Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přišel o rodinu, jeho osud určí soud

Po marném hledání rodičů a bratra, které smetla vlna tsunami, se vrátil z Thajska domů. A jeho další osud bude řešit soud. Podle českých zákonů totiž ještě není ve věku, kdy by se o sebe mohl starat sám. Musí se vyřešit, kdo se stane jeho opatrovníkem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

přeživší má velký úkol,
je nám nadějí, že elementární oceánologické znalosti a tedy o obrana proti přírodním proocesům nezůstanbou cenzurovány, aby podnikatelé v extrémní turistice - významní inzerenti - nebyli ochuzeni....
živý člověk je snad v mediálním guláši jediná pozornost budící věc...je to i jeho životní poslání, aby jeho vlastní děti a vnuci nedopadli stejně zbytečně bídně.....
podnikatelské úspoěchy jsou významné, přesto by měl mít člověk kapacitu, aby se neutopil jako myš, ty tam namnoze naopka púřežili.....
0/0
15.1.2005 15:28

bombai

Co k tomu dodat...
asi nic. Chudák kluk! Ale oni se určitě objeví různí "Ynteligenti", co mu budou předhazovat, jak bude teď ve vatě...
0/0
14.1.2005 0:57

ProfesorR

Nejdnou chtějí soudy pracovat rychle?
Musí tomu klukovi být hrozně...A teď má chodit k soudu, kde se tupí úředníci budou dohadovat o nějakém formálním opatrovníkovi, když zjevně to je to poslední, co ve skutečnosti potřebuje. Žasnu.
Taky držím palce!
0/0
13.1.2005 17:35

annien

osobně
je neznám, ale naše firma s jejich stavební společností obchoduje.
Doufám, že Pavlík aspoň někoho z rodiny najde, moc bych mu to přála. Držím palce!
0/0
13.1.2005 12:31

Daughter_from_Seattle

To by mě zajímalo,
jak by byl Irco spokojen, kdyby mu tady MF denně psala o každé nehodě, která se stane. Je jasné, že tragédie se dějí všude, každý den někomu někdo zemře a je to kruté, ale právě proto, že je toho tolik, nemůže se psát o KAŽDÉM. Téma Asie je teď stále aktuální, takže je logické, že se objevuje víc článků na toto téma. A už od počátků žurnalistiky je běžná mediální praxe, že události jsou čtenářům předkládány i pomocí konkrétních příběhů, je to jeden ze způsobů, jak situaci co nejvíce přiblížit, a dělají to jak bulvární plátky, tak naprosto seriózní média po celém světě. Konkrétn v tomto článku jde navíc o zcela věcný popis, nejsou tady žádné příliš osobní detaily ani rozhovor s osobami, kterých se to týká... z hlediska etiky není na tomto článku vůbec nic závadného.
0/0
13.1.2005 10:31

Hrabalinka

Re: KLAMAVÁ REKLAMA
Naučte se číst, vlku. Slovo "přihodit" je u úplně jiné reklamy, než uvádíte...
0/0
13.1.2005 9:53

Gopiii

Re: Re: KLAMAVÁ REKLAMA
http://superstar.hopto.org
0/0
14.1.2005 0:24

Pucmeloud007

Chudak kluk
po te co si prozil ho ted jeste budou opruzovat soudruzky Zubate ze socialni pece
0/0
13.1.2005 9:39

Irco

víra zůstává
Proč ten vzruch ? Je to jistě tragédie a přál bych si ačkoli rodinu Manďákovu neznám osobně, aby se to nikdy nestalo ! Ovšem víte vy kolik dětí přijde ročně o rodiče třeba kvůli autonehodám ?! Nemuseli jet vůbec do Thajska, ale mohli jet autem z Kroměříže do Hulína a mohlo se stát to samé ! Kromě lidí v Kroměříži a obchodních partnerů pana Manďáka by o tom nikdo nevěděl a médiím by byl osud zbylého syna úplně ukradený.  IDNES prokazuje jakým bulvárem se stává
0/0
13.1.2005 8:25

