Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Začíná Kalouskův velký týden

Začíná velký týden šéfa lidovců Miroslava Kalouska: místo "bobříka mlčení" chystá Kalousek show v parlamentu. Před víkendovým sjezdem ČSSD sice nebude premiéra Grosse přímo vyzývat k demisi, ale jeho stranické kolegy hodlá dráždit od řečnického pultíku jiným způsobem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

good_luck!

Pokračování bez respektu k vláknům
Bohužel nikde nevidím žádnou další reakci, než tu jedinou z 10:01. Zareaguji tedy na ni.
Otázka kajícného doznání k událostem velmi starým je otázkou vlatního zájmu tyto informace si zjistit, protože jak jsem psal již v předchozích dnech, tyto informace nám byli komunistickým školstvím dávány dost jednostraně - bez možnosti druhé strany vyjádřit se. Objektivní hodnocení událostí vyžaduje brát podání událostí tak, jak je vykládali komunisté s velkou rezervou a vlastní zájem o zjištění pravdy (z nestranných zdrojů) nebo zjistit hodnocení protistrany a ne jen konstatovat, že se církev obhajuje (spáchala, nikdy se neomluvila), aby vyšla čistá.
Doufám, že katolictví v evropě přečká dalších 1000 let, ovšem nemyslím si, že totéž potká ODS, KDU-ČSL, ČSSD. A Až někdo bude hodnotit dnešek, nevím, zda-li řekne ČSSD nás zaprodala EU, opět se bude hodnotit pouze katolická církev, jakoby byla jedinou hybnou silou (stále je nejvlivnější silou v rámci Evropy)
 
0/0
24.3.2005 11:12

good_luck!

Re: Pokračování bez respektu k vláknům
Možná bude katolické církvi nějakou v té době novodobou KSČ vytýkán dnešek jako další velké vražedné období (nenarozené děti - zavedené komunisty v rusku, euthanasie) - přičemž jde o jakýsi vývojový stupeň (přičemž církev bojuje proti a nabízí také alternativu - neakceptovatelnou dnes relativně silnější finanční loby).
Tento problém je nový a je způsoben rozvojem západní medicíny. Dříve tyto problémy řešila příroda přirozeným výběrem a tím, že sice každý měl 15 sourozenců, ale pouze 1 z nich se dožil 50 let.
Kdo nám dal informace, že všechny problémy 2000 let historie způsobil katolicismus a sílu jeho vlivu v daném období?
(Např. průměrný věk dožití Schwarzenbergů za celou dobu jejich historie je 27 nebo 37 let - už je to 10 let, co jsem tam byl - konkrétní info je k dispozici v jejich hrobce v Třeboni)
0/0
24.3.2005 11:30

good_luck!

!?
To jsem se dneska nějak rozohnil!?
Myslím, že by bylo zajímavé pobavit se společně někde u kafé...
0/0
24.3.2005 9:32

good_luck!

!!
která pracovala přes 10 let na případu Jana Husa, byla složena jednak z církevních historiků, jednak z historiků z ČR a zahraničních, měli k dispozici jak vatikánské zdroje, tak i procházeli veškeré ostatní relevantní historické dokumenty a práce byla ukončena v r. 2004 nebo 2003 (teď už nevím přesně) - a výsledek - pokud jde o učení Husa, celkem sporné - za upálení ovšem omluva byla vyslovena. Ovšem očekávám, že mi vpálíte, co je to platné?
V závěru tedy položím otázku - Jakou formou by jste si představoval, že církev může svá provinění odčinit, tak, aby to bylo pro Vás akceptovatelné?
Pokud jde o čarodějnické procesy - církev jako iniciáltor těchto procesů, které se staly v průběhu času formou mocenského boje - (opět ne ten kdo odsuzoval k trestům smrti), vyvodila závěry už před 3 - 4 sty lety . Očekávám ovšem, že pokud se nezajímáte o historii, že toto poučení
0/0
24.3.2005 8:16

good_luck!

Re: !!
nechci, abyste mne chytil za jazyk - učení Husa - ne celkem sporné - z hlediska plurality na něj měl nárok (kázal např. proti schismatu 3 papežů, chtěl reformu církve), ale později už kázal (jako ŘK farář a učitel) také proti církevnímu učení celkově.
0/0
24.3.2005 8:22

good_luck!

