Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Grossova omluva zklamala ODS i lidovce

Představitelé KDU-ČSL i ODS považují sobotní veřejnou omluvu premiéra Grosse za nedostatečnou. Dali to najevo v diskusním pořadu televize Nova. Ivan Langer z ODS dokonce premiérovo vystoupení přirovnal k předlistopadovým projevům generálního tajemníka KSČ Milouše Jakeše.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TyMeTaky

To je jako...
..Jako kdybych se dopustil nekolika vrazd, policajti me vycmuchali, zhaftli me a ja jim nadaval do svini. Posleze bych se ovsem omluvil (za to, ze jsem jim nadaval do svini)...
0/0
7.3.2005 14:12

karoten

Bléééé
Tasemnice Langer o cti nám káže....
0/0
7.3.2005 11:05

irxx

je to trapné
nejen že se mi ani nechce to komentovat, nechce se mi to už ani sledovat. Pro mně osobně tato vláda není mou vládou, respektovat zákony budu až do příštích voleb jen proto že se to musí a myslím že takové hořko už jsem ze stavu této země necítil tak 15 let.
Prosím pěkně copak taková míra debilní arogance, přezíravosti, štítivosti nad námi, plebsem ulice je v demokracii možná? Vždyť to je hnus urážející nás, kteří se pereme s každodenní realitou, nedostatkem existenčních zdrojů, blbým daňovým systémem, korupčním prostředím, nesmyslnými zákony, přefouklou administrativou, a nějakej předseda mi bude kecat o tom že s omlouvá a že má před sebou moc práce ať neprudíme.
Jděte do hajzlu všichni pánové, nechci si nechat lhát..... 
0/0
7.3.2005 10:22

Kockodan_Dianin

Omluvi se
i Vlastimil Tlusty?, viz:
0/0
7.3.2005 10:05

jacin

stížnosti
prosím přímo na ...posta@vlada.cz...
0/0
7.3.2005 9:52

jacin

konečně
jsem pochopil, proč v civilizovaných zemích politici při provalení podobného průseru končí do 24 hodin. Dopadlo by to totiž úplně stejně jako v případě tohodle ubožáka. Lhali by, mlžili, vyhrožovali, ztrapňovali se, a nakonec stejně šli do pr.....le
0/0
7.3.2005 9:45

Zidon

Výsměch
Grossova omluva zklamala ODS i lidovce.
Nejde o to, které politiky omluva-neomluva S.Grosse zklamala. Jde hlavně o to, že zklamala zejména normální občany. To nebyla omluva, ale výsměch. Arogantní výsměch hloupého a ctižádostivého politika všem poctivým lidem. Je vidět, že politická kultura se vrací do předlistopadového období a komunističtí pohrobci - napříč celým politickým spektrem - se nás budou stále snažit ohlupovat ideologickým blábolením.
Do své fonotéky jsem zařadil "omluvu" S.Grosse - předsedu vládostrany - hned vedle známého Jakešova projevu z roku 1998. Ideová hloubka a slovník jsou si dosti příbuzné.
S.Gross se svými bláboly znemožnil již natolik, že pokud mu ještě zbyla špetka soudnosti, měl by rychle a to tak, že hodně rychle odejít.
0/0
7.3.2005 9:36

Zmuda

Re: Výsměch
Souhlas...,až na ten rok. Onen památný Jakešuv projev  byl pronesen  v roce 1988 ... slavný to " kůl v plotě"... :-)
0/0
7.3.2005 9:51

Zidon

Re: Re: Výsměch
Omlovám se za překlep, samozřejmě to byl rok 1988.
0/0
7.3.2005 10:05

Petrus

AŤ SI JÍ NABOUCHÁ...
JÁ CHCI SLYŠET, OD KOHO PENÍZE DOSTAL, CO ZA TO SLÍBIL,  A KÝM MŮŽE BÝT PŘÍPADNĚ OVLÁDÁN, KDO TEĎ TAHÁ ZA GROSSOVI VODÍCÍ ŠŇŮRKY, SÁM SCHOVÁN ZA PORTÁLEM.
GROSS NÁS MÁ FAKT ZA BLBCE, KTERÝM ZAVŘE PUSU OMLUVOU? TAK OMLUVU NEPŘECEŇUJE ANI MŮJ PĚTILETÝ SYN.
MILÍ ČEŠI, JÁ JSEM SE OMLUVIL, TAK MNE NECHTE V KLIDU MLASKAT U KORYTA.
0/0
7.3.2005 9:34

