Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Privatizace nemocnic prošla o jediný hlas

Poslanci dali zelenou převodu nemocnic na obchodní společnosti. Nedokázali totiž přehlasovat prezidentovo veto zákona o hluku. Jeho část krajům privatizaci zakazovala. Sněmovna potřebovala k zvrácení prezidentova rozhodnutí 101 hlas. Zastánců normy se ale našlo pouze sto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

<><><>
Myslim ze Mr. "prezent"ve svem clanku "boze zaco nas trestas" se zbytecne obava, protoze ten priklad ktery uvedl kde se jedna o "pohotovostni" zakrok" at uz stoji co chce bud zaplati pojistovna a pokud neni dukaz ze mas nato platit ten "prebytek ze sveho" tak neni soudne vymahatelny"i kdyz se o to ta nemocnice muze jako pokouset a staci to ignorovat!Jedine co to udela je ohrozeni" kreditu "na pujcky az to bude v pocitaci zes neco nezaplatil!To same plati pro toho kdo nema zadne pojisteni a zadna nemocnice nesmi sama od sebe odmitnouy pohotovostni zakrok!To by se ji take soudne nevyplatilo !
0/0
23.2.2005 8:24

ODSakEda

Jest se musí!
 Tak strašili komunisti při privatizaci potravinového socialistického monopolu JEDNOTA a PRAMEN! A že s potravinama se nemá kupčit ani s bytama že?! A že pak bude stát chleba i přes 100Kč! A A A...
 Jíst se musí to je pravda, stejně jako že zdravotní péče alespon k záchraně života je důležitá pro všechny-potud souhlas. Inu na každé demagogii musí být kus pravdy!...
 A tak jsme měli za bolševika chleba sice za 10Kč, ale s frontami a odpoledne, natož v So o Ne nemluvě, jste se mohli zakousnout tak leda do té desetikoruny! Zdravotnictví také skorozadarmo, ale skorožádné bez známostí a korupce!... Atd atd!  Prostě erár... Kdežto soukromá konkurence zvyšuje kvalitu a snižuje (sráží) ceny!!!
0/0
23.2.2005 0:54

andy_star

Re: Jest se musí!
Před rokem 89 stál chleba typu "Šumava" 4,20 Kčs. Fronty na chleba si nepamatuju, základních potravin bylo dost i za komančů (pokud neselhala distribuce, což se stávalo). To jen ke spřesnění, jinak souhlasím.
0/0
23.2.2005 13:35

marketi

Tleskam, rozum zvitezil
i kdyz to bylo o fous. Konecne poprve vidim, ze senat ma nejaky smysl a ze ustava neni napsana zas tak spatne. Prvni krok na ceste k moznosti volby. Budu-li chtit luxus za penize nemusim do statni nemocnice. Nemam-li penize, dostane se mi take osetreni zdarma. (neb co stoji pojistne?) 
0/0
22.2.2005 22:38

Prezent

Bože za co nás trestáš?
Já nevím jestli si poslanci uvědomují že obchodní společnost potřebuje konkurenci, zákazníky na vstahu ma dáti, dal apod. Už vydím jak jste zákazníci, které ovšem po dopravní nehodě kdy jste v bezvedomí a odvezou Vás do soukromé nemocnice, kde vám udelají zákroky, ktere by jste treba ani nechtel a pak vám vystaví účet, že se z toho zblazníte. to není rovnopravný vztah. kdyby se to stalo mě, tak jim nedám ani korunu.
0/0
22.2.2005 20:19

richdek

Re: Bože za co nás trestáš?
NO TAK UVAZUJE MAGOR Z KOMUNISMU 
0/0
22.2.2005 20:35

jajaja59

Re: Re: Bože za co nás trestáš?
který ani neumí česky: "...ktere by jste treba..."
0/0
22.2.2005 22:49

Zdenda-69

Re: Bože za co nás trestáš?
To sice máš pravdu, ale jako soukromý subjekt si toto dovolí jednou. Jakmile  totiž něco takového vejde ve známost, tak jim pacienti prchají co to dá..... A aby přežívali jen z akutních příjmů když by jinak neměli do čeho píchnout, tomu ani sám nevěříš........ 
0/0
22.2.2005 20:46

Baud

Re: Bože za co nás trestáš?
Teď se děje zrovna tak, jak jste naznačil ale nikomu to nevadí, protože to zaplatí "stát"(roz.pojišťovny,tzn. poplatníci), až se to bude týkat přímo Vaší nebo mojí kapsy, věřte tomu,že si to ohlídáte.(ohlídám)
0/0
22.2.2005 20:51

