Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Průzkum: Grossovi nevěří 80 procent lidí

Nemám v ruce žádný důkaz, ale věřte mi. Peníze, které jsem použil na nákup bytu, jsem dostal od svého strýce. Kde je vzal on, nevím. Takto se dá shrnout vystoupení premiéra Stanislava Grosse, když odpovídal na interpelace poslanců ODS ohledně financování svého bytu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

merrygold

darovací daň
PÁVO: JUDr. Gross dluží státu darovací daň! Jan artoň Po překvapivém prodeji směnky, kterou pan Vik dlužil panu odovi 900 000,- Kč panu Simkaničovi (předsedovi České pravice) a po údajném zničení této směnky, která nebyla panu odovi panem Simkaničem zaplacena, vznikla zdánlivě nepřehledná situace. Pan Gross se ale velmi mýlí, pokud si myslí, že je z toho tzv. venku. Politicky je to naprosto neudržitelná situace a tu si zřejmě neuvědomuje dnes jen pan Gross. Současně mne však napadá otázka, jaké právní znalosti má náš pan předseda vlády, tedy JUDr. Gross. Zdá se, že žádné. Jinak by musel pochopit, že z dlužníka vůči svému strýci, potažmo panu odovi, se stal dlužníkem státu, a to ve výši 61 600,- Kč, tj. 7% daně darovací z částky 900 000,- Kč snížené o nezdaněných 20 000,- Kč.  
0/0
13.2.2005 14:36

m123m

Re: darovací daň
V prvé řadě, pokud Simkaníč, který zřejmě skutečně koupil směnku a tím pohledávku 900.000,- Kč, odpustil dluh, pak jej odpusti p. Vikovi a darovací daň musí platit p. Vik. Jak bylo deklarováno v novinách, směnka nezněla na 900.000,- Kč, ale na 1.300.000,- Kč, takže darovací daň představuje 95.200,- Kč. Na Grosse by to padlo jedině v případě, že mu dluh následně odpustí strýček Vik. To by znamenalo darovací daň 2x, jak Vik, tak Gross. Jinak souhlasím, že vyjádření premiéra Grosse ukazuje nejen na aroganci vůči občanům, ale také dokládá úroveň jeho právního vzdělání (nebo spíš dokládá nevzdělání a podporuje pochybnosti o jeho studiích ).    Gross skutečně škodí této zemi
0/0
13.2.2005 15:55

ahaswer

gross a mlha
Tak uz zase Gross v TV mlzi a mlzi. Precetl jsem si nektere nazory tady, ale je videt, ze vsichni vari z vody a medii. Odhady ceny bytu grosse ned 10 mil. ce celkem strefuji do cerneho. Jen bazen, ktery si nechal postavit on, ktery nebyl soucasti bytu a vyzadoval narocne a drahe stavebni zpevnovaci upravy stal nad 2 mil. Kc. Kdyz si spocitate dalsi luxusni vybaveni a doplnky, tak jste na dost vysoke castce. Proc se Grosse zatim nikdo nezeptal nejen kde vzal na koupi bytu, ale (hlavne) kde vzal na DODATECNE prace, kdyz uz se koupi bytu tak financne vycerpal a zadluzil???...a mlha je tu porad a porad...PRYC s nim!!!!
0/0
13.2.2005 12:29

blue_velvet

sri
 sem se preklep, tet uz to plati  www.zrusmekomunisty.cz" target="_blank" rel="nofollow">www.zrusmekomunisty.cz
0/0
12.2.2005 22:22

blue_velvet

kuk
Bezte radsi na  www.zrusmakomunisty.cz" target="_blank" rel="nofollow">www.zrusmakomunisty.cz
0/0
12.2.2005 22:20

GentleGiant

Jakej pán, takovej krám
Ne, že by blue birds byli nějakou lepší alternativou ( celá naše politická garnitura je banda buď  gaunerů a prospěchářů nebo amatérů a za dva tři roky zas bude lid podporovat soc-dem a nadávat na ptáky), ale tahleta svoloč fakt nemá konkurenci. To, že nám premiéra dělá takovýhle právnicky rychlokvašený ucho, který v životě nemáklo ( jemuž skvěle sekunduje ministr prej financí bez ekonomického vzdělání) a dělající si z lidí bžundu ( a myslí to upřímně), to je jen tristní obrázek stavu naší společnosti. V normálně fungující společnosti by se takovéhle ho*ado mohlo v lepším případě maximálně prohánět na mašině, ale v optimálním tak mávat praporkama a hulákat : " na pátou, na pátou". 
0/0
12.2.2005 21:13

