Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Starosta vysvětloval, proč zakázal kouření

Skupinka studentek stojí před kulturním domem a kouří. Na sobě mají jen večerní šaty s ramínky. Holá ramena jim v sobotním mrazivém večeru pomalu fialoví. Třesou se zimou a rychle potahují z cigaret. Nadávají, že si uvnitř zapálit nesmějí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

killy

No vono je to tady vo tom, že......
...... nekuřáci na netu konečně dostali šanci mlátit do klávesnice a jásat. A tak ji využívají. My ,hrozný kuřáci, zatím ještě nad věcí, se do toho nemotáme a myslíme si svý. Kolika přihlášenejm kouří vajgl na popelníku u PC ??? Vy chytrý, běžte začouzenou ulicí do čisťounké hospody a dejte si nějakou minutku prošpikovanou karcinogeny , dejte si k tomu zeleninu prolezlou dusičnany, poničte si játra chlastem a pak si sem ještě napište pár blábolů, než se článek ztratí v propadlišti iDnes.
0/0
1.2.2005 14:24

Deleter

Re: No vono je to tady vo tom, že......
jo to souhlasím. Taky mě fascinuje, kolik hysterických kreténů se najde pro pár mrtvol (rozuměj pasivních kuřáků) ročně. Evropa skutečně nemá nic zajímavějšího na práci. Pozn. zahulený prostory taky nemusím, ale taky tam nelezu, nejsem debil.
0/0
5.2.2005 18:26

larry go

Správná ačinnost!
Radši ať jim klidně fialoví ramínka mrazem, než aby nekuřáci fialověli dýmem. Starosta dělá dobrou práci, kuřáci by mu měli být vděčni, že má zájem o jejich zdraví, když už jim samotným je to jedno.
0/0
31.1.2005 18:15

besser

Dobře tak těm studentským kozám
Doufám, že budou fialový ještě jednou a to až je bude dusit rakovina! Ať si kouří doma, ale ne mě pod nosem! Na kouření a alkohol bych byl hodně přísnej!
0/0
31.1.2005 15:03

Maxx-IP

Ať žije bulvár!
Aby byla větší sranda, občas sem iDNES pověsí článek o tom, jak kde vydali antikuřáckou vyhlášku či jaký zákon proti kouřeni se chystá. Okamžitě se pak rozpoutá na těchto stránkách lítá bitva mezi kuřáky a zavilými militantními nekuřáka, která pochopitelně nemůže mít vítěze. Účelem těchto článků je tedy jen senzace. Není tu žádná snaha pomoci kuřákům najít cestu k odvykací kůře.
 Přitom redakci by měla určitě větší možnosti a přístup k informacím, než my laikové, sedící doma u svého počítače. Jenže by taková kampaň holt nezapadla do stylu bulvárních plátků. 
0/0
31.1.2005 14:36

Pilat

Re: Ať žije bulvár!
nesouhlasim s tebou, kazda akce proti koureni je chvalihodna. Koureni je jen zlozvyk, zavislost a to velmi nezdravy. Nemluvim a spolecenskem efektu. Kazdy kurak smrdi na pet kroku. Proc nekurak ma snaset zasmrazeny vzduch z koureni samotneho, nebo zasmradly pach kuraka? Kde jsou prava nekuraku a zdravi? Chces li kourit, kur si doma a na mistech kde neobtezujes. Take bych zakazal koureni v automobilech kde jsou deti. To uz se neminim rozvadet co stoji kurak na danich za jeho zdravotni problemy, zpusobene kourenim.
Pokud se ti zda, ze ucelem clanku je jen senzace, diky za takovou senzaci, mohla by byt na strankach tisku a zdelovacich prostredku kazdy den.  
0/0
31.1.2005 17:46

