Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Havel: Komunistům nevěřím

Komunisté nevyužili šance, aby se stali moderní politickou stranou, řekl mimo jiné Václav Havel v novoročním vydání pořadu České televize Otázky Václava Moravce. "Když po patnácti letech mluví o reformaci, moc jim nevěřím," dodal bývalý prezident.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Montaigne

Svědomí maroda
Za to věřím všem českým kriminálníkům, proto jsem je všechny pustil na svobodu, ehm, že! Mí kriminálníci mi rozumějí To nám chtěl věčnej marod Veškrna ve skutečnosti sdělit    
0/0
4.1.2005 8:59

mtis

Re: Svědomí maroda
Copak, pořád se ti ještě stýská po výchově u hradní stráže ? Zajdi si ráno do železářství, kup si pořádnou násadu na krumpáč a můžeš si dělat dobře celý den, nepotřebuješ k tomu ani psychologa .... ještě tak psychiatra ....
0/0
4.1.2005 20:30

Pravy_Juice

:)
, zdá se, že IDNEs "zapomněl" dodat, že Havel je proti referendu k přijetí euroústavy. Protože je tento text příliš složitý pro obyčejné lidi..... příliš technicistní, a v podstatě jeho slovy - nic zvláštního se nemění.
0/0
3.1.2005 23:20

mtis

Koukám, že Montéň je viditelně vzrušený ...
... vzpoměl si na to, jaké naděje tehdy vkládal do Hradního konkurzu na stážistky , jak si kupoval ty přřřééékrráááássnnéééé růžovoučké minišaty   a rozdychtěně čekal   .... a nakonec ho jenom klovnul Špaček ....
0/0
3.1.2005 21:39

Montaigne

Re: Koukám, že Montéň je viditelně vzrušený ...
ale, ale Matýsku Chalupo, tys mi nerozuměl, starej rozklepanej Veškrna, jeho hradní jemnostmilostbába Chalupová (tvoje babička) a psycholog-sbormistr Hradní stráže tvoří trojjediné svědomí národa, to jsem chtěl vyjádřit, ehm, ehm, že, chrly, chrly    
0/0
4.1.2005 8:55

Extremegreedy

Do Havla se neserte
0/0
3.1.2005 19:55

pepe999

Re: Do Havla se neserte
Veškrna je obyčejnej chudák, kterého se zastávají jenom zkueni komunisti, vymazaní dementi, vy a celtic. :-(
0/0
3.1.2005 20:16

Maxx-IP

Re: Re:
Větší bláboly se tu už dlouho nesešly. Napřed má to strašidlo být "svědomím národa", pak zas se ho zastávají "zkueni komunisti". Já prohlašuji, že ani jeden komunista se toho *ajzla nikdy nezastával! 
0/0
3.1.2005 21:05

Montaigne

Neříkejte! Vážně pane Havel?
 A projednal jste ten názor se svým poradcem soudruhem Čalfou     A co na to soudruzi Dlouhý, Dyba , Kočárník, Zeman, tlustý levhart Pithart, Tošovský   A co na to Matýsek mtis Chalupa? Já vím, ten do toho nemá co kecat, ten byl jenom předseda ZO SSM  
0/0
3.1.2005 15:46

celtic

Re: Neříkejte! Vážně pane Havel?
Prezident Havel je svědomím našeho národa
0/0
3.1.2005 15:48

Montaigne

Re: Re: Neříkejte! Vážně pane Havel?
Našeho národa? Nerozumím, čího národa? Tvého a Veškrny? Tos přepísk!  
0/0
3.1.2005 16:26

celtic

Re: Re: Re: Neříkejte! Vážně pane Havel?
Trefa do živého
0/0
3.1.2005 16:42

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Neříkejte! Vážně pane Havel?
von tě někdo trefil do koulí? Nemělo by potom správně bejt: Trefa do mrtvého    
0/0
4.1.2005 9:01

Maxx-IP

Hahaha.
Tak dobrej fór v celým Silvestru v žádný televizi nedali. Ale něco na tom asi bude. Už "básník" Daneš, ztvárněný Petrem Štěpánkem, to říkal.
0/0
3.1.2005 19:35

celtic

Havel....
Prezident Havel je svědomím našeho národa. Proto ty nechutné reakce zdejších upocenců  Byly by k , ale je to spíš k , když si uvědomím, jaké hodnoty prosazují dnešní mocipáni
0/0
3.1.2005 15:37

Maxx-IP

Re: Havel....
Je to k  A skutečného vlastence to bolí, když musí číst, že svědomím národa má být to zrazavé strašidlo, co 13 let strašilo na Hradě a dělalo národu ostudu!
0/0
3.1.2005 21:01

Mitchell

Pane Havle,
souhlasím s Vámi. Já jim taky nevěřím. A navíc je nemám rád.
0/0
3.1.2005 11:53

RejpALL

Aby bylo jasné!
Pseudohumanista Havel evidentně pořádal manévry milostí jen jako kompars, ve kterém utápěl milosti pro své kamarádíčky, aby to tak nečouhalo.
 