los_ik

Re: víra zůstává
souhlasím, hledání senzací bez ohledu na etiku se stále více stává hlaními tématy MF. Asi začnu hledat jiné noviny
0/0
13.1.2005 8:41

dark4U

Re: víra zůstává
Další lítostivej a sobejckej šmejd co umí jen napadat a zviditelňovat se hloupejma komentářema na něčí neštěstí       viď Irco
0/0
13.1.2005 8:41

podolski

Re: víra zůstává
Idnes pouze pokazuje na osudy českých turistů v asii. Bulvár vypadá poněkud jinak, pokud ti to tak vadí, tak proč si to tady čteš??????
Nikdo ti nebrání vytvořit int. server zabývající se počtem nehod na území ČR.........
0/0
13.1.2005 8:57

zlej

Re: Re: víra zůstává
Zase ho nemusíte všichni ukamenovat, vždyť jasně píše že s tou rodinou cítí. Fakt je že po jiných sirotcích z různých neštěstí na idnes ani pes neštěkne a tady protože je to mediálně zajímavé tak se o tom píše. Já to chápu, noviny jsou noviny a reklama se prodávat musí - to je prostě fakt. Fakt je i to že jsou sirotci kteří narozdíl od zde zmiňovaného ( tím nechci jeho situaci v žádném případě zlehčovat, je mi opravdu upřímně líto jeho ztráty ) jdou nezabezpečeni do dětských domovů -  (a těch mi je prostě líto víc ).
0/0
13.1.2005 9:33

bigmarcel

Re: víra zůstává
Mladej bude v poho,podědí firmu,nějaké to mega a hodí se do klidu,tak se z něj nezblázněte.To,že tam zůstal a nějakou chvíli ještě marně hledal je úplně normální.To je snad logické,udělal by to každý,takže v tom nevidím taky nic světaborného.Prostě obyčejný týpek co přišel o parents a 1ks brother.Co se dá dělat,jsou horší případy...
0/0
13.1.2005 9:58

Bank-off-ka

Re: Re: víra zůstává
bože ty ale musíš být bigdebil ...
0/0
13.1.2005 11:31

KarolaD

Re: Re: Re: víra zůstává
souhlas...BIGBIG
0/0
14.1.2005 9:36

anajja

Re: Re: víra zůstává
Ako vidím, riadiš sa hesla: "podľa seba súdim Teba". Ty asi nemáš pochopenie v rodine a teda ani Vaše rodinné vzťahy nie sú nič moc, keď sa takto dívaš na svet a na ľudí v ňom. Úprimnú sústrasť takým bigom ako si Ty...
 
0/0
13.1.2005 12:12

Zeptepi

Re: Re: víra zůstává
Chtel bych videt Tebe na jeho miste,frajirku...S Tebou by to mozna rovnou slehlo a ani bys rodinu hledat nemohl..A jestli se doma pocitate na kusy, tak to jste teda prima particka.
0/0
13.1.2005 16:41

anajja

myslíme na Teba, Pavel
Je to naozaj hrozné, je mi ho strašne ľúto, prežil si svoje peklo ale to horšie je asi ešte len pred ním. Bude sa s tým musieť naučiť žiť, čo určite nebude ľahké  a pritom bude musieť ešte čeliť hlúpej ľudskej  zvedavosti. Držím mu palce aby to všetko zvládol, dokázal svojou húževnatosťou a vierou, že si svoje miesto v živote bude vedieť obhájiť ...
0/0
13.1.2005 8:11

dark4U

tohle zabírá
musím říct že tohle mě opravdu oslovilo. Když vidíte titulky o stovkách tisíc mrtvých tak nic moc, ale jeden konkrétní případ a ještě docela drsnej. Soucítím
0/0
13.1.2005 7:57

ameliemont

Re: tohle zabírá
O této rodině něco vím, protože pocházím od Kroměříže a v také tam mám rodinu, přestože již dávno bydlím jinde. Příbuzným Manďákových se vůbec nedivím,že nechtějí komunikovat s novináři.Je to jedna z nejbohatších rodin v regionu a bohužel na maloměstě existuje velká závist,možná i nenávist k bohatým lidem.Mladému Pavlovi držím palce,ať se dokáže vyrovnat s tím co se stalo,nakonec má hodnou babičku a ta mu jistě bude velkou oporou.
0/0
13.1.2005 8:08

walashi

Re: Re: tohle zabírá
,je to velká tragédie nejen pro Pavla, ale i pro mnoho dalších. Nejhorší je ale závist a hyenistická radost mnoha lidí z Kroměříže . Měli by se stydět
0/0
13.1.2005 8:34

