Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus připustil, že volby by krizi vyřešily

Prezident Václav Klaus v rozhovoru pro rozhlasovou stanici BBC připustil, že nejpřirozenějším řešením současné vládní krize by mohly být předčasné volby. Odmítl zároveň, že by tímto svým přesvědčením stranil občanským demokratům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petsuch

já už vím..
koho budu volit. Stranu bez skandálů a to jsou                k o m u n i s t i
0/0
26.2.2005 10:06

dukeprvni

Klaus připustil, že volby by krizi vyřešily
tak od ceho je ksakru prezident to sou vsichni k tem korytum prikovani nebo prirostli
0/0
26.2.2005 2:36

Josefprav

VUML
VUML byl pro komunisty, kteří neměli vysokou školu, aby byli chytřejší než nekomunisti s vysokou školou. Komunista jsme nebyl, ale z marxáku jsem musel mít státnici a tak ho dost dobře umím. Znal jsem pitomce, kteří na VUMLU přednášeli. Vůbec to neuměli. Jinak marxák je nakažlivý a chytlavý svinstvo. Pokud Klaus nebyl komunista tak  VUML nemá. Muysel se ho, aučit na vejšce a dělat z něho asi i státnici.  Docela by bylo dobře, kdyby se tím někdo zabýval a těm mladším to uměl vysvětlit a případně ho i učit. Tak jako je dobrý si přečíst Mein Kamf.      
0/0
26.2.2005 1:11

Ccecil

Re: VUML
0/0
26.2.2005 9:42

cokoladova

???
muze uz ten cesky "    " volic v teto situaci vzit konecne rozum do hsti??
0/0
26.2.2005 0:24

Irish Stout

Možná by volby nějaké drobnosti vyřešily,
ale jádro problému nikoli. Politici -bez ohledu na politickou příslušnost- neslouží občanům, ale jen sami sobě. Pak je téměř lhostejné, kteří páprdové tam zrovna dřepí. Dokud se toto nezmění, mohou v parlamentu sedět klidně Tom a Jerry, Kája Mařík, Mikimouse a Jeníček s Mařenkou. Vyjde to možná levněji a výsledek bude stejný. 
0/0
26.2.2005 0:02

Johny__S

Re: Možná by volby nějaké drobnosti vyřešily,
Oni jsou někde na světě politici, kteří neslouží sami sobě, ale především občanům? A pokud ano, skutečně mají reálnou moc? Nějak se mi to nezdá.
0/0
26.2.2005 0:04

Josefprav

Re: Možná by volby nějaké drobnosti vyřešily,
To jsou, ale hloupé a bezvýchodné teorie. Politika je svinstvo a bude tomu tak vždy. Jde jen o to, jak to svinstvo bude velký. U nás jsou politici chudí a úproto se snaží si nakrást. V západních demokracií někteří politici berou politiku jako hoby, protože májí peněz dost z jiné činnosti. Tvé názory jsou plné skepce a zklamání. Volit znamená volit pouze menší zlo. Nepůjdeš volit? Až vyhrajou komunisti tak budeš muset.  
0/0
26.2.2005 1:03

mashley

hmmm...
Skoda,ze nasi zemi nevladne J.R.Ewing..to by bylo.
0/0
25.2.2005 23:48

lynxxx

Re: hmmm...
Kdo to je? V životě jsem o žádným Ewingovi neslyšel.
0/0
26.2.2005 9:36

HAL9000

No totok?
"Kdybych řekl, že tři týdny, všichni pojedou na hory, budou si užívat krásné počasí a dva metry sněhu, aby si zalyžovali".
 