Pane Havle, jak vítězila láska nad lží a nenávistí , když jste omilostňoval přes odpor odborníků i sprosté vrahy, kteří pak skutečně znovu vraždili?!
 
Co na to tvoje svědomí?, ... Všašku!
 
0/0
3.1.2005 12:12

nevende

Re: Aby bylo jasné!
HOVADA A PRASATA SVĚDOMÍ NEMAJÍ ! ! ! ! !
0/0
3.1.2005 12:15

mtis

Re: Aby bylo jasné!
A největší sranda je v tom, že během této amnestie žádní vrazi propuštěni nebyli (ačkoliv spousta křiklounů si myslí opak), a ti ostatní, co byli propuštěni měli trest zkráceni o rok maximuálně o dva....
 
Ale jistě je lepší držet každého zlodějíčka v base na doživotí, on by se z něj tutově MOHL vrah stát.
 
A co z tebe, z tebe nebude vrah? Nebylo by potřeba taky tě PREVENTIVNĚ ZAŠÍT ?
0/0
6.1.2005 22:15

_m-

Re: Re: Aby bylo jasné!
V tom se ovšem mýlíš. Neznám přesné statistiky, ale byli tam a nebylo jich málo. Jeden případ asi nejhorší - Jeden z propuštěných nevrahů zaměstnaný v nemocnici Na Bulovce jako sanitář za několik týdnů ukradl a surově znásilnil miminko, čímž je samozřejmě zabil, mrtvolku strčil ve svém pokoji pod postel a pilně se zúčastnil hledání ztraceného miminka. Nevím kolik dostal, jméno si teď nevzpomenu, ale pokud mi nevěříš, zapátrej na internetu. madla
0/0
7.1.2005 8:08

karoten

Re: Re: Re: Aby bylo jasné!
A tohle Havlovi nezapomeneš. To chápu, podporovat úchyláky....
Je to nelida!
0/0
7.1.2005 10:04

_m-

Re: Re: Re: Re: Aby bylo jasné!
Ale o to nejde. Jen jsem reagovala na poznámku, že mezi amnestovanými 1989 byli samí komunistama utiskovaní bojovníci za naše lepší příští. Havlovi mám za zlé i za dobré úplně jiné věci - ale je fakt, že za zlé mu toho mám víc. Třeba ten proklamovaný antikomunismus. S KSČM mluvit odmítal ale se členy (byť bývalými) KSČ se mu povídalo docela dobře, atd atd atd. madla
0/0
7.1.2005 11:47

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Aby bylo jasné!
Já mu mám za zlý jiný věci, třeba Chadimovou, Chemapol, chorobný divadelnictví...
Ale antikomunismus ne. V něm mu nemáš co vyčíst pze politiku dělají jednotliví lidi, a ty lidi nemůžeš zatratit jako notorický vrahy a podvodníky. Tehdy jiný lidi prostě nebyli, aby neměli co dělat s KSČ a přitom měli kvality pro vedení resortu, úřadu, školy..
S komunistickou stranou nemluvil a nemluví dodnes.
To nynější prezident je jinej kalibr
0/0
7.1.2005 14:10

mtis

že mezi amnestovanými 1989 byli samí komunistama utiskovaní bojovníci za naše lepší příští
TO JSEM NEŘEKL A MYSLÍM, ŽE TO NIKDY NIKDO (kromě tebe) NETVRDIL !
 
Ovšem realitou je, že v počtu vězňů na 1000 obyvatel jsme stále na evropské špičce a v roce 1989 nám všichni dýchali na záda.
 
Ad komanči - a jak by sis asi představovala převzetí moci od režimu, který měl 100% monopol na všechno, a na moc a vládu nejvíc?
 
Neměl jmenovat Čalůfu, ale měl tam hned dosadit Klause nebo Tlustého ???
0/0
7.1.2005 22:02

mtis

Re: Re: Re: Aby bylo jasné!
To je samozřejmě otřesné. Ten případ si pamatuju.
 
