Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mountfield stáhne reklamu parodující Židy

Reklama, která paroduje Židy, běží již delší dobu na televizních obrazovkách. Byla tam i v den, kdy si svět připomínal hromadné vraždění Židů v koncentračním táboře Osvětim. Šot natolik pobouřil zdejší židovskou komunitu, že si u firmy stěžoval i izraelský velvyslanec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Železobetonová Krysa

Jenom další provokace aby mohli brečet

a aktivisté vykázat nějakou činnost... . :-©Rv

0/0
27.3.2008 17:08

Železobetonová Krysa

cenzura k zblití

:-©:-© židovská cenzura :-©:-©Rv

0/0
27.3.2008 17:07

jezkovyvoci

co to?

"Záměrem spotu bylo vyzdvihnout pozitivní a v klasické literatuře mnohokrát popsané rysy šikovného židovského obchodníka..."

To by mě fakticky zajímalo, kterou klasickou literaturu měl v tomto případě na mysli, možná Shakespearova Shylocka?? :-P

0/0
27.3.2008 17:02

iuos

hmm
trošku mne zaráží, že nestáhli reklamu na delisu, kde zdravotní sestřička sežere delisu totálně zagipsovaný pacientce - znamená ta reklama, že sestřičky oukrádaj pacienty? a takových reklam je spousta
0/0
8.2.2005 11:37

_m-

Re: hmm
Zdravotní sestřičky nemají velvyslance,,,,,,,,,, madla
0/0
8.2.2005 11:38

iuos

hmm
a jóóóó
0/0
8.2.2005 11:39

iuos

hmm
už jsem dlouho neviděl reklamu na ikeu s tím roztomilým cikánských chlapcem........že by v čechách byla spíše kontraproduktivní?
0/0
8.2.2005 11:39

jack_rupnick

opsáno :))
V souladu s logikou věci navrhuji aby byl požádán Pavel Dostál o stažení kníhy Jaroslava Haška Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války díl III. kvůli pasáži: "Probudili také žida v krčmě, který si počal rváti pejzy a projevovat lítost nad tím, že nemůže pánům vojákům posloužit, a nakonec je nutil, aby koupili od něho jednu starou stoletou krávu, hubeného chcípáka, která nebyla nic jiného nežli kost a kůže. Chtěl za ni horentní sumu, trhal si vousy a přísahal, že takovou krávu nenajdou v celé Haliči, v celém Rakousku a Německu, v celé Evropě a na celém svět, přitom vyl plakal a dušoval se, že je to nejtlustší kráva, která kdy z poručení Jehovy přišla na svět"
0/0
8.2.2005 11:30

Zwerg

Výborný článek na dané téma je na:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005020401
0/0
7.2.2005 11:39

jack_rupnick

Re: Výborný článek na dané téma je na:
jude jsou nedotknutelní a všechny nás zabijou :)
0/0
8.2.2005 10:30

ježkovy voči!

Aničko, nedej se, držíme ti palce proti těm antisemitům!
Dcera Anička (18), zesměšněná reklamou a v předvečer výročí holocaustu vyhozená z brigády v supermarketu. Zhanobený hrob, před domem rozlitá kyselina, otrávená zvířata. Pronásledování kvůli tomu, že jsou Židé!
Tohle všechno prý jsou důvody, proč se Karel Gleisner (50), otec slavné generálky "Hvězdné pěchoty" ze SuperStar, obrací o pomoc na Izrael! A co víc: Rodina chce žádat o izraelské státní občanství!
0/0
5.2.2005 12:08

Zwerg

Re: Aničko, nedej se, držíme ti palce proti těm antisemitům!
To Izrael opravdu udělá terno.
0/0
7.2.2005 11:40

_m-

Re: Aničko, nedej se, držíme ti palce proti těm antisemitům!
Chudák Izrael........ madla
0/0
7.2.2005 11:41

Zwerg

Re: Aničko, nedej se, držíme ti palce proti těm antisemitům!
Stejně je to nějaký divný - já mám dojem, že jsem někde četl, že  Anna prý dříve zpívala v jakémsi křesťanském církevním sboru....
Já bych spíš řekl, že Gleisnerovi jsou Židi asi tolik, jako Anička umí zpívat a hovořit anglicky... Zřejmě se jen zase jedná o nějaký z tatínkových podivných nápadů.
0/0
7.2.2005 16:15

jack_rupnick

Re: Re: Aničko, nedej se, držíme ti palce proti těm antisemitům!
když jde o prachy, tak khon konvertuje i na islám :)
0/0
8.2.2005 10:31

sf2

Humor
Koukam ze zidovska komunita nema smysl pro humor, za chvili se jeste zakazou zidovske vtipy, ne? Na charakteristice zida, neni prece nic spatneho. Vetsinou zide jsou chytri a  vzdelani lide a predevsim dobri obchodnici a jejich kredem je hromadit majetek a ve finale proc ne, kazdyho bavi neco...  
0/0
4.2.2005 21:33