Tedy moc valné mínění o současné vládě nemá.
0/0
25.2.2005 23:35

honzajaka

no
pan profesor nám zase trousí ty svoje moudra, zřejmě je opsal ze svých starých přednášek na VUMLu
0/0
25.2.2005 23:00

opelgirl

Re: no
Klaus na rozdíl od tvého přiblblého fotra VUML nemá, nikdy nebyl komoušem, tebe měl fotr hodit raději pod jahody, ty ignorante..
0/0
25.2.2005 23:11

honzajaka

Re: Re: no
Nikdo z naší rodiny není v KSČM, proč mě z toho obviňuješ, když mě neznáš? Ale snad mi nechceš namluvit, že on toho profesora dostal, protože je tak špičkový expert? 
0/0
25.2.2005 23:18

Ccecil

Re: Re: no
Absolvování VUMLu nebylo vázáno na stranickou legitimaci, spíše právě naopak. Nevím to zcela přesně, ale troufám si tvrdit, že ho s velkou pravděpodobností absolvoval....
0/0
25.2.2005 23:23

Johny__S

Re: Re: Re: no
Marx-lejninismus byl povinná přednáška na ekonomce, tak proč by měl ještě absolvovat VUML?
0/0
25.2.2005 23:28

Dan 1

Re: Re: Re: no
Tak si to tvrdit netroufej.
0/0
25.2.2005 23:30

Ccecil

Re: Re: Re: Re: no
ale troufám. S ideologickým zaměřením studentů to nemělo co dělat. Byla to nutnost, pokud chtěli vykonávat svou práci. Vím o čem je řeč. Ty jsi v té době nechápal, oce jde a teď se zbytečně zlobíš. To není urážka Klause. To je jenom konstatování dané věci, stejně jako bych napsal, že prožil rok 1968 a ty si mi oponoval, že určitě nemohl.
0/0
26.2.2005 9:46

český fasz

Re: Re: no
tak se koukam na ty tve reakce, holko a musim rict, ze asi mas dnes sve dny, co? jinak si to neumim vysvetlit.
0/0
25.2.2005 23:30

Johny__S

Re: no
Tohle, co řekl Klaus, se skutečně učívalo na VUMLu? Já to nevím, nikdy jsem VUML nedělal, ale ty patrně ano, když to víš. Bolševiku.
0/0
25.2.2005 23:15

honzajaka

Re: Re: no
Nikdy jsem v žádné straně nebyl, ale připadá mi, že dneska každej lemoun, co dřív žvajstal o úloze státu a strany je dneska náramný expert na tržní ekonomiku a pluralitní demokracii.
0/0
25.2.2005 23:22

Johny__S

Re: Re: Re: no
Kdo třeba?
0/0
25.2.2005 23:26

Irish Stout

Re: no
to je opravdu naprostá kravina, ventilatore.
0/0
25.2.2005 23:49

honzajaka

Re: Re: no
já si na svém stojím, v KSČM jsem nikdy nebyl a komunisty jsem nikdy neměl moc rád, ale takovej "expert" přes všechno, co kecá každý den událostech tak předtím by povídal o úspěších v socialismu
0/0
26.2.2005 21:57

celtic

tak...
špatně zase na tom nejsme...http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=A050225_164136_ekonomika_maf
0/0
25.2.2005 22:44

opelgirl

Re: tak...
osle, kolik miliard ročně se NA DLUH  pumpuje do naší ekonomiky to už neříkáš co??  Jednou je všichni budeme muset za touto blbou vládou zaplatit
0/0
25.2.2005 23:13

Rommik

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pánové proGrossovi diskutéři ! Někdy je tady debata docela plodná,ale od té doby ,co to Váš Standa už definitivně prosral,se nezmůžete na nic jiného,než na trapné výpady !Ocenil bych,kdyby jste sami mezi sebou spíše začali rozebírat Grossův problém a problém celé ČSSD (ktrou sice nesnáším,ale na levici by měla být ona a né KSČm).Ta jde ke dnu.Né Klaus či ODS-vidíte to vůbec?????????????????
0/0
25.2.2005 22:27

český fasz

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
romiku, umis taky neco napsat bez tech vykricniku a otazniku?
0/0
25.2.2005 23:28

Josefprav

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Máš pravdu. Blbci z ČSSD místo, aby se zabývali sami sebou, aby vůbec byli parlamentní stranou, tak vyřvávají hlouposti  o modrých strakách.
0/0
26.2.2005 1:17