Maxx-IP

Re: Re: Ať žije bulvár!
"Koureni je zavislost" - to jsou tvoje slova. A už jsi vyděl, že by se závislot vyléčila zákazem a vyhláškou? Naopak, zákazem se jen zhoršují důsledky. Např. zákazem kouření na chodbách i balkonech nájemních domů donutíme kuřáky, aby hulili doma pod nos svým dětem. Je prokázáno, že kdo dýchal nikotin odmala, je náchylnější v dospělosti k závislosti na něm. Takže si tím vypěstujeme další generaci závisláků.   
0/0
1.2.2005 7:40

Maxx-IP

Re: Re: Re: Ať žije bulvár!
Pardon, samozřejmě - viděl.
0/0
1.2.2005 7:41

duch_otce

jsem tomu rád
Konečně tahleta diskuze ukazuje, že je víc nekuřáků, než kuřáků. Nekuřáci se konečně pomalu dostávají do ofenzívy a postupně, doufejme, kuřáky převálcujou. Časem snad bude in nekouřit, a kdo bude kouřit, ten bude out. Cheš kouřit ? Hul si jak je libo, ale svúj kouř laskavě polykej do svýho břicha a nefoukej jiným lidem do ksichtu. Vajgly neházej na zem a nedělej nám chlív na zemi, ale strkej si je zpátky do svý krabičky. Kuřáci: Děkujeme, odejděte.
0/0
31.1.2005 13:46

Maxx-IP

Re: jsem tomu rád
Ještě že's správně nazval to, co máš na přední straně svý dutý hlavy. Teď začínám litovat, že už nekouřím a nemůžu si tedy zapálit pět cigár najednou a fuňet ti to rovnou do tý tvý tlamy nevymáchaný, když jseš hluchej a slepej k jakýmkoliv snahám a propagaci odvykacích programů. Protože představ si, kdyby opravdu všichni přestali kouřit. Koho bys pak šikanoval, chudinko?
0/0
31.1.2005 14:26

duch_otce

Re: Re: jsem tomu rád
Proč si kuřáci mysleji, že mají svobodu a nekuřáci je museji tolerovat ?  Nekuřáci taky mají svobodu a kuřáci je musí tolerovat. Je to fifty fifty, ne ?  Proč se hospodský bojeji, že když by byla hospoda nekuřácká, že by do ní hosti přestali chodit ? Nekuřáků je zaplaťbůh víc, takže naopak budou mít i hostů víc, že ? Nechci nikoho šikanovat, chudinko, jenom chci, aby nikdo nešikanoval mne.
0/0
1.2.2005 11:43

tk001

Chudáci
 Nechápu, proč pořád někteří kuřáci brečí nad tím, že jsou omezovaní. Je to stejné, jako kdybych fňukal nad tím, že si před jízdou autem nesmím vypít. Pokud provádím nějakou činnost, která může ohrožovat zdraví ostatních, musím počítat s omezením.
0/0
31.1.2005 13:33

blue lemon

Naprosto Podporuji!!!
Je to super zprava a takoveho starostu bych okamzite volil. Neznam vetsi utpeni, nez travit vecer v zakourene mistnosti.  
0/0
31.1.2005 13:04

Maxx-IP

Re: Naprosto Podporuji!!!
Znám větší utrpení: Pro kuřáka - dýl jak hodinu si nezapálit. A ještě horší utrpení: První tři dny a hlavně tři noci bez cigarety. I jako bývalý kuřák prohlašuji, že společenská akce se zákazem kouření ve všech prostorách je mučírnou na kuřáky a trapností pro nekuřáky.
0/0
31.1.2005 13:18

duch_otce

Re: Re: Naprosto Podporuji!!!
Ještě větší utrpení, když se nekuřák vrátí z hospody, kde chlastal s cizí holkou, a doma dostane na prdel, protože z něj smrdí kouř na sto honů "S kýms byl v hospodě, přiznej se!"
0/0
1.2.2005 11:47

