Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žalobce vrátil policii Kořistkův případ

Ostravský žalobce Josef Bláha vrátil policii spis kauzy Kořistka. Zároveň o měsíc prodloužil lhůtu na došetření případu údajného podplácení unionistického poslance. "Vyslanci" ODS Marek Dalík a Jan Večerek údajně Kořistkovi nabízeli 10 milionů za to, že nepodpoří Grossovu vládu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jarini

Milý jajajajajajajajo
Kořistkův případ má původ ve snaze s.Tlustého uchopit moc v ODS. Chtěl zlomit vaz Topolánkovi a navrátit vedení do Prahy. Ten vývoj zaskočil všechny, nejvíce pak organizátory z ODS, kteří tuto hru rozehráli. Proto se tak silně angažuje Topolánek a Tlustý je v pozadí (neví se pouze v kterém). Vývoj v šetření zatím posiluje pozici Topolánka, nasadil nejtěžší páky, hraje vabank.
0/0
25.1.2005 6:43

jajaja59

Re: Milý jajajajajajajajo
Souhlasím s "s." u Tlustého (býv. komunista dtto jako bývalý černoch - nic proti černochům), ale ostatní neposoudím - vím jen, že Top. již delší dobu v Praze bydlí a nebude mu tu zle. Pochybuji, že tuto "hru" rozehrála ODS, to spíš jen SG toho již udělal víc, než je zdrávo a k penězům od milonářského inv. důchodce, který podělil celou rodinu (přestože ona o ničem neví) se stále nevyjadřuje (Součková je zástupný, maskovací mediální problém). Řekl bych ale, že Tlustý je dost inteligentní, aby věděl, že předsedou ODS se díky své, byť krátké, komančské minulosti stát nemůže. Otázkou je, zda je také o co stát.
0/0
25.1.2005 7:59

jajaja59

Milý
Jacku 24, jak píšeš níže. Musíš si uvědomit, že obvinění Součkové nyní nejvíc vyhovuje Grošákovi, protože ona již není nic a tento "humbuk" odvádí pozornost od jeho průser" - tajemně získané miliony, mlýny,... Proč by tedy socZemáci měli dělat humbuk a protestovat, to celé je pouze jimi rozehraná hra, stejně jako "kořistka" jak píšu hned pod tímto. Gross držel 4 dny hubu protože jeho řídící orgán zřejmě měl dovolenou. Teď se vyjadřuje pouze k Mlýnu, k prachům ještě neřekl ani slovo.
0/0
24.1.2005 16:55

Johny__S

Re: Milý
Tak tak. Je obviněna bývalá ministryně, která byla pro svou neoblíbenost odvolána, takže na ni lze mnohé svalit. A ČSSD je čistá. To je Grossova hra, tak proč by se ozýval? 
0/0
24.1.2005 22:31

jack24

Re: Milý
Nikdo z ČSSD nenapadal policii ani v jiných kauzách-Svoboda,Kavan,Srba....
Zato ODS-to není jen blbeček Dalík.Co třeba Klausova histerie když se řeklo,že se prošetří vazba LTOmafie na Kočárníka....to byl humbuk!
0/0
25.1.2005 7:37

jajaja59

Re: Re: Milý
Na reakce má právo každý, zvláště když je přesvědčen o jejich oprávněnosti, tedy i ODS (- nejsem jejich skalní volič). V kauzách těch v úvodu jmenovaných tří bolševiků a potenc. vraha Srby nebylo co řešit. Maléry (velmi jemné slovo) s. Kata by popsaly dvě takovéto stránky a tím se distancuji od tohoto povídání. Snad jen otázku ? Proč všichni fans bolševika a socZemáka mají takové problémy s češtinou ?
0/0
25.1.2005 8:06

jack24

Re: Re: Re: Milý
1:0 pro Tebe.Chybička se vloudila,je ještě moc brzy Ale bolševika mi nepřišívej!
Tvrdím,že by mělo platit Zemanovo "padni komu padni"a policieby se měla nechat v klidu pracovat.Klaus může vědět kulový v čem Ivan jel a nejel.Tak má být zticha.
0/0
25.1.2005 8:25