Ccecil

Klaus ví o čem mluví
Tzv Sarajevskou krizi vyvolaly skutečné skandály v ODS. Mediální tlak byl opravdu velký. Proto se nedivím lidovcům, že tehdy podali demisi s prohlášením, že koalici nadále budou podporovat. to tehdy Klause zaskočilo a považoval to za zradu. Očekával totiž taky trochu, že to vyšumí a on to ustojí. Věci se ovšem vyvinuly jinak. Proto považuji jeho tehdejší rezignaci za správnou. On na rozdíl od Standy si dokázal alespoň spočítat, co má dělat a jak se má zachovat. Za to mu tleskám. Jeho další kroky už nebyly tak košer. Udělal stejnou věc jako nyní ČSSD. Skutečné vnitřní problémy své strany obrátil ve hledání vnějšího nepřítele a ouha, lidovci jsou vždy po ruce. Snad si to už nyní uvědomuje a právě proto, že je paradoxně v prezidentské funkci, dostává na věci jiný pohled. Mohu jen napsat, že s ním zase jednou plně souhlasím. Snad mu to vydrží.  
0/0
25.2.2005 22:12

Blade Runner

Re: Klaus ví o čem mluví
Tenkrát to ale rozpoutal Ruml s Pilipem, ne? Když ti dva zbabělci počkali, až Klaus odjede a pak ho věřejně vyzvali k rezignaci. Pak založili US a ukazovali prstem na ODS se slovy "to oni". Teď dělá Standa to samé, když na některé dotazy odpovídá "to je věc minulé vlády", ačkoliv je ta současná skoro stejná jako ta minulá a kde byl také sám místopředsedou.
0/0
25.2.2005 22:16

Ccecil

Re: Re: Klaus ví o čem mluví
To je pravda. Byli to jeho spolustraníci. Ruml byl takový slon v porcelánu. Několik jeho skvělých kroků v politice o tom svědčí. Dovoluji si tvrdit, že ho na to někdo vždycky poštval a využil a on v představě své ohromné čestnosti pohnojil co se dalo.
0/0
25.2.2005 22:20

opelgirl

Re: Re: Re: Klaus ví o čem mluví
Rumla a Pilipa ve své době kočíroval Vašek Veškrna Havel, ten dal impuls k Sarajevu..
0/0
25.2.2005 23:15

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Klaus ví o čem mluví
Ne, to byl někdo uvnitř ODS. Později snad.
0/0
25.2.2005 23:25

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Klaus ví o čem mluví
Bylo to docela provázané. Proslulé Sarajevo byl jenom boj o moc, kdy se jedna skupina uvnitř ODS snažila zmocnit vedení a vyšachovat Klause a jako záminku k tomu použila podezřelé financování. Když poté neuspěla, založila si vlastní stranu. Zajímavé na tomto je, že do nově vzniklé US přešli zejména vyšší funcionáři (proto od nich byla velice pokrytecká kampaň "nejsme jako oni", protože US, to jsou právě ti "oni"), kupř. část nejvyššího vedení, většina poslanců, apod., zatímco řadové členstvo příliš neprořídlo. Před svým rozštěpením měla ODS asi 20000 členů, po něm měla asi 17000. Otázkou je, jakou roli v tom hrál bývalý prezident. Je známo, že měl v ODS své oblíbence, které všemožně podporoval, aby se dostali výše. Např. Pilipa krátce předtím jmenoval, když uváděl jména nadějných mladých politiků. Takže je možné, že aspoň částečně tahal v zákulisí za nitky. Nemusela to být žádná reálná moc, ale prostě kult Havlovy osobnosti je příliš silný, takže stačilo, aby něco naznačil, a jeho o
0/0
25.2.2005 23:33

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus ví o čem mluví
 a jeho oddaní obdivovači se okamžitě mohli přetrhnout, aby to vyplnili....
0/0
25.2.2005 23:34

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus ví o čem mluví
V zásadě by se s tím dalo souhlasit. Možná mám jiné názory na kauzalitu, ale nic to na skutečnostech nemění.
0/0
26.2.2005 9:50

