Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Děti soudům vyčetly, že je nechrání

Jen v jednom se ty tři děti a jejich otcové, kteří se od rozvodu navzájem nevídají, shodují: české soudy nechrání jejich práva. Ale tím to končí. Tyto děti včera zveřejnily, proč o schůzky s otci nestojí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Templ

11. 2. 2005 15:35
Rozhodnutí ministra...
bylo učiněno na základě nekonání soudu. Pokud soud rozhodne o tom, že partner má právo se s dítětem scházet, potom by měl i svůj soud podpořit a vymoci. A že je otec lump? Zase vina soudu....měl mu zakázat styk s dítětem.
0 0
možnosti

kiki46

11. 2. 2005 15:04
příroda to zařídila
Pročítám reakce na můj příspěvek, že malé dítě patří matce.
Proto se ptám:
1. Který otec ho nakojí?
2. Kolik otců k dítěti vstává několikrát za noc?
3. Kolik z nich o něj pečuje, pere na něj, vaří mu, uklízí po něm ve funkční rodině? S klidem to nechávají na manželce, "umí to přeci lépe".
Pokud jste jako dítě upadli, volali jste tátu nebo mámu?
Matka je se svým dítětem spojena citově, nosila ho 9 měsíců, riskovala porodem svůj život a že se přitom nesmála, na to vemte jed. Že to je příroda? Ano, říkám snad něco jiného?
0 0
možnosti

Templ

11. 2. 2005 15:41
Re: příroda to zařídila
Dáši, doufám, že proti chlapům jinak nic nemáš...mohl bych i oponovat...jsou ženy, které nekojí...tu flašu dokáže dát i otec...V normálním manželství se rodiče střídají ve vstávání k nemocnému dítěti...péct, vařit, uklízet - umí v současnosti poměrně dost mužů. Dítě potřebuje oba rodiče....nebo ne?
0 0
možnosti

bombak

11. 2. 2005 14:53
Stejné podmínky
Jak objektivně rozhodnout v případě, že mají oba rodiče stejné předpoklady k výchově (finančně, zázemí apod.)? Komu svěřit děti?
0 0
možnosti

andy_star

11. 2. 2005 15:02
Re: Stejné podmínky
Tomu, koho si vybere dítě.
0 0
možnosti

Fauna

11. 2. 2005 13:00
A co ty deti?
Vsichni se zabyvaji jen otcem, matkou, nebo obema, ale tech deti se nikdo nepta jestli se s tim ci onim rodicem chce nebo nechce stykat. A kde se sveho prava dovola dite, ktere se chce se svym rodicem stykat ale on treba nema zajem? Polozil si uz nekdo tuhle otazku? K jakemu soudu se muze takove 11ti ci 13ti -lete dite obratit? Deti jsou tu asi to posledni na co vsichni mysli a berou ohledy!!!!
0 0
možnosti

strycek_Pompo

11. 2. 2005 13:10
Re: A co ty deti?
Pokud rodič o dítě nemá zájem, ohleduplnější pro dítě je, když se s ním stýkat nebude. Bohužel.
0 0
možnosti

terezaxxx

11. 2. 2005 12:36
Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas s kiki46
..mu aplikují injekcí utišující léky jako nějakému zvířeti? Před zraky spolužáků a učitelů?Jestli si myslíte, že tohle je láska k dítěti, tak toho nechte, a běžte raději studovat nějaké vědecké pubklikace, ale nechtějte vychovávat dítě..
0 0
možnosti

strycek_Pompo

11. 2. 2005 12:41
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas s kiki46
Hm, s vámi asi nemá moc smysl diskutovat, vám zřejmě příroda skutečně dala hlavně ty city.
0 0
možnosti

Leenah

11. 2. 2005 10:54
...
Ona je bohužel někdy také vina na straně otců. Teď pomíjím ty šťastnější případy, kdy OBA rodiče jsou natolik inteligentní a vnímaví, že dají stranou možnou nevraživost mezi sebou a s ohledem na zájmy a potřeby dítěte se dokážou domluvit ve věci výchovy, peněz i styku s dětmi bez tahání u soudu. Pokud ale 1 či oba rodiče takový nejsou, nastává problém, který musí vyřešit soud. A tady řada naivních otců podcení situaci a tím pádem projedou boj o dítě na celé čáře. znám řadu případů, kdy otec trpěl falešnou představou, že "on to tam přece u toho soudu řekne a oni mu dají za pravdu a dítě mu svěří (případně vyměří rozumné alimenty a pravidelný styk s dítětem)" ....
0 0
možnosti

Leenah

11. 2. 2005 11:02
Re: ...
Jenže pánové, to co víte vy, to soud neví, a tak prostě musí rozhodovat podle doložených faktů a v souladu s tím, co o dokazování a rozhodování stanoví zákonné předpisy. A tady máme jádro pudla. Vaše drahá téměř EX si vezme šikovného právníka, obstará si podklady svědčící v její prospěch... a Vy? V řadě případů tam jdete s tím, že přece na to vyhazovat prachy za advokáta, nic jsem neprovedl, to zvládnu sám. Nepřipraveni a nevyzbrojeni. Já vím, že se Vám třeba nechce házet na bejvalku špínu a tak, ale musíte být připraveni na to, že řada žen to udělá (v tomhle jsme asi my ženský větší svině, neříkám všechny, a lze to i naopak!)... a pod tíhou doložených důkazů pak soud nemůže rozhodnout jen podle vašich upřímných a citlivých očí. A jednou daný stav se těžce mění, bohužel!
0 0
možnosti

terezaxxx

11. 2. 2005 10:12
souhlas s kiki46
... Jenže o tom se nemluví, protože se to těm dotyčným otcům prostě nehodí.. Neříkám, že syndrom zavrženého rodiče neexistuje, ale rozhodně ne ve všech případech, kdy se dítě brání setkávat s otcem.  Mělo by se brát ohled na přání dítěte a ne ho okamžitě zaškatulkovat jako ovlivněné matkou..
0 0
možnosti