kontrola

Omluva
www.freewebs.com" target="_blank" rel="nofollow"> Pane Gross, kdy se omluvite ?
0/0
12.2.2005 16:03

kontrola

DEMISE
NSJ pozaduje demisi premiera Grosse  www.freewebs.com" target="_blank" rel="nofollow"> vice
0/0
12.2.2005 15:58

p_kosta

Problém
Osobně nevidím ani tak problém ve financování Staníkova bytu. Laskavě si uvědomte, že naši zákonodárci kradli, kradou a budou kráts dál. Je úplně jedno jestli šlo o srp a kladivo, modrý ptáky nebo o růžičky. Jestli si někdo myslí, že to je/bude jinak, tak je naivka. Standa to prostě zvoral. Více mě znepokojuje, že novináři se snaží zfanatizovat davy místo objektivního zpravodajství. Žilo by se mi v této zemi lépe, kdybych věděl, že tyto články nevznikají na základě něčí objednávky. Byla by zajímavá ankteta, kolik procent lidí věří MF. Já osobně ji beru s velkou rezervou (stejně jako ostatní periodika nebo sdělovací prostředky). Problém je v tom, že mimo křivých politiků máme stejně křivé novináře!
0/0
12.2.2005 15:24

kodox

EVROPŠTÍ DEMOKRATÉ chtějí něco nového)))
Vyšumění ODS i Soc.dem., které se ukazují být stejnou pohromou pro stát. A případné vítězství ODS bude celoevropská ostuda-jsou to Haiderovci v modrém. Soc.dem. by také mohla se 4 procenty navěky vypadnout z českých dějin. Vždy, když se soc.dem. v nějakém státě objeví, je to děs...
0/0
12.2.2005 6:11

dukeprvni

Průzkum: Grossovi nevěří 80 procent lidí
29 stranek  847 prispevku o hov*ne....vysledek     kdo je stale premierem v cesku gross   
   "I REST MY CASE"
0/0
12.2.2005 1:59

ricpicnic

nenechme to vyšumět!!!
nenechme to vyšumět!!!
www.bloguje.cz" target="_blank" rel="nofollow">www.bloguje.cz/petice
0/0
11.2.2005 20:39

MilanMilanMilan2

A ještě bych dodal
Jestliže 80% lidí nevěři Grossovi, tak je to pro něj celkem ještě dobré číslo. Možná, že ta jeho vláda odejde. Budou předčasné volby. Těmi, kdo na nich vydělají, budou komunisté. ODS už více než současných 40-42% dohromady nedá. Propadne soc.-dem., polepší si komunisté, protože levicoví voliči Grossovce odepíšou. A to bude výsledek celé kauzy Gross. A potom je ještě jeden scénář: členstvo soc.-dem. se naštve, zvolí Škromacha, ten zahne více doleva a propad soc.-dem. se zastaví. Ke škodě komunistů a v tomto případě možná i ODS. Ať už do dopadne jakkoliv, kampaň MfD nakonec prospěje nejvíce radikální levici.
0/0
11.2.2005 20:31

MilanMilanMilan2

A tak nám kauza Kořistka
Zcela a úplně upadla do zapomenutí....
0/0
11.2.2005 20:19

Nobody1

Chrochtají moc hlasitě
Z vlády se ozývalo tak hlasité chrochtání od koryt naposledy za Klause. A co udělá český volič? CSSD si už pochrochtalo, tak pro změnu zase zvolí ODS! A co udělá český politik? Vystoupí z CSSD a vstoupí do ODS!
0/0
11.2.2005 20:18

tiktak

Vyhlasme novou soutež !!!!!
 ... a již máme dalšího vážného adepta na aktální soutěž :          " NEJVÝZNAMĚJŠÍ " ČECH - podkategorie : Zloději !                      Stando ,gratulujeme !!! Lid "český/plebejský"
0/0
11.2.2005 19:27

steevee007

Noooooo
Tak to ja verim SARCE    humorous.bloguje.cz" rel="nofolow" target="_blank">humorous.bloguje.cz" target="_blank" rel="nofollow"> humorous.bloguje.cz" rel="nofolow" target="_blank">humorous.bloguje.cz     
0/0
11.2.2005 16:30