Michalll

s menšinami se zachází vlídněji,
kdyby měl mluvčí firmy pravdu, mohl to být elegantní bankéř s malou davidovou hvězdičkou na kravatové sponě, která by se v závěru ukázala jako zvětšený detail....
po holokaustu - vydělávali na něm i naši mašinfírové usilující o dochvilnpost deportačních vlaků, nikdo nenasypal písek do ložisk - není asi možné ani toto...
někteří jako princ anglický jsou asi napřed, ale pokud jim už dvacet bylo, vědí, že tento předstih si mohou tohle tisíciletí nechat u ledu, ...předstihovat mohou v jiných záležitostech.
0/0
4.2.2005 16:42

Michalll

Re: s menšinami se zachází vlídněji,
druhý problém je televize sama, národ je komunismem vycvičen konzumovat  z obrazovky každé lejno, jak jinak by byly reklamy tak úspěšné...na rozdíl od normánlích zemí, kde komunista českého typu je hluboko v kriminále, pokud rovnou , a to je mi líto, ztráta svobody stačí, bandita je tím dostatečně odpuzuijící .....nemají přísnější trest
to se musí opatrně volit, protože čechoslovák to jde hned udělat - asi vykrást nějakého Žida nebo alespoň kostel
0/0
4.2.2005 16:46

_m-

Re: Re: s menšinami se zachází vlídněji,
Tak soudíte podle sebe, nebo podle svých známých? Mimochodem čechoslováky už zhruba 13 let neznám. madla
0/0
4.2.2005 16:49

antigogo

no to snad...
...je vidět, že potrefená husa nejvíce kejhá( tím myslím obec židovskou) a všichni, všichni ortodoxní zastánci jakékoli víry jsou vývojově ve středověku (obrazně). Mimochodem, ta reklama je skvělá a nepoznal jsem žida, který by se choval ( v reklamě je sice nadsázka) jinak. To už je stejná cenzura jako za totáče. Aby se náhodou někdo nepos..., aby se náhodou něco někoho nedotklo. 
Mimochodem, čím více se bude o holocaustu mluvit, tím více se proti tomu  jedinci obrní. Normální reakce. Někdy méně bývá více.!
0/0
4.2.2005 16:09

karoten

Re: no to snad...
Tvé slohové cvíčko dokazuje že reklama se nepovedla, toť vše. Nebyla totiž určena k rezeštvávání, ani k pobavení většiny na úkor menšiny, ale k posílení značky těch blbejch sekaček u dosavadních i potenciálních kupců.
0/0
4.2.2005 16:16

antigogo

Re: Re: no to snad...
Z Vaší reakce (nebo "slohového cvíčka") jsem nepochopil, co jste tímto chtěl sdělit. Když se něco nepovede, tak proti tomu nebudu ideologicky protestovat. Prostě je to odpad a ten je mi lhostejný.
0/0
4.2.2005 16:24

Tyrl

Re: Re: Re: no to snad...
Ta reklama JE skvělá. Bohužel, vzhledem k existenci čtvrtmozků, kteří paušalizují stylem "v životě jsem neviděl Žida jednat jinak" (kolik jich asi příslušný 1/4mozek v životě viděl... myslím ortodoxních) a posilují v sobě nenávist vůči komukoliv a za cokoliv, není vhodná do naší společnosti -místo vztahu k výrobku/firmě evokuje vztah k náboženské skupině -  v tomto smyslu je "nepovedená".
0/0
4.2.2005 16:29

lamick

Re: Re: Re: Re: no to snad...
A proč by to mělo vadit. Jde pouze o nadsázku a nikdo něchtěl nikoho urazit. Mě spíš uráží,že si představitelé židovské obce myslí, že na základě této reklamy snad začnou lidé vypalovat synagogy a ničit jeich hřbitovy. Sme již ve 21. století.
0/0
4.2.2005 17:07