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Milý
No ony se ty chybičky loudí stále, ale je mi to šuma fuk. Rozumně uvažující člověk snad chápe, že tehdy (byť je to pouze cca 10 - 12 let) a teď se nedá příliš srovnávat. Je jasné, že do "vládnoucí" - ty uvozovky jsou záměrné - ODS se tehdy narvala spousta křiváků, vč. bolševiků (zmíněný pán, ale nevím zda je křivák, je komanč, takže jo), ale mám pocit, že nyní je ODS personálně jiná (nejsem člen ani jejich ortodoxní volič), kdežto u socZemáků jsou mimo SG a Sobotky bolševiky VŠICHNI a někteří sedí kontinuelně v parlamentu ještě z doby budování reálného socialismu. Asi již teď nebudu mít čas na další reakce.
0/0
25.1.2005 8:40

jack24

Re: Re: Re: Re: Re: Milý
Jsou to jen jiné loutky,které budou skákat jak Klaus bude pískat.Taky už nemám čas,tak hezký den.
0/0
25.1.2005 8:48

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Milý
Tak ještě můj stručný pocit - myslím, že V.K. je již mimo, nemusím mít pravdu.
0/0
25.1.2005 8:55

jajaja59

Zejména
si ale všimněte, že "kauza Kořistka" se znovu vynoří VŽDY, když začne něco páchnout kolem Grosse. Není to podivná shoda okolností ?????
0/0
24.1.2005 16:48

Skinner

Všimněte si...
že zatímco u Součkové je jasné, že porušila zákon a ze státního darovala protiprávně známému 10 M, tak tam čekala policie více než rok- nechala projít troje volby, než se snad začalo něco vyšetřovat.   Nevím, kdo snad pochybuje o vině Součkové.   Zatímco když jeden pan Kořistka prohlásí že mu někdo od ODS nabídl 1O M, hned se zatýká, létají vrtulníky , aby se před volbama nadělal co největší humbuk...  Potom  kdo je demokratická strana ?    Policie hledá "důkazy", co prý "slyšela Kořistkova babička ". No hnus.
0/0
24.1.2005 14:50

obcanek

Re: Všimněte si...
Povšimni se,že to celé propíchnul Kubinyi nebo jak se píše,dost brzo po svém nástupu na ministerstvo dlouho před eurovolbami.
0/0
24.1.2005 15:26

Johny__S

Re: Re: Všimněte si...
A co se dělo pak? Na Kubinyiho se snesla vlna kritiky z vlatních řad a potom ticho po pěšině...
0/0
24.1.2005 22:01

jack24

Poprask
Všiměte si ještě jedné maličkosti:je obviněn nějaký blbeček Dalík s vazbou na ODS a hnedle se pořádají mohutné tiskovky,kde se napadají všichni od ministra vnitra až po polsedního strážníka,vyšetřování je označováno za zmanipulované,atd.atd.To vše ze strabńy ODS.
Pak je obviněna ministryně ČSSD a dosud jsem nezaznamenal,že by byla kauza ze strany vedení socdem jakkoliv útočně komentována.
Prostě se policie nechá ať vyšetří co má,soudy ať rozhodnou a jestli někdo pochybil-alou za mříže,pán nebo kmán.
0/0
24.1.2005 13:46

karoten

Re: Poprask
No jistěže, kdo si všimnout chce, ten vidí.
ČSSD ať je jakákoli, je demokratická. Jenom KSČM a ODS stále budují paralelní struktury. Jako každá mafie.
0/0
24.1.2005 13:50

Johny__S

Re: Re: Poprask
Myslíš jako Standovy policejní týmy?
0/0
24.1.2005 22:02

Vaclav Hanus

Re: Poprask
Samozrejme, ze jsme to zaregistrovali. Velice podobne to bylo s pripadem Iva Svobody a pi. Snopkove. Nechali je v tom vymachat...Verejnost zna spousty modrych ptaku, kteri se ucastnili rozebirani statniho majetku ve velkem. Ale zatim nebyl odsouzen zadny..Jedno z vysvetleni zni, ze se umi fikane pohybovat po hrane zakonu. Ale, ze by to umeli tak bravurne vsichni z techto verejne znamych "prazskych piratu" je velice nepravdepodobne.
0/0
24.1.2005 13:52