Vaclav Hanus

todle jsem si dovolil zkopirovat.
....z prispevku bojovneho a zapaleneho pravicoveho liberala, pravdepodobne volice o-dees, a ucinil jsem tak bez jeho svoleni, protoze se mi cast jeho prispevku mocne zalibila jako pripadne motto v zahlavi stanov o-dees. Citace. "...když je ten arogantní trouba tak blbej, že neumí ani pořádně zamaskovat úplatek (moje vsuvka: krast..), tak si nezaslouží nic jinýho, než aby mu v tom novináři pořádně vymáchali držku. Třeba i neobjektivně. Protože mít v čele státu zloděje je blbý, ale mít tam zloděje a ještě navíc nýmanda, to už je fakt dost...." Konec citace a ideoveho motta o-dees.
0/0
11.2.2005 16:09

GenLogin

Klaus žárlí, že není jedinej kdo si nakradl...:)))
15:37 - Prezident se domnívá, že případ financování bytu premiéra Stanislava Grosse diskredituje Českou republiku. Důvěryhodnost politiky trpí, řekl Václav Klaus ČRo1-Radiožurnálu.
0/0
11.2.2005 15:57

callibro

Re: Klaus žárlí, že není jedinej kdo si nakradl...:)))
...a duverihodnost Klausovi politiky byla zavrsena padem vlady... to ostuda zajiste nebyla.
0/0
11.2.2005 16:18

VODNAR

Zna nekdo "emajl" soudruha Grosse?
Tusi nekdo, jakou ma soudruh Gross emailovou adresu? Na uradu vlady zadna dostupna adresa, totez oficialni stranky CSSD. Myslim, ze by nebylo od veci, kdyz to vcera pri interpelacich nezvladla ODS, kdyby se obcane zacali ptali sami, primo.
0/0
11.2.2005 15:38

hnedka_zdrapana

Re: Zna nekdo
zkus gross@psp.cz a gross@vlada.cz ; pokud se ti to nevrati, tak to tam mas :-)
0/0
11.2.2005 15:41

VODNAR

Re: Re: Zna nekdo
Diky
0/0
11.2.2005 15:44

stanislavek

Kdo má zájem
Moc hezké čtení : www.virtually.cz" target="_blank" rel="nofollow">www.virtually.cz
0/0
11.2.2005 15:20

ttm

úvaha
Dle realitek stojí Standův byt až 10 mil. Standa koupil byt předváděcí (ojetý). Proč firma přijde o milióny, než aby za párset tisíc vyměnila podlahy a vymalovala? Dostala - dostane státní zakázečku? Nebo koupila výhodně lukrativní pozemky? To vše mohlo jít oklikou a nikdo se to nedoví. Viz. fencl a koupě pozemků apod.
0/0
11.2.2005 15:05

hnedka_zdrapana

Re: úvaha
a to si jeste precti tohleto:
respekt.inway.cz" rel="nofolow" target="_blank">respekt.inway.cz;rocnik=2005&cislo=06" target="_blank" rel="nofollow"> respekt.inway.cz" rel="nofolow" target="_blank">respekt.inway.cz;rocnik=2005&cislo=06
 
zacatek je nudnej, ale pak je to dooost zajimavy :-)
 
socanska vlada je jeden velkej rudej tunel, nic vic
0/0
11.2.2005 15:17

stb_x

Re: Re: úvaha
Souhlas, snad se vsichni sejdou na Pankraci (Svoboda se Snopkovou uz tam ne budou cekat). Ale bohuzel toto zacalo uz mnohem drive za ODS, coz uz samozrejme Vasik Klausu, se svymi prohlasenimi jak "Grossova kauza poskozuje CR", nezminuje. Ma sice pravdu, Gross uz mel davno odejit, a to nejen kvuli svemu pochybne ziskanemu bytu, ale zrovna Vaclav Klaus je ten, kdo ma nejvice "masla na hlave". Dle meho nejvyssi cas, aby obe tyto mamuti, zkostnatele dinosauri strany, ODS a CSSD, se svymi kasparky typu Skromacha, Grosse, cenzora Kucery, KATO Kavana, Tlusteho, Dostalove, Langera, sly zpytovat svedomi mimo parlament CR.
0/0
11.2.2005 16:56