Zdenekn

Jak přes kopírák
Nasazení zástupců za ODS do poledních politických dabat opravdu stálo za to.Jeden komunista a dva svazáci dávali lekci demokracie.To si snad v té Tv s nás dělají prdel šmejdi jedni.
0/0
7.3.2005 8:08

rohovka

Re: Jak přes kopírák
Bohužel asi nedělají.Ale zase na druhou stranu když divákům ukážou jak nechávají moderátorům nahlédnout do směnek tak to může být i docela zábava.
0/0
7.3.2005 8:30

pinguinone

.. ja nejsem zklamany...
..nic jineho jsem od  Bordelmamafreund neocekaval...
0/0
7.3.2005 8:03

JirkaEsch

Re: .. ja nejsem zklamany...
... a co čekáš od dr. Železný freund I. Langera??
0/0
7.3.2005 14:22

HAL9000

ČSSD - národní ostuda
Co se dalo čekat jiného od spratka, kterého v jeho obludně nemorálním chování podpořil stejně nemravný ústřední výbor. Je to stejné, jako když na ulici napomenete nezvedené dítě a jeho rodiče vám ještě přijdou vynadat. 
0/0
7.3.2005 8:00

Dědeček Vševěd

Stanislave - díky !
Ještě naši vnukové na Tebe budou s vděkem vzpomínat, že jsi to byl právě Ty, který jsi se zasloužil o definitivní likvidaci té neobolševické politické strany - ČSSD v České republice.
To, co se podařilo Tobě s ČSSD, to se nepodařilo ani KSČ ! A to tam měli takové " perly " jako Milouše Jakeše, JUDr. Husáka, Vasiľa Biľaka, Urbánka a.j.
Díky Stanislave !
 
0/0
7.3.2005 7:47

maly33

Re: Stanislave - díky !
Taky myslim ze soucasne deni bude za par desetileti hodnoceno vice negativne nez Jakes & bojleri
0/0
7.3.2005 8:07

Dědeček Vševěd

Daňové přiznání !
Ministerstvo financí připravuje novelu daňového přiznání. Do oddílu s odpočitatelnými položkami přibudou dvě nové kolonky :
  1. Směnka : byla - nebyla  spálena *)
  2. Omluva  : byla - nebyla  provedena *)
           
 
*) nehodící se škrtněte
0/0
7.3.2005 7:39

Petrus

Re: Daňové přiznání !
 
0/0
7.3.2005 9:36

Song

Re: Daňové přiznání !
Hlavně kolik za to vyplnění bude chtít daňový poradce, ten mě saje stejně jako ti co mu říkají jak to má vyplnit.
0/0
7.3.2005 10:00

clobrda001

Ti, co pro tuto republiku položili život se musí v hrobech obracet jak Resslův šroub
když vidí tohohle ubohýho chlapečka s máslíčkem na hlavě, jak kecá před zástavou. Speciálně s tímto dítkem na vojnu a dusit (nebo lépe do nápravného zařízení či do blázince - dle diagnosy)!!!
0/0
7.3.2005 7:31

Josefprav

Všichni potřebujeme levicovou demokratickou stranu
Gross se přesně chová tak, jak se chovali komouši. Jeho chování a vystupování je srovnatelné s těmi hloupějšími představiteli KSČ - Tonda Novotný a Milouš Jakeš. Když se zeptáte některých socanů takových trošku na úrovni (je jich strašně málo), tak vám řeknou, že by Standa měl odstoupit, ale koho za něho. ČSSD by se měla rozloučit s Grossem a sebrat se, aby dokázala oslabit komouše a aby se z ní stala  2. nejsilnější politická strana.    
0/0
7.3.2005 1:32

maly33

Re: Všichni potřebujeme levicovou demokratickou stranu
Jako komunisti?
Za komunistu jsme aspon vedeli, na cem jsme a meli jsme. Gross ma "socialni" primo v nazvu strany ale IMHO se tak vubec nechova.
A to ze roste obliba komunistu neni chyba komunistu samotnych ale tech ostatnich. Nikdo neni schopny vymyslet program, ktery by byl zajimavy i pro obycejneho cloveka, kterych je tu vic nez milionaru a podnikatelu . Tak proste voli komunisty.
0/0
7.3.2005 8:05