Thyronx-

Re: Bože za co nás trestáš?
Ziji v PLNE soukromem zdravotnictvi 20 let. Zadarmo neni nic,ani s pojistenim a verte ze k lekari co by mne osetroval zadarmo bych nesel za nic na svete.Zdravi mam totiz jen jedno. Totez s mym zubarem. Toho jsem si dokonce vybral z tech nejdrazsich co v okoli jsou. Vim za co platim. K lekari pokud mi nic neni chodim jednou za pul roku na prevenci. (Kompletni vysetreni). Stoji mi to ( jem pojisteny velmi dobre) kazde to kompletni vysetreni asi 150 USD (pod 3500Kc). Kazde leto travim v CR a modlim se abych nemusel k lekari.(Zuby mam poradku a nemohou mne tedy rozbolet). Pro lekare, kteremu je jedno kolik udela denne pacientu (zdarma) jsem jen jeden ze stovky.Nemuze se mi venovat tolik co muj lekar tady.Lekar tu ma na mne 30 minut.Antibiotika jsem mel naposledy pred 15 lety.V CR jsem byl nemocny tak 2-3x za rok a tady v USA naposledy pred temi 15 lety. Jsem rad ze se budou v CR privatizovat nemocnice. Moc rad.Je to pro Vase dobro,kvalitu, pro delsi zivotni leta. Lidem v USA se dik
0/0
22.2.2005 20:59

tsekki

Re: Re: Bože za co nás trestáš?
se soukromym zdravotnictvim souhlasim. chci jenom podotknout, ze v dobe, kdy jste se tady lecil Vy, predpoklaadm,, ze je to uz nekolik let, se zdravotnictvi od toho dnesniho dost asi lisilo. kazdopadne v americe je zdravotnictvi pekne drahe a ne vsichni na takovou peci maji. proto znam hodne lidi, kteri si radsi prileti k doktorum sem do CR, jelikoz je to nejenom levnejsi, ale mnohdy i pokrocilejsi (pokud nejdete zrovna na operaci mozku).
0/0
23.2.2005 10:50

Dan 1

Re: Bože za co nás trestáš?
Vy se objednejte k psychiatrovi, návštěva učitele češtiny vám také neuškodí.
0/0
22.2.2005 21:24

navsteva

Re: Bože za co nás trestáš?
Tak presne tuhle neschopnost myslet tu vypestovalo 40 let komunismu  a panove Zeman, Spidla, Gross, soudruzka Emmerova a jini z teto strany analfabetu.
Tvoje uvaha ma "maly" hacek v tom ze zakon o forme existence zdravotnickych zarizeni nema vubec nic spoecneho se zakony tykajicimi se zdravotni pece. To bys ale nesmel porad sedet v hospode u piva, ale tak si ty zakony nekde sehnat a precist.
0/0
22.2.2005 21:28

starej__vul

Re: Bože za co nás trestáš?
Pokud na Vás udělají zákrok který jste nechtěl, můžete to -spolu se svojí pojištovnou- rozporovat.
A pokud jste se chtěl otrávit a oni Vás zachránili, tak to máte smůlu, protože jste odvedl fušérskou a nekvalitní práci...
P.S. Zase tak humorně to ale myšleno není...
0/0
23.2.2005 7:54

Feda1

Jo, jo ...
No US me trosku zklamala, myslel jsem ze budou vsichni jednoznacne proti ... 2 pro, 2 proti , 2 se zdrzeli, 4 nebyli :-(( Takze vlastne jako kdyby nehlasovali. Chapu ze jsou v koalici a tohle je docela zasadni vec.
0/0
22.2.2005 20:00

Vifon

Re: Jo, jo ...
Mne to vůbec nepřekvapuje, US je podivný subjekt s podivným chováním........
0/0
22.2.2005 21:23

Dědeček Vševěd

Antipochmelin
Antipochmelin (z ruského pochmelie=kocovina) spatřil světlo světa v jedné moskevské laboratoři před více než třemi desítkami let, když Jevgenij Majevskij vyvinul směs na bázi vitamínu C, uhlohydrátů a aminokyselin. Výsledný preparát snižuje vytváření acetaldehydu, škodlivé chemikálie, která vzniká metabolizací alkoholu. Je nejen původcem kocoviny, ale přeměňuje se také v kyselinu nebezpečnou pro játra, kyselinu octovou.
0/0
22.2.2005 19:27

Fonon

Re: Antipochmelin
co jsou to uhlohydráty? Ačkoliv jsem chemik, tento název mi nic neříká.
0/0
22.2.2005 19:48

chemie

Re: Re: Antipochmelin
Pojem uhlohydráty je dříve (ještě v padesátých a možná i v šedesátých letech)  používaný název pro sacharidy. http://www.jergym.hiedu.cz/~canovm/
 
0/0
22.2.2005 21:11

Josefprav

Re: Antipochmelin
Jdi prosim tebe na seznamku. Sex po telefonu. Tam uděláš dojem.
0/0
22.2.2005 20:07

Josefprav

Re: Re: Antipochmelin
Tam ti holky řeknou, jak by ti ho vyhulili, kdyby k tobě mohli. Tady nevotravuj. 
0/0
22.2.2005 20:08

breberaksuper

do háje tě už tchýně nebude moci krást
potřebný matroš sakra :-((((((((((((((((((((((((( ale opravdu je to správný krok
0/0
22.2.2005 19:13

