil  Snad ne o ODS nebo KSČM ...
0/0
5.4.2005 18:28

Overball

Re: Re: Re: snad..
celtikova rovnice: ODS: Vrazda je spatna KSCM: Vrazda je spatna = ODS je s komousema
0/0
5.4.2005 18:43

Josefprav

Re: Re: snad..
Celtic se po smrti papeže zbláznil.
0/0
5.4.2005 20:18

obcanek

Re: Re: Re: snad..
Celtik se zbláznil dávno před smrtí papeže.Patrně v okamžiku,kdy se narodil (Celtik,ne papež).
0/0
5.4.2005 20:56

Josefprav

Nastupuje nejlepší, co socani mají.
Občánek, Sisko, Svoboda, Snopková a Součková  to je první socanská sestava. V brance Gross. Není, co řešit debata je zcela zbytečná 
0/0
5.4.2005 16:31

Nannius

Re: Nastupuje nejlepší, co socani mají.
Druha petka :
Lachnit,Mertlik,Emerova - Kavan,Skromach
0/0
5.4.2005 16:41

obcanek

Re: Nastupuje nejlepší, co socani mají.
Znovu opakuji,zejména pro Josefa,že nejsem příznivcem současné  ČSSD.Jenom bych rád,aby se všem za stejné lhaní měřilo stejně.I modrým ptákům.A jsem nepříznivcem modrého ptáka,protože se dosud sami nedistancovali od  Tlustého ,Jančíka,Macka,Čermáka,Jirsy,Dyby a jiných. A zároveň nezastávám názor,že starší lidé  a lidé s nižším vzděláním jsou sami vinni svou situací a že důchodci jsou přítěží státu a zejména mladé generace.
0/0
5.4.2005 17:08

Vysokoskolak

Re: Re: Nastupuje nejlepší, co socani mají.
to te chvali ze se nechces zbavit tvych prarodicu, ty ale musis mit dobre srdce. Clovek by skoro rekl ze neco takove je samozrejme :-/
0/0
5.4.2005 18:04

obcanek

Re: Re: Re: Nastupuje nejlepší, co socani mají.
Příznivče Linuxu,pro mne to samozřejmé je.Ale pokud od většiny zastánců ODS na těchto stránkách stále čtu "socky,líní a neschopní zaměstnanci, nebo popř ... živím z daní důchodce,je mi na zvracení a prostě mezi takovéto lidi nemohu patřit.A že jich tady je.A pokud někdo argumentuje tím,že důchodců přibývá protože se rodí málo dětí a to málo v budoucnosti neuživí armádu penzistů,opravdu to není chyba těch důchodců.Důchodkyně už děti mít nemohou a s důchodci málokterá mladá fertilní žena touží míti potomka.Tak nechť se mládí tuží a šuká o 106 bez antikoncepce a prezervativů a hned nás bude dost!!!!
0/0
5.4.2005 18:36

Josefprav

Je to dobrý nápad
Chtělo by to, aby  Stanislav Gross podal dermisi  a pověřen sestavením nové vlády by byl pověřen Gross Stanislav. To může vymyslet jenom Němec.
0/0
5.4.2005 16:28

qwertz

Re: Je to dobrý nápad
Není ten Gross nakonec Němec?
0/0
5.4.2005 16:41

Swooppy

...teda..
..to jsou neskutečné šachy.Nejdřív odstupují,pak zase ne,pak kombinují a vymýšlejí ptákoviny které stejně míří k jednomu ,a to ,zůstat ve vládě.Ať mi nikdo z nich neříká ,že to dělají jen pro dobro národa.Docela by mě zajímalo o jakou privatizaci a o jak velké peníze jde v budoucnu,že se tak urputně drží svých fleků.Vysvětlení ,že oni nemají kam odejít a proto se drží je blábol,jelikož v poslanecké sněmovně přišli k tolika informacím a tolika kontaktům,že v tomto ohledu se o jejich umístění neobávám.Každá větší firma a zvlášť nějak poradenská či jinak podobná po nich sáhne všemi deseti.Vždyť už si pan Němec podobnou otevřel.Takže závěrem-z Telecomu asi poteče hodně peněz a proto o to nechtěj přijít a ani to už málem připravený předat ODS,aby se nažrala ona.Pořád mi v hlavě probíhá jedna věta p.Klase už ani nevím z kolikátého roku,že "o peníze jde až na prvním místě."
0/0
5.4.2005 15:47

obcanek

Re: ...teda..
Ještě jsou k privatizaci nějaké doly a tak se muní honem dostat k liszu osvědčená privatizační sestava ODS KDU,kteří umí podobné prodeje řádně vytěžit.
0/0
5.4.2005 16:03

sisko1

Re: Re: ...teda..
JEDNOZNAČNÝ SOUHLAS !! DNES JIŽ NIKDO NEVIDÍ ŽE SOUČASNÝ STAV JE JEDNOZNAČNĚ ZAVINĚN KORUPČNÍMI A PRIVATIZAČNÍMI TUNELY V DOBĚ KLAUSOVA RANNÉHO KAPITALISMU !! GROSSE, ČLOVĚKA KTERÝ SE SNAŽIL UDĚLAT NĚCO PRO OBYČEJNÉ LID, UŠTVALI MODŘÍ PTÁCI ZA PODPORY SVAZÁKŮ Z MF DNES !!!
0/0
5.4.2005 16:18





Najdete na iDNES.cz