Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky

Miloš Markušinský z Jakartovic-Hořejších Kunčic zneužíval své dvě dcery a tři jejich kamarádky ve věku jedenáct až čtrnáct let. Dvě z nich také znásilnil. Krajský soud v Ostravě ho potrestal devítiletým vězením a ústavní sexuologickou léčbou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jacih

Vy vsichni ojizdite
12 cti lety holky? Tady mi to tak prijde..I kdyby  pred nim delala ja nevim co treba, si strkala banan do zadku, tak by ji mel asi vysvetlit ze neni zcela normalni aby s ni soulozi, i kdyby to stokrat chtela..Pokud to udela poslal bych ho do kriminalu na padesat let, ale pokud by udelal moji dceri nabiju svuj kver co mam v supliku a pujdu si snim promluvit..
0/0
26.1.2005 7:42

Vaclav Hanus

Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Topolánek se učil jezdit rallye...
0/0
20.1.2005 9:35

Bouše

Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Odkdy se rallye jezdí "na koníčku"?
0/0
20.1.2005 10:03

Vaclav Hanus

Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
poeticky receno..
0/0
20.1.2005 10:04

Bouše

Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Já jsem v jádru křepelčí povaha.
0/0
20.1.2005 10:18

Bouše

Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
P.S. Proč své politické vášně vybíjíš na tomto tématu? Proč se raději neuděláš na kauze Mlýn, vylepšování image Česka nebo na Paroubkově vyvlastňovacím zákoně?
0/0
20.1.2005 10:22

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Mlyn neni zadna kausa. Nemam k tomu co bych dodal. Rekl to v podstate misto me Pan Bublan. Vylepsovani image Ceska se mi jevi jako nezajimave a nudne tema...nema dopad na muj zivot ani na zivot prosteho prumerneho cloveka..
0/0
20.1.2005 10:44

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Ono to bude stat asi miliardu rocne z nasich dani, takze nejaky dopad by to mit mohlo, prinejmensim to bude muset nekdo zaplatit.
0/0
20.1.2005 11:31

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
co je to proti 12 miliardam za vyciny jednoho medialniho demagogickeho magnata? Tato kampan bude mit alespn nejakou, byt nizkou pozitivni ucinnost.
0/0
20.1.2005 11:43

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Jeste aby bylo jasno. Chudak topolanek je v tom malem nevinne. Tyto me poznamky jsou spise urceny tem, kteri stoji za nim a kteri ho voli.....nez samotna osoba topolanka....
0/0
20.1.2005 10:56

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Mě je to jasné i bez tvých vysvětlivek, ty zase od rána paříš, ačkoliv víš, že gentleman před obědem nepije.
0/0
20.1.2005 12:29

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
zridkakdy je mozne na prispevky mladych neoliberalu reagovat usmevem..
0/0
20.1.2005 13:15

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Co blbneš, já jsem starý jak hnědé uhlí !
0/0
20.1.2005 14:13

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Opravdu?...mysleni mas totizs spise jako..hmmm, abych se te nedoknul...jako nedokonceny student..s ramenama ...
0/0
20.1.2005 15:12

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Eh! To jsem radeji nemel napsat. Beru zpet!!!!!!!!
0/0
20.1.2005 15:13

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky..
Že by výčitky svědomí? Uklidni se. Tvému hodnocení mé maličkosti stejně nepřikládám žádnou váhu, stejně jako všem těm virtuálním diskusím na iDnesu, které už podle mne spadají do kategorie lidové zábavy.
0/0
20.1.2005 22:08

Yuso

pokrač.
Soudce potřeboval uzavřít nějaký případ, státní zástupce i policie si taky potřebovali vylepšit statistiku objasněnosti. Takže se muž odsoudí na základě výpovědi náladové puberťačky. Přece jsou i další důkazy, biol. materiál, výpověď obviněného, jeho dosavadní život a jeho vyšetření aspoň dvěma různými znalci. V tomto případě ale nepochybuji o vině odsouzeného. Takové případy bych trestal tvrdě a zejména dbal o léčbu. Je tragédie, že se věc opakuje - zcela zbytečně
0/0
20.1.2005 9:33

dark4U

??
Nesouhlasím s pohádkou toho vypatlance dole, ale pravdou je, že mám blízko k soudní síni a znám případ, kdy 8letá dívka obvinila svého nevlastního otce z opakovaného znásilňování.
Soudní znalec ji uznal nevěrohodnou a na svůj věk mimořádně inteligentní, nebyli nalezeny žádné důkazy o znásilnění (byla panna) a mělo se to stávat přes dva roky!!! Podle psychologa je ten člověk úplně normální a malé holčičky ho nepřitahují a psycholog také uvedl posudek, že si dle jeho názoru to celé ta dívka vymyslela jako pomstu na toho maníka, že jí odloudil matku!!!
Závěr? Man jde sedět na 6 let
0/0
20.1.2005 8:07