Irish Stout

Re: Re: Re: Re: Klaus ví o čem mluví
Svatá prostoto.
0/0
25.2.2005 23:51

Thyronx-

Kazdy rozumny clovek..
Kazdy rozumny clovek je pro mimoradne volby. Ja taky. ODS (kasleme na jmena) je jedina strana schopna reforem a toho, ze se budou mit pracujici dobrea nepracujici v prvni fazi znacne hur. O tom ze padnou podpory po roce necinnosti je skoro jasne ( a spravne). Uz proto bych je volil kdybych tu moznost mel. Ti co voli nekoho jineho voli zbytecne.
0/0
25.2.2005 21:55

Blade Runner

Re: Kazdy rozumny clovek..
Z toho mají právě nemakačenka strach, protože se bojí, že přijdou o sociální dávky a mnozí by museli jít i do práce.
0/0
25.2.2005 22:04

český fasz

Re: Kazdy rozumny clovek..
kolego, matne si vzpominam, kdo zavedl ty stedre socialni davky a musim rict, ze to byl ministr Vodicka z ODS nekdy v roce 1996. jen tak na okraj. A koho myslis temi rozumnymi lidmi? priznivci ODS? Jak se koukam tady na diskusi, tak nevim, jestli muzeme mluvit o nejakem rozumnem vzorku. Ale kdyz si to myslis....
0/0
25.2.2005 23:33

Johny__S

Re: Re: Kazdy rozumny clovek..
Zatímco příznivci jiných stran jsou pravzorem rozumnosti?  Mimochodem, Vodička už dávno nemá v ODS žádný vliv. Podobně jako drtivá většina tehdejších lidí z vedení strany. Mnozí dokonce již stačili přejít do Unie svobody.
0/0
25.2.2005 23:35

český fasz

Re: Re: Re: Kazdy rozumny clovek..
so what, ze nema Vodicka zadny vliv ted. Zavedl ale system, ktery je stedrejsi nez socansky system socialnich davek. A to nemluvim o stale regulovanem najemnem, ktere je pozustatkem taky vlady velkeho Vudce.  Takze, kdyz chcete mluvit o nejakych skutecne pravicovych skutcich ODs, tak mi je sem dejte, ne o nich zvante.  
0/0
25.2.2005 23:39

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Kazdy rozumny clovek..
Předtím probíhala transformace, a to nebyla standardní situace. Dnešní ODS se už poučila. Naopak ČSSD neudělala nic, aby tento štědrý sociální systém napravila. Jenom jej prohlubuje.
0/0
25.2.2005 23:56

český fasz

Re: Re: Re: Re: Re: Kazdy rozumny clovek..
vzdyt socdemaci jsou levicaci, proc by ji menily? Plne jim vyhovuje, i kdyz Skromach navrh jeji radikalni reformu, na kterou nemela odvahu ta nejpravicovejsi vlada, ktera tady byla. Podobne jako na dalsi skutecne reformy.
0/0
26.2.2005 0:22

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kazdy rozumny clovek..
Škromach navrhl nějakou reformu? A kdy? Myslíš tu jeho "jakobyreformu", která vlastně vůbec nic neřeší? To je takový příznak socanských reforem, že situaci ještě více zhoršují. Například Buzkové reforma financování kolejí způsobí, že se přístup ke vzdělání opět o něco více ztíží. Kdo si má dovolit platit měsíčně tři tisíce jenom za kolej?
0/0
26.2.2005 0:27

Destroyer7

Obrat k lepšímu
Že by se blýskalo na lepší časy? Že by socani konečně táhli do pekel? Ještě aby na dlouho zmizeli z politické scény.
0/0
25.2.2005 21:23

Ccecil

Re: Obrat k lepšímu
Nejlepší by bylo za nimi spláchnout
0/0
25.2.2005 22:23

Josefprav

Šarina
Šarina byla šatnářka v jednom baru. Dávala za 20,-Kč za číslo na dámském WC. Byla pracovitá a docela byla v balíku.
0/0
25.2.2005 21:23

Dan 1

Re: Šarina
Ona opravdu za to dávala chlapům jen 20 Kč?
0/0
25.2.2005 21:26





Najdete na iDNES.cz