Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klause zklamal výsledek vládní krize

Prezidenta Václava Klause zklamala jednání koaličních stran o vládní krizi. Výsledky nezaručují věrohodnost a stabilitu koalice, problém jen odsouvají, uvedl Klaus v prohlášení. Navíc podle něj ani nebyly odstraněny otazníky nad původní příčinou krize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

azprijdu

Klausi Klausi
Z čeho ty můžeš být zklamaný,vždyť to co teď předvádí tahle vláda to ty předvádíš celou dobu co jsi se dal na politiku ty srabe.
0/0
5.3.2005 8:20

Michalll

sebe vídáme až v zrcadle...
pokud Grossovic story byla o hodnotách, k náhledu ještě nedošlo, zklamání potom chápu
0/0
4.3.2005 22:39

jirka02

Tady Sudájev straší kapitalizmem
     Ale stačí se podívat kde jsme v Evropě po čtyřiceti letech budování socializmu. Když vynecháme ostatní bývalé země "tábora socializmu" tak ještě daleko za Řeckem a Portugalskem! Proboha, potřebuje někdo ještě jasnější důkaz co je to socializmus? Už aby tady vládnul kapitalizmus bez přívlastků! Bez Grossů, Němců a samozřejmě Grebeníčků
0/0
4.3.2005 22:22

JirkaEsch

Re: Tady Sudájev straší kapitalizmem
Panstvo si přeje platit??
0/0
5.3.2005 13:27

Tessien

Pch
Tak toho slizkého doživotního předsedu vychcané modroptácké strany zklamal výsledek vládní krize? A co se vůbec stará, co do toho strká nos..? Vzpomeňme si jak ON vyloženě nesnášel když se o něco staral Havel a taky mu to dával patřičně najevo.
0/0
4.3.2005 22:12

jirka02

Re: Pch
Kdopak jste vy pane, kterému je slušná a kulturní čeština naprosto neznámým pojmem? Váš hlas zaznívá z kanálů a stok a vznáší se jak pach z nich vycházející. Stejně nevlídný, stejně odporný!
0/0
4.3.2005 22:31

transalp96

Tfujtajksl
ten Standuv Surnak je mimoradne beztvare nic.Tyhle hladky lidi jednou budou zkazou civilizace.
0/0
4.3.2005 19:14

pepe83

Nazor
Hmm, tak se nestacim divit, kolik je tu nadsenych potencialnich volicu ODS a priznivcu prezidenta Klause. Uprimne receno jsem taky volil ve volbach v roce 2002 ODS - hlavne kvuli programu, ten mi mimochodem prijde i v soucasnosti nejlepsi ze vsech stran, ktere jsou v parlamentu. Ale kdyz se ted podivam na lidi, kteri ten program prosazuji, nebudi ve mne vubec duveru. Rekl bych, ze hlavni rozdil mezi ODS a CSSD je ten, ze lidi z CSSD hrabou pro sebe, ale nemaji tak dokonale propracovane pripadne "unikove" cesty, zatimco ODS dokaze vsechny sve prusvihy (nechci byt sprosty) temer dokonale vyzehlit. Navic ted maji na hrade mocneho zastance, ktery se snazi sice nenapadne ale presto ze vsech sil napomahat dojmu, ze ODS je ta nejlepsi volba. No, kazdopadne jsem zvedavy, kolik bude spokojenych volicu ODS po jeji ctyrlete vlade...ja asi budu volit nejakou v soucasnosti neparlamentni stranu.
0/0
4.3.2005 19:01

lauto

Re: Nazor
Taková volba neparlamentní strany kterou dobře neznáte je také sázkou do loterie. Třeba takoví závislí "Nezávislí" ze Znojma a jejich předseda Zwrůtek se nechali naverbovat Železným (určitě zadarmo) a na jejich kandidátce se pak octl v Evropském parlamentu místo v českém vězení. Lidi, kteří hrabou pro sebe a neumí to dokonale vyžehlit nejsou hodni vlády . Když si neumí ošetřit osobní věci jak se asi starají o ty cizí?
0/0
4.3.2005 23:48