Yuso

Re: taky reakce na "výpověď obviněného"
nelze věřit deviantovi, nicméně obsahuje řadu věcí, které přiznává. I kdyby bylo pravda, co se tam píše, že ho sváděla atd., to není omluva pro jeho chování. Pokud to dělala, pak jen proto, že ji tak už dřív zkazil. Dívky taky nebyly "mimořádně inteligentní", když vyhledávaly jeho společnost a přespávaly u něj, navzdory předchozímu znásilnění jedné z dcer v deseti letech. Jinak pravda je, že asi pár mužů sedělo a nic neprovedly. Holka se naštvala na tatíka, když jí něco zakázal. Paní učitelka svým výkladem podpořila fantazii dívky, tak se chtěla pomstít. Pak se to už vymklo z ruky, couvnout se bála.
0/0
20.1.2005 9:27

Thyronx-

Az na par pitomcu....
Je to prase a ma byt v base dozivotne. Zkazil zivot holkam a dokonce vlastnim dceram. Doufam ze se svobody nedozije. A tem pubertakum tady jen tolik: "Nepreju to Vasim detem". Deti za tohle nemuzou.Dospeli ano.Jen jen hrozne ze se deti nekdy neciti v bezpeci ani u vlastnich rodicu. To je otresne.
0/0
19.1.2005 23:25

Volten

Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky
---domnívám se že vyjadřovat se ke zprávě v mediiích  jako k nějakému faktu je naprostá hloupost.Soudy většinou soudí podle svého přesvědčení  podepřeného  většinou nějakým důkazem.Je v lidské paměti zafiksován obraz dítěte - dívky jako něco neviného  a nezkušeného.Společnost si tak zvykla myslet a ve velké většině je jí proti mysli že to může být také jinak.Že vedle představ  o nevinnosti v tomto věku stojí také praxe,zlodějek,podvodnic ale i vražedkyň a i sexuelně narušených..Je jen třeba se na svět dívat jako na takový a né si vše idealizovat.  
0/0
19.1.2005 21:56

K-Leo

Re: Deviant zneužil dcery i jejich kamarádky
  Zajimalo by mne, co si predstavujes pod pojmem "sexualne narusenych" ?
0/0
19.1.2005 22:14

K-Leo

Z vypovedi obvineneho Chtel bych jen
  Vazeny soude, chtel bych jen vysvetlit, jak to bylo doopravdy. Ke znasilneni me dcery muzu rict jen tolik: vyzvedl jsem ji ze skoly a zkracovaly jsme si cetu domu pres les. Uz po ceste se mne vyptavala jak jsem se mnel v lapaku a jestli jsem tam nemnel nejakou zenskou. Pak se mne zacala nabizet a kdyz jsem odmital, tak zacala kricet "Pomoc, chlapy kde jste kdo, ten blbec mne nechce" a zacala prede mnou onanovat. To uz jsem nevydrzel a vrhnul jsem se na ni. To same vypovedela dcera u policajtu, ali ti nechaly ve vypovedi jen jedno slovo "pomoc" a hodily mne na krk znasilneni.
0/0
19.1.2005 21:40

K-Leo

Re: Z vypovedi obvineneho Chtel bych jen
  Pokud jde o tu holku co u mne spala, tak to je mala masochistka. Ta to chtela jedine kdyz pouziju nasili a ja nevydel duvod, proc ji nevyhovet. Asi se ji to libilo, protoze nasledne u mne spala jeste nejmene 5x. Nic by nevyslo najevo, nebyt jejich jesitne ucitelky cestiny. Ta dala cele tride napsat slohovou praci na tema "muj nejkrasnejsi zazitek v dosavadnim zivote". No a na tento namnet nejmene dalsich 5 holek popsalo zazitek z me postele. Ucitelka kdyz prace precetla, jen tak mimochodem, je asi tak krasna jako Parkanova, tak nejprve prisla za mnou a chtela mne vydirat. Nejdriv mne dala precist co holky napsaly, a pak mne dala na vybranou dve moznosti.
0/0
19.1.2005 21:48

K-Leo

Re: Re: Z vypovedi obvineneho Chtel bych jen
Pokracovani: Budto budu vymetat i jeji dirku, nebo budu do konce zivota sedet v dire.  Nato se vysvlekla a zacala mne obtezovat. Kdyz jsem uvidel tu jeji diru a predevsim ten jeji ksicht, tak jsem si radeji zacal balit teple pradlo a veci osobni potreby.
0/0
19.1.2005 21:51

