Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francie vyhlásila válku marihuaně

Francie vytáhla do války proti marihuaně. Nejnovější průzkumy mezi mladými lidmi ukázaly, že obliba této lehké drogy stále stoupá. Podle průzkumů ji ochutnali dva chlapci ze tří a zhruba 52 procent dívek. Francie dokonce obsadila jednu z prvních příček v Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jack_rupnick

stop drogám !!
snídaně šampióna:
začneme krátkou alobalovou aromaterapií směsi heroinu a kokainu (snowball), dále si zapálíme jointa - směs skunku a hashe - tzv. ho*no v trávě a zapijeme to třemi víčky GHB. abychom kompenzovali usínací side efect GHB, projedeme nosní dírky známým českým metaamfetamínem, no a hurá na hřiště :))
0/0
22.2.2005 14:46

Albedo

Valka
Valka s drogami je stejna jako kazda jina valka - vydelavaji prekupnici s drogami, ci zbranemi. Valka nic neresi, ale je ziskem  ruznych politickych skupin a puvodcem kriminality. Ve Francii vzdy byla tvrda represe - a k cemu? Jsou na tom hur, nez Holandani. O usa ani nemluve, tam je to uplne na hlavu. Nebyt drogove represe, neni ani penez na zbrojeni v Kolumbii a Afghanistanu a fetaku bude stejne nebo min, resp. nebudou to krminalnici.
0/0
22.2.2005 13:59

jack_rupnick

Re: Valka
každá válka je jen likvidace věřitelů, když se začíná schylovat k velké nerovnováze :))
0/0
22.2.2005 14:07

Flat Vamp jr.

Re: Re: Valka
...a hele - pan jednoduchej nicka promluvil
0/0
22.2.2005 14:11

jack_rupnick

Re: Re: Re: Valka
vím, že je pro tebe obtížné vyjádřit slovy, jak moc ti imponuje má moudrost, můžeš to ale vyjádřit i jiným způsobem. třaba mi poslat buřta :)))
0/0
22.2.2005 14:15

jack_rupnick

.
ten článek má jediný význam: říká, že retardéři by neměli hulit, protože jim to zesílí jejich psycho v hlavě. ostatním hulení  nevadí ! 
0/0
22.2.2005 13:58

Albedo

Viva Prozac
To je fakt, huleni ztezuje zapojeni se do spolecnosti, schopnost akceptovat spolecenske role, odlisne od vnitrniho smerovani. Jen je otazkou, jestli je nemocny hulic nebo spolecnost. Hlavne, ze Prozac dela spokojene delniky a konzumenty, i farmaceuti si prijdou na sve, to je jina!
0/0
22.2.2005 15:06

velkorypal

Český Statystický Úřad
přišel se zjištěním ze 2/3 mladých lidí vidí svou budoucnost šťastně a vesele a ta zbívající třetina nemá na to aby si kupovala drogy
0/0
22.2.2005 13:41

jack_rupnick

dotaz
Může mi někdo prosím říct, olik asi zhruba stojí ten vaporizér ? já chci být taky zdravý :) dá se s tím hulit i šit ? (anglický termín mi zcenzuroval automat :-(  )
0/0
22.2.2005 13:34

Flat Vamp jr.

Re: dotaz
...malej cca 11 000, velkej od cca 16 000. A dá se s tím hulit i bukový listí.
0/0
22.2.2005 13:48

jack_rupnick

Re: Re: dotaz
sakra, to je dost. né, že bych na to neměl, ale nač mít věc za 11 litrů, až s tím seknu, mno, asi bych s tím nesek :)) předpokládám že stačí zagooglovat a objeví se nabídky, doufám, že se to u nás v práglu dá pořídit, ještě jsem to neviděl
0/0
22.2.2005 13:51

Septisin

Re: Re: Re: dotaz
Growshop, Bořivojova ul....
0/0
22.2.2005 15:37

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: dotaz
to mám kousek :)))
0/0
22.2.2005 16:07

gagaryn

Re: dotaz
vaporizer EDISON 0,- Kč
0/0
22.2.2005 14:45

Flat Vamp jr.