Tančící Derviš

›››››››››››› ™
Mě zklamal celej vývoj po roce 89.
0/0
4.3.2005 18:56

transalp96

Re: ›››››››››››› ™
Ne ostatni lidi,to tvoje myslenky te cinej nestastnym a zklamanym....
0/0
4.3.2005 19:16

Antiperle

Re: ›››››››››››› ™
Zklamaná může bejt akorát socka, komouš nebo joudovitej zaměstnanec.
0/0
4.3.2005 20:49

Overball

Re: ›››››››››››› ™
Byt stary a osklivy sam, pouze se psem. Nevlastnit ani auto natozi byt. To by me taky znechutilo zivot.
0/0
4.3.2005 23:33

jirha

No hlavně že náš Narcis
už odstranil veškeré pochybnosti o původu peněz na volební kampaně své strany a vlastnictví zahraničních domů. Myslím že má plné právo někoho kritizovat.
0/0
4.3.2005 18:44

rebbe

Moc toho na vybranou nemáme
Diskuse o vzdělání jsou celkem zbytečné. Náš strojvůdce a premier se studiem moc nezabýval, vědecké příspěvky nebo jiné vážně míněné publikace mi nejsou známy.
Slovo důvěra je v souvislosti s českou politikou nemístné.
O tatíčkovi presidentovi je známo, že trpí poněkud expandovaným sebevědomím. Ve srovnání s Valtrem Komárkem má především trvale expandovanou dutinu ústní, jeho vzdělání odpovídá zcela absolventům vokovické Sorbonny.
Bohužel ale nebylo z čeho vybírat, jediný vážný konkurenční kandidát na tatíčka si tento týden nechal nasadit náhradní kyčelní kloub a sice zrovna v Mnichově, čeští orthopedové mu asi nebyli moc bezpeční.
Co nás s těmito representanty čeká, nebude moc pěkné, komunisté o ODS chtějí naše nejlepší - naše peníze a majetek. Ti ostatní ale také, není kam uhnout!
0/0
4.3.2005 18:35

český fasz

zklamat to mohlo jedine ty
co neznaji zdejsi politicke realie. presne jak jsem to predvidal, co se stane. no, nic karavana jede dal, Klaus jde podporit MISS (sve byvale tiskove mluvci), otevira sidlo pry "nezavislych" novin. Nic noveho.
 
Jesteze jsem se dnes venoval dulezitejsim vecem, nez tohle sledovat. Ale chybeji mi zde slavni fans pana professssora - zdenda, romik, opelgirl a podobne legracni naivni postavicky. Brecite nad vysledky nebo co? Kde jste? Chybite mi tady. nemam se z koho smat.
0/0
4.3.2005 18:18

breberaksuper

Re: zklamat to mohlo jedine ty
tak to fakt naštve v pátek večer se neusmát :-))
0/0
4.3.2005 18:24

český fasz

Re: Re: zklamat to mohlo jedine ty
naopak, ja se smeju porad. ale s nimi jeste vic, hlavne z jejich naivity.
0/0
4.3.2005 18:29

breberaksuper

Re: Re: Re: zklamat to mohlo jedine ty
tak to zase štve mě já se chtěl usmát a nic :-))))
0/0
4.3.2005 18:49

jacih

Re: Re: Re: zklamat to mohlo jedine ty
ja se nesmeju..makam jako negr..
0/0
4.3.2005 19:00

Vlk-Honzi

Re: zklamat to mohlo jedine ty
On je trochu rozdíl myslet si, že to takhle dopadne (a mám pocit, že většina si to myslela) a věřit, že se přeci jen něco pohne IMHO k lepšímu. To je optimismus. Jestli jsi deprimovaný pesimista, tak si vem provaz a běž se zastřelit do rybníka.
0/0
4.3.2005 18:28

český fasz

Re: Re: zklamat to mohlo jedine ty
naopak, ja nejsem deprimovany pesimista, ale naopak realista. a oni nejsou optimisti, ale naivisti. to je trochu rozdil. proc bych se mel veset, kdyz to, co delam jde i bez toho, kdo je u moci? naopak, vy co jste spolehali na to, ze se to zmeni, musite byt ted horce sklamani. Jako kdyby jste tim neco pro SEBE  vyresili, ze?
0/0
4.3.2005 18:32

