Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Svazky StB hlídá na vnitru její major

V odboru ministerstva vnitra, které dohlíží na zpřístupňování svazků komunistické tajné policie (StB), sedí její bývalý vysoký důstojník. Pavel Pekárek, nynější právník v odboru archivní a spisové služby ministerstva vnitra, byl ještě v roce 1989 majorem u obávané StB.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zajda61

blééééééééééé
zas*raná GRossova päkáž,......zdechněte
0/0
18.2.2005 14:39

honzajaka

Re: Demonstrace
Vy zřejmě budete demonstrovat za cokoliv, co třeba demonstrovat za to, aby syrečky tak nesmrděly
0/0
19.2.2005 18:43

pitty007

Co na to rict???
Grossiiiicku vzpamatuj se
0/0
17.2.2005 21:58

JanHolik

NEDŮSLEDNOST ve všem!
Češi jsou polovičatí, to je známá věc. V tomto případě se to projevuje obvzláště. Zkrátka hodně lidí má z minulého režimu máslo na hlavě a má tendenci říkat. no oni ti komunisté vlastně nebyli tak špatní...Říkají to, aby zahladili své špatné svědomí. Je přímo nehoráznost, aby na Ministerstvu vnitra pracovali bývalí příslušníci, či dokonce funkcionáři STB. ZVláště pak na takovýchto citlivých postech. Bagatelizace tohoto stavu není skutečně na místě!!!! Když se cinkalo v listopadu 89 klíči, netušil jsem, že 16 let poté se teprve začnou podobné problémy řešit ... Je vidět, že do demokratického státu máme ještě hodně daleko.
0/0
17.2.2005 16:40

redback

komunisti ve státní správě ...
jsou všude. Je to důsledek špatně udělané revoluce, zodpovědnost Klause, Zemana a Grose. Soudci jsou ti samí komunisti co soudili před dvaceti lety. Na ministerstvech sedí taky, jsou u policajtů, atd.
Ovšem zakazovat stranu je kravina. Nalezli by jinam.
0/0
17.2.2005 15:30

Arag

co je důležitější?
Hlavně že se Týden může po.srat z Vacka, protože se s Fendrychem nemaj rádi a tohle jim je úplně u ...
0/0
17.2.2005 14:19

Song

Taky dobrý::::::::
Takže pokud tomu rozumým, docela slušný člověk ten Pekárek, tak mu za odměnu nechali úřednický místečko, aby se snad nemusel po revoluci bát o svou existenci. Tak tomu stejně nerozumím??????? Ať je slušnej, ale ať není státní zaměstnanec, když jím byl za komančů no neeeeé. -
0/0
17.2.2005 12:44

dieyoung

www.zrusmekomunisty.cz
Tohle je možná poslední šance se jich zbavit: podepisujte všichni petici na www.zrusmekomunisty.cz !
0/0
17.2.2005 12:21

ODSakEda

Re: www.zrusmekomunisty.cz
 Komunisty stačí nevolit!!!
 Jinak jste jejím zakazováním horší než komunisti!!!!!
0/0
17.2.2005 12:30

crossss

Re: www.zrusmekomunisty.cz
Naivko,vždyt je to nesmysl,jen se přejmenují na BFLMPSVZ a jedou dál.Takhle jsou alespoň pod kontrolou.
0/0
17.2.2005 12:32

heninng

NO
Tak tenhle clanek mluvi za vsechno! Dnes jsem presvedceny,ze Vam tam porad vladnou komuniste a estebaci,jen prevlekli kabaty a rozdelili se do ruznych stran.V podstate tam nemate zadnou moznost nekoho volit,porad jsou to ti sami! Jsem hrozne rad,ze uz nemusim v tom hnojisti,kteremu se rika Ceska republika bydlet a zit
0/0
17.2.2005 11:51

remotex

Re: NO
Protože CR nemá dost mladých voličů. Vedoucí ODS má sice 30%, ale složení voličů je děsný věk atd....
0/0
17.2.2005 12:04