Bouše

Re: Re: Poprask
Jaké máš pro to tedy vysvětlení? Že by neschopnost policie? Nebo špatná legislativa? Vše je již několik let v rukou ČSSD.
0/0
24.1.2005 14:03

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Poprask
Jak uz jsem psal. Ponejvice to bylo tim, ze v dzungli zneprehlednene legislativy se dokazali tito potentati pohybovat po hrane zakonu. Viz krasne nazorny pripad 12 miliardoveho vytunelovani statniho rozpoctu za ktery pry nikdo nenese odpovednost...akorat tech 12 miliard je v cudu...No a ten zbytek ktery to pripadne i prestrelil, byl dusledne politicky ochranovan ... klaus: "kriminalizace podnikatelskeho prostredi..." Proot se tak dlouho drrzi zuby nehty jakekoli ustavni funkce...ono staci ztopit dukazy a po 5 letech uz nikdo nic neprokaze..to da rozum..
0/0
24.1.2005 14:07

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Poprask
       To jste mne pobavil ODS podle Vás tunelovala 12 mld státní rozpočet. Co pak dělá ČSSD? Váte vůbec kolik byl státní dluh jenom v tomto roce? To je lepší modrý tunel v rozsahu 12 mld. než deficit ČSSD v rozsahu 120 mld.
0/0
24.1.2005 14:29

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
a je podle velky rozdil mezi deficitem (CSSD) a deficitem zalatanym prijmy z privatizace (ODS)??? nebo jsi jen dalsi zfanatizovany uctivac modre sance, verici, ze ODS mela skutecne vyrovnany statni rozpocet?
0/0
24.1.2005 16:32

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
      O tom zalátání z privatizace si budeme povídat. Podle vás ČSSD neprivatizovala? Ta ješte na rozdíl od ODS nebyla schopná z privatizece utržit peníz a ony díry zalátat. ČSSD totiž prodávala pod cenou nebo ještě prodej dotovala.
       Díky za nahrávku na smeč. To byl dobrý argument na který jsem nepřišel.
0/0
25.1.2005 6:30

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
Kde skončil Váš odesácký míček po smeči?
Obávám se že povídat s Vámi, si předřečník dobře rozmyslí.
Já ho tímto varuju. S dědem Hřibem se dopovídáte k naprostému vyčerpání. Na argumenty reaguje ideologickou rétorikou a vnáší stále nová zástupná témata.
 
0/0
25.1.2005 9:51

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
      Karotene podle Vaší reakce bych si odhadoval, že Vás míček zasáhl na nějakém citlivém místě.
     Obvinil jste mne, že moje odpověď je ideologická rétorika a že vnáším zástupná témata. Mohl by jste mne říci co v mém příspěvku vylo onou ideologickou rétorikou či zástupným tématem?
0/0
25.1.2005 13:20

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Poprask
hrbáčku, prosím, prosím, jak ODS kriminalizovala podnikatelské prostředí ? vysvětli mi to .... nebudeš ten hrb mít někde uprostřed hlavičky (pokud tomu útvaru co nosíš na krku tak říkáš)
0/0
24.1.2005 16:58

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
jsem VŮL, pokud bych si všiml, že hrbáček je V. Hnus tak nereaguji
0/0
24.1.2005 17:02

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
Sebekritika se cení, ale volem nejsi pro reakci na neprůstřelnýho logika a pozorovatele V.H.
Volem jsi žes nepochopil smysl jeho věty -citátu v uvozovkách.
Přesto Ti odpovím na zdánlivě nesmyslnou otázku jak ODS kriminalizovala podnikatele.
Tedy: ona je zkriminalizovala nepřímo, umožnila kriminalizaci podnikatelů jako stavu svou faktickou podporou bezzákonosti.  
To, že dnes slovo podnikatel zní skoro stejně  "dobře" jako soudruh, je zásluha ODS a jejího zakladatele především.
0/0
24.1.2005 17:14

