Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladík plul osm dní mezi oběťmi tsunami

Japonská loď zachránila Indonésana, který strávil osm dní na moři mezi těly obětí tsunami. Zraněný mladík se držel na prkně. Přežil díky dešťové vodě a kokosovým ořechům. Nejdříve kolem něj plulo i několik jeho přátel. Později ale už zůstal sám mezi desítkami mrtvol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Bolestné získávání zkušeností, absence vyloďovacích plavidel námořní pěchoty,
 Je čas pro odbornější vyhodnocení dosud medii opomíjené.
Každý polský plavčík je puštěn na moře, až když se naučí, že dotyčná  pobřeží je pro seismické riziko neobyvatelná. Pokud jsou kde narušeny korálové systémy, pro plavbu či pláže, tím více. Perlení vody podobné sodovce, způsobené chvěním  podloží pro člověka jinak nepostřehnutelným, je signálem k okamžité evakuaci. O to více odliv v neobvyklou dobu. Hodinky s lokálním časem odlivu má dnes i dítě věnující se rybařině, stojí cca 50 dolarů.
Neštěstí může být zhodnoceno jako podnět pro lepší zajištění extrémní turistiky, soudní náhrada pozůstalých nyní i napříště může mít pevnější opory i vůči vládám.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
5.1.2005 21:10

hasmen

Re:
Ty demente,proč to samý dáváš už do 6 diskuze?
0/0
5.1.2005 21:11

80E-seven

stejne nahov*
Před několika lety byla podobná situace v Bangladéši.Vlna tsunami tam taky spláchla přes sto tisíc lidí.Jenže oni měli smůlu.Nebyli tam celebrity z celého světa..To znamená-média to nezajímalo...Nikdo těm chudákům nepomohl...Teď se hádejte,že dal někdo víc a někdo míň.Stejně se na tom jenom někdo napakuje a Ti co to potřebují dostanou to co Ti bangladéšané...
0/0
5.1.2005 18:34

Pu239

mladík plul osm dní mezi oběťmi tsunami
tak to je na zápis do Guinessovy knihy rekordů
0/0
5.1.2005 15:42

Petr1234

Hoši jste vedle
Vše je o objektivitě, existuje zde realita (kterou lze chapat jako objektivní) ale realita sama o sobě nemůže být  objektivní, ale může mít pouze objektivní informační hodnotu, kterou někdo vytvořil. Tedy vše je o našem náhledu na svět. To sáme s informací, informace sama o sobě nemůže být objektivní, ale má objektivní informační hodnotu.
0/0
5.1.2005 14:37

Kleki Petra

Re: Hoši jste vedle
A kruci! A co takhle informační leták realitní kanceláře?
0/0
5.1.2005 14:40

Ccecil

informace
to tajemník: Objektivně se dá určit existence informace až v okamžiku, znám-li výsledek. Tedy jakýsi princip neurčitosti v informacích. Z toho plyne, že vlastní informace je sobě sama důkazem existence informace. Tedy informace je pouze tehdy, je-li někdo, kdo ji může přečíst.
Pokud tedy nikdo neexistuje, nemůže existovat žádná informace. No a z toho logicky plyne, že existence vesmíru je přímým důsledkem a zároveň podmínkou nutnou pro existenci inteligence schopné pracovat s informacemi. Odvozeno z toho, buď vesmír vznikl pro člověka, nebo nějakou myslící jinou bytost, nebo právě proto, že zde je někdo, schopný myslet, kvůli kterému vzniknul vesmír takový, jaký je.
 
Pouze jsem si trochu pohrál, není tady moc prostoru...
0/0
5.1.2005 13:42

vaclavj1

Re: informace
Pro nas mene bystre, existenci podminujete informaci o existenci, kdyby se nevyvinul inteligentni zivot a nenexistovala informace, neexistoval by ani vesmir?
Myslite jako ten strom v lese, ktery nikdo neslysel padat?
0/0
5.1.2005 13:55

Ccecil

Re: Re: informace
jen jsem pokracoval v diskuzi níže a dovozoval některé logické důsledky některých tvrzení. Nic víc.
0/0
5.1.2005 13:59

Kentus

Re: Re: informace
Ba ne. Připustíš-li existenci více různých informací, potažmo od různých různě myslících tvorů, existuje v Multivesmíru nekonečně mnoho různých realit a každá z nich je pravdivá. Důkaz nalezneš tady na chatu.
 