Song

Re: Re: NO
to bude tím, že je tomu nikdo neučí.....Jak tvoje děti
0/0
17.2.2005 12:50

dukeprvni

Re: NO
0/0
17.2.2005 12:25

pepe999

Re: NO
Cituji z analýzy 17. 11. 1989: Základní myslifikací je tvrzení že, 17.11.1989 došlo v Československu ke spontánní revoluci obyvatelstva proti vládě KSČ. Tento politický převrat byl připravován přibližně od června 1988, přičemž situace k němu byly vypracovány už od prověrek v KSČ 1969-70 a založení Charty 77. Výsledkem všech těchto převratů je ponechání moci v rukou komunistických stran - více nebo méně skrytě (přejmenování stran, taktické úpravy pogramů, přesun skrytých kádrových rezerv do vedení a naopak. Disidentská hnutí ve všech těchto státech, jejichž někteří členové převzali úlohu dekorace v podílu na moci, byla založena a řízena komunisty, kteří v minulosti odešli z řad svých stran, byli pak, často formálně, pronásledováni či krátce před převratem vězněni, což bylo taktické opatření pro získání věrohodnosti a popularity před veřejností, prováděné převážně západním rozhlasem a tiskem.
0/0
17.2.2005 12:40

jajaja59

Re: Re: NO
ovšem neuvádíš, že tu "analýzu" zpracoval stejně rudý debil jako ty, tak s tím pořád neotravuj
0/0
17.2.2005 19:25

pepe999

Re: Re: Re: NO
Takže pro stbáky uvádím zdroj: MIROSLAV DOLEJŠÍ (20.11.1931 – 26.6.2001) - ANALÝZA 17. LISTOPADU A ZMĚN VE VÝCHODNÍ EVROPĚ V ROCE 1989. Je mi 30 let, tak mě nadávka rudý debil štve, ale od kolaboranta s komančema a krycím jménem to beru sportovně...
0/0
17.2.2005 21:43

eman3

Frolík pravil:
...je to jen řadový myjor STB...konec komentáře.
0/0
17.2.2005 11:40

dukeprvni

Svazky StB hlídá na vnitru její major
no vidite cechacci jak to maj pekne vobslapnuty a vy se tady muzete treba pos*at tak natom nic  nezmenite pac zijete "F" zasr*nym cesku a volite komouse 
0/0
17.2.2005 11:33

remotex

Re: Svazky StB hlídá na vnitru její major
 přesně Járo. Chtělo by to US-DEU. Všechno ostatní daleko od komunizmu neuteklo.
0/0
17.2.2005 12:01

pepe999

Re: Re: Svazky StB hlídá na vnitru její major
Jo, jo, US-DEU. Nejsou to ti "politici" co se trhli od Klause po pádu jeho vlády? Neutekli náhodou z ODS a dalších stran za lepším korytem??????
0/0
17.2.2005 12:17

ODSakEda

Re: Re: Re: Svazky StB hlídá na vnitru její major
Jo jo! Nejsou to ti, co nejvíce nahlas kritizovali, byt jen OPOziční smlouvu (ne koalici, kde se zavazujete dokonce souhlasně hlasovat!), aby sami uzavřeli s levicovou(!) stranou dokonce KOA-LICI?!!!...
0/0
17.2.2005 12:28

pepe999

Re: Re: Re: Re: Svazky StB hlídá na vnitru její major
Do voleb, do voleb. :-)))
0/0
17.2.2005 12:37

hitcher

Dobrá fraška
To mě zase rozesmálo - disident Frolík si pohlídá estébáka Pekárka na vnitru. To už se nedá ani komentovat.
0/0
17.2.2005 11:25

vladino

Banda estbácká!!!
Já si dokonce myslím, že kariéru v STB udělal i ministr Bublifuk, proto se děje to, co se děje!
0/0
17.2.2005 11:23

remotex

?
Svazky STB hlídá na vnitru její MAJOR
 
Já pevně doufám a věřím, že tohle je žert.
0/0
17.2.2005 11:19

dukeprvni

Re: ?
you better believe it
0/0
17.2.2005 12:29

remotex

?
0/0
17.2.2005 11:16

bobikusy

Poděkování
Můžete poděkovat soudruhu KLAUSOVI za jeho vládnuti zůstaly všichni STbáci na svích místech nebo ještě se vyšplhali ví š.
0/0
17.2.2005 9:24

strycek_Pompo

Re: Poděkování
vy, vysoký, výt... Když už teda pominu estébáci zůstali. Proč nepoděkovat taky Havlovi a dalším?
0/0
17.2.2005 9:28

VaclavK

Re: Re: Poděkování
ano, totiz Vasek je asi lepsim duvodem proc tu mame takove problemy.. a je asi take pravda, ze soudruzi si lepsiho nastupce nemohli vybrat, vedeli, ze s Vaskem se jim nic nestane...
0/0
17.2.2005 10:19

honzajaka

Re: Re: Poděkování
No pan exkuliskák a profesor na VUMLu to je skutečý expertní tým nemyslíš?
0/0
17.2.2005 10:38

jajaja59

Re: Re: Re: Poděkování
... jste ale pěkní debilové ... (málokdy nadávám)
0/0
17.2.2005 12:03