Ovšem to tvrdíš ty, že dotyčný byl už předtím vrah, pokud vím tak to není pravda. Amnestie se týkala jen lidí, kteří měli být v poměrně krátkém horizontu propuštěni - za 1-2 roky - a nebyli věznění za těžké zločiny.
 
A tak se ptám, kdyby se dotyčný vylezl z basy a totéž spáchal o rok pozdějí, lišilo by se to  nějak od toho případu? Bylo by to lepší, v pořádku, nebo jak?
 
Podle statistik, které jsem viděl se z tehdy propuštěných zpátky vrátilo asi cca 10%, což je míň než z běžně propouštěných....
 
 
0/0
7.1.2005 21:58

RejpALL

Já komunistům také nevěřím ...
Ale dnes už nevěřím ani těm okázalým antikomunistům. Jsou to úplně stejní samolibí bolševici , jen to maskují tou předponou anti- .
0/0
3.1.2005 11:15

RejpALL

Dovětek ...
A co ty samolibé Havlovy milosti?! Kam se celý KIM-IR-SEN hrabe na Havla!
0/0
3.1.2005 11:21

karoten

Re: Dovětek ...
 Dostals?
0/0
3.1.2005 11:23

RejpALL

Re: Re: Dovětek ...
JO ! Ale jenom vztek!!!
0/0
3.1.2005 11:26

Zdenekn

Udělal to co sám potřeboval.
Komunistům nevěří,zvolit se rudochy nechal.To tenkrát byl asi úplně na mol.
0/0
3.1.2005 10:48

Rudolff

Komunisté nevyužili šance, aby se stali moderní politickou stranou
...zato využili šanci aby se stali silnou stranou...
0/0
3.1.2005 10:44

redback

já taky komunistům nevěřím ...
ale jaký je rozdíl mezi současnými komunisty, chtivými moci, a komunardy z ODS a ČSSD? Všichni zoufale touží po moci a penězích. Navenek to ovšem vykládají jako nezištnou službu vlasti. Nejde přitom jen o parlamentní šašky. Zastupitelstva ve městech efektivně drancují mestské rozpočty přes stavební zakázky, rozprodávají městský majetek sobě a svým kamarádům, atd.
0/0
3.1.2005 9:49

RejpALL

Je mi ho upřímně líto :-((( . . .
 
I jeho tělesný stav je rovněž šílený: Má píce v p&deli, p&del na boku a p*ču na krku.
Ach jó ... .
 
0/0
3.1.2005 9:08

Janina7

Cimický
Jo, také jsem to chvilku sledovala. A můj dojem? Po Dášence a prof. Pavkovi by se měl poblíž Vaškava lože nacházet doktor Cimický!! Jestliže nebyl V.H. nalitej jak dělo, tak jeho projev byl šílenej. Vůbec by ho neměli pouštět ven a raději zavřít někde do klece jako pana Regana. To aby si svět pamatoval po skonu jen to lepší. Je-li tedy z čeho vybírat!
0/0
3.1.2005 8:48

qazqaz

Re: Cimický
Zavrit do klece by meli predevsim tebe. Tvuj prispevek neobsahuje absolutne nic co by nasvedcovalo opaku, krom toho ze si se vydrzela chvili divat na televizi. A to lze i z klece! Havel nevybocil ze sveho standartniho liberalniho postoje, nic vic a nic min.
0/0
3.1.2005 9:02

Janina7

Re: Re: Cimický
Budu Tě citovat: Havel nevybocil ze sveho standartniho liberalniho postoje, nic vic a nic min. No, to je ono. A peněz má dost, myslím že toho Cimického by si jeho kapsa dovolit mohla. Kdyby se tam 3 x týdně stavil. Néé?
0/0
3.1.2005 9:17

Barunecka

Re: Re: Re: Cimický
Dalsi blbka... :-/ Na to se opravdu nehodi opovidat.
0/0
3.1.2005 9:22

logar

Re: Re: Cimický
pro gazgaz. Z tvé poslední věty a tvého nicku (GAZ = Gorkovskij Afto Zavod)  pro mne jasně vyplývá, že jsi komunistický rétorik, pro mne zkráceně
 B L B =Bolševicko Lezdoprdelní Blafoun. Doufám jen, že z tebe hovoří pokrytectví a nebo žertuješ. To by se mi vážně ulevilo. Takováhle blbost by se neměla pohybovat volně.
0/0
3.1.2005 9:31

karoten

Re: Re: Re: Cimický
Chlapče, jak to že jsi za školou? Zrovna máte písmenka! Bude Ti to Q v životě chybět!
0/0
3.1.2005 10:07