rohovka

Re: úvaha
Dle realite 10 mil.,del odborníků 15,v Blesku napíšou 20 mil.Buď soudnej.V Praze se v současnosti pohybuje 1m2 v novostavbě kolem 27000-30000Kč.V 99 to bylo max.stejně samozřejmě spíš míň.Vynásob si těch 140m2 co ten jeho byt má.
0/0
11.2.2005 15:56

anders22

Re: Re: úvaha
plus bazen a vybaveni...
0/0
11.2.2005 15:57

rohovka

Re: Re: Re: úvaha
No jasně.Bazén 3x4 metry nevím jestli tam je od začátku,linka zůstala a dostal slevu že byl předváděcí.Nehledej skulinky.10 mil. to nemohlo být ani omylem!
0/0
11.2.2005 15:59

rohovka

Re: Re: Re: úvaha
Mimochodem nejsem specialista na bazény,ale stejně jako o bytu i bazén 3x4m. dle odborníků za 750000 se mi zdá nafouknutý.
www.albiongroup.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.albiongroup.cz;s2=2&s3=1&s4=4" target="_blank" rel="nofollow"> www.albiongroup.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.albiongroup.cz;s2=2&s3=1&s4=4
 
 
0/0
11.2.2005 16:12

sisko1

DOST BYLO ŠTVANICE NA PREMIÉRA NAŠÍ ZEMĚ !!!
NOVINÁŘI MANIPULUJÍ VEŘEJNÝM MÍNĚNÍM ALE OBYČEJNÍ LIDÉ VYJADŘUJÍ SVOU JASNOU PODPORU PREMIÉROVI A VLÁDNÍ KOALICI !! KDY UŽ BUDOU KONEČNĚ ODHALENI A POTRESTÁNI TUNELÁŘI Z ŘAD MODRÝCH PTÁKŮ A PODNIKATELŮ !!!
0/0
11.2.2005 14:57

stanislavek

Re: DOST BYLO ŠTVANICE NA PREMIÉRA NAŠÍ ZEMĚ !!!
Pokud myslíš flákače a příjemce štědrých sociálních dávek, pak ano, ti jistě vyjadřují podporu panu premiérovi.
0/0
11.2.2005 15:06

ttm

Re: DOST BYLO ŠTVANICE NA PREMIÉRA NAŠÍ ZEMĚ !!!
Není co odhalovat.
0/0
11.2.2005 15:06

GenLogin

Re: Re: DOST BYLO ŠTVANICE NA PREMIÉRA NAŠÍ ZEMĚ !!!
0/0
11.2.2005 15:59

GenLogin

Re: Re: Re: DOST BYLO ŠTVANICE NA PREMIÉRA NAŠÍ ZEMĚ !!!
asi jsi zaspal posledních 15 let
0/0
11.2.2005 16:00

romana1

Re: DOST BYLO ŠTVANICE NA PREMIÉRA NAŠÍ ZEMĚ !!!
V pátek odpoledne a takhle sjetej
0/0
11.2.2005 15:09

Socanek

Re: DOST BYLO ŠTVANICE NA PREMIÉRA NAŠÍ ZEMĚ !!!
         Tak, tak. A drzou paní Němcovou bych nechal zaplatit všechny ty stamiliardy, které zmizely v 90. letech.
0/0
11.2.2005 15:22

Vaclav Hanus

to jsou ale zase kravske uzavery..
Citace. Jan Hartl: .. jelikož Grossovi chybějí důkazy, jde v tuto chvíli čistě jen o to, kdo je premiérovi ochoten věřit, či nevěřit: Konec citace. Pan Hartl mozna pozapomnel na jeste jednu a to prekvapive trivialni interpretaci. Lide "neveri", ale soucasne je jim ten problem ukradeny, protoze to neni skutecny problem teto zeme ktery je potreba akutne resit. A nebo dokonce takovouto interpretaci - mou vlastni. Ano, premier nerika pravdu, vymysli si historky ale neni to nic jineho, pouze zpusob tak trochu sarkasticke komunikace s ubohymi zavistivci a voyeury, kteri celou tuto diskreditacni kampan rozpoutali..Takze, resume: samozrejme ze tem historkam neveri, ale vedi, ze tento zpusob komunikace se sebrankou je zcela na miste.
0/0
11.2.2005 14:41

stanislavek

Re: to jsou ale zase kravske uzavery..
Můj názor je,že tu kampaň rozjel někdo z ČSSD,kdo se chce zbavit Grosse,nebo mu alespoň uškodit. MF Dnes přece nikdy nepsala proti ČSSD a teď se najednou obuje do předsedy vlády?Tady něco nesedí.......
0/0
11.2.2005 14:46

