Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Malé děti věří reklamě jako pohádkám

Výrobci zboží už na to přišli: zacílit reklamu na děti se vyplácí. Až do svých pěti let děti reklamě věří jako třeba pohádkám, protože ji neumějí odlišit od ostatních pořadů. A než se to naučí, je z nich budoucí zákazník.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michalll

18. 3. 2005 23:27
nastavení parametrů osobnosti,
např. míra rizika, je mi horší, než závislost na hloupostech....
  Pokud není u programů televize varování, že mohou ovlivnit jednání řidičů, že člověk snadno přenáší nálady ze světa virtuálního do světa reálného,platí se životem, viz. příběh snouborďáka za kniplem tramvaje na Karlově náměstí....
Peníze pana ředitele TV nejsou jen špinavé, ale i krvavé
0 0
možnosti

Larrax

18. 3. 2005 15:20
Děti a televize
Neustále se mluví o tom,. kolik času stráví děti u TV místo toho ,aby byly na čerstvém vzduchu, hrály si a sportovaly. To je všechno hezké, když já byl mnrně, tak mě rodiče nechali před domem a nikdo se nebál, že po mně skočí pes, že se vymáchám v psím ho*ně nebo, že mě nějaký uchyl unese nebo mě jiné děti budou šikanovat. Dneska nechá děti venku bez dozoru leda blázen a snad každý chápe, že rodiče nemůžou být s dětmi 24 hod denně a celou dobu jim číst,. hrát si s nimi nebo jim vysvětlovat, proč se krtečkovi na dešti rozteklo lízátko . TV nebo PC je často jediný bezpečný způsob, jak dítě zabavit místo běhání venku. Mluvím samozřejmě o malých dětech. Reklama zaměřená na děti by měla být zakázána, v některých zemích to už pochopili, u nás je možné i to, že před večerníčkem je reklama na novou panenku a po ní upoutávka na nějaký horor nebo akční střílečku.
0 0
možnosti

redback

18. 3. 2005 11:53
to je fuk ...
dospělí zase věří pohádkám politiků
0 0
možnosti

dunbar1

18. 3. 2005 11:22
Prášek
Cyril jednou podlehl reklamě, koupil prášek na praní a po požití se u něj projevily příznaky rektálního neklidu... http://blog.lide.cz/wievegh" target="_blank" rel="nofollow">http://blog.lide.cz/wievegh 
0 0
možnosti

pepekm

18. 3. 2005 11:54
Re: Prášek
pokud nebylo na krabici napsano, ze prasek neni vhodny ke konzumaci, tak Cyrda vysoudi spoustu penez nejen na nove trenky, ale i na leccos dalsiho
0 0
možnosti

Snehu-lka

18. 3. 2005 11:14
smutná skutečnost
to že je to tak je skutečně smutné, http://americanway.inshop.cz/inshop/scripts/detail.asp?itemid=679" target="_blank" rel="nofollow">probuďte i Vy své děti
0 0
možnosti

jacih

18. 3. 2005 11:53
Re: smutná skutečnost
Dalsi neplacena reklama..Uz aby ze smazali..
0 0
možnosti

jacih

18. 3. 2005 10:43
Vubec
netusim o jake reklame na cokoladu je rec ale nevadi! Kazdopadne deti do peti let nedokazi odlisit reklamu od skutecnosti ... ..pak to sice dokazi, ale uz je z nich budouci spotrebitel. Co to je zase za zvast? Jake 5 lete dite je spotrebitel? Jedine ze breci a nuti maminku mu koupit tu cokoladu, coz maminka stejne neudela a vystrihne mu zadek ze dela sceny..A kdyz uz je mu 15 a je to jakystakys spotrebitel, tak to si porad bude chtit koupit tu cokaladu z reklamy, ktera ho ovlivnila pred deseti lety? Ja ten clanek vubec nechapu. Asi sem blbej. Kdyz si koupim sekacku o ktery tvrdi v reklame ze seka  a ona neseka, tak to je taky podvod a nejsem 5ti lete dite..
0 0
možnosti

luminol

18. 3. 2005 10:51
Re: Vubec
Dítě je tzv. "cíl" (propagandistický pojem). Platí to samozřejmě rodiče. Nejlukrativnější cíl jsou dívky v pubertě, to ti řekne kdejaký odborník na reklamu.
To, jestli děti do 5 let dokáží rozlišit reklamu a skutečnost, záleží mimo jiné na tom, co jim o televizi řekneš. Když jim o tom neřekneš nic, tak také nic pochopitelně nerozliší.
0 0
možnosti

zena_zdena

18. 3. 2005 10:41
to je fakt
děti viděj reklamu kolem Večerníčka a hned chtěj "mlsánka"... holka už teda zjistila, že ne všechno jí pak chutná, ale většinou, když je to něco k jídlu, tak jí to koupím, aby sama zjistila, jak se věci mají
0 0
možnosti

jacih

18. 3. 2005 10:46
Re: to je fakt
A kolik ji je 19?  Promin ale to primo vybizelo:)
0 0
možnosti

dunil

18. 3. 2005 10:36
FUJ
Miluju bublinky........tak tahle reklama působí i na moji přítelkyni....Podle mě je tahle "čokoláda" sra*ka, která se snaží ušetřit na materiálu (surovinách) a nabízena je dráž jako klasická čokoláda...FUJ HNUS HUMUS PLATFUS 
0 0
možnosti

audio1

18. 3. 2005 11:50
Re: FUJ
To je přesně ono  Je toho méně a ještě je to dražší.
0 0
možnosti

transalp96

18. 3. 2005 10:30
Staci se detem
venovat a cist jim pohadky osobne.Jinak naprosto souhlasim,ze lidi ze sebe nechavaj vyrabet otroky konzumu.Je az s podivem,ze to takhle funguje a malokomu dojde,ze nic si na svet neprines a taky si nic neodnese,az prijde jeho cas.
0 0
možnosti

luminol

18. 3. 2005 10:47
Re: Staci se detem
Problematika televize a víry v to, co se tam ukazuje, nemá mnoho společného s tím, jestli se dětem čtou pohádky. I ty mohou být škodlivé, když je dítě neodděluje od reality. Důležité je, aby rodiče televizi sledovali s dětmi a hovořili o tom, co se tam odehrává a vysvětlovali nerealistické prvky. Pak se dočkají třeba i toho, co já, že se syn (4 roky) u reklamy na MS zasměje se slovy: "To je blbost, nikdo přece nemůže vidět naše sny...".
0 0
možnosti

crm6

18. 3. 2005 9:55
Pohádky
Já to říkal, že pohádky jsou pro děti nebezpečné!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!