JakToJeMozne

SQĚLÉÉÉ!!!
http://foto.macek.cc/StandaGross/show.php?nm=obr_64282.jpg
0/0
7.3.2005 1:07

JakToJeMozne

Situace...
Jsem rád, že to zatím neusíná. Lidé nadávají tady, obecně na netu, v médiích i na "ulici" (Šumperk). Mám pocit, že Sranda půjde. :o))) Pak by to chtělo ty předčasné volby, že? No snad se jich také dočkáme. Jinak bych poradil ODS co nejdříve (i "dočasně") vykopnout Hubeňoura. Je takovou kombinací groSSe a škromacha. Mlžič a většina lidí ho nemůže ani cítit. Čím dříve, tím lépe. Zbytek snad přežijeme a přetrpíme. No a budete-li mít chvilku: mail@vlada.cz
0/0
7.3.2005 0:51

maly33

Re: Situace...
Myslis, ze to bude stacit, kdyz se o tom bude mluvit. Pojdte vsichni, kdo chcete demisi a volby nosit treba trikoloru. Takova ticha demonstrace. At vsichni vidi, kolik nas je
0/0
7.3.2005 8:17

GentleGiant

Napsal jsem Frigovi:
Vy si z lidí snad děláte prdel. To si myslíte, že jsme národ dementů ? Mým premiérem tedy nejste, já živočišně nesnáším b***čky. Myslím, že takovýchto odkazů asi dostáváte víc než dost. Měl byste všechny zažalovat pro urážku na cti. Ale to by bylo směšné, protože Vy žádnou čest nemáte.
0/0
7.3.2005 0:01

uprimnyhosan

STANDA VCERA A DNES:
TOTO KOLEČKO JE HRANATÉ! OBČANÉ (DEBILOVÉ) JEN TO ŠPATNĚ CHAPETE!
0/0
6.3.2005 23:31

GentleGiant

Re: STANDA VCERA A DNES:
Standa taky řekl (v rozhovoru s Veselovským), že prý jsou pro něj občané autoritou !? To teda nevím, které měl na mysli. Že by ti občané z jeho výkonného výboru ? Asi ano, jinak by si už ten rychlekvašenej "doktor práv" musel dávno zbalit kufry. Co si o nás asi říkají za hranicemi, když nám premiéra dělá takovej adolescent s omezenou vnímací i vyjadřovací schopností ?
0/0
7.3.2005 0:06

uprimnyhosan

Re: Re: STANDA VCERA A DNES:
tak to je, pro nej jsou autoritou ti obcane, kteri jej pro strach ze ztraty koryta u toho jeho koryta drzi...tj socdemackej póvl! Pryč se socanama!
0/0
7.3.2005 0:26

maly33

Re: Re: STANDA VCERA A DNES:
Stando, kdyz jsme pro tebe autoritou, proc aspon jednou za cas nenahlednes do anket nevyvodis z nich ponauceni. Ja vim, ze maji urcitou statistickou chybu, ale o drtivivou vetsinu se urcite nemyli
0/0
7.3.2005 8:11

uprimnyhosan

dnesni 7-ka na nove
pan "komunista" Kraus dnes v 7-cce na nove pusobil dojmem obhajce ditete z materske skolky, ktere slohnulo tuzku, skovava ji za zady pred pani ucitelkou a tvrdi, ze nic neudelalo........ :-))))))) SOCANI JDETE MÍLOVÝMI KROKY DO TRATOLISTĚ DĚJIN A ZE VŠECH SIL ŠKODÍTE TÉTO ZEMI LAST MINUTE!!! STANDO: JASNÁ PÁKA: "PAL VODSUD´HAJZLE! už si zpívej!!! :-)))
0/0
6.3.2005 23:29