Re: Re: dotaz
...tý jo - dík!!!
0/0
22.2.2005 15:11

jack_rupnick

Re: Re: dotaz
bohužel mi to nejde, píše mi to : Sorry. The administrator has banned your IP address. asi bych měl surfovat bez ochrany, ach jo
0/0
22.2.2005 15:25

velkorypal

Re: Re: Re: dotaz
jo Edison hulil taky, a mimojiné vymyslel žárovku!
0/0
22.2.2005 15:46

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: dotaz
doutnavku ???
0/0
22.2.2005 16:06

Prubojny__kapitalista

Milí jebánci
stále nejste schopni pochopit, že marihuana stejně jako jiné drogy a také chlast (abych byl nestranný) otupuje myšlení a člověk pod vlivem návykových látek páchá daleko více trestných činnů než bez nich. Navíc, se na ně nabaluje trestná činnost tzv. sekundární, tzn. že závislý narkoman musí krást, vraždit, atd. aby se k droze dostal. Primární nebezpečí je to, že narkotika jako heroin, kokain, pervitin ale i marihuana  jsou zdrojem zisků narkomafií, pro které jsou praktiky jako vyhlazení rodiny, nálože v autech apod. bežnou praxí a odnášejí to nevinní lidé. A argument, že někdo si vypěstuje konopí na zahrádce a šlukuje ho s kamarády je sice akceptovatelný, ale z velké většiny je marihuana právě distribuována překupníky drog. Koneckonců, když si porovnáte světovou produkci marihuany, je to tuším druhá největší položka v ziscích překupníků.
0/0
22.2.2005 13:30

Ahasver

Re: Milí jebánci
Jeden argument lepší než druhý - pro legalizaci. Jsou-li zisky organizovaných překupníků marihuany opravdu takové, jen to dokazuje neúčinnost represe.
0/0
22.2.2005 13:34

jack_rupnick

Re: Milí jebánci
ta mafie financuje špičky státní správy ty trdlo :))) máš pravdu snad v tom, že docílit změněného stavu vědomí můžeme i lépe, třeba jógou nebo některým sportem, ale není třeba hysterčit. Je ti padesát, nebo co ???
0/0
22.2.2005 13:36

emajlova

Re: Milí jebánci
to jsi někde přečetl nebo to máš ze svý hlavy? Trávu kouřím léta,  příležitostně, tedy poslední dobou každý víkend, ale za ty roky se na mě nenabalila ani jedna trestá činnost  takže co tu plácáš? Srovnávat huliče trávy s ožralou nebo někým, kdo je závislý na heráku je pěkná blbost. Když si zahulím, jsem ráda že sedím, natož někam jít, něco dělat  (třeba páchat trestnou činnost apod.)
0/0
22.2.2005 13:39

velkorypal

Re: Re: Milí jebánci
máš recht! člověk se rozsedí a jeto! problém ale nastává u jedinců míchajících alkohol a trávu, zvlášť u těch agresivnějších jedinců.
0/0
22.2.2005 13:43

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Milí jebánci
Teď si na to káp. Spousta lidí celej večer chlastá, pak si dá jednoho špeka a pokud je agresivní, něco vykrade, udělá se mu blbě nebo cokoliv jinýho, tak za to může tráva...
0/0
22.2.2005 13:51

emajlova

Re: Re: Re: Re: Milí jebánci
tak to jsou blbci. Zásada je: NIKDY nemíchat alkohol s trávou - a  toho se držím a pak si to krásně užívám . To radši špeka než chlast
0/0
22.2.2005 14:12

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Re: Milí jebánci
jde to i s dobrým vínkem :) nejde o to zevšeobecnit nějakou kombinaci. jde o seting své kondice, někdy ti nemusí sednout ani ten špek, pokud si například prožila sylný stres nebo nějaký druh vyčerpání. někteří indiáni dokonce týden před požitm speciálně upravují jídelníček a sexuálně abstinují. lidské tělo je laboratoř, kde se každou minutu odehraje několik tisíc chem. reakcí :))
0/0
22.2.2005 15:06

emajlova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Milí jebánci
no to mi povídej..v pátek jsem si to fakt "užila" , ale že bych prožívala stres, to tedy nevím, cítila jsem se v poho ale dost mi to nesedlo . Ale sobota byla mnohem lepší
0/0
22.2.2005 15:11

