Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve Francii vypukl největší proces s pedofily

Ve francouzském městě Angers začal největší proces v historii země. Před soudem stojí desítky mužů a žen. Obžaloba je v viní ze znásilnění a zneužití 45 dětí. Podle žalobců bylo nejstarší oběti 14 let a nejmladší šest měsíců. Proces potrvá čtyři měsíce. Třem obžalovaným hrozí doživotí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

pokud vliv paní Barkové na
veřejnost změní   postoj veřejnosti  k jejímu  podnikání v souvislosti s premiérskou rodinou, pokud se sníží věková hranicea činnost legalizuje, ušetříme za podobné soudy... v pohraničí jich hrozí řada
0/0
4.3.2005 23:00

kasz

Pojem PEDOFIL a jeho nesprávně používaný a všeobecně rozšířený význam
A pořád budou média špatně používat pojmu PEDOFIL. Pedofilie je sexuální orientace, ne testný čin. V žádném trestním zákoníku nikde na světě není uvedena pedofilie, a přesto tady na iDNES.cz si dovolí napsat, že "bylo za pedofilii odsouzeno deset lidí. " Sexuální zneužívání dětí souvisí s pedofilií asi jako znásilňování žen s heterosexualitou. To jako kdyby psali, že ten a ten muž byl odsouzen za heterosexualitu.
Další věc - v životě jsem se nesetkal, že by někde v odborné sexuologické knize psali o takovém velkém množstím pedofilních žen. Pedofilie je specifická vlastnost, kterou v převážné většině (víc než 99%) mají muži.
Ti lidé ve Francii, to nejsou nějací pedofilové. Možná se mezi nimi nějací najdou. Jsou to ale prachsprotí zneužívači dětí, kteří to dělali NE proto, že by cítili sexuální vzrušení při kontaktu s dítětem (takto se pedofilie u konkrétního člověka projevuje), ale protože z toho měli výnosný byznys. Chybně na iDNES.cz a i v jiných médiích ale t
0/0
4.3.2005 9:40

kasz

Pokračování Pojem PEDOFIL a jeho nesprávně používaný a všeobecně rozšířený význam
Chybně na iDNES.cz a i v jiných médiích ale tito všichni budou označeni za pedofily, i když jimi ve skutečnosti vůbec nejsou.
Zamyslete nad významem pojmu pedofil a sexuální zneužívání dětí. Není to jedno a to samé.
Kasz
Pojem PEDOFIL a jeho nesprávně používaný a všeobecně rozšířený význam
0/0
4.3.2005 9:42

kasz

Ještě dodatek
Z toho plyne závěr - nenechte se ovlivňovat médii a mějte svůj vlastní názor. Média mají velký vliv na všeobecné mínění populace a tohoto postavení často zneužívají.
0/0
4.3.2005 9:44

jarini

Re: Pokračování Pojem PEDOFIL a jeho nesprávně používaný a všeobecně rozšířený význam
OK máš pravdu, někteří byli "jen pasáci", ale asi na tomto chybném termínu nesejde. Pokud si přečteš článek, je obviněna i řada pedofilů, ne?
0/0
4.3.2005 9:51

Pan_Ptakopysk

Re: Re: Pokračování Pojem PEDOFIL a jeho nesprávně používaný a všeobecně rozšířený význam
V článku mj. stojí: "...bylo za pedofilii odsouzeno deset lidí". Odsouzeni ovšem nemohli být za pedofilii, tedy svou nemoc, ale za zneužívání dětí. A to je velký rozdíl.
0/0
4.3.2005 9:57

Pan_Ptakopysk

Re: Pojem PEDOFIL a další významové posuny v "novinářském jazyce"
Vzal jsi mi slova z klávesnice a napsals to velice dobře. Další věc, která mi v některých článcích o kriminalitě vadí, jsou např. tyto formulace: "Podezřelý lupič byl umístěn do vazby" namísto "muž podezřelý z loupeže..."
0/0
4.3.2005 9:54

jarini

Re: Re: Pojem PEDOFIL a další významové posuny v
Tak pánové, nebuďte tak cimprlich s tou čistotou českého jazyka zrovna zde. Myslím, že je to srozumitelné pro všechny a drobné právní nuance asi rozeznají jen lidé s příslušným vzděláním.
0/0
4.3.2005 10:02

trdelnik

Typicka ukazka
Francie = spolecnost na upadku, ktera chce vladnout cele Evrope.
0/0
3.3.2005 22:46