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
pokud bych se nad touto reakcí měl zamýšlet, zamyslel bych 1. se zejména nad větou "umožnila kriminalizaci podnikatelů jako stavu svou faktickou podporou bezzákonosti." Malinko totiž nedává smysl. To mne ale částečně přesvědčuje, že nejsi identický s V.Hnusem.
0/0
24.1.2005 17:23

karoten

Re: Re: Re: Poprask
Tady je to základní nepochopení. Vše není v rukou ČSSD. Správní orgány nejsou a nemají být ovládány politickou stranou která momentálně vyrála volby. V tom je rozdíl v přístupu milé Bouše. Zároveň odhaluješ způsob myšlení příznivců ODS. Tam o žádné demokracii nemůže být řeč.
0/0
24.1.2005 14:09

Bouše

Re: Re: Re: Re: Poprask
To je základní nepochopení z tvé strany. Já jsem tím jen chtěl říct, že ta strana, která vládne a má parlamentní většinu, odpovídá za pořádek v zemi. To mám snad neschopnost policie nebo špatné zákony vyčítat opozici?
0/0
24.1.2005 14:30

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
Smzř ne, vyčítej policii a parlamentu jako takovému.
0/0
24.1.2005 16:45

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Poprask
       Krom toho, že nemáte jediné opodstatnění tvrdit, že je nějaký státní orgán v rukou ODS mne zaráží Vaše tvrzení " Správní orgány nejsou a nemají být ovládány politickou stranou která momentálně vyrála volby.". S tvrzením souhlasím ale narážím jak Vám nevadí, že si Gross vytváří vyšetřovací týmy které podléhají jen a jen jemu.
      Korunu jste tomu dal když jste napsal cosi zajímavém myšlení příznivců ODS. Jediný kdo takto smýšlí jste totiž jen Vy sám a dokazujete to smýšlením o Mlýnu.
0/0
24.1.2005 14:34

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
Neni jedinej....tak tady zase nekalte vodu!
0/0
24.1.2005 14:36

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
       Tak uveďte které orgány a příslušná jména a vazby. Stejně jako jsem Vám napsal odkazy o Čepru a Kadlecovi.
0/0
24.1.2005 14:58

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
jaka jmena? Jake vazby? Proc sem pletete Cepro? Prestavam rozumet oc vbam jde. Napsal jsem, ze o vztahu proznivcu o-dees k demokracii si myslim totez...Duvody pro to, proc si to myslim chcete abych podeprel nejakymi linky?...?? To bychom se tady bavili nekolik dnu a ja bych zavaril google abych takove linky ponachazel..Nemam to zapotrebi, ani ja, ani vy. Nicmene, jeden z argumentu je u clanku "Trauma z nezvoleni Zemana porad titiz CSSD". Tam jsem to uvedl pod prispevkem ( Vaclav Hanus, 24.01.2005 12:28 ).
0/0
24.1.2005 15:10

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
      S Karotenem jste si notovali jak jsou státní orgány prolezlé ODS. Vy jste dokonce prohlásil, že státní zastupelství není jediné. Pro mne to je novinka a proto jsem Vás požádal o jména a vazby. Čepro jsem uvedl protože jsem Vám dokladoval vazbu Kadlec Gross na seriózních článcích.
       Zavařovat Google nemusíte. To co tady předvádíte je jenom to , že asi asni nevíte jaké státní orgány máme. Znalosti konkrétních jkmen Vám chybí natož aby jste věděl na koho mají vazby. Možná ani nedovedete používat internet když to nejste schopen podepřít linky.
0/0
25.1.2005 6:25

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
Chtel jsem ti puvodne odpovedet, ale kdyz jsem precetl posledni vety, tak....s drzymi fracky se nebavim...
0/0
25.1.2005 7:58

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
        Milý pane Hanuši. Když požadujete slušné chování tak by jste se měl v první řade slušně chovat Vy sám. Už jenom fakt, že mi tykáte jasně ukazuje, na to, že Vaše představy o slušnosti jsou poněkud pokroucené.
       Když někdo odchází z diskuze tak to může maskovat čímkoliv. Kupříkladu jako Vy nezdvořilostí protistrany. Vy sám jste tady bez důkazů obvinil ODS, že ovládí některé státní orgány. Slušný člověk bez důkazů neobviňuje. Nebyl jste to ochoten doložit. Doložte to nebo se omluvte. Jestliže to neuděláte tak mi dáte do rukou jasný důkaz k tomu abych Vás mohl označit za lháře.
0/0
25.1.2005 13:10