strycek_Pompo

Re: Milí jebánci
Ta tvoje teorie má několik chyb. Předně závislost na marihuaně je asi taková, jako na čokoládě. A nevim, kolik lidí kvůli čokoládě páchalo trestný činy. A pak - kdo může za to, že má narkomafie zisky z prodeje marihuany? Kdyby byla povolená a dostupná jako mnohem horší alkohol, tak by měla narkomafie smůlu.
0/0
22.2.2005 13:42

fakka

Re: Re: Milí jebánci
NAPROSTO SOUHLASIM
0/0
22.2.2005 16:49

KaktusX

HOVADINY, NEPRAVDY
Blbosti. I ten argument, ze dnesni trava je silnejsi byl vyvracen samotnou americkou protidrogovou DEA. :-) Kuřákovi konopí hrozí nejvíce, že mu rozbije hlavu nějaký skin nebo policajt. Co se škodlivosti týče, konopí se vedle alkoholu nemůže ani postavit.
0/0
22.2.2005 12:17

Flat Vamp jr.

Re: HOVADINY, NEPRAVDY
...MNO já bych řek´, že nejvíc huliče ohrožuje rakovina plic. 
0/0
22.2.2005 12:21

velkorypal

Re: Re: HOVADINY, NEPRAVDY
a jazyku
0/0
22.2.2005 12:25

Flat Vamp jr.

Re: Re: Re: HOVADINY, NEPRAVDY
...a hrtanu
0/0
22.2.2005 12:27

KaktusX

Re: Re: HOVADINY, NEPRAVDY
Mnohem méně. --- A týká se výhradně těch, kteří marihuanu KOUŘÍ. Existuje mnoho jinych metod aplikace (pro protidrogove odborníky KDU-ČSL: INJEKČNÍ NE ! ) u kterých toto zcela odpadá. :-) Pak už je škodlivost vlastně NULOVÁ.
0/0
22.2.2005 12:28

Flat Vamp jr.

Re: Re: Re: HOVADINY, NEPRAVDY
...jedině vaporizér - nebo jídlo. A hulení trávy je - pokud jde o rakovinu - ještě mnohem nebezpečnější, než cigára.
0/0
22.2.2005 12:34

KaktusX

Ano. Bezpečné možnosti jsou.
Ano, naprosto bezpečný vaporizér a naprosto bezpečné konzumování prostřednictvím "koláčku" ;-), mléka a dalších a dalsích dobrot. --- Znáte marokánky? :-) (čokoladové tuhé placičky) Nepřipadá vám divné, jak se to obtížně jí? Ono tomu něco -proti tomu MAROKU :o) - chybí. Účelem není sníst toho hodně, ale - tak akorát.
0/0
22.2.2005 12:51

Flat Vamp jr.

Re: Ano. Bezpečné možnosti jsou.
...nejsem v tomhle ohledy žádným labužníkem - jak jsem psal, stačí mi olivový olej, mlíko a mikrovlnka :) A to skoro výhradně jednou denně - před spaním.
0/0
22.2.2005 12:59

velkorypal

Re: Re: Ano. Bezpečné možnosti jsou.
na dobrou noc a hezké sny, jo tvůj způsob je rychlý, ten druhý je chutnější! třeba jako příspěvek na nějakou party!
0/0
22.2.2005 13:09

Flat Vamp jr.

Re: Re: Re: Ano. Bezpečné možnosti jsou.
...počítám, že to časem ještě zdokonalím :)
0/0
22.2.2005 13:17

velkorypal

Re: Re: Re: Re: Ano. Bezpečné možnosti jsou.
podle mě není potřeba, ale jestli chces radu, tak si pujč kuchařku (nebo se nějaké kuchařky zepte) na recept s mlíkem, a to svoje tam nalij! stačí to! vaření musí být efektivní! dle mého je nejlepší surovinou máslo! ale trvá to dlouho než se nachystá, zato se dá namrazit a uschovat na horší časy.
0/0
22.2.2005 13:40

Flat Vamp jr.