62milan

Pre Isabelle
Spoločnosť je momentálne tolerantná k obom druhom úchylky pokial neporušia zákon.Problém je v tom,že jedna sa snaží za každú cenu inštitualizovať svoje spolunažívanie.Registrácia je len prvý krok.Nasleduje problév výchovy osvojovania atd.A to sú hranice po ktorých prídu požiadavky akého druhu?
0/0
3.3.2005 21:33

jarini

Re: Pre Isabelle
máš hlubší znalosti o postupnosti  dalších kroků? já ne.
0/0
3.3.2005 21:40

62milan

Re: Re: Pre Isabelle
Preto kladiem otázku.Ale viem si predstaviť celý rad absurdností.
0/0
3.3.2005 21:42

jarini

Re: Re: Re: Pre Isabelle
bude záležet ,kam je legislativa pustí. Dá se to "ošetřit" aby absurdnosti nebyly.
0/0
3.3.2005 21:46

62milan

Re: Re: Re: Re: Pre Isabelle
Lenže výchova dieťaťa dvoma gaymi je podľa mňa absurdita.
0/0
3.3.2005 21:50

Tančící Derviš

Re: Re: Re: Re: Re: Pre Isabelle
Nejen pro tebe.
0/0
3.3.2005 21:53

62milan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pre Isabelle
Dúfam,že ho nechcú aj kojiť:-)))
0/0
3.3.2005 21:55

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pre Isabelle
a dovedes si predstavi ty buzerantske hystrekay jak si placou dbve bukvice na rameni, ze ani kojit nemuzou, A na to se ma decko divat
0/0
3.3.2005 21:56

Tančící Derviš

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pre Isabelle
Kojit ho můžou ale to bude bráno jako trestnej čin. Fuj, teplouši jsou nechutný.
0/0
3.3.2005 21:58

62milan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pre Isabelle
A sú takí prajní aby im neostalo na večer pre seba?
0/0
3.3.2005 22:02

milchama

Re: Re: Re: Re: Pre Isabelle
Absurditou je už sama skutečnost, že homosexualota byla vyňata z Mezinárodní klasifikace diagnóz (ICD)....
0/0
4.3.2005 8:48

Isabelle

Milane
Na Slovensku nemate zakladni sexualni vychovu?
0/0
3.3.2005 21:21

62milan

Re: Milane
Prečo?
0/0
3.3.2005 21:24

Isabelle

Re: Re: Milane
Jinak by jsi vedel jaky je rozdil mezi pedofilii a homosexualitou.
0/0
3.3.2005 21:26

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Milane
par let...nic vic nic min
0/0
3.3.2005 21:26

62milan

Re: Re: Re: Milane
Oboje je úchylka.
0/0
3.3.2005 21:29

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Milane
Pedofilie je protizakonna, homosexualita neni.
0/0
3.3.2005 21:34

62milan

Re: Re: Re: Re: Re: Milane
Dokonaná pedofilia.
0/0
3.3.2005 21:37

trilenium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Milane
ses slovenskej chudak
0/0
3.3.2005 22:40

62milan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Milane
Keby som mal tie isté názory ako bol by som čech bolo by to lepšie?
0/0
3.3.2005 22:47

Pucmeloud007

Re: Milane
ver tomu, ze jsou na svete jeste zeme, kde numi mit na vsechno kurzy a skoleni.
0/0
3.3.2005 21:25

Pucmeloud007

Re: Re: Milane
......nemusi mit........
0/0
3.3.2005 21:26

Dan 1

Nevím, co je na tomto tématu
k diskusi. Když se neštítili znásilňovat půlroční kojence, tak by se už z kriminálu neměli dostat nikdy ven. Kdo čeká, že se toho ksindlu bude kdokoli zastávat, asi bude čekat zbytečně.
0/0
3.3.2005 21:20

62milan

Re: Nevím, co je na tomto tématu
Lenže problém je v tom ,že prah citlivosti u večšiny týchto grázlov bol skoro na nule právne povedomie nulové a konali len na základe pudu ako dosledku úchylky.A tu nastáva problém.Ak sa to dokáže sú duševne chorí a dostávame sa k tomu čo majú úchylky spoločné.
0/0
3.3.2005 21:26