Flogger

to je ale kráva
"Co mu to přinese, že nám ztrpčuje život?" A co to prinasi vam kdyz ku*vite kazdemu navstevu jakekoli hospody. Neda se tam dychat, oci za chvili v prdeli a o obleceni ktere smrdi pak jak popelnik nemluve. Jen vic takovych starostu.
0/0
31.1.2005 12:46

vaclavj1

Re: to je ale kráva
Pokud jde o tu hospodu, nekdo Vas nuti tam chodit?
0/0
31.1.2005 13:38

Flogger

Re: Re: to je ale kráva
A když se chce člověk pobavit s práteli? Podle Vás bych měl zůstat radši sedět doma?
0/0
31.1.2005 15:18

vaclavj1

Re: Re: Re: to je ale kráva
To je celkem Vase vec, kam pujdete a kam ne.
0/0
31.1.2005 15:24

Pilat

Re: Re: Re: Re: to je ale kráva
jsem zvedav kam budes chodit se svym arogantnim pristupem, az zakazou koureni v hospodach.  a to si pis, ze to nebude dlouho trvat.
0/0
31.1.2005 17:49

duch_otce

Re: Re: to je ale kráva
A kdyby šlo o nekuřáckou hospodu, kdo vás nutí do ní chodit ?!
0/0
1.2.2005 11:48

Maxx-IP

Ještě ke Gagarinově dotazu:
Alespoň jedna informace mě napadla: V každém okresním městě funguje psychiatrická i protialkoholní ambulantní orditace.Tam by měli nít informaci o tom, kde sídlí nejbližší terapeut na odvykání kouření. Je škoda, že se k tomu musí člověk dostávat tak klikatě.
0/0
31.1.2005 12:38

kotass

NORMALNI JE NEKOURIT
Myslim ze uz dlouho cekat nebudeme a v cele Evrope bude zakazano kourit. Co kolem toho bylo humbuku tu v Irskua  ted si to pochvaluji i kuraci. A nezapalite si tu ani v soukrome hospode!!!
0/0
31.1.2005 11:06

KaktusX

Ještě nám jednou poděkujete
Ještě nám jednou poděkujete, je to pro vaše dobro, myslime to s vama dobre. ----- Pan starosta prisel "vysvetlovat". Nepripomina vam to neco? Dobu, kdy "pro jejich dobro" byli lidi zavirani a lekari pracovali v kotelnach? :-) ----- DEJ xxxxx FUNKCI A VYMYSLI VYHLASKU.
0/0
31.1.2005 10:53

Sudíček

Bystřice už není to co bejvala
za mého mládí by starosta dostal po čuni, holt doba se mění. No ale na druhou stranu je tam asi pět soukroumých hospod, tak o nic nejde.
0/0
31.1.2005 10:03

breberaksuper

a co tak zakázat úpně vše
co škodí zdraví.co nám zbyde UMŘÍT
0/0
31.1.2005 9:51

andy_star

Re: a co tak zakázat úpně vše
Umřít neškodí zdraví ?
0/0
31.1.2005 12:40

Maxx-IP

Starosta Novotný je omezenec.
Rozhodl se, že znechutí kuřákům společenské akce, zaměstnancům MÚ jejich práci a dětem kuřáků že bude ničit zdraví a zvýší jejich náchylnost k závislosti (neboť je prokázáno, že návykovost je vyšší u těch, kteří žili odmala v zakouřeném prostředí) tím, že obecní nájemníky donutí hulit v bytě. A to vše pro svoji vlastí slávu. Typická dnešní arogance a povýšenectví
Nechtěl by pan starosta Bystřice namísto decimování kuřáků raději udělat něco pro rozšiřování a propagaci odvykací kúry? Napříkat zřízení ordinace léčitele? To by byla věc hodná cti.
0/0
31.1.2005 9:44

jannym

Re: Starosta Novotný je omezenec.
to nepomůže. kuřáci si musí uvědomit, že kouřením znepříjemňují např. i ples nekuřákům. Ačkoli "znepříjemňují" není přesný výraz. Oni zkrátka PŘÍMO OHROŽUJÍ jejich zdraví. A doba natolik pokročila, že buťo budou společenské akce separované, nebo (a to mi nevadí) bude kouření v obecních prostorách zkrátka zakázáno. Ono je to o tom, že pokud by si účastníci takových akcí aplikovali heroin, nebyl by s tím problém, protože by nijak neopájeli ty, jenž se této kratochvíle nechtějí zúastnit. Otrávený vzduch musí však dýchat všichni. A to je fakt humus!  
0/0
31.1.2005 10:52