Martin HSJ

Re: dnesni 7-ka na nove
Jestli po parlamentních volbách neuvidím Standíkův pláč (po krajích to měl na krajíčku), tak balím kufry a určitě nebudu sám.
0/0
6.3.2005 23:35

gpx

výsměch
Chování a idiocie pana Grosse mě neskutečným způsobem uráží. Stydím se za to, že něko takový reprezentuje naši zemi.
0/0
6.3.2005 23:18

Martin HSJ

Viz ,,Bez obalu´´
Gross dělá Čr v zahraničí opravdu výbornou reklamu, nechápu jak se jeho a celé ČSSD může někdo zastávat.
0/0
6.3.2005 23:13

maly33

Re: Viz ,,Bez obalu´´
abych pravdu rek, ta ostuda a to jak zaryte odmita nazory lidi mi vadi mnohem vic nez to, jakym zpusobem financoval byt
0/0
7.3.2005 8:13

GentleGiant

Koho volit ?
Fakt to je dilema. ODS ? Jediná varianta. Ale když vidím, co ta jejich klika, vládnoucí na naší radnici, vytváří, tak vím, že ODS i socdem jedno jest: korytáři a vyžírkové. O těch dvou zbývajících partajích snad nemá cenu meditovat. Kdyby se tak etablovala nějaká nová životaschopná strana. Jenže ti by také brzo začali žrát a hlavně mlaskat. Zvolíme Klause králem, rozpustíme Parlament a zavedeme absolutistickou monarchii. Horší to být nemůže. Bývalé poslance do lomu bez rozdílu partajní příslušnosti (ta už bude stejně k ničemu), poslankyně třeba drát peří.
0/0
6.3.2005 23:07

lynxxx

Re: Koho volit ?
Jseš moc skeptický.
Žádná strana nebude nikdy dokonale čistá. A už vůbec ne žádná nová. Je potřeba zcivilizovat ty stávající. Krok za krokem.
Teď se musí ČSSD očistit a ODS musí prokázat akceschopnost.
0/0
6.3.2005 23:16

GentleGiant

Re: Re: Koho volit ?
z čeho se má socdem očistit? Za svého krátkého působení jsem měl možnost nakouknout do zákulisí partajního života, byť jen na krajské úrovni. Když jsem se řádně poblil, vystoupil jsem. Měl jsem možnost jednat i s panem Krausem. Turecká šavle je proti němu učiněná rovina. Než soc dem to bych dal hlas raději komančům nebo lidovcům. Při vstupu do soc dem mě určitě ovlivnilo charisma Zemana. Jinak ale tahle strana pokračuje v intencích roku 48, kdy právě soc dem  přihrála moc komančům. Lidovci se zase ukazují jako správní Plojharovi pohrobci (Plojhar-předseda lidovců za komančů), že je v pr**li smrad jim nevadí, hlavně teploučko.
0/0
6.3.2005 23:27

pepe z depa

Re: Koho volit ?
U nás vládne soc.dem. a situace je tu stejná jako ve vládě. Než jsem pochopil, že lhaní je naprosto běžná věc (zejména u starosty), chvíli mi to trvalo. Cílem je podvést občany, vše jim utajit a získat z toho i osobní prospěch. A stavební úřad jim jde na ruku i za cenu protizákoných rozhodnutí.
0/0
6.3.2005 23:23

GentleGiant

Re: Re: Koho volit ?
No, jak jsem řekl, u nás vládne ODS (zvítězila s velkou převahou) a je to totéž. Lidi se totiž nedělí dle stranické příslušnosti, ale na bez vesel a na ty u vesla, co žerou, funějí, mlaskají, kalí na ty bez  vesla a občas jim hodí nějakou tu kost k ohlodání. Myslíš si, že až TAM zasednou Mirda Topol, Špekatý a double doctor Delší, že to bude lepší ? Nebude. Snad nebudou tolik mlaskat a krást už taky nebude co, ale kálet na ty dole budou stejně.
0/0
6.3.2005 23:33