Bouše

Re: Re: Cimický
I když to k tomu hodně svádí, nepíše se standartní, ale standardní. To jen tak pro pořádek. S tvým suchým konstatováním se jinak moc polemizovat nedá, jedině snad použít větu klasika:  A čo vy si predstavujetě pod takými slovami "liberální postoj?"
0/0
3.1.2005 10:14

karoten

Re: Re: Re: Cimický
Třeba ten Havlův.
Činy v souladu se slovy, ctění majetku jako hodnoty ale ne životního cíle, schopnost přát lidem svobodu a nevnucovat vlastní světonázor, kladení důrazu na osobní zodpovědnost za celospolečenské dopady činů vlivných bohatých lidí, atakpod.
 
Liberalismus vypadá právě takhle. Nikoli etrémistická mazácká rétorika daňového podvodníka.
0/0
3.1.2005 10:22

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Cimický
Činy v souladu se slovy: řeči o nadstranickosti a jednoznačné stranění určitým stranám. Řeči o pouhém dovedení země k volbám a sezení na trůnu po 13 let. Nevnucování vlastního názoru vs. Rudolfinum, odkud sprdl celý národ ze to co dělal sám. Moralizovaní vs. kšefty s estébáky a nemravný osobní život. A tak by se dalo dlouze pokračovat.
0/0
3.1.2005 10:33

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Cimický
Nedalo, mossadisto, to co předhazuješ - neobstojí jako příklady dvojakosti.
Řeči o nadstranickosti byly negovány pouze uveřejňovanou nechutí k určitým stranám, nikoli faktickou podporou protivníka.
Sezení na trůnu bylo zásluhou voleb, nikoli vlastní iniciativy.
V Rudolfinu byl vlastní názor prezentován s vědomím jeho váhy. Vnucování je směšný.....
Kšefty s estébaky se mi taky nelíbí - nevím dodneška co si o tom myslet
Osobní život je osobní život. Vůbec bych naši politiku takhle neamerikanizoval. Myslím že máme aktuálně širokou nabídku podobných a horších příkladů.
0/0
3.1.2005 10:51

Zdenekn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cimický
Sezení na trůnu bylo zásluhou strávení několika dní M.Sládka v cele předběžného zadržení.To jsi ale určitě nedopatřením zapomněl.
0/0
3.1.2005 10:59

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cimický
Jo, zapoměl. Tak jo, měl veřejně vyhlásit že odstupuje pze Sládkovi bylo upřeno demokratický vyjádření názoru. Když myslíš - máš recht.
0/0
3.1.2005 11:05

logar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cimický
Karotene (jak moc se nabízí jednoduchá přesmyčka), Havel mohl jednou jedinkrát využít své pravomoci v souladu se zdravým rozumem a pustit Sládka z vyšetřovací vazby k volbám, bez ohledu na to, že je to blbec (Sládek). Stejně ho pustili hned po volbách. Zastáváš se Havla naprosto demagogicky. Zkus si přešlápnout. Připomínám, že Sládkovi byla odepřena imunita parlamentem, ačkoliv se jednalo o dosud jediný politický prohřešek, kdy byla imunita uplatněna. (nadával na Němce a urážel je) V ostatních stovkách případů se vždy jednalo o obecnou trestnou činnost nebo přestupek. Těmto případům ovšem imunita odepřena nebyla!!!!!!!!!!!! a Havel hýřil milostmi.
0/0
3.1.2005 11:52

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cimický
Možná by stačilo nekandidovat. Říct - splnil jsem co jsem slíbil a teď se snažte vy. A řeči typu - a kdo když ne on - mi připadají tzrošku připitomělé. Mimochodem, když se ptali paní Olgy jestli je ráda, že je její muž prezidentem řekla asi toto: Ne, nejsem, on je komediant, jemu se to zalíbí a zůstane tam nafurt. Moudrá žena, měla ho přečtenýhomadla
0/0
3.1.2005 12:56

logar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cimický
"Kdo, když ne on" mi připadá velmi připitomělé. Havel je kašpar, to je můj názor. Ty jeho bláboly jsou samá forma, žádný obsah. Teď  v neděli ovšem chyběla i ta forma. V  moralizování si nevidí ani na tu příslovečnou "špičku nosu".
0/0
3.1.2005 13:11

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cimický
Tvůj názor Ti neberu.
A douč se p,q,d,b, čím se odlišují od g.
0/0
3.1.2005 13:46





Najdete na iDNES.cz