Re: Re: !!
Pokud hovoříte o dnešním světě a roli církve. Nevím, že by církev homosexuály někde utlačovala, ovšem souhlasím, že v rámci demokratických principů hlásá, že by neměli získat stejné výhody jako běžný manželský pár (výhody nemají nejen homosexuálové, ale i nesezdaný heterosexuální pár!! - a o ten v tomhle zákoně nejde - PROČ!?).
Pokud jde o homosexuály v církvi - ano, občas problémy církev má, mohu Vás ale ubezpečit, že kromě vtipů, info z Polska, Rakouska, USA jsem nikdy neviděl nikoho, kdo by tuto zkušenost měl opravdově. Neplatí to ovšem o českém "pokrokovém" školství, kde sexuální obtěžování není vyjímkou a přátelé z vedlejší obce 3 roky bojovali proti učiteli, než byl odvolán (ZŠ se 3-mi učiteli). Podobně - týrající farář x týrající učitel. Proč tedy nikdo nevolá pro zrušení školství?
Další údaje, které by stálo za to prověřit jsou:
- procento zločinců mezi věřícími x mezi bezvěrci
0/0
24.3.2005 8:33

good_luck!

Re: Re: !!
- doufám, že se shodneme na škodlivosti rozvodů - takže % rozvodů mezi věřícímí x bezvěrci
- % rozvodů mezi lidmi z rovedeného manželsví a úplných rodin
a myslím, že takových témat by se dalo najít mnoho.
 
Bohužel bych řekl, že postoj církve/církví a jejich členů je v ČR oproti ostatní společnosti daleko tolerantnější, než opačně.
Dále, nevím, proč se hlásáte k demokracii, pokud 60 % spoluobčanů vyčítáte veřejné vyjadřování svých názorů.
Možná Vás překvapí, že i dnes má církev vlastní zákony a zákonodárství, v čechách je kardinál a na moravě arcibiskup (u ŘK) - podobně ostatní církve, takže možná budou generace za dalších 1000 let považovat i dnešní období za "útlak společnosti" katolíky a těchto 50 let bude "jen" malou epizodou, a přitom církvi budou dávány za tresty smrti na nevinných lidech, válka v Iráku  (křížová výprava?) atd.
To jen tak pro zpřesnění historie.
0/0
24.3.2005 8:53

good_luck!

Re: Re: !!
ano, katolictví je zde cca 2000 let, ale ne vždy bylo tím nejvýznamnějším hybatelem dějin a ne všechny špatné činy v tomto období padají na jejich hlavu.
Otázkou je pokud odsuzuji nějakou dějinnou událost, podívat se, jestli a jak na ni církev reagovala, vyvodila závěry, udělala nápravu. Bohužel z dob komunistického školství si pamatujeme pouze problémy, ale už nám nikdo neřekl, ty další věci a dnes to cítíme jako dluh církve (a nechceme ji dát ani prostor to sdělit).
Oháníme se demokracií, ale běda, jak vystoupí demokratická strana "KDU-ČSL", která se hlásí ke katolickému odkazu s čímkoli. Většinou je to špatně, pokud s tím celá společnost souhlasí, je tento návrh nazvám populismem (viz tento článek).
Strana je nazývána černou rukou ŘK církve - což ovšem nikdy nikdo neprokázal (ŘK faráři mají zákaz se politicky jakkoli angažovat). Nevím o žádném propojení mezi těmito dvěma organizacemi KDU a ŘK církev. Je ovšem pravdou, že většinu voličů tvoří
0/0
24.3.2005 9:17

good_luck!

Re: Re: Re: !!
věřící (nejen tedy ŘK). Ovšem nevím o tom, že pokud je někdo věřící, měl by zákaz sdružování (a to i v politických stranách).
Pokud jde o demokratické zákony (prosazené demokraticky) - prakticky všechny mne jakýmsi způsobem omezují (daňové zákony, trestní zákon, silniční zákon, občanský, obchodní zákoník....), velmi málo z nich mi dává určitou výhodu, práva (např. zákon o rodině).
Přitom většina společnosti nesouhlasí s placením daní, proč tedy nebojujeme stejnou silou proti politickým stranám, jako proti církvím - vždyť nás svým způsobem omezují v našich "svobodách"?!
0/0
24.3.2005 9:29

good_luck!