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
šmankote !!! s V. H. nemá smysl debatovat, on odpoví a zareaguje pouze na to, co se z reakce hodí jemu, vytrhne to z kontextu a ostatní ignoruje a do odpovědi ještě zamatlá spoustu demagogie, tudy cesta nevede
0/0
24.1.2005 17:08

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
       Ano bohužel máte pravdu. Je to taklový koaliční kanál který navíc ani nečte co se kde děje a i jeho znalosti o státu jsou tristní.
      Jen víc takových odpůrců. Čím více jich bude tím více bude zřetelnější rozdíl mezi koalicí a ODS. On Totiž funguje jako pátá kolona uvnitř koalice. Ať žije Václav Hanuš - člověk zajišťující nové příznivce ODS.
0/0
25.1.2005 6:35

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
Souhlas, problém je ovšem v tom, že tyto demagogie, založené na polopravdivých tvrzeních bolševik vždy rád využíval. Chvílemi již i přemýšlím, zda je s. Hnus - včetně konspiračních nicků - placen z domu lidového, či přímo od politických vězňů (- vhodnější adresu si bolševik vybrat nemohl).
0/0
25.1.2005 8:14

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Poprask
Mýlíš se, milý karotene. Jako již mnohokrát. ČSSD už toho ovládá spoustu. Zvláště po jejím nástupu slýchali jsme, kterak někteří lidé ze státní správy byli náhle propuštěni a nahrazeni "spolehlivějšími". Nejvyšší státní zástupkyně Benešová je Grossův člověk, ve vedení policie jsou pouze Grossovi věrní lidé, a pokud někdo není, je pod jakoukoli záminkou odvolán.... Toto nejsou praktiky ODS, ale vládnoucí ČSSD. Takže bych s tím hodnocením demokratičnosti ještě posečkal.
0/0
24.1.2005 22:29

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
Zamlženou optikou hodnotíš Johne. Pokud existují provázané struktury se společnými mimozákonnými zájmy, je nejlepší řešením střílet.
ČSSD z titulu rozhodujícího podílu na vládě pouze personálně obměňovala. Je nutné říci že příliš málo....
 
St. zástupkyně Benešová není ničí člověk, ona je naopak člověk na svém místě. A i kdyby byli ve vedení policie jenom Grossovi věrní, tak je to věrnost sakra jiné povahy než byla věrnost Al Caponemu.
Gross nemá ambice např. Karla Srby. Je to obyčejnej českej člověk, ten není poctivej, ale zná míru, něco chce, ale neřekne to přímo, dokáže se mstít, ale stačí mu málo, prostě to není démon.
Špidla byl premiér horší nebo lepší? Řekni
0/0
25.1.2005 9:47

Bouše

Re: Poprask
Jestli to nebude tím, že v případě bývalé ministryně Součkové a bývalého ministra Svobody nejsou pochybnosti o jejich vině.
0/0
24.1.2005 13:59

karoten

Re: Re: Poprask
Tím to nebude
0/0
24.1.2005 14:01

Bouše

Re: Re: Re: Poprask
Nevím, jestli si vzpomínáš na aféru s tehdy nezákonným zahraničním kontem Egona Lánského a se záhadným přesunem milionových provizí od rakouské firmy.Ta provize byla za to, že Lánský této firmě poradil, jak občurat náš stát. Všechno se to ututlalo.
0/0
24.1.2005 14:08

karoten

Re: Re: Re: Re: Poprask
Vzpomínám si že se Lánskému nepodařilo dokázat trestný čin. Na tutlání se rozhodně nepamatuju.
Ale pamatuju se že Lánský tehdy jako politik skončil.
Tak to má vypadat
0/0
24.1.2005 14:13

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
Pokud si já vzpomínám, tak o nějakém čestném Lánského odchodu z politiky nemůže být řeč. Hodil to všechno na svůj zdravotní stav, ještě mám v živé paměti jeho upocené tiskovky z invalidního vozíku.  
0/0
24.1.2005 14:36

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poprask
Taky si vzpomínám jak se hodil marod na vozejk - zoufalej pohled...nevím proč sem taháte ubohýho Lánskýho.
Jako příklad čeho? Tady se debatuje o extralize korupce, ne o něčí malé domu, nadto bez podpory strany... 
0/0
24.1.2005 17:23





Najdete na iDNES.cz