 Kentusova teorie
0/0
5.1.2005 14:02

Ccecil

Re: Re: Re: informace
nekonečnost v tomto případě není nutná.
0/0
5.1.2005 14:04

vaclavj1

Re: Re: Re: informace
Pak je pocet realit omezen poctem informaci, ktere jsou vazane na myslici tvory.
0/0
5.1.2005 14:05

milchama

Re: Re: informace
A odkud víme, že se inteligentní život vyvinul? Že zde nebyl vždy?
0/0
6.1.2005 8:15

briza

Re: informace
To je hutne tvrzeni plne velmi odvaznych implikaci (ledaze by to byl naprosty blabol).
0/0
5.1.2005 13:58

Bouše

Re: Re: informace
0/0
5.1.2005 14:32

miromax

Re: informace
já si po přečtení toho příspěvku nepřipadám jako méně bystrý,ale jako nebystrý.
0/0
5.1.2005 13:59

gagaryn

Re: informace
Óm mane padme húm.
0/0
5.1.2005 14:33

sachista

Re: informace
To mi hodne pripomina odvekou otazku, jestli vyda padajici strom zvuk, jestlize ho nemuze nikdo slyset... myslim, ze si odpovis sam...
0/0
5.1.2005 15:17

Júlinek šíšal

Re: informace neexistuje?
...hloupost ... existuje neurčitost ? existuje ! může existovat maximální neurčitost? může - to by byla situace maximální amorfnosti, prostě cokoliv by nemohlo nic rozlišlit, cokoliv by bylo stejně pravděpodobné ... a doplněk stávající neurčitosti k té maximální je ona informace, cosi jako "míra řádu, pořídku, uspořádanosti ...a tak i strukturovanosti" ... a nříkejte že tohle není ....:-))) ... a taky platí, že hmota, energe a entropie nevunikají ani nezanikají - jen  přeměňují - ale na to bude muset teprve nějaká chytrá hlava přijít ....:-)))
0/0
5.1.2005 17:45

tajemník létajícího ostrova

jeste pro scipia
jeste k ty informaci... i kdyz ti odpovi blbec nebo opilec a jeho odpoved bude znit "Eee..." tak si ziskal informaci o tom ze udelal "Eee". Tuto informaci pak muzes dal libovolne predat... takze i odpoved ktera se muze zdat bezcennou obsahuje informaci o sobe same...
0/0
5.1.2005 13:06

ScipioAfricanus

Takovouhle "informaci"
bych predal pouze tehdy, pokud bych chtel sam vypadat jako opily blbec. Nicmene neco na tom je, ponekud mi to pripomina "informace" se kterymi tu obcas vystupuji nekteri diskutujici. Proste kazdy ocekavame od informace neco jineho.... Nakonec je to vsechno o subjektivnim pohledu na problem, objektivita je jen takova hra
0/0
5.1.2005 14:25

milchama

Re: Takovouhle
To je fakt. O objektech nemůže "Já" nic spolehlivého vědět, nemůže ani vědět zda vůbec existují, zda je pouze samo negeruje... Objektivita je tedy nesmyslný pojem, pokud se užívá nesprávně - např. souhrn subjektivních názorů (za předpokladu, že existuje více subjektů než ten můj - což nelze, přísně vzato dokázat) nevytvoří názor objektivní...
0/0
6.1.2005 8:23

jarini

Re: Re: Takovouhle
nech už té náboženské masturbace a nemať lidi v diskuzi. Vždycky si myslím, že se tu objevilo něco zjímavého.
0/0
6.1.2005 8:27

milchama

Re: Re: Re: Takovouhle
Mohu ti odpovědět stejně: nech už té ateistické masturbace... :)))
0/0
7.1.2005 10:40

ScipioAfricanus

Tak to vypada
ze jsem prosvihnul zajimavou teologickou diskuzi. No nevadi - zitra nejspise vyhraje volby to pako Abas a vynahradim si to pri komentovani nekonecneho pribehu izraelsko-palestinskych vymen tvrdych smecu a drtivych podani....
0/0
5.1.2005 11:51

tajemník létajícího ostrova

Re: Tak to vypada
pako abbas? ale, proc pako?
0/0
5.1.2005 11:58

ScipioAfricanus

Tim svym demonstrativnim bratrickovanim s teroristy
si mozna ziska symptatie nekterych slabomyslnych Palestincu, nicmene sanci na urovnani vztahu s Izraelem ci vznik Palestinskeho statu tak dokonale pohrbi.
0/0
5.1.2005 12:02

tajemník létajícího ostrova

Re: Tim svym demonstrativnim bratrickovanim s teroristy
pokud chce mit vubec nejakou sanci k urovnani vztahu s izraelem, tak si jednoznacne musi ziskat sympatie nkterych slabomyslnych palestincu... jinak mir neni mozny...
0/0
5.1.2005 12:08