Vlk-Honzi

Re: Re: Re: zklamat to mohlo jedine ty
Obratně překrucuješ - věřit v něco není totéž co spoléhat se že ... A z tvých postojů, které bych shrnul: "Já to stejně říkal a ono to půjde do háje, uvidíte ... " mě prostě připadáš jako pesimista ...
0/0
4.3.2005 20:32

breberaksuper

cha cha Klause zklamal výsledek
a co teprve mě.Mě úplně na s ra li
0/0
4.3.2005 18:05

Tančící Derviš

Mě taky
Myslel jsem že vypadne jak Gross tak lidovečtí ministři.
0/0
4.3.2005 17:31

Dan 1

Re: Mě taky
A že budou vládnout s podporou komančů, viď? Tůhle!
0/0
4.3.2005 17:40

Tančící Derviš

Re: Re: Mě taky
Dany je jedno kdo bude vládnout, jde o to aby konečně vládl někdo kdo dá republiku do pořádku a to ani lidovci a ani odesáci nejsou.
0/0
4.3.2005 17:42

Dan 1

Re: Re: Re: Mě taky
Jmenoval jsi dvě strany, které budou u vlády, ať se to komu líbí nebo nelíbí. A spíš osm let, než čtyři.
0/0
4.3.2005 17:44

Tančící Derviš

Re: Re: Re: Re: Mě taky
Tomu nevěř, ve státě není tolik tunelářů aby přehlasovali národ, teď to odesákům pravděpodobně vyjde a pak teprve lidi uvidí co je bída a kapitalismus.
0/0
4.3.2005 17:47

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Mě taky
To víš, se slzou v oku si vzpomenou na fronty na hajzlpapír a půjdou volit komanče. Toho se nedočkáš.
0/0
4.3.2005 17:49

Tančící Derviš

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mě taky
Dany všiml jsem si že nemáš jinej argument než hajzlpapír, seš divnej.
0/0
4.3.2005 17:54

breberaksuper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mě taky
a co chceš použít jehličí ze smrku :-))))
0/0
4.3.2005 18:12

Vlk-Honzi

Re: Re: Re: Re: Re: Mě taky
Slova " pak teprve lidi uvidí co je bída a kapitalismus" jsem už slyšel. A sakra kde nic, tu nic. Mám pocit, že Socialisti jsou skoro 7 let u vesla a lidi už asi vidí co je to za spolek. To že komunisti byli 40 a také lidi viděli jejich "úspěchy". Koho chceš strašit? Maximálně důchodce alidi, kteří už neudrží ani tu paměť ...
0/0
4.3.2005 18:20

adann

Re: Re: Re: Re: Re: Mě taky
Už aby to bylo!
0/0
5.3.2005 13:30

adann

Re: Re: Re: Mě taky
Teď teda koukám a kdo to tedy je?
0/0
5.3.2005 13:35

honzajaka

no
pan Profesor kandidát nebo doktor jakýchsi záhadných věd promluvil a velký pan Hulvát opět může pověsit modrou šanci aspoň do příštího června na záchod, aby alespoň sloužila nějakému účelu, i když nevím ten papír je dost tvrdý a moc nesaje, ale stranická kasička zůstane na pár měsíců furt prázdná, tak každá koruna dobrá
0/0
4.3.2005 17:21