Maxx-IP

Re: Re: Starosta Novotný je omezenec.
Nebo-li také patříš k arogantním omezencům, kteří nechtějí vymýtit kouření. Ztratili byste tím terč své arogance a povýšenectví, když by se vám všichni odnaučili kouřit. Neměli byste koho šikanovat.
Ikdyž, vy byste si jistěrychle našli náhradu.
0/0
31.1.2005 11:23

dejvitek

Re: Re: Re: Starosta Novotný je omezenec.
Nevím, co máš s těma omezencema, ale vy kuřáci si neuvědomujete to, jak jste bezohlední,jak ohrožujete zdraví ostatních nekuřáků a otravujete vzduch, který dýcháme. Nemám nic proti kuřákům, ale uvědomte si, že tu nejste sami a snad máme právo na různých plesech a večírcích dýchat zdravý vzduch.
0/0
31.1.2005 12:04

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Starosta Novotný je omezenec.
Oni kuřáci (naštěstí si už mohu dovolit použít 3. osobu) si to uvědomují. Ale ono nestačí si uvědomit. Proč je u nás odvykací léčba zakonspirovaná líp než partyzáni?
0/0
31.1.2005 12:41

Vasilanek

Přestat
Tak nějak občas uvažuju, že bych jednou přestal kouřit, že už mě to nějak nebaví, ale když vidím ty protikuřácký nesmysly a debily, co bojem proti kouření se snaží nahnat politický body, tak mě to utvrzuje v tom, že kouřit je správný.
0/0
31.1.2005 9:34

gagaryn

Re: Přestat
na to NEMÁŠ abys přestal kouřit, tak sis jen vymyslel další berličku, která ti to kouření ospravedlňuje.
0/0
31.1.2005 9:39

Maxx-IP

Re: Re: Přestat
Co to je "na to nemáš" Peníze na zaplacení odvykací kúry? Ne, já vím, jak's to myslel, Gagarine. Ale to dokazuje, že o odvykací kúře nic nevíš. Na to člověk nemusí "mít". Odvykací kůra spočívá v tom, že pacient získá(nejlépe sugescí) přesvědčení, že kouřit nechce a že je mu to odporné.A že musí vydržet až do doby, než odezní veškeré bažení. Jestli ovšem máš na to, abys to pochopil.
0/0
31.1.2005 9:50

gagaryn

Re: Re: Re: Přestat
a kde to prováděj, tu odvykačku. Moje přítelkyně by chtěla přestat kouřit cigarety :-), ale nějak se jí nedaří.Pokud je to jen o penězích jak tvrdíš rád jí to zaplatim.
0/0
31.1.2005 10:07

Vasilanek

Re: Re: Re: Re: Přestat
ale každopádně přestanu jedině až budu chtít, a rozhodně ne proto, že mě někdo nutí, nebo že mi někdo desetkrát denně cpe, jak je to škodlivý atd. Moje zdraví, tak co.
0/0
31.1.2005 10:13

jannym

Re: Re: Re: Re: Re: Přestat
Omyl, příteli. Tohle tažení proti kuřákům nabralo takové obrátky především proto, že je ve hře NEJEN tvoje "zdraví". Klidně vyhul 200 denně, ale nauč se mít k*rva ohledy k těm, kteří hodlají zdechnout jinak než ty. Pokud se to nenaučíš a nebudeš si zahulovat jen vlastní doupě, přijdou zákazy a nařízení. To se klidně vsadím
0/0
31.1.2005 11:01

dejvitek

Re: Re: Re: Re: Re: Přestat
Si klidně kuř, nikdo ti to nezakazuje, ale aspoň ber ohled na ty, který nechtěj smrdět a ničit si zdraví jenom tím, že musejí vdechovat kouř, který vydechuješ.
0/0
31.1.2005 12:07