Re: !!
ano, katolictví je zde cca 2000 let, ale ne vždy bylo tím nejvýznamnějším hybatelem dějin a ne všechny špatné činy v tomto období padají na jejich hlavu.
Otázkou je pokud odsuzuji nějakou dějinnou událost, podívat se, jestli a jak na ni církev reagovala, vyvodila závěry, udělala nápravu. Bohužel z dob komunistického školství si pamatujeme pouze problémy, ale už nám nikdo neřekl, ty další věci a dnes to cítíme jako dluh církve (a nechceme ji dát ani prostor to sdělit).
Oháníme se demokracií, ale běda, jak vystoupí demokratická strana "KDU-ČSL", která se hlásí ke katolickému odkazu s čímkoli. Většinou je to špatně, pokud s tím celá společnost souhlasí, je tento návrh nazvám populismem (viz tento článek).
Strana je nazývána černou rukou ŘK církve - což ovšem nikdy nikdo neprokázal (ŘK faráři mají zákaz se politicky jakkoli angažovat). Nevím o žádném propojení mezi těmito dvěma organizacemi KDU a ŘK církev. Je ovšem pravdou, že většinu voličů tvoří
0/0
24.3.2005 9:16

honzajaka

panu
Kalouskovi by mohl odkápnout sliz a pak by si na něm mohl rozbít ta svoje ústa
0/0
22.3.2005 23:39

reapox

Copy ze Slovenska a pouceni pro CR ohledne pravicove vlady.
Rekace cislo 1.
0/0
22.3.2005 22:26

GhorX

Re: Copy ze Slovenska a pouceni pro CR ohledne pravicove vlady.
Takže pokles hodnoty SK vůči EUR o necelých 0.14% považujete za děsivý ? A může za to pravice ?
0/0
23.3.2005 7:57

Vaclav Hanus

Re: Re: Copy ze Slovenska a pouceni pro CR ohledne pravicove vlady.
I tady u nas destruuji vsechno vukol modre vyzirky..a jeste navic jsou to ptaci..
0/0
23.3.2005 7:37

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Copy ze Slovenska a pouceni pro CR ohledne pravicove vlady.
Myslim si, ze neni vubec nahoda, ze i Haiderovi Svobodni jsou modri...
0/0
23.3.2005 7:37

Johny__S

Ještě pro Celtíka...
Právě si pročítám tvé příspěvky o tom, jak se prý KDU-ČSL vypořádala se svou temnou minulostí - rozhodně prý lépe než ostatní strany. "Ukaž mi, kdo z KDU byl tehdy ve vládě. Kalousek, Kasal, Svoboda?" Či jak to tam píšeš. Hezká ukázka tvé demagogie. Ukaž mi v jakékoli dnešní straně (s výjimkou KSČM), kdo z jejích vrcholových představitelů se přímo podílel na komunistické vládě.... Je tam vůbec někdo takový? Na druhou stranu, jak Miroslav Kalousek, tak Jan Kasal vstoupili do ČSL ještě v době, kdy byla nerozbornou součástí Národní fronty. ČSL tehdy byla pouhou odnoží KSČ, která sloužila k propagandě, že je u nás pluralita. Kdokoli vstoupil do této strany, podílel se na této lži. Tedy i Kalousek a Kasal. Nadto její zástupci se podíleli na vládě Národní fronty - a to nikoli, jak se nám snažíš namluvit, pouze na celostátní úrovni. Národní fronta vládla i v krajích a obcích. Taky proto byl Jan Kasal předsedou ONV - okresním funkcionářem! Nemyslíš si, že toto mohla dělat jenom osoba prov
0/0
22.3.2005 18:15

Johny__S

Re: Ještě pro Celtíka...
prověřená a komunistickému režimu zcela loajální? Abych to shrnul: KDU-ČSL se se svou komunistickou minulostí rozhodně nevyrovnala, je plná lidí z té doby, a protože si to uvědomuje, a má tudíž máslo na hlavě, zaujala ostře protikomunistickou rétoriku. Aby odvedla pozornost. Tak - a co mi na to řekneš?
0/0
22.3.2005 18:16

jajaja59

Re: Ještě pro Celtíka...
Proč se stále namáháš, copak nevíš že to Pako reaguje pouze na to, co se mu hodí ? Mám několik velmi dobrých přátel - hluboce věřících křesťanů, a ti by s lidovci nikdy nechtěli mít nic společného.
0/0
22.3.2005 22:14