Dan 1

Re: Re: Nevím, co je na tomto tématu
Společnost nemá právo jakoukoli deviaci trestat. Naopak musí trestat takové chování, které je v rozporu s právními normami. V tomto případě jedna za zúčastněných stran (dítě) nebyla schopna vyslovit kvalifikovaný souhlas k pohlavnímu styku. Proto musejí být pachatelé potrestání podle platných francouzských zákonů. Nevím, co je na tom k diskusi nebo k nepochopení.
0/0
3.3.2005 21:32

62milan

Re: Re: Re: Nevím, co je na tomto tématu
Aj podľa Francúzkych zákonov sú v prípade preukázania duševnej choroby zbavení obvinenia a poslaní do ústavnej starostlivosti.Na tomto procese sa určite otvorí otázka duševneho zdravia ako dosledku úchylky.
0/0
3.3.2005 21:36

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Nevím, co je na tomto tématu
V ČR se také zkoumá příčetnost pachatele v době spáchání trestného činu, ale neslyšel jsem, že by byl pedofil shledán nepříčetným a umístěn v blázinci. Jde do kriminálu a tam si užije tak, že bude dosmrti litovat.
0/0
3.3.2005 21:42

jarini

Re: Re: Re: Re: Re: Nevím, co je na tomto tématu
a někdy ho ta smrt potká ještě ve výkonu trestu
0/0
3.3.2005 21:47

62milan

Re: Re: Re: Re: Re: Nevím, co je na tomto tématu
Lenže je legálnym právom obhajoby ísť aj touto cestou.Aj keď tie zvieratá patria rovno do pekla.
0/0
3.3.2005 21:49

Tančící Derviš

Re: Re: Re: Re: Re: Nevím, co je na tomto tématu
Tak to se máš na co těšit.
0/0
3.3.2005 21:54

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Nevím, co je na tomto tématu
Znám kauzu, kdy opilý muž zbavený způsobilosti k právním úkonům kvůli oligofrenii a chronickému alkoholismu povalil na ulici v roce 1990 na zem 14 letou dívku, kterou se pokoušel odtáhnout do trávy, přičemž jí zakrýval ústa, aby nekřičela. Přitom byl vyrušen náhodným chodcem a dívku pustil. Rozsudkem okresního soudu však byl zproštěn obžaloby z důvodu nepříčetnosti. Znalci sice u líčení doporučili jeho umístění v sociálním zařízení uzavřeného typu, avšak než se pro něj našlo v patřičném zařízení místo, trvalo to 5 let, po které se bez omezení pohyboval na svobodě....
0/0
4.3.2005 8:42

Pucmeloud007

Milane
to jsi si nabehl......hned se tu na tebe taky sesypali morlane cisti a to jeste bud rad, ze neprilitla nejaka moralizujici bukvice
0/0
3.3.2005 21:09

62milan

Re: Milane
Ale to patrí k tomu.Ja len neviem držať v tejto téme hubu a byť IN ako je to teraz v mode. :-)))
0/0
3.3.2005 21:14

jarini

Re: Re: Milane
IN je být pedofil?
0/0
3.3.2005 21:18

62milan

Re: Re: Re: Milane
IN je v súčastnosti byť čo največší volnomyšlienkár a byť tolerantný za každú cenu.
0/0
3.3.2005 21:21

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Milane
ne..In je byt tolerantni deviantum jako ty
0/0
3.3.2005 21:22

jarini

Re: Re: Re: Re: Milane
nějak jsi se rozpovídal
0/0
3.3.2005 21:39

Pucmeloud007

a ja si porad rikal
ze tu nikde nevidim ani Sudajev, ani Dervise ani Pinka s Kamilem. Oni jsou vsichni ve Francii
0/0
3.3.2005 21:07

62milan

Re: a ja si porad rikal
Sudy možná ale v popravčej čate ako šéf. :-)))
0/0
3.3.2005 21:11

Ivor2

priznani
,,V procesu v Angers se však obvinění nezakládají jen na slovech dětí. Většina obviněných se během vyšetřování přiznala."
To vetsina ve stredoveku upalenych carodejnic se priznala taky.
0/0
3.3.2005 18:53

62milan

Tak
A teraz može začať diskusia,čo je sexualna úchylka.To som zvedavý koľkí budú chápaví k tejto forme"normálneho".
0/0
3.3.2005 18:08





Najdete na iDNES.cz