ScipioAfricanus

Koukam, ze ti ta arabska "logika" zalezla pod kuzi
na jedne strane se objima s pohlavary teroristu a verejne slibuje, ze proti nim v pripade sveho viteztvi nezasahne a na druhe strane bude urovnavat vzrahy s Izraelem a usilovat o mir? Tak to tady fakt ten starej slinta mohl jeste nejakej patek zustat, to se vlastne nic nezmeni
0/0
5.1.2005 12:27

tajemník létajícího ostrova

Re: Koukam, ze ti ta arabska
ale vzdyt uplne stejne postupoval i izrael pri svem vzniku... co by si asi rikal na to, kdyby chtel Abbas udelat z hamasu budouci armadu palestinskeho statu?
0/0
5.1.2005 12:38

ScipioAfricanus

Na to rikam
ze Palestinci nejsou ve stejne situaci jako Izraelci pred temer 60 lety a uz vubec nemaji jejich schopnosti pri pragmatickem reseni problemu...takhle si akorat pred pripravovanou konferenci o Blizkem vychode proti sobe postvou nejen USA, ale pekne to zkomplikuji Francii, VB a vubec cele EU, ktera se jich zastava. Izrael muze veskere plany na vznik PS smest ze stolu prave s poukazem na postoj Abbase k terorismu a zastancum Palestincu budou chybet argumenty. Uprimne receno, netusil jsem, ze je Abbas az takovy vul.
0/0
5.1.2005 12:48

Kentus

Re: Na to rikam
Abbás byl vždycky spíše umírněný. Přitvrdil až ve volební kampani, to se ale stejně dalo čekat. Lepší Abbás než Arafat.
 
 Kentusův názor
0/0
5.1.2005 12:52

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Na to rikam
souhlas... ocekaval sem ze abbas priostri aby dostal na svoji stranu i palestince s radikalnejsima nazorama... ale kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde... 
0/0
5.1.2005 12:57

vaclavj1

Re: Re: Re: Na to rikam
Myslite jako zrada na volicich?
0/0
5.1.2005 13:02

Kentus

Re: Re: Re: Re: Na to rikam
TO je regulérní politická taktika, nemyslíš?
 
 Kentus nevidí problém
0/0
5.1.2005 13:04

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Na to rikam
Jen aby v tom nevideli problem ti volici a nestala se mu nehoda jako treba Sadatovi.
0/0
5.1.2005 13:07

tajemník létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na to rikam
ale volici vedi ze chce mir s izraelem... to je to hlavni...
0/0
5.1.2005 13:08

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na to rikam
Tak proc ted ty manevry?
0/0
5.1.2005 13:12

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na to rikam
Proč asi? Chce být zvolen a proto drnká na populistickou strunu. Buď se po volbách zase uklidní, nebo bude stejnou figurkou, jako byl Arafat - budiž mu země těžká.
 
 Kentus myslí, že spíš to druhé
0/0
5.1.2005 13:15

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na to rikam
To je presne to, co si myslim i ja.
0/0
5.1.2005 13:19

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na to rikam
Mnjo... To zní tak nadějně...
 
 Kentus na mír nevěří
0/0
5.1.2005 13:13

ScipioAfricanus

V cem lepsi?
Min slinta?
0/0
5.1.2005 12:57

Kentus

Re: V cem lepsi?
Asi jak na koho.
 
 Kentusovi zatím nevadí
0/0
5.1.2005 13:01

tajemník létajícího ostrova

Re: Na to rikam
pokud by abbas nerekl to co rekl, nemel by takovou podporu palestincu a navic by si proti sobe postval vsechny radikalne smyslejici palestince... dulezity je ze nasili nepovazuje za cestu kterou lze dosahnout mir.... tim ze se rozhodl nepodporovat izrael v zabijeni tecek udelal mnohem vetsi krok k zastaveni nasili nez si myslis...
0/0
5.1.2005 12:56

ScipioAfricanus

Tak fajn
pockame jak dopadnou volby, co se bude dit po nich a co vzejde z te konference. Pozitivni rozhodne je, ze mame dal o cem kecat
0/0
5.1.2005 13:00

Kentus

Re: Tak fajn
To je jedno, my můžeme kecat i o ničem.
 
 Kentus spokojený sám se sebou
0/0
5.1.2005 13:02

miromax

Re: Re: Tak fajn
0/0
5.1.2005 13:03

Kentus

Re: Re: Re: Tak fajn
 
 
 Tak nějak to Kentus myslel
0/0
5.1.2005 13:05

tajemník létajícího ostrova

Re: Tak fajn
jo souhlas
0/0
5.1.2005 13:07

tajemník létajícího ostrova

.
neexistence se neda dokazat... dokazat se da pouze existence, pokud se vsak existence neda dokazat, povazuje se dana vec za neexistujici... budu tudiz nadale povazovat boha za neco co neexistuje, protoze neexistuji dukazy bozi existence...
0/0
5.1.2005 11:40





Najdete na iDNES.cz