Isbjoerna

Re: Z vypovedi obvineneho Chtel bych jen
, "Zlepšíme image Česka, rozhodla vláda" ------- Tak zde muzete zacit hned, vazeni redaktori iDNES! Dokud budete davat prostor takovymto prispevkum ve verejnem Internetu, najde se mnoho lidi, kteri se postaraji o to, aby se touriste vasi zemi vyhybali!
0/0
19.1.2005 22:42

K-Leo

Re: Re: Z vypovedi obvineneho Chtel bych jen
  Na to je jedinny lek, necist to, nebo internet vypnout. Kdybys nevedel kde se vypina, tak je skoro stejny postup jako pri zapnuti, jen obracene.
0/0
19.1.2005 23:19

rybam

Re: Re: Re: Z vypovedi obvineneho Chtel bych jen
Tak to máš asi jiný PC než ostatní.... Koukám, že Tvá fantazie je bujná, tak ať se ti o tom zdá. Nebo spíš raději takhle. Používej mozek jinak a nauč se alespoň psát česky. Máš dost velké hrubky a není to prvně... :-D
0/0
20.1.2005 1:01

zlej

jakto
 že toho parchanta ještě nikdo nevykastroval?
0/0
19.1.2005 18:00

S.P.Q.R.

Asi tak ...
"Dívky k něm přesto docházely na návštěvy a braly s sebou kamarádky. Všem bylo mezi dvanácti a třinácti roky. Jednu z kamarádek svých dcer znásilnil, když u něj spala." ... Co si ještě posvítit na rodiče těch "zneužitých" ubohých chudinek?
0/0
19.1.2005 17:04

JohnyWalkyra

Typicky generacni rozpor
Divite se, jak za nim mohly ty divky ve 12ti letech chodit, ale ze televize (CT1) vysila v sobotu v 9 hodin _dopoledne_ porad pro deti, kde resi hlavni hrdinka svuj orgasmus, to je zrejme normalni. A to ani nemluvim o internetu. Odkliknout na Seznamu okno "Je Vam 18 let?" umi i cvicena opice. Je uplne jasne, ze nekteri mladi se jen s popisem nespokoji a budou to chtit take zkusit. A kdyz, tak s nekym, kdo to umi. Cili meli bychom si nejdriv rozmyslet, co vlastne chceme a pak teprve trestat. Mimochodem pokud dostal trest ten uchyl, meli by neco vyfasovat i rodice tech "kamaradek" JW
0/0
19.1.2005 16:16

Yuso

Re: Typicky generacni rozpor
Pořady pro děti nesleduji, je-li to tak, tak by to být nemělo. Nicméně jedna věc je, o čem děti čtou a co vidí, druhá věc je, co zkusí na vlastní kůži. Jako kluk jsem taky viděl porno (tehdy jen fotky), než mi bylo 15, skutečný sex je ale jiná věc. Toto ale není omluvou pro devianty. Ti kazí děti daleko tvrdším a brutálním způsobem. Internet je problém, rodiče by měli využívat různé zámky. Souhlasím, že potrestat by zasloužilo víc lidí. Rodiče kamarádek, matka dívky, snad i soudce, co soudil tak mírně a nenařídil léčbu. Fakt je, že některé časopisy pro dospívající by měly být zakázané.
0/0
19.1.2005 16:35

Venca12

Re: Typicky generacni rozpor
uhm, ty holky neznasilnily toho chlapa, ten chlap znasilnil je !
0/0
19.1.2005 20:22

peprnak

divné
No tak tady něco nehraje.Otec ji znásilnil a ona k němu chodí i s kamarádkama???No to snad není normální!!Já bych toho chlapa vykastroval a pak zavřel do dolu makat do konce života!
0/0
19.1.2005 15:51

Spaar

Hmmm ...
To musí být láska jako trám. Otec ji sice zneužil, ale ona ho dál nevštěvuje. A aby se nabála, vzala si ssebou kámošky. Z jakých rodin tyto dívky pochází, když je rodiče přes noc nepostrádají ? ... Určitě si za to nechaly platit, tyto prostitutky lolitky a podržely dobrovolně ...  
0/0
19.1.2005 15:09

Yuso

Souhlas
Jak jsem už napsal, zavřít by se mělo víc lidí. Ten chlap neměl ty holky na víkend vůbec dostat, na noc k tomu. Jak to, že napoprvé dostal tak málo. A že ho pustili bez řádného vyléčení. Měli ho držet v ústavu, dokud nebude souhlasit s kastrací.
0/0
19.1.2005 15:15

stajgr

Re: Hmmm ...
Měli taťku rády hodně moc a moc, a poslali jej na 9 let tam kam patří. Proč si nezajel do Thajska jako správný úchyl? Měl by to levnější.
0/0
19.1.2005 15:49