Tyrl

Re: Re: Re: Re: Re: no to snad...
On někdo z nich něco takového říkal? Sotva. Mně ta reklama vůbec nevadí; ale je fakt, že tu - bohužel - existují skupiny lidí, kteří jsou naprosto neadekvátně protižidovsky zaměření, a takováto reklama to může "přikrmit". Jde o to nedráždit chřestýše bosou nohou...  je to zbytečné. Dovedeno ad absurdum : představ si v reklamě místo Žida dva snědé spoluobčany; "kolem štěstí" by vůbec netočili, jen by se jeden z nich vyptával. Béďa by vysvětloval a pak najednou zoufale zvolal "a má to zadarmo", uslyšel odpověď  "a přijdu zas !" ... taky strašná nadsázka. Myslíš, že by to byla vhodná reklama, dnes a tady ?  A buď si jistý, že by si firmu (Mountfield) a její výrobky a kampaně každý podle něčeho takového pamatoval, stačilo by to jednou vidět - čili úspěšná by byla.
0/0
4.2.2005 18:51

lamick

Re: Re: Re: Re: Re: Re: no to snad...
princip je v tom, že až naši rómové budou mít obchody, továrny atd. tak mohou taktéž dělat obdobné reklamy a narážky na jiné etnikum. ( Bohužel je zatím nemají, což je věc jiná ) Ale neříkat vtipy o druhých skupinách znamená podle mně se od nich distancovat resp. vytvářet nesmyslné bariéry a nenávystné nálady. Možnost je říkat, je pořád lepší, než je zakazovat.
0/0
4.2.2005 19:06

zemj6

Škoda jedné z mála dobrých reklam...
Ta reklama se mi líbila, nevím proč jí stahují, nezdá se mi nějak pochybná či urážlivá...
... apropo pane Khon, slyšel už o tom, že se budou rušit ŽIDOVSKÉ VTIPY ...
0/0
4.2.2005 15:52

cinik

a co
a co na takovu reklamu rika pan s 'peknym zidovskym jmenem 'Miroslav Schön, místopředseda představenstva fy. Mountfield:
Být pořád nejbohatsi, mít neustálou ctižádost být nejbohatsi
0/0
4.2.2005 15:27

cinik

Doporucuju
klip Amish Paradise od Weirda Jankovice
0/0
4.2.2005 15:20

leehni

Blbost
Myslim si, že je to pitomost . Netrpím antisemitismem, že je někdo z mých přátel žid, dozvídám se většinou čistě náhodou a nic to se mnou nedělá. Jediné, co by mohlo probudit mé negativní vnímání tohoto národa, je právě takovýhle zákaz. A docela mne překvapuje, že židům, které považuji za velice inteligentní lidi, musí představitel Mountfieldu vysvětlovat, jak to bylo myšleno, když dle mého to musí pochopit i blb. Jediný, kdo si tady nevidí tak říkajíc do huby, je naše skvělá veřejnoprávní TV. Protože i v den oslav v Osvětimi ten šot odvysílala.To mělo fakt divné konsekvence. Asi jako když vám dnes ráno zabijou dědečka a někdo vám přijde před polednem na to téma vyprávět vtipy.Minimálně je to netaktní. Ale zas na druhou stranu klasické postavy klasických komedií jsou prostě dané. Už čekám jak nám Číňani zakážou reklamu na centrum.cz s tím, že oni přece psy nejedi...
0/0
4.2.2005 15:14

lamick

achjo
já nevím, mně už to příde tak děsně otřepaný furt si připomínat nějakej holocaust, a druhou světovou válku. a dělat z jednoho etnika ty nejvetší chudáky. V součásné době děcka v africe trpí větším hladem než židé v koncentrácí. umírají tam po tísících a nikoho to ku*va netakuje. Hlavně se, že sou všichni nas*naní, že si firma  vypíchne jednu vlastnost židů, ze ktere si stejně dělaljí srandu i oni. viz židovské vtipy. Jenom pro info. nesjem antisemita, ale jejich sebestřednost mně se*e. A to každé etnické skupiny. Nechci skončit jako v jůsej, kde se lidé bojí říct cokoli o komkoli, aby náhodou neurazili jeho příslušnost k jeho etnické skupině.
0/0
4.2.2005 15:12

podws

proč?
Proto Židům nic nemám,.je mi jedno, jestli je někdo žid nebo nežid. Reklama ale byla vtipná, tak nechápu, že ji stáhnou. Jako urážející mi rozhodně nepřipadala.
0/0
4.2.2005 14:15

pedrooo

Kde je hranice?
Co Číńani a bobika? Třeba se to fakt tak řekne,ale neni to už moc? A co Američani u Budvaru,přeci nejsou všichni vyžraný čuňata co hekaj na pláži..
Trocha sebereflexe a citu pro humor by neškodila...))
0/0
4.2.2005 13:58

pedrooo

Kde je hranice?
0/0
4.2.2005 13:55

karoten

Re: Kde je hranice?
Dunaje středem vede, však zři jeho vody hnědé
0/0
4.2.2005 15:03

osvetitel

<><><>
Kdyz jsem tak nakoukl do te knihy "starejch povesti Ceskejch tak se me zamlzili bryle nad tim jak tenkrat ti chlapy byli "CooL"!Bohuzel nic netrva vecne a dneska uz se muze na takova porekadla jako "hanba muzum kterym zena vladne" jen z bolesti vzpominat!
0/0
4.2.2005 12:40