Maldik

Co to meles?
Ty ani nevis jake vzdelani ma pan prezident? Urcite vetsi a bohatsi jak ten usmrkany Gross, ktery si svoje vzdelani nechal napsat.
0/0
4.3.2005 17:34

honzajaka

Re: Co to meles?
hele nikdo mi nebude povídat, jaký musel být kdo za minulého režimu expert, aby dostal titul, promiň tohle nežeru, uznávám, že Gross měl ušlapanou cestičku, ale nebyl v tom sám. Mě strašně baví před volbama listovat lístkama a kochat se kolik titulů ten či onen má, zajímalo by mě k čemu jim byly a jak je získali
0/0
4.3.2005 17:42

jajaja59

Re: Re: Co to meles?
blbý je, že Gross tou ušlapanou cestičkou ani neprošel...
0/0
4.3.2005 17:48

honzajaka

Re: Re: Re: Co to meles?
Podívej souhlasím a dokonce to i vím, že to s tím jeho studiem bylo trochu na levačku, ale jak znám kvalitu studentů v ČR, tak to zase není taková hrůza, spíš takový podprůměr
0/0
4.3.2005 17:54

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Co to meles?
neřekl bych že jen "trochu" na levačku a s tím podprůměrem také příliš nesouhlasím
0/0
4.3.2005 18:26

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Re: Co to meles?
Podívej nesmíš věřit taky všemu, co kdejaký pisálek napíše, když si dá 15 piv. Náhodou to vím zcela přesně, byl to podprůměr, ale to je dneska většina studentů, co jdou na vysokou jen aby dostali nějaký titul.
0/0
4.3.2005 18:37

Abaton

Ještě, že ho máme
Kdybychom ho - našeho prézu - naměli, museli bychom si ho vymyslet. On je tak krásně český... fachidiot namyšlený... Máme, co si zasloužíme... S tímto našim panárodem nemám slitování...
0/0
4.3.2005 17:08

celtic

Re: Ještě, že ho máme
Trošku ostrá reakce, ale já si myslím, že si po 40 letech komunismu opravdu Klause nezasloužíme! Jak už řekl s.Jakeš "zavřeme Havla a bude"!
0/0
4.3.2005 17:16

Tančící Derviš

Re: Re: Ještě, že ho máme
no Havel do kriminálu patří
0/0
4.3.2005 17:42

jajaja59

Re: Re: Re: Ještě, že ho máme
ať se tu Sudajeve přezdíváš jakkoliv, debilem jsi stále stejným
0/0
4.3.2005 17:50

kenig

KLAUS VYUZIVA SANCE A PRILIVA OLEJ DO OHNE !
Dela to 15 let a cesi ho za to miluji ! Klaus , Kalousek a Kraus jsou super reprezentanti v ceske politice !
0/0
4.3.2005 16:43

vladino

Re: KLAUS VYUZIVA SANCE A PRILIVA OLEJ DO OHNE !
Já si naopak myslím, že Klaus vystupuje velmi mírně. Dokud prezident nebo senát nebudou mít dostatečné pravomoci na řešení takových vládních krizí, budou se nám GroSSové a ostatní prasečkáři pořád jen vysmívat. Doufám, že z této krize vyplyne alespoň změna pravomocí pro prezidenta nebo senát, a to, že budou moci v mimořádných případech, jako je tento, situaci rychle a razantně řešit!!!
0/0
4.3.2005 17:59

huhu007

Tak, tak
prasečkáři budou muset ještě nějakou dobu zalézt do díry a ve svých prasečkářských plánech na zefektivnění opruzování obyčejných lidí budou muset udělat pauzu...každopádně čím víc budou nadržení, tím větší bude potom šrumec...
...a tím dřív se zase znemožní a půjdou opět do prdele...
0/0
4.3.2005 16:38

martixy

Klaus
Dneska jsem šel kolem Luxoru na Václaváku a tam Klaus podepisoval svoji knihu : Rok druhý nebo tak nějak. Mě ty jeho knihy připadají jako propagandistické příručky z dob komunismu. Hezká slova, ale realita je někde jinde. Jeho oddaní stáli ve frontě táhnoucí se i venku. Jak si představuje řešení krize ? Větší zapojení komunistů? Musí přece vědět, že na předčasné volby ČSSD nemůže kývnout. Oni se taky spřáhli v oposmlouvě s ČSSD, aby se udrželi u moci. Na druhé straně v poslední době už není tak trapný, trošíčku se mi zdá, že dosáhl jisté míry sebereflexe....
0/0
4.3.2005 16:37





Najdete na iDNES.cz