Re: Re: Re: Re: Re: Ano. Bezpečné možnosti jsou.
...dík - seženu si ten slavnej huličskej Mein Kampf "Vaříme s konopím" :)
0/0
22.2.2005 13:49

velkorypal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano. Bezpečné možnosti jsou.
nevím jestli ti to doporučit! dle mého je lepší upravit recepty které znáš, třeba vytahnout z mamky recept na oblíbené vánoční cukroví nebo buchtu! máš tam jistotu že ti to bude chutnat, ale na jedno fakt bacha! musíš mít něco na žrafku! jinak jsi f pasti! něco o tom vím!
0/0
22.2.2005 14:28

Flat Vamp jr.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano. Bezpečné možnosti jsou.
...MNO jo, ale já se bojím, že když to budu nesprávně nebo moc vařit, vypaří se z toho to hlavní.
0/0
22.2.2005 15:18

Dr. MoreBit

HOVADINY, NEPRAVDY
Dá se o tom polemizovat. Hlavní doktor Spojených států v roce 1990 na televizních obrazovkách řekl, že rakovinu z 90% způsobuje radioaktivita. Doporučuju přečíst: http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_health2.shtml Jinak s tou silnější marihuanou :)) http://www.blisty.cz/art/21854.html
0/0
22.2.2005 15:03

Dr. MoreBit

Re: HOVADINY, NEPRAVDY
A o vlivu na řízení: http://www.mapinc.org/drugnews/v00/n1161/a02.html Samozřejmě na každého účinkuje jinak a ani já neschvaluju řízení v jiném než střízlivém módu. Ale většinou, když se stane nehoda a řidič měl v sobě 2 piva a vykouřil jednoho špeka, tak se do statistik započítává obojí a samozřejmě jsou pak tyto zkreslené výsledky. Kombinaci látek nedoporučuji. Všechno je to stejně o nezodpovědnosti a ne o nějaké droze. K drogám se dá přistupovat umírněně. K některým drogám nedoporučuji přístup vůbec :) Jinak ještě pár mýtů a faktů: http://www.bushka.cz/ganjaweb/clanek7.html
0/0
22.2.2005 15:12

neurol

kraviny
v tomhle clanku je tolik nesmyslu, lzi a polopravd, ze ani nema smysl k nemu neco psat. kdo chce seriozni informace, ten si je urcite dohleda
0/0
22.2.2005 11:51

perox

pozor !
S marihuanou mam relativne dlouhou zkusenost. Zacinal jsem s klasickou venku pestovanou , ale postupne jsem dospel ke skunku v te forme, v jake je dnes relativne dobre k sehnani, tzn. silny obsah thc, pestovane pod lampou a hnane nejruznejsimi umelymi prostredky. Kouril jsem tak 2-6 speku denne. Nicmene pred nadevnem jsem se rozhodl s tim seknout. Proc: potrebuju dodelat skolu ... ted mam bohuzel uplne zlikvidovanou pamet , casto se mi dostavovaly stavy deprese, paranoidni predstavy o okoli kolem sebe, nektere reakce jsem mel potom neprimerene( takze zadna pohoda ), stale se jeste nemuzu soustredit na nektere veci, spoustu veci jsem odkladal, protoze mi to bylo proste jedno, neporadek v zivote. Kdo v zivote nic nechce, tak prosim smele do huleni. Obcas neni spatne, ale pri castejsim uzivani dost skryte likviduje .
0/0
22.2.2005 11:34

Flat Vamp jr.

Re: pozor !
...to je zajímavý - posledních pět let jsem skoro denně hulil 8-10 špeků, cca před měsícem jsem s tím taky seknul (nechci si zničit plíce) - a celkem v poho. Teda spíš lepší - a když na mě přece jen sedne blbá nálada, dám si skaňour do mlíčka s olivovým olejem.
0/0
22.2.2005 12:04

pan_socka

Re: pozor !
hmm, 2-6 špeků denně, to seš teda frajer. možná, žes to opravdu dokázal a 6x denně jsi byl zkouřenej ale normální to není. takže je otázka co seš vlastně zač.
0/0
22.2.2005 12:07

velkorypal

Re: pozor !
a jaký je rozdíl mezi tvíma 6 špečkama (to bych nikdy nedal!) a 12 pivečkama denně??? oboje tě vygumuje! totálně! ale chce to čas!
0/0
22.2.2005 12:25





Najdete na iDNES.cz