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Poděkování
Promiň tohle nebyla žádná invektiva
0/0
17.2.2005 17:34

strycek_Pompo

Re: Poděkování
ještě jsem zapomněl: na svých místech
0/0
17.2.2005 9:39

qmarcelka

Re: Re: Poděkování
Kolik toho jeden trouba do jedne vety nacpe, ze? :)
0/0
17.2.2005 10:14

DedecekHribecek

Re: Poděkování
      Omyl všechny bezpečnostní složky jsou už dávno obněněny kamarády pana premiéra.
0/0
17.2.2005 10:51

ODSakEda

Re: Poděkování
 A copak v době porevoluční byl Klaus nějakev absolutistickej vůdce?
 Copak mělo OF později ODS (díky bohu že Klaus spoluobčany-členy OF přesvědčil, aby se z občanského sdružení stala standartní strana, kdej jsou všechna ta sdružení s volebními preferencemi? V prd...) někdy podporu vás voličů nad 60%??? Chodíte volit?! A koho?! Natož aby jste byl dokonce aktivní v politice a pomohl a jen nekritizoval z anonimity!
 Dík všem za pomoc! Alespon tedy u voleb! Je to ale hlavně pro vaši svobodu a vašich dětí!!!
0/0
17.2.2005 11:17

Song

Re: Poděkování
No nevim, ale jestli vy nemáte trochu jednoduchou matematiku. To je legrační, když si představim,co všechno sám pan Klaus měl dělat a neudělal. ----------------------vy si ho asi představujete jako feudáního vladaře, který všechno udělá, a neudělá. Zajímavý, žes mu nebyl za poradce, když všechno víš
0/0
17.2.2005 12:49

Vik78

ak už se nerozčilujte:-)
To, že se uchytil řadový StBák na nějakém zaprděném odboru ve státní správě je podle mě ten nejmenší problém. Víc mě štve, že špičky StB měli i po revoluci  vliv na bankovní sektor, privatizaci apod.
Pravdou je, že v 80s v StB pracovala spousta schopných lidí, kteří určitě věděli, že to půjde do háje, měli proto dost času si připravit půdu, aby se prosadili i v nových "poměrech"
0/0
17.2.2005 9:04

pepe999

Re: ak už se nerozčilujte:-)
Lidi jako on, dávali, nebo "upravovali" lustrační osvědčení. To znamená, že by ho dostal i Jakeš, nebo Vasil.....
0/0
17.2.2005 9:06

Song

Re: ak už se nerozčilujte:-)
Tak tohle mě zase jako prdel nepřipadá a mělo by to být varování. Slušnýho zloděje taky nedáš do banky, tak proč slušnej StB má být dál rozhodovat jak nakládat s lustracema. Ještě mu daj hodinky až půjde do důchodu, protože tak dlouho se tam nikdo nezadrapil.
0/0
17.2.2005 12:56

pepe999

veškrna
Za tu dobu, co uplynula od "revoluce" jsem si zvykl na hodně, ale tohle je už moc. Bývalý prezident tady kdysi prohlašoval, pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí. Konečně jsem to pochopil. STB zvítězí nad pravdou a nenávistí. Měl to ten ču*ák tehdy říct rovnou a neztrapňovat se. Sice už není u koryta, ale se*e mě dodnes....
0/0
17.2.2005 8:50

Montaigne

Re: veškrna
 
0/0
17.2.2005 10:30

jajaja59

Re: veškrna
běž se léčit
0/0
17.2.2005 12:04

pepe999

Re: Re: veškrna
Jo, jo. Další "disident". Krycí jméno: jajaja59.
0/0
17.2.2005 12:20

KabeleJ

Proc bychom se meli divit?
Vzdyt Stanik Zeleznicar si na Urad vlady nasadil primo fizla ktery mel prsty v Listopadu 89. Kdyz tenhle clovek odesel (byl donucen odejit), nasel mu jiny flek. Ono uz to, ze pan Zeman mel jako poradce pana komouse Sloufa bylo silny kafe. Ale i tak si CSSD svoje volice najde, ze? :-(
0/0
17.2.2005 8:47

hanibal_lecter

ostuda
zaměstnávání těchto osob ve státní správě je plivnutím do tváře všem slušným lidem. přiblblé vysvětlování na tom nic nezmění.
0/0
17.2.2005 8:37

prazakm

Co je to za bl_bost?
Jak můžou "nemít lidi"??? V tomhle státě vytvořili půl miliónu nezaměstnaných. Jak můžou mít problém nahradit mizerných 1000 lidí? To je až neuvěřitelná drzost, něco takového tvrdit.
0/0
17.2.2005 7:56





Najdete na iDNES.cz