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Přestat
To je právě ten průser, že se to nikde moc nepropaguje a neinzeruje. Nemůžu Ti poradit, protože nevím, kde Tvoje přítelkyně bydlí. Mě pomohl léčitel amatér, a úspěšně, jenže se kam-si odstěhoval.
Namísto zákazů kouření by se tedy mělo něco dělat pro propagaci  a rozšiřování sítě takovýchto léčitelských zařízení. Nechápu, proč do toho neinvestuje VZP, vždyť by tím ušetřila, protože léčba infarktů, mozkových příhod a rakovin je mnohonásobně dražší. 
 
0/0
31.1.2005 10:34

ramese

to je ono
na Manhattanu si kuraci take sjedou nekolik desitek pater jen proto aby si dali cmouda, nebo kdyz jdete do baru tak tam necmuchate ten smrad a neprijdete domu jak uzenac smradlavej. A pak nemusite si hlidat kdy vam co kdo propali. Prsote kdo si chce ty plice kazit at si je kazi ale nekazi je jinym a pokud si chce dat tu cigaretu at si ji da tam kde to nebude obtezovat jinym. Me se treba opravdu spatne dychalo v zakourenym prostoru a pak stipaly oci. ja to je schvaluji
0/0
31.1.2005 9:12

qazqaz

Bravo starosto
Jen tak dal! Diky za Vasi odvahu.
0/0
31.1.2005 8:38

dejvitek

Re: Bravo starosto
Taky jsem pro tohle tažení proti kuřákům, vůbec si neuvědomují, jak jsou bezohlední vůči ostatním, Rád se bavím na různých akcích, ale vždy, když se z nich vracím, smrdím jak já nevím co, oči a v krku mě pálí...Prostě hrůza. Doufám, že se brzy vydá nějakej protikuřáckej zákon. Nemám nic proti kuřákům, ať si kouřej,ale ať proboha neničej zdraví těm ostatním. Jenže asi ničím jiným než zákazem je nepřinutí k tomu, aby si tohle uvědomili, aby uznali svou bezohlednost.
0/0
31.1.2005 12:15

gagaryn

normální
Taky jsme si udělali pařbu v bytě kde se nekouřilo a kuřáci si pochvalovali, že jim není druhej den tak blbě, že jim oblečení nesmrdí a že nevykouřili tolik cigaret.
0/0
31.1.2005 8:30

larry go

Správná ačinnost!
Radši ať jim klidně fialoví ramínka mrazem, než aby nekuřáci fialověli dýmem. Starosta dělá dobrou práci, kuřáci by mu měli být vděčni, že má zájem o jejich zdraví, když už jim samotným je to jedno.
0/0
31.1.2005 8:22

Morland

Jen
houšť a větší kapky, já bych zakázal i kouření v městských parcích a na obecních komunikacích. A obecní byty bych přiděloval jen nekuřákům.
0/0
31.1.2005 8:08

Libor76

Schodiště
Teď jsem to dočetl -óóó jaká hrůza. že nesmí smradit na schodech, kde chodí všichni! A on snad dokonce zakázat i kouřření ve výtahu, ne? :-) Jaká svině je ten starosta :-(
Tady je vidět, jak kuřáci uvažují :-(
0/0
31.1.2005 7:17

leonel

Re: Schodiště
ano schodiště, mít v domě železničáře, který  kouří doma "cigára" je velmi příjemné...
0/0
31.1.2005 10:25

Libor76

Maturita?
Kolik z těch studentů má 18 let, že kouří? Kdo po tom jde? Měli by mlčet.  Stěhuju se tam :-)
0/0
31.1.2005 7:14





Najdete na iDNES.cz