Martin HSJ

Re: Re: Re: Koho volit ?
Opravdu nepovažuji ODS za spasitele, ale kam se hrabou na ty kreatury z ČSSD. Nemůžu si pomoci, ale já tam nevidím jediného ,,normálního´´ člověka. Všichni na mne působí dojmem blbů, lhařů, podrazáků nebo vším dohromady viz Standík.
0/0
6.3.2005 23:39

Martin HSJ

Re: Koho volit ?
S tím souhlasím. Klaus absolutistickým monarchou, dočasní zákonodárci v lomech a jsem si na 99% jist, že by jsme na tom byli podstatně lépe. Je však otázka kdo by nám vládnul po něm.
0/0
6.3.2005 23:31

JakToJeMozne

Re: Re: Koho volit ?
Klaus má před sebou dost let aktivity. Snad by si mohl vybrat následníka. Ale jak to zařídit?
0/0
7.3.2005 0:57

Mukan

OMLUVA?
Ta omluva dela cele jeho vystoupeni jen vice trapnejsi a ukazuje, jak se si pan premier snazi ze vsech sil udrzet to svoje korytko!!!
Odejdete, uz vas bylo dost!
                                                             
                                            
0/0
6.3.2005 23:05

0100

Kdy už Gross pochopí včetně jeho straníků, že pokud bude jeho premiérská agónie pokračovat, tak se
znemožní nejen on, ale i celá strana. Diskuse v TV s Krausem a Paroubkem řekla občanům vše. ČSSD se snaží ucpávat díry potápějící se lodi, ale není jim to nic platné, dokud premiér neodstoupí, bude do lodi téci více něž vypumpují a nakonec se potopí pod hranice volitelnosti. Na druhou stranu tak vyklízejí pole komunistům, což je velké nebezpečí. Kdy už konečně pochopí, že vnucovat občanům premiéra, který zklamal, je naprosto zbytečné, ba co více pro další získávání voličské základny je jeho sertvání ve funkci ke škodě strany. Je nejvyšší čas odejít do opozice, řádně se zreformovat, najít charismatického vůdce s vizí kam by měla ČSSD dále směřovat a příští volby by se pak vidělo, zda sociální demokraté zmoudřeli a nahradili místo po zaniklé unii svobody, kde by měli být. Unie svobody v příštích volbách končí a zanikne. Jsem zvědav, kam se vrhnou ti převlíkači kabátů a staré okoukané politické obličeje, kteří už nemají voličům co říci. ODS by měla dodat také nové tváře urychleně před vol
0/0
6.3.2005 23:03

pepe z depa

Doufejme, že ODS vyvolá hlasování o důvěře vlády
Ať se každý poslanec přihlásí k tomu zvěrstvu, co se děje. Toto je krach morálky a veřejné přiznání korupce vládní strany. Asi si všichni v UVV něco taky nakradli, že to s takovou úporností hájí. A asi ještě potřebují dále nakrást, když už snad v dalším parlamentu nebudou. Stran, se kterými lid skoncoval, už tu bylo více.
A lidovci, kteří vyvolali naděje, začali politikařit. Asi chtějí získat nějaké další body (koryta). Nechápu, na co že to vlastně čekají, když se ČSSD jasně vyjádřila.
 
 
0/0
6.3.2005 22:59

adann

0/0
6.3.2005 22:42

opelgirl

Všimli jste si obratu v celtikově chování, jak dnes zase začal chránit GroSSe...
... Celtik je lhář, říkal že zahraničí aféra úplatného premiera nezajímá...není to pravda, jak jsem se sama mohla dočíst ve Financional Times, také nám dnes prezentoval Šíma v pořadu Bez Obalu, kde jasně řekli zahraniční novináři, že aféru zahraniční média sledují velmi pozorně a že je to pro ČR ostuda, že GroSS neodstoupil
Proto opět prohlašuji, že Celtik je osel ...což přiznávám, není nic nového....
Gross je ostuda nás všech !!
0/0
6.3.2005 22:32

lynxxx

Re: Všimli jste si obratu v celtikově chování, jak dnes zase začal chránit GroSSe...
Všiml. Včera byl trošku střízlivější.
0/0
6.3.2005 22:34





Najdete na iDNES.cz