osvetitel

<><><>
Vali se to na vas ze vsech stran ze je me vas az lito!A to nejlepsi teprve vas ceka od vaseho "nezneho" pohlavi protoze mate jen dve moznosti!Bud budou chodit "zakuklene nebo se emancipuji jako tady a budou vas terorizovat!Prostredni cesta bohuzel neni
0/0
4.2.2005 12:32

osvetitel

<><><>
JOJO kluci svejkacky ted uz nebudete moct delat co chcete kdyz jste "pupek" sveta  protoze kazda sranda ktera se nejakeho etnika dotkne muze stat pekne prachy a mam pocit ze ani ten "Haskuv Svejk" se uz nebude moc ptat "mas rad turky ty psy pohansky?" hehe!Budou soucast EU tak se urcite ozvou!
0/0
4.2.2005 12:21

scaty

nadpis
vždyť ta reklama nikoho neparoduje, vypichuje jenom jednu významnou vlastnost a proto je třeba jí stáhnout
0/0
4.2.2005 10:27

DollyBastard

tak to je vrchol
Kdyz napisete zid a date k tomu priponu -ak, tak vam ten prispevek smazou. Protoze je to tak antisemisticke!!! To se mi snad zda. Tak i idnes je podelana z zidu, aby je neoznacili za server, ktery podporuje antisemitismus, jen proto, ze nekdo napise zid s priponou -ak v prispevku. V nemecku je buzerace ze strany zidovske komunity uz dlouhodobym trendem, a ted je to uz i tady. A prave tohle je zakladem pro vznikajici antisemitismus a ne nejaka reklama!
Tak smazou ci nesmazou?
0/0
4.2.2005 10:07

KOMENDAN

Re: tak to je vrchol
naprosto souhlasím, sami sionisti si svou nesnášenlivostí a rasismem vyrábí mohutné celosvětové protisionistické hnutí
0/0
4.2.2005 10:25

vaclavj1

Re: Re: tak to je vrchol
Spis to vypada, ze si tady nekdo hleda zaminku.
0/0
4.2.2005 14:24

Tajné

Re: Re: Re: tak to je vrchol
Ne, to neni záminka, mě tim židi prostě serou!!! Jinak by mi byli úplně u prdele!!!
0/0
4.2.2005 18:30

andy_star

Re: tak to je vrchol
Ten termín je evivalentem pro výraz "Tzechise schwein", české prase. Jak by se ti líbilo, kdyby Němci tuhle urážku tolerovali a akceptovali ?
0/0
4.2.2005 14:55

neznámýpočítač

ano
ano tento spot ukazuje hlavně věčnou židovskou ortodoxní debilitu hamižnost nikomu totiž nevadí
0/0
4.2.2005 7:11

netopyr13

Postrelena husa
Od holocaustu si porad jenom stezujou jak jim vsichni ublizujou. Vsechny vtipy o nich maji neco pravdy v sobe.
0/0
4.2.2005 6:25

Flat Vamp jr.

Re: Postrelena husa
...takže cca šest milionů povražděnejch podle tebe nezakládá důvod ani ke stěžování? Jinak ty vtipy si židi vymejšlej sami, čili je celkem logický, že je na nich "něco" pravdy.
0/0
4.2.2005 10:38

Mirek_S

Re: Re: Postrelena husa
Zdravim, stale zde? Stale stejne nabrouseny?
Inu at si stezuji, kdyz chteji, ale proc u nas? Cesi sami proti Hitlerovi meli minimalni sanci. Mnichvska dohoda nas poslala do pr.... A brecime dneska kvuli tomu v Bruselu, ze se na nas tenkrat vyprdli? Proste to byla jina doba.
0/0
4.2.2005 13:35

petr-pavel

těch 6 miliónů
je hrozný, souhlasím... ale z toho si nikdo prču neděĺá... myslím ale, že izraelský velvyslanec si stěžoval na něco jiného, na to, že si někdo dělá prču z židovské hamižnosti... a ta s těma mrtvejma nesouvisí, alespň pro mě ne, takže s tou prčou souhlasím a se zakazováním (autocenzurou) takové reklamy ne... moji sestře kdysi táta neprávem naplácal prdel, to ale vůbec neznamená, že si z ní nemůžu udělat legraci, když se jí něco veselého zadaří... ahoj a hezký víken
0/0
4.2.2005 14:50

Tajné

Re: Re: Postrelena husa
Já je do koncentráku neposlal, tak nevim, proč bych kvůli tomu měl bejt utlačovanej!!!
0/0
4.2.2005 18:31





Najdete na iDNES.cz