Vysokoskolak

.
Krom toho ze zakon o privatizaci nemocnic do zakona o hluku nepatri, myslim ze je naprosto spravne prevod na soukrome subjekty. Neznam jediny priklad soukromeho subjektu, ktery by pracoval hure ani srovnatelne v porovnanim se soukromym.
0/0
22.2.2005 18:59

Josefprav

Re: .
Souhlas. Pamatuji si, když se privatizovalo. Dost lidí to bralo jako dějinou nutnost. Pamatuji si pitomce, kteří bojovali za to, aby se neprivatizovaly prodejny knih a nebo lékárny. Měli strach, že to bude samý butik a děti si nebudou mít kde koupit učebnice a důchodci léky. Tak je to s nemocnicemi. Emerová je kráva. Obchodní společnost nemusí být založena za účelem dosahování zisku. Je to věc zakládací listiny a stanov. Co po ní může člověk chtít.   
0/0
22.2.2005 20:06

Zdenda-69

Re: Re: .
Ona se furt bojí, že by nebyly dostupné poptávané služby a specializace. Ale pokud budou určité úkony v místě poptávané, tak ti lékaři-majitelé nebo spolumajitelé si  je budou hledět zabezpečit, aby ty výkony mohli dělat a ty prachy přes sebe točit. Viz třeba u nás v kraji nemocnice Třinec - Podlesí. Jedna z nejlepších co je. Navíc v soukromé si majitel bude hledět, aby se neplýtvalo. Na lékovou politiku by se mohla přitom zeptat synka přímo doma........    
0/0
22.2.2005 20:30

starej__vul

Re: Re: Re: .
No ale VONA se ptá a podle toho koná !!!!
0/0
23.2.2005 8:02

Zdenda-69

Re: Re: Re: Re: .
0/0
23.2.2005 14:20

Zdenda-69

Je fakt..
..... že narychlo a účelově smíchat nemocnice s hlukem, to se pak v životě nedočkáme nezaplevelené a nepřehledné legislativy a bo*delu v ní. To mohl udělat bud totální blb nebo mazaný lump. S přehozením špitálů na kraje, nepřevedením všech potřebných kompetencí k rozhodování a pak kecáním jak se co má  a nemá ..... to je bez komentáře. Takový bo*del do toho zanést......Vůbec se hejtmanům nedivím....
0/0
22.2.2005 18:41

lada123

Jak kdo hlasoval
Jak kdo hlasoval najdete na strance http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=38466&o=4 Pro - komousi, socani, Fiserova, Karasek Proti - ostatni
0/0
22.2.2005 18:20

Martin HSJ

Re: Jak kdo hlasoval
Á Fisherová a Karásek se potřebovali nadechnout, tak po dlouhé době vytáhli hlavy ze socanské přdele.
0/0
22.2.2005 18:32

Martin HSJ

Re: Re: Jak kdo hlasoval
Tak jsem si to špatně přečetl, asi jim koupil Standa šnorchl, ty dva jsou ještě větší trapáci než US.
0/0
22.2.2005 18:34

lada123

Re: Re: Jak kdo hlasoval
iDnes mi zkur*ila formatovani. Fiserova s Karaskem hlasovali pro zakaz privatizaci.
0/0
22.2.2005 18:35

Martin HSJ

Re: Re: Re: Jak kdo hlasoval
Ty mi dáváš, radši se kouknu na ten odkaz, tak tedy platí můj původní příspěvek :)
0/0
22.2.2005 18:41

ddo

hluk
Snad šlo především o to, že privatizace nemocnic do zákona o hluku NEPATŘÍ. Kdo něco takového podporoval, podporoval bordel v zákonech a nemá v parlamentu co dělat!
0/0
22.2.2005 18:00

TakyPavel

Re: hluk
Určitě. Navíc mi připadá nesmysl přehodit starost a odpovědnost nemocnice na kraje a pak jim házet klacky pod nohy. Stát tu už dávno mohl určit pravidla pro to, co lze a co nelze privatizovat.
0/0
22.2.2005 18:08

atvar

Re: Re: hluk
Souhlas - nemocnice hodili na kraje i s tema dluhama. A od ty chvile, co za to odpovidaji kraje, je vlada a parlament najednou nejchytrejsi, co se ma a nema.
 
 
.
0/0
22.2.2005 18:22

Ioio

Re: Re: Re: hluk
A já myslel, že ty nemocnice oddlužili.
0/0
22.2.2005 18:26

vafla

Re: Re: Re: Re: hluk
ani náhodou!
0/0
22.2.2005 18:29

pečlivý čtenář

Re: Re: Re: hluk
Jo jenže jim ty nemocnice odlužnili. Takže to co kraje udělali je podvod.
0/0
22.2.2005 18:35

Martin HSJ

Re: Re: Re: Re: hluk
Všechny na kraje převedené nemocnice určitě odlužené nebyly.
0/0
22.2.2005 18:42

Vifon

Re: Re: Re: Re: hluk
Které nemocnice byly, podle tebe, oddluženy??? Konkrétně!!!!
0/0
22.2.2005 21:20





Najdete na iDNES.cz