Johny__S

Celtíku, zkusím to dnes znovu...
Takže, dokaž, že nejsi imbecil neschopný jakékoli diskuze, a konečně mi odpověz:
  1. Proč ano ústavě EU? Nestačí mi tvé neustále omílané tvrzení, že proti ní jsou bolševici a náckové. Nemíním odmítat například semafory jenom proto, že s nimi souhlasí mimo jiné i bolševici a náckové.
  2. Proč ne v EU Maroko či Kazachstán, jestliže splní všechny vstupní podmínky? Nestačí mi, že to řekl jakýsi tvůj Narcis, a tudíž se o tom ani nediskutuje, protože je to směšné. Proč je to směšné?
  3. Co mi řekneš na činnost KDU-ČSL na ministerstvu obrany? (připomínám padáky, atd.)
  4. Co mi řekneš na přátelství Miroslava Kalouska s panem Šťávou, které došlo tak daleko, že Kalousek v rozhovoru pro MF DNES prohlásil, že je to jinak, než říkají média, a že o jeho vině víceméně pochybuje.
Doufám, že mi na takto jednoduše položené otázky konečně odpovíš. Jestli namísto toho se najednou objeví příspěvek o Narcisovi či EU bez jakékoli reakce na toto, dokáže
0/0
22.3.2005 18:05

Johny__S

Re: Celtíku, zkusím to dnes znovu...
dokážeš svou slabomyslnost. Pro ostatní - tyto otázky platí Celtíkovi. Prosím, neodpovídejte. Chci, aby konečně odpověděl Celtík.
0/0
22.3.2005 18:06

laambda

Kalousek
Kalousek me prekvapil. Vydycky jsem si myslel, ze je stejny hajzlik jako ostatni a ted se z nej vyklubal ferovej chlap...
0/0
22.3.2005 17:20

Johny__S

Re: Kalousek
A teď se z něj vyklubal ještě rafinovanější hajzlík.
0/0
22.3.2005 17:59

JirkaEsch

Re: Kalousek
FÉROVEJ CHLAP??? To myslíš vážně?
0/0
22.3.2005 18:04

jekul

0/0
22.3.2005 15:42

MentalX

At vám všem bůh odpusti
Proboha co jste to za izaliáše takhle kštít síru na arcisarafinečka synečka božího. On má ve svém srdci jen dobro pro své milované ovečky. Bratr Kalousek jako čistý anděl sestoupil na tutu špinavou zem aby přinesl kus světla božího. I vy by jste měli ve svém nitru najít kousek radosti a pomoci bratu Kalouskovy v jeho úporném boji s ďábly kteří na vás sesílají mámení.
0/0
22.3.2005 15:10

GhorX

Re: At vám všem bůh odpusti
Obávám se, že v rámci urychlení sestupu na hříšnou Zemi a poskytnutí bratrské pomoci poněkud zanedbal brždění a po mohutném odrazu z bláta už zdaleka tak čistý nebyl. Ale je jasné, že toho má hodně, vždyť neví kam a ke komu dřív skočit, dokonce ani na očištění ještě neměl čas. No, nevím, zda mu my, ovce, jak nás chápe ve svém srdci, dokážeme pomoci.
0/0
22.3.2005 16:13

celtic

už...
tady dlouho nikdo necitoval z bible ODS. Ze Zvědavce!!!
0/0
22.3.2005 15:05

Dan 1

Re: už...
Imbecile.
0/0
22.3.2005 15:08

celtic

Re: Re: už...
Podle slovníku budeš volič ODS, že???
0/0
22.3.2005 15:09

Dan 1

Re: Re: Re: už...
Podle úrovně tvých slintů budeš asi volit nějakou ze stran Národní fronty, že?
0/0
22.3.2005 15:11

celtic

Re: Re: Re: Re: už...
Kdepak, já bolševiky z ODS ani z ČSSD ani z KSČM nevolím...volím stranu bez komunistů!!!!
0/0
22.3.2005 15:12

vladino

Re: Re: Re: Re: Re: už...
Jakže se ta strana jmenuje?
0/0
22.3.2005 15:22

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
KDU...strana bez komunistů!
0/0
22.3.2005 15:24

vladino

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
Jseš si 100%-ně jist?
0/0
22.3.2005 15:27

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
100% jsi nejsem jist ani že je úterý! Ale proti ostatním stranám se KDU s komunisty vyrovnala dobře!
0/0
22.3.2005 15:30

vladino

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
JAK???
0/0
22.3.2005 15:37

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
Prokleli a exkomunikovali je z partaje. Amen.
 