1049an

11. 2. 2005 10:21
Re: souhlas s kiki46
Velmi krátce: odkažte se laskavě ve svých tvrzeních ohledně jedinečné role matky ve výchově malého dítěte na odbornou literaturu. Alespoň na jeden současný zdroj. To, co tvrdíte, jsou pouze tzv. "zbožná přání", vědecky neopodstatněná a spíše tradovaná z generace na generaci. Lysenko a Mičurin by z Vás měli radost, jaké názory máte na psychosociální inženýrství nezletilých. Navíc já osobně mám ve věci "Syndromu" několik nezávislých posudků, takže to "okamžité škatulkování" je lichá domněnka a jde o spíše běžný stav. Hovořil jsem o tom s mnoha soudními znalci a ti mi potvrdili, že se jedná o většinový úkaz; bohužel soudci, kteří nesledují současné trendy ani neví, jaké otázky mají přibraným znalcům při eventuálních posudcích zadávat a nejsou schopni tyto posudky vyhodnocovat v širším kontextu.
0 0
možnosti

terezaxxx

11. 2. 2005 10:10
souhlas s kiki46
...tak důležití, někteří prostě nesnesou, že bych na nich žena přestala být závislá a cítí to jako útok na svoje ego. Samozřejmě, že existují krkavčí matky, ale opovážím se tvrdit, že to jsou vyjímky..  nebo chcete říct, že polykat vlastní zvratky nutí snad své děti všechny ženské, které se s otci soudí o výživné nebo o výchovu? Všimněte si, že veřejné mínění je v těchto případech jednoznačné. Tyto matky odsoudí jak ženy, tak i muži bez rozdílu. U domácího násilí, kdy ženu muž týrá a bije už to tak jednoznačné není, přečtěte si diskusi k takovým článkům, nejméně 60 % mužů tyto útoky obhajuje, argumentují tím,  že nic není černobílé atd... Viděli jste někdy reakci, že by muž odsoudil muže za to, že například neplatí výživné?  Děti, jsou malé, ale ještě neznamená, že jsou hloupé,  a když na vlastní oči vidí otce, jak bije jejich vlastní matku, tak se pak nedivím, že ho nechtějí vidět. Jenž
0 0
možnosti

terezaxxx

11. 2. 2005 10:07
souhlas s kiki46
Když je dítě malé, je důležitější pro jeho vývoj matka, to je prostě fakt pánové, a já mám pocit, že vy nám to mateřství prostě závidíte. Nevidím jediný důvod, když žena o dítě pečuje s láskou a péčí, proč by mělo dítě vyrůstat u otce? Samozřejmě, že dítě může vychovávat kdokoliv, dokonce i někdo cizí, kdo s dítětem nemá nic společného, ale to není přece žádný argument..?? Většina matek to prostě nechce, protože je to proti přírodě, vzít matce dítě. Toto je mužský svět, proto jakmile se ženská ozve, hned jí obviňujete s feminismu, ale nejsou to právě muži co ženu nutí, aby se osamostatnila? Žena má své role stále stejné, jenže v poslední době přebírá ještě roli mužů,  ale ve značném procentu případů proto, že k tomu byla mužskou společností donucena. Nechce už sedět v koutě a poslouchat jak je hloupá a slabá, co může a co nesmí a toho se někteří muži bojí, protože se najednou cítí zranitelní, najednou si už nepř
0 0
možnosti

strycek_Pompo

11. 2. 2005 10:30
Re: souhlas s kiki46
Na to, že jste potřebovala tři příspěvky, jste nenapsala jediný argument, proč by dítě mělo zůstat u matky, kromě toho, že "je to prostě fakt" a že "vzít dítě matce je proti přírodě". To je ale dost málo, ne? Váš základní problém je, že stejně jako ostatní ženy berete dítě jako něco, na co máte výhradní právo. Budu parafrázovat vaší větu: Nevidím jediný důvod, když muž o dítě pečuje s láskou a péčí, proč by mělo dítě vyrůstat u matky?
0 0
možnosti

1049an

11. 2. 2005 9:32
Nesouhlas
A kdo mluví o automatu? Samozřejmě že jej musí vychovávat člověk. Ale nemusí to být matka a nemusí to být ani žena. Smysl tohoto příspěvku nechápu. Mateřskou dovolenou není dovoleno přerušit před uplynutím šestinedělí z důvodu nezastupitelnosti rodičky. Šestinedělí je klíčovou fází v triumvirátu těhotenství - porod - šestinedělí. To je nezpochybnitelné. Ale pak dítě klidně může vychovávat pouze otec nebo jiná osoba, má-li ovšem k tomu výchovné předpoklady. Zmínku o automatu proto nechápu. Vím že tohle není odborná diskuze ale při čtení některých příspěvků se skutečně nedivím, že je u nás situace jaká je.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!