_m-

Re: Re: Re: tohle zabírá
.....nejen z Kroměříže......... madla
0/0
13.1.2005 8:36

sud-Urquellu

Re: Re: Re: Re: tohle zabírá
...vsadím se, že se raduje i ten hajzl Sudájev..
0/0
13.1.2005 8:44

honzik.cz

Re: Re: Re: tohle zabírá
no co to kecas za picoviny?mu sam zavidis,ze?
vetsinou to nebyla zavist,ale jen obchodni boj,kazdy chtel ziskat jeho zakazky.
Jinak Paja ma vystarano,takze co?Sedne do jejich audi a fici k babine.
Me taky zarazi,proc to dnes pise,to roznou muzou jezdit po svete a psat pribehy lidi s pohnutou historii,bezdomovcu,s AIDS .........
PS:doufam,ze firma dostoji zavazkum
a soudy?jaka fraska,jde o jedno detatko(jinocha)a ty najednou poskoci,ale kdyz se nekdo soudi nekolik let o neproplacene faktury,zastavi treba dum,aby mel na chod firmy,tak to je vse OK,tak to vazeni odlozime.
 rulez
0/0
17.1.2005 16:08

anajja

Re: Re: tohle zabírá
Nechápem, ako sa niekto môže tešiť z cudzieho nešťastia a bolesti. Nezáviďme niekomu, že sa má lepšie ako my.  Ja osobne som tiež Manďákových nepoznám, ale ich osud mi nie je ľahostajný. Držala som palce, aby ich našiel. Žiaľ nepodarilo sa .... a to je na tom to najsmutnejšie. Keby to bol nejaký arogantný bezcharakterný chalan, tak by asi nereagoval tak ako reagoval. A to myslím, hovorí za všetko. Mali by sme sa pred ním "smeknout"  za to čo dokázal a nie sa tešiť z toho, čo ich postihlo, len preto, lebo im závidíme.... 
0/0
13.1.2005 8:58

buxta

jj
je to hrůza, ale je to taky život. Jednu velkou kliku měl, přežil, ale teť se stím musí srovnat :(((((
0/0
13.1.2005 7:17

limix

To je sila
Videl vic mrtvych, nez kdokoliv z nas a presto se o sebe neumi postarat? Fakt divny.
0/0
13.1.2005 7:09

hbf

Re: To je sila
To on se o sebe postarat asi umí, nemám strach, ale není-li mu ještě 18, tak není dospělý a potřebuje zákonného zástupce. Vzhledem k tomu, že má další příbuzné (babičku), tak bych v tom nespatřoval podstatnější problém. A je dobře, že nikoho z našich poslanců nenapadlo přijmout speciální zákon, kterým by se on a jemu podobní prohlásili za dospělé jen proto, že viděli více mrtvých, než všichni Češi dohromady ....
0/0
13.1.2005 7:48

kiki46

Re: To je sila
Někteří píšou takové bláboly, že přmýšlím, co asi viděli oni. Fakt divní.
0/0
13.1.2005 7:58

makaka

Re: To je sila
To je teda fakt divny! Takže ty máš dojem, že s každou mrtvolou, kterou zahlídneš, ti vzrůstá schopnost se o sebe postarat? Takže dle té tvé teorie asi budou nejsoběstačnější lidé pohřebáci a zaměstnanci pitevny, co?
Moc s tím klukem cítím! Hlavně mu přeji, aby byl ještě někdo z nich, nejlépe všichni, naživu.
0/0
13.1.2005 9:51





Najdete na iDNES.cz