 Kentus se křižuje
0/0
22.3.2005 15:42

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
Dobře...Ostatní strany Šloufů, Škromachů, Tlustých. Kočárníků, Dlouhých ap. by si mohly vzít příklad!
0/0
22.3.2005 15:43

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
Lidovci seděli s komunisty ve vládě, co víc dodat?
 
 Kentus nechápe
0/0
22.3.2005 15:50

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
Ukaž mi ty lidovce! Kalousek? Svoboda? Kasal? nebo Karas? Myslíš-li komunisty dosazené za lidovce jako byl Plojhar, Žalman a jim podobní, tak pak nemá cenu s tebou diskutovat!
0/0
22.3.2005 15:53

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
Pročpak ne? Já jen připomínám minulost našich dnešních komančobijců. Je to známá nota: Pochybili jednotlivci, strana je čistá. Nasekali jsme také spoustu dobra. Jen mě nejde na rozum, proč nevěříte komunistům, kteří vlastně říkají to samé.
 
 Kentus pobaven
0/0
22.3.2005 15:59

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
Kentus tvé myšlení je ovlivněno propagandou...Dám ti srovnání : vezmi si třeba Auto ŠKODA...za 1 rep. a krátce po ní to byla skvělá auta. Pak za vlády komančů začala upadat a vrcholem všeho byly ty stovky a 105/120 ap. Dnes když už nevládnou komančové se opět ze Škodovky stala skvělá automobilka vyrábějící kvalitní vozy. A když řeknu, že si koupím Škodovku tak ty řekneš "105 jsou strašný šunky" ale já dnes nekupuji 105, ale Octávku a to je rozdíl. Chápeš???
0/0
22.3.2005 16:09

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
Nechápu. Proč teda ne komunisti? Také jsou úplně "noví," respektují práva atd. V současnosti jen populistická levicová strana. A přece hodnotíš komunisty hlavně podle jejich minulosti. A neříkej, že ti jde o nějaké gesto typu změny názvu.
 
 Kentus se řehtá
0/0
22.3.2005 16:15

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
Komunistická ideologie, zvláště té naší KSČM je založena na nerspektování svobod občana, na potlačování jeho schopností, na třídním boji, na znárodňování ap. Mrzí mne, že musím takové známé věci opakovat...ach jo!
0/0
22.3.2005 16:18

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
No když to bereš takhle... sleduj:  Křesťanská ideologie je založena na nerespektování práva svobody vyznání, potlačování ideových odchylek, souboji s jinými náboženskými systémy, odpustcích ap. Dobrý, ne?
 
 Kentus taky zopakuje a rád
0/0
22.3.2005 16:26

rakoska

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
co to tu placas celtiku ? komancove jsou i dnes na vyznamych postech ve Skodovce, tak ted ti nejak nerozumim.....krom toho tebou zminovane 105/120 drzely ve sve dobe slusny prumer...
0/0
22.3.2005 16:56

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
Tak já zas Kentovi připomenu minulost dnešních liberálů:
-řezníci
-taxikáři
-zelináři
-náměstci (zvláště ti ekonomičtí)
-autobazaristé
-majitelé atrakcí lidové zábavy
-lidé s tituly, cítící se nedoceněni
-veksláci
-majitelé tuzexových kont
-příslušníci s-stb -dále podvodníci a zloději všeobecně.   < align=center>  Karoten se Ti vysmívá
0/0
22.3.2005 16:17

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: už...
Je to ta známá zoufalá obrana útokem? V tomto případě jsi minul... co to má co společného se mnou?
 
 Kentus nechápe
0/0
22.3.2005 16:21





Najdete na iDNES.cz