Hakuna2

Podpořte petici!
Podpořte petici proti novému školskému zákonu svým podpisem! http://www.porg.cz/petice/index.htm
0/0
19.1.2005 14:52

Yuso

Re: Podpořte petici! - tak se připojuju
Do řitě s peticí, i s mladým profesorem Klausem. Synek intrikuje po tatínkovi, taky umí rozeštvávat. Před časem se VK mladší vyjádřil, že kdyby na jeho škole měly být odbory, tak by to zabalil. To je snad ústavní právo mít odbory (já v nich nejsem ani být nechci)? Sám štve proti vládě. Tenhle typ křiklounů, co proti všemu štvou a sami jsou nedotknutelní zcela nesnáším. Běda jak se jich někdo jen náznakem dotkne! Tohle dělal Gottwald za první republiky, parazitoval na demokracii. Jak se dostal k moci, zakroutil všem krkem. Komunisti mají ten styl doteď, od nich ho převzala "pravicová" ODS.
0/0
19.1.2005 15:10

loren

11 let je trochu moc
Je mi ho lito. Nikoho nezabil, asi nic neukradl. A vrazi vyvaznou nekdy s 5 roky vezeni. Nemluve o lidech, kteri okradli stat a tedy danove poplatniky o miliardy. A ty holky ho OPAKOVANE navstevovaly - vedely tedy, o co jde, minimalne od tech dcer.  Mozna  jim to zas tak strasne neublizilo.  Ale ochrana deti musi bejt prisna, to chapu a souhlasim.
0/0
19.1.2005 14:24

Yuso

Re: Je ti ho líto? Jsi normální?
Dostal 9 let, ne 11. Za vraždu je to od 10 nahoru do 15, souhlasím, že to je málo. I když za zabití v afektu - např. nachytá doma milence s manželkou, tak tady bych byl tolerantnější. Tenhle deviant je horší zrůda než podvedený manžel. Co je je za úvahu, že to holkám neublížilo? Můžeš to vysvětlit?
0/0
19.1.2005 15:18

K-Leo

Referendum
  Zase ta vekova hranice. Ja bych navrhoval, aby se udelalo referendum, ktereho by se mohly zucastnit pouze divky od 12 do 16 let. Pak by se uvidelo, jaka by mnela byt zakonna hranice pro normalni sex.
0/0
19.1.2005 14:17

AnimalFemal

Re: Referendum
To je nápad.
A ty 6-8 leté necháme hlasovat, jestli chtějí jíst hranolky a hamburger, nebo zeleninu ?
0/0
19.1.2005 14:24

bulka

Re: Referendum
A K-Leo by hlasoval jako ty ve věku 12-16 let nebo 6-8 let? Ty šestiletý by nenapsaly  "mněla."
0/0
19.1.2005 15:07

Yuso

Jsi normální?
Navíc ty holky určitý sex mají. Je ale jiná věc, jestli se sama potěšuje, případně ji osahává stejně starý kluk, nebo se i vzájemně mazlí. Žádná z těchto aktivit není žádoucí, ale je jiné, když je przní někdo dospělý, navíc otec. Zákon je neochrání před veškerým sexem, měl by ale ochránit před nejhoršími devianty. Ostatní by měla být věc výchovy. Pokud někdo takto starým dívkám poskytuje peníze, určí je navíc zahálčivému a nemravnému životu. Neboli vychovává z nich prostitutky. Takové bych stíhal ještě víc, i takhle je Česko bordelem Evropy.
0/0
19.1.2005 15:25

Isbjoerna

Prekvapuje me
, ze za znasilneni sve 12ti-lete dcery dostal tak nizky trest a ze byl tak brzy propusten.
0/0
19.1.2005 14:14

K-Leo

Clanek je neuplny
  Autor zapomnel napsat, ze z toho mnely holky velke trauma (kdyz ho zase zavrely).
0/0
19.1.2005 14:10

Qvark

Normálně nenormální
Není to spíš naopak ? Normální by snad nebyl, pokud by se mu dospívající dívky nelíbily. Co je na tom špatného, když se někomu líbí dospívající dívka, to nevím. Ale je pochopitelné, že i když se mi líbí, tak se na ni hned nevrhnu a neznásilním ji. Jaké dívky se mi mají líbit, aby to bylo normální ?
0/0
19.1.2005 14:01

qoknu

Re: Normálně nenormální
nad 15 a cizí nee dcera.
0/0
19.1.2005 14:03

AP206

Re: Re: Normálně nenormální
akorát se těžko nejdřív kdkyž uvidíš hezkou holku nejdřív zeptáš na věk a pak se nerozhodneš, jestli se ti líbí nebo ne.
0/0
19.1.2005 14:09





Najdete na iDNES.cz