Vaclav Hanus

Re: Re: to jsou ale zase kravske uzavery..
zcela vyloucit se to neda, ale nepredpokladam. Takovy by byl docela blazen, protoze tou akci by viic uskodil strane, nez samotnemu Grossovi. Takze by se v konecnem dusledku sam stal kohoutem na hnojisti...A druha vec, nevim o tom, ze MFD nikdy nepsala proti CSSD, ale pracuje pro ni hrstka redaktoru (nevim zda jsoiu kmenovi ..) o kterych si umim docela dobre predstavit, ze pracuji na zakazku pro o-dees. Kdo cte jeich clanky, umi si domyslet o kterych mluvim..
0/0
11.2.2005 14:50

alex5

Re: Re: Re: to jsou ale zase kravske uzavery..
Jo takhle! Takže když premiér jakékoliv země lže a bere úplatky, tak to není problém, který je potřeba urychleně řešit?
Takže je vlastně úplně jedno, co nejvyšší představitel exekutivy v podstatě vzkazuje lidem?
Hanusi, ty jsi ještě větší vůl, než jsem si vůbec kdy představoval. 
0/0
11.2.2005 14:58

callibro

Re: Re: Re: Re: to jsou ale zase kravske uzavery..
...at jsem cetl jak jsem cetl tak od hanuse jsem nevidel projev souhlasu s klickovanim Grosse. Ale cetl jsem o "objektivnich" novinarich ... a stim se da souhlasit. Listoval jsi nekdy Mf ... obvzlaste pred volbami?
0/0
11.2.2005 15:09

alex5

Re: Re: Re: Re: Re: to jsou ale zase kravske uzavery..
No vidíš. Já jo. Například včera tu tvrdil, že Gross tvrdí furt to samý. Což je lež jako věž, protože Gross tvrdí furt něco jinýho.
A taky jsem reagoval na to, že ten trouba tvrdí, že lži premiéra nejsou skutečný problém. Což si nemyslím.
A nakonec...když je ten arogantní trouba tak blbej, že neumí ani pořádně zamaskovat úplatek, tak si nezaslouží nic jinýho, než aby mu v tom novináři pořádně vymáchali držku. Třeba i neobjektivně.
Protože mít v čele státu zloděje je blbý, ale mít tam zloděje a ještě navíc nýmanda, to už je fakt dost.
0/0
11.2.2005 15:49

callibro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to jsou ale zase kravske uzavery..
...tak to je jina ja mysles ze se reakce tyka pouze techto prispevku... Ted je ale dilema kdo nam vic uskodi jestly  zlodej-nymand s par milionama nebo zlodej-nekdo s miliardama .... tim se grosse samozrejme nechci zastavat...
0/0
11.2.2005 16:03

stanislavek

Re: Re: Re: to jsou ale zase kravske uzavery..
Nevim,ale v MF Dnes jsem snad ještě za celý svůj život neviděl jediný článek chválící ODS. Pokud takový máš,bude to sběratelský kousek.
0/0
11.2.2005 15:08

callibro

Re: Re: Re: Re: to jsou ale zase kravske uzavery..
... pokud v clancich nevydis solidaritu k urcite strane, tak jses presne ten kym Mf "nenapadne" manipuluje  ... otevri oci
0/0
11.2.2005 15:12

stanislavek

Re: Re: Re: Re: Re: to jsou ale zase kravske uzavery..
Mě úplně stačí chvála,kterou kupí MF Dnes na ČSSD
0/0
11.2.2005 15:14

callibro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to jsou ale zase kravske uzavery..
..to v jakem je prusvihu si gross muze sam, to zajiste. Ale cetl jsi nekdy clanek typu: opozice podrtila ... o ODS? ...ja teda ne. a nemyslim si ze by to bylo tim ze modra sance je cista jak lilie. ty snad jo?
0/0
11.2.2005 15:24

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: to jsou ale zase kravske uzavery..
MF Dnes docela rozmazavala i kauza Koristka. Podle me to jsou jedny z mala relativne objektivnich novin.
 
PS: Parkrat jsem si koupil i Pravo a musim rict, ze to je fakt hnus
0/0
11.2.2005 